Snel en uitstekend geholpen

Zeer tevreden over vervanging distributieriem, waterpomp en multiriem van mijn Renault Kangoo uit 2013

Top personeel

Brans auto s een top bedrijf altijd goed en snel geholpen en ook nog eens niet te duur.

Goede en vriendelijke service

Goede service en van te voren een prijsafspraak dus niet onverwacht een hoge rekening.

• Prijs/Kwaliteit

Top goede service en erg flexibel ben prima geholpen

Altijd een vriendelijk praatje maar ook perfect werk. Je wordt altijd zeer goed geholpen.

Perfecte garage

Auto keuring doet alleen wat hij moet doen je komt niet voor verassingen te staan. Een goed bedrijf met verstand van zaken. Heel klantvriendelijk

Goede ervaringen met Brans Auto's.

Duidelijke uitleg, goede service. Ik ben een tevreden klant.

super snelle service

Topservice!

netjes duidelijk en snel geholpen

Binnen no time mijn kenteken over laten zetten. was erg makkelijk ook met parkeren een stuk makkelijker dan in t centrum.

Staat altijd klaar voor mij!!

Fijn bedrijf, geen poespas

Auto was snel klaar

Snelle en goede service!

Ik had in het weekend pech met mijn auto en kon direct op maandag terecht - super goede en snelle service!

Altijd top service

tot op heden zeer goed, houden zo !

Uitstekend.

Vriendelijke mensen, die verstand van zaken hebben. Staan altijd voor je klaar en je kunt er goede afspraken mee maken. Zeker aan te bevelen.

wordt altijd goed geholpen

wordt altijd goed geholpen

Duidelijke afspraken, prima resultaat, zoals altijd hier

De communicatie was duidelijk en de auto is netjes gekeurd. Ik ben altijd zeer tevreden bij deze garage

Goed en snel werk geleverd.

Bij brand auto's is echt persoonlijke aandacht voor de klant. Men werkt snel, en effectief. Monteurs zijn beleefd en weten waar ze mee bezig zijn.

Snelle en goede service met een bakje koffie

Altijd een snelle service en een gratis bakje koffie en, wat niet gaat dat gaat niet en kom je meet Rob snel tot een oplossing.

Goede service!

Nieuwe kentekenplaten besteld , binnen enkele uren waren ze binnen en zijn ze keurig op mijn auto geplaatst . Snelle en goede service

Geweldige service

Voor goede betrouwbare service moet je zeker naar Brans auto's gaan.

Een kundig en behulpzaam bedrijf.

Bij Brans worden we altijd super goed geholpen. De service is geweldig. Gewoon een mega-leuk bedrijf. En dat al meer dan 10 jaar.

Goed, netjes en meedenkend!

Breng mijn auto voor onderhoud altijd bij Brans, Word altijd netjes meegedacht en open gecommuniceerd als er dingen aan de hand zijn. Super bedrijf! En Brabants gezellig!

goede garage goede service een toppertje

leuke jongens denken met je mee kleinigheidje word gelijk verholpen heel wat anders als die bedrijven met die stropdassen en schilt een hoop in je portemenee

Klantvriendelijk en kwaliteit

Mijn auto breng ik altijd naar Brans Autos voor een beurt. Goede ontvangst en prima onderhoud en/of reparatie. Steeds weer

Uitermate tevreden!..geen andere garage meer voor mij

Altijd super! Niet alleen de service maar t hele plaatje klopt. Super eerlijk...denken met je mee. En hanteren nog vriendelijke prijzen. Kortom nooit geen andere garage meer voor mij.