goede service, goed behandeld

Occasion aangeschaft. Zeer vriendelijke benaderd en prima nazorg! Mijn complimenten!

perfect, zeker aan te bevelen

Optimale service en ze staan altijd meteen voor je klaar. En de prijzen zijn ook leuk.

perfect, zeker aan te bevelen

Al me auto\'s in onderhoud gehad. Altijd goed en snel geholpen!! En als er wat is rijd ik ff langs en het word gefixt

Super survice!!

perfect, zeker aan te bevelen

Dit vind ik 1 van de weinige bedrijven waar de verkoper eerlijk is en je achteraf geen nare smaak van in je mond krijgt, Alles open en transperant. ik ben blij dat ik daar een auto gekocht heb. en de eventuele volgende auto koop ik op zeker weer daar.

goede service, goed behandeld

Zag een leuke auto op de site. Heen gegaan en gelijk geslaagd. Vriendelijk en deskundig advies. Auto bevalt prima. Blijf hier ook komen voor onderhoud.

goede service, goed behandeld

Weer een apk en onderhoud laten doen,eerlijke en goede beurt gehad.Duidelijk verhaal geen rare dingen op de faktuur.Weer super.

perfect, zeker aan te bevelen

zeer goed geholpen en afgehandeld .

goede service, goed behandeld

Nu bijna twee jaar klant nog steeds super tevreden,alles wordt keurig gemaakt als je een probleem hebt,ben dan ook zeer tevreden en blij dat ik hier klant ben geworden.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

Via kennissen Van den Born auto\'s aanbevolen gekregen. Recent een Golf V gekocht. Ben er erg blij mee. Reindert is een betrouwbare servicegerichte autoverkoper waar je goed zaken mee kunt doen.

goede service, goed behandeld

Telefonisch info gevraagd over de staat van een Peugeot 206 SW. Op basis hiervan gaan kijken.(toch 160 km)Door Reindert hartelijk ontvangen met koffie. Auto zag er zo uit als doorgegeven.(Heb ik wel anders meegemaakt)Uitgebreide proefrit gemaakt en deal gesloten. Kenteken overschrijven kan ter plekke. Toen we vertrokken bleven de achteruitrijlichten branden. Terug naar de garage. Binnen 20 min. is er een nieuwe schakelaar geplaatst. Auto gekocht op meeneembasis. Showroom is netjes, oogt groot door een spiegelwand en loopt \"muurloos\" over in de werkplaats. Verkoper is rustig en informatief en geeft alle tijd om een auto te bekijken. Hoe een gebruikte auto het gaat doen is natuurlijk altijd afwachten.

goede service, goed behandeld

Goede rustige verkoper die verstand van zaken heeft en niet opdringerig is kortom een aanrader

goede service, goed behandeld

Een Opel Vectra 2.2 Dti bij Reindert van Den Born gekocht, auto is geheel nagekeken en achteraf mankeerde er toch nog een paar kleinigheidjes aan. Dit garagebedrijf lost echt alles op zonder commentaar. Alle lof voor Reindert en Peter

goede service, goed behandeld

Dit is onze tweede auto (Peugeot 307) die wij gekocht hebben bij van den Born. Altijd uitstekend geholpen en prima service.

zeer slecht, onaanvaardbaar

Diverse keren een gebruikte auto gekocht bij dit bedrijf.Alle vertoonde verborgen gebreken die na een paar maanden rijden of nieuwe apk boven water kwamen.Met zeer hoge kosten nadien.Let wel het waren auto\'s van rond de 1500,- euro.Daar kan je in principe ook niets van verwachten.Ik zou toch naar de beter garages gaan en met bovag garantie een auto aanschaffen.Ook hier geld goedkoop is duurkoop.Dit bedrijf is uitstekend geschikt als auto poetsbedrijf.Zij maken slopers echt vakkundig toonbaar.Dat dan weer wel.

goede service, goed behandeld

Ben zeer te spreken over dit bedrijf waar de service hoog staat.

goede service, goed behandeld

De eerst keer dat ik hier een auto gekocht heb maar zeker niet de laaste,een prima SERVICE ER WORDT GEDAAN WAT WORDT BELOOFT dit heb ik lang niet meegemaakt je bent nog echt klant SUPER

slechter dan verwacht

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

vorige week een renault scenic gekocht uitstekend geholpen,als dit zo blijft kom ik zeker terug voor al mijn onderhoud,ga zo door.

slechter dan verwacht

In het verleden (2010) heb ik uit pure noodzaak bij Van den Born gekocht. Met APK (dat is wettelijk bij een auto als je op de openbare weg tijd) en de distributie laten vervangen. Er zaten geen boekjes in de auto waarop je dat kon afleiden. Nadat ik de auto had opgehaald en paar maanden mee rijd werden de remmen steeds stotterig. En een scheutje in de uitlaat voor. Goed de auto is niet van de jongste. Maar dat tijdens de APK de remmen volgens de normen zijn begrijp ik, maar dat ik 3 maanden daarna 600 euro moet uitgeven aan nieuwe remmen komt rauw op me dak vallen. Na de remmen kreeg de auto elektrische storingen, hier ben ik naar de dealer geweest met een nieuw relais en de auto deed het weer. Na 5 maanden ben ik blij dat ik van deze auto ben verlost. Ik had van deze garage eigenlijk meer persoonlijke service verwacht, in plaats van auto kopen en dan wegwezen.