Matig geen reclame voor het bedrijf

Mijn auto voor een APK keuring heen gebracht. Vervolgens de auto terecht afgekeurd op oa CO uitstoot. De auto is toen terug gegaan naar een IPG specialist (ook een grarage). Vervolgens heeft het gasverdeelhuis een revisie gehad. Na wat meeting bleek het CO uitstoot nog niet perfect te zijn. Dus de auto is verder afgesteld. Daarna is de auto tot 2x gecontroleerd op de uitsloot. Vervolgens de auto weer retour naar van den Born voor een herkeuring. Wederom weer afkeur op CO dus auto weer terug naar de specialist waar de auto nog steeds binnen de gesteld waardes zat. Er is van alles geprobeerd om te kijken of er een afwijking te vinden was d.m.v warme en koude motor, diverse toeren tal etc etc. Conclusie dat de auto daar is gekeurd en een nieuwe APK heeft gekregen. Omdat er niet mis was met de auto en ook na reparatie te vinden was. Vervolgens terug naar van den Born om het met hem te bespreken. Bij hem aangekomen zat hij op de computer tv te kijken en had weinig tot geen interesse in mij. Na mij verhaal nog even de moeite genomen met de mededeling het is dus op gelost om weer verder op zijn beeldscherm te kijken. Ik had graag gezien dat wij er samen konden uit komen hoe het kon dat er een verschil zat met meting. Heb bij het andere bedrijf zelf gezien dat het goed was. Dus voor mij een afknapper op dit bedrijf / eigenaar

Goede service, deskundig en vriendelijk personeel. Na levering nog wat kleine dingetjes, afspraak werd direct ingepland en naar volle tevredenheid vlot en netjes verholpen.

Ik heb hier in december een auto gekocht. Auto gekocht met 3 maanden garantie. In de garantieperiode teruggewenst ivm kleine gebreken en keurig verholpen. Erg tevreden over de afhandeling en het proces van proefrit tot koop. Fijn dat er nog bedrijven zijn waar vertrouwen en afspraken nakomen hoog in het vaandel staan. Reindert bedankt!

Na aankoop van de auto van mijn keuze waren er een paar punten ter reparatie. Deze werden naar mijn volle tevredenheid snel opgelost. Kortom een (tnt 1maand na aankoop) tevreden klant.

Mooie nissan gekocht. Zeer nette inruil deal gemaakt .al jaren vaste klant .keurig en eerlijk geholpen. zeer tevreden met deze garage

Mijn zus koopt een auto bij van Den Born ze heeft niet een groot budget maar daar wist Reindert toch wat op en bood haar een prachtige auto aan waar ze meteen voor viel. Na een week of twee stonden we samen in Schagen waar plots het contactslot weigerde. Reindert gebeld en binnen twintig minuten was er een service monteur aanwezig en hielp ons op weg. (tweedehands auto sleutel versleten) Wat een super service ! de volgende dag langs en advies laat even een nieuwe sleutel maken en geef ons de rekening maar. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. op basis van deze actie was mijn reactie, Reindert kun je voor mij op zoek naar een betrouwbare Ford Focus met Trekhaak ? Dat heeft Reindert gedaan en ik rijdt nu ook rond in een prima auto van Van Den Born ! ik raad dit bedrijf aan bij iedereen die een betrouwbare partij en goede wagen zoekt. Ga zo door ! Frans Ras Hippolythushoef

Mooie Hyundai i 20 bj 2011 gekocht ,andere auto ingeruild die ik ook al eerder hier had aangeschaft.Altijd prima geholpen keurige afspraken die zonder problemen worden nagekomen ,

Weer een auto gekocht. Goede en eerlijke deal .keuring en netjes behandeld. Blijf hier zeker klant

Bijzonder vriendelijke maar vooral deskundige service, bij klachten wordt je altijd keurig geholpen. Je moet je klacht wel bij van den Born uitten en niet bij anderen. Ik ben de afgelopen jaren altijd niet alleen deskundig, maar ook zéér netje behandeld.

de problemen die ik had ,zijn naar behoren goed opgelost Daarom heb ik mijn 2e auto daar ook gekocht Ik raad ieder daarom aan daar een auto te kopen

Topservice. Tijdens proefrit wou auto niet meer starten. Er werd meteen een nieuwe accu ingezet. Ook de olie lucht die ik rook werd vakkundig verholpen en kreeg ook meteen aanbod voor na controle. Deze service heeft mij doen besluiten de auto toch te kopen. Had gewoon een goed gevoel bij de auto en het bedrijf. Tot nu toe niet teleurgesteld. Aanrader!!

zeer slecht, onaanvaardbaar

Slecht bedryf heb hier een auto gekocht kom hier later achter dat dit een schade auto is Heb deze auto 3 mnd nu al veel gebreken keycard stuk 210 euro bobine stuk 350 euro schok brekers verrot 420 euro raam mechanisme stuk noem maar op en nog veel meegebreken en deze auto is gekeurd tot volgend jaar bel je dit bedryf op over de gebreken kryg je een grote mond door de telefoon..

Occasion aangeschaft. Zeer vriendelijke benaderd en prima nazorg! Mijn complimenten!

Optimale service en ze staan altijd meteen voor je klaar. En de prijzen zijn ook leuk.

Al me auto\'s in onderhoud gehad. Altijd goed en snel geholpen!! En als er wat is rijd ik ff langs en het word gefixt

Super survice!!

Dit vind ik 1 van de weinige bedrijven waar de verkoper eerlijk is en je achteraf geen nare smaak van in je mond krijgt, Alles open en transperant. ik ben blij dat ik daar een auto gekocht heb. en de eventuele volgende auto koop ik op zeker weer daar.

Zag een leuke auto op de site. Heen gegaan en gelijk geslaagd. Vriendelijk en deskundig advies. Auto bevalt prima. Blijf hier ook komen voor onderhoud.

Weer een apk en onderhoud laten doen,eerlijke en goede beurt gehad.Duidelijk verhaal geen rare dingen op de faktuur.Weer super.

zeer goed geholpen en afgehandeld .

Nu bijna twee jaar klant nog steeds super tevreden,alles wordt keurig gemaakt als je een probleem hebt,ben dan ook zeer tevreden en blij dat ik hier klant ben geworden.