Perfect opgelost

Na aankoop van een leuke auto, zijn er gezondheidsredenen ontstaan. Auto weer met alle begrip en medeleven ingeruild voor betere optie.

Mijn 2e auto alweer gekocht bij van den Born auto's en bevalt goed. Eerlijk advies en snel en keurig geleverd. Zeer blij mee.

Altijd keurig geholpen en voor een goede prijs

Al een jaar of 5, kom ik bij van den Bornen hier krijg ik nog altijd "KLANT IS KONING" gevoel

Super service voor mijn eerste auto

Ik heb hier een maand geleden mijn eerste auto gekocht voor een schappelijke prijs en super goede service. met een belletje kon ik meteen terecht om te kijken naar de auto. En na de proefrit was ik eigenlijk al verkocht. Voordat ik hem meenam werd de auto nog volledig gecheckt en is de olie vervangen. Toch een paar kleine dingetjes die ik nog wilde laten controleren, er was iets met het dak van de cabrio. Mocht de auto gelijk brengen en ze hebben hem super aangepakt. Door de 3 maanden garantie die ik bij de aankoop had werd er ook niks in rekening gebracht voor de reparatie. Heel erg bedankt voor de goede service!

Goede services, geen gezeur, gelijk actie, goed bedrijf

Goede ervaring.

TOP!!

Ik rijd sinds begin augustus in mijn prachtige mini coupé die ik bij van den Born auto's kocht. Ik ben zeer te spreken over de geweldige service, de klantvriendelijkheid en de betrouwbaarheid van dit bedrijf.

Geweldig en vol vertrouwen

Ik kom er al jaren met veel vertrouwen. Voor onderhoud, apk en aanschaf.

Zeer te vrede

Aankoop ging perfect goede behandeling ,erg te vrede

Een super garage met medewerkers die werkelijk verstand hebben van auto’s. Niks is te veel, ze regelen alles voor je en doen dat met plezier. Echt in één woord: top!

Super, uitstekende goeie service

Een mooie auto gekocht. Kon hm meteen meenemen, en voor over 2 weken nog de onderhoudsbeurt kunnen inplannen. Terwijl ik aan het wachten was kreeg ik een lekker bakkie cappucino.

Al jaren vaste klant

Wij zijn al jaren vaste klant bij Van den Born auto's. Hier hebben wij afgelopen jaren al een aantal auto's bij gekocht en in onderhoud bij hen. Prima service!

Auto ruil

Zeer teleurgesteld. Afgesproken een auto te gaan inruilen en wat centjes toe betalen. Even telefonisch afspraken gemaakt. Voor de zekerheid nog foto's gewisseld via app en een bedrag besproken. Ingezien dat ik verweg moest komen is nog nadrukkelijk een bevestiging om zo te doen. JA werd gezegdt, prima eenmaal daar de verkoper toch meer wil laten toebetalen en ook nog de auto wat ik kopen zal beschadigd. Als je niet in de buurt woont beter een ander bedrijf kiezen voor aankoop.

Matig geen reclame voor het bedrijf

Mijn auto voor een APK keuring heen gebracht. Vervolgens de auto terecht afgekeurd op oa CO uitstoot. De auto is toen terug gegaan naar een IPG specialist (ook een grarage). Vervolgens heeft het gasverdeelhuis een revisie gehad. Na wat meeting bleek het CO uitstoot nog niet perfect te zijn. Dus de auto is verder afgesteld. Daarna is de auto tot 2x gecontroleerd op de uitsloot. Vervolgens de auto weer retour naar van den Born voor een herkeuring. Wederom weer afkeur op CO dus auto weer terug naar de specialist waar de auto nog steeds binnen de gesteld waardes zat. Er is van alles geprobeerd om te kijken of er een afwijking te vinden was d.m.v warme en koude motor, diverse toeren tal etc etc. Conclusie dat de auto daar is gekeurd en een nieuwe APK heeft gekregen. Omdat er niet mis was met de auto en ook na reparatie te vinden was. Vervolgens terug naar van den Born om het met hem te bespreken. Bij hem aangekomen zat hij op de computer tv te kijken en had weinig tot geen interesse in mij. Na mij verhaal nog even de moeite genomen met de mededeling het is dus op gelost om weer verder op zijn beeldscherm te kijken. Ik had graag gezien dat wij er samen konden uit komen hoe het kon dat er een verschil zat met meting. Heb bij het andere bedrijf zelf gezien dat het goed was. Dus voor mij een afknapper op dit bedrijf / eigenaar

perfect, zeker aan te bevelen

Goede service, deskundig en vriendelijk personeel. Na levering nog wat kleine dingetjes, afspraak werd direct ingepland en naar volle tevredenheid vlot en netjes verholpen.

perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb hier in december een auto gekocht. Auto gekocht met 3 maanden garantie. In de garantieperiode teruggewenst ivm kleine gebreken en keurig verholpen. Erg tevreden over de afhandeling en het proces van proefrit tot koop. Fijn dat er nog bedrijven zijn waar vertrouwen en afspraken nakomen hoog in het vaandel staan. Reindert bedankt!

goede service, goed behandeld

Na aankoop van de auto van mijn keuze waren er een paar punten ter reparatie. Deze werden naar mijn volle tevredenheid snel opgelost. Kortom een (tnt 1maand na aankoop) tevreden klant.

perfect, zeker aan te bevelen

Mooie nissan gekocht. Zeer nette inruil deal gemaakt .al jaren vaste klant .keurig en eerlijk geholpen. zeer tevreden met deze garage

perfect, zeker aan te bevelen

Mijn zus koopt een auto bij van Den Born ze heeft niet een groot budget maar daar wist Reindert toch wat op en bood haar een prachtige auto aan waar ze meteen voor viel. Na een week of twee stonden we samen in Schagen waar plots het contactslot weigerde. Reindert gebeld en binnen twintig minuten was er een service monteur aanwezig en hielp ons op weg. (tweedehands auto sleutel versleten) Wat een super service ! de volgende dag langs en advies laat even een nieuwe sleutel maken en geef ons de rekening maar. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. op basis van deze actie was mijn reactie, Reindert kun je voor mij op zoek naar een betrouwbare Ford Focus met Trekhaak ? Dat heeft Reindert gedaan en ik rijdt nu ook rond in een prima auto van Van Den Born ! ik raad dit bedrijf aan bij iedereen die een betrouwbare partij en goede wagen zoekt. Ga zo door ! Frans Ras Hippolythushoef

goede service, goed behandeld

Mooie Hyundai i 20 bj 2011 gekocht ,andere auto ingeruild die ik ook al eerder hier had aangeschaft.Altijd prima geholpen keurige afspraken die zonder problemen worden nagekomen ,

goede service, goed behandeld

Weer een auto gekocht. Goede en eerlijke deal .keuring en netjes behandeld. Blijf hier zeker klant

perfect, zeker aan te bevelen

Bijzonder vriendelijke maar vooral deskundige service, bij klachten wordt je altijd keurig geholpen. Je moet je klacht wel bij van den Born uitten en niet bij anderen. Ik ben de afgelopen jaren altijd niet alleen deskundig, maar ook zéér netje behandeld.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

de problemen die ik had ,zijn naar behoren goed opgelost Daarom heb ik mijn 2e auto daar ook gekocht Ik raad ieder daarom aan daar een auto te kopen

perfect, zeker aan te bevelen

Topservice. Tijdens proefrit wou auto niet meer starten. Er werd meteen een nieuwe accu ingezet. Ook de olie lucht die ik rook werd vakkundig verholpen en kreeg ook meteen aanbod voor na controle. Deze service heeft mij doen besluiten de auto toch te kopen. Had gewoon een goed gevoel bij de auto en het bedrijf. Tot nu toe niet teleurgesteld. Aanrader!!

zeer slecht, onaanvaardbaar

Slecht bedryf heb hier een auto gekocht kom hier later achter dat dit een schade auto is Heb deze auto 3 mnd nu al veel gebreken keycard stuk 210 euro bobine stuk 350 euro schok brekers verrot 420 euro raam mechanisme stuk noem maar op en nog veel meegebreken en deze auto is gekeurd tot volgend jaar bel je dit bedryf op over de gebreken kryg je een grote mond door de telefoon..

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel