perfect, zeker aan te bevelen

René is een prettige rij instructeur waar je makkelijk mee kan praten. Dit creëert een fijne sfeer voor tijdens de lessen waardoor het auto rijden ook prettig is. Je hoeft niet bang te zijn om een fout te maken. Daarnaast kan je ook lachen met René en hoeft het niet altijd serieus te zijn. Verder krijg je nuttige tips tijdens het rijden en duidelijk uitleg met gebruik van filmpjes.

perfect, zeker aan te bevelen

Superfijne ervaring! Vijf opfrislessen gehad bij René, die dit op een plezierige en ontspannen manier doet. Ik kan het iedereen aanraden.

goede service, goed behandeld

Duidelijke uitleg en een hele rustige manier van leren. Zelfs nadat je het voor de vijfde keer achter elkaar fout doet, legt hij het nog een keer rustig uit.

goede service, goed behandeld

René is een fijne instructeur die alles rustig en duidelijk kan uitleggen. Hij neemt de tijd voor je en past zich goed aan het tempo van de leerling en niet andersom. Ik heb een prettige lestijd gehad bij Autorijschool van Maaren.

goede service, goed behandeld

Ik ben zeer tevreden over de lessen bij Rene van Maaren. Ik heb hem ervaren als een kundige, betrouwbare en zeer betrokken instructeur. Waar ik zelf de moed wel eens in de schoenen voelde zakken hield Rene altijd het vertrouwen en wist me weer te steunen en te motiveren om vol te houden. Hij sluit goed aan op jouw persoonlijke rij- en leerstijl wat ik heel prettig vond. Er was altijd ruimte voor eigen initiatief of wensen tijdens de rijlessen. Zelf heb ik twee keer faalangst examen gedaan waar Rene mij heel goed op heeft voorbereid. Top instructeur die ik iedereen kan aanraden!

perfect, zeker aan te bevelen

Een super ervaring met Rene van maaren, geduldig en duidelijk in het les geven. Houd van een grapje, heel belangrijk!

goede service, goed behandeld

Goed en zorgvuldige uitleg en begeleiding

goede service, goed behandeld

René wist mij goed te motiveren en begeleiden. Ik heb in alle lessen goede tips en reflectiemomenten gekregen. Naast de goede begeleiding was het ook nog erg gezellig. Hartstikke bedankt!

perfect, zeker aan te bevelen

Dankjewel voor alles, in één keer geslaagd dankzij Meneer Rene altijd geduldig en gezellig

perfect, zeker aan te bevelen

Wat een goede keuze om bij René mijn zekerheid in de auto weer terug te krijgen! Na een kwartier rijden zag hij al waar mijn onzekerheden in het rijden zaten en die hebben we aangepakt. Na 3 lessen durf ik de weg zelf weer op. Met dank aan de fijne begeleiding: persoonlijk, effectief en met humor. Top!

goede service, goed behandeld

ik vind het een goede rijschool , ik kon lessen inplanne wanneer het mij uitkwam en het waren gezellige en goede lessen waar je veel leert en je op je gemak voelt

goede service, goed behandeld

Toen ik na een aantal jaren het autorijden weer wilde oppakken ivm mijn nieuwe baan, heb ik bij René aangeklopt. René heeft me hele goede rijtips gegeven en het duwtje in de rug wat ik nodig had. Leuk is ook zijn humor, waardoor ik meer ontspande tijdens het rijden. Ook fijn: als je een paar opfrislessen neemt, kijkt René echt naar wat je nodig hebt. (en laat hij je geen onnodige extra lessen nemen) Die eerlijkheid waardeer ik ook zeer. Ik zou René zeker aanraden als rij-instructeur!

perfect, zeker aan te bevelen

Een super fijne rijinstructeur, met veel geduld en persoonlijke aandacht. Heeft mij veel zelfvertrouwen op de weg gegeven. Ik had me geen betere instructeur kunnen wensen!

perfect, zeker aan te bevelen

Ik was al in het bezit van een rijbewijs, maar vanwege rijangst durfde ik de weg niet meer op. Maar na drie lessen van René heb ik het rijden weer durven oppakken. Langzaam ging het rijden beter en werd de spanning minder. Nu durf ik eindelijk langere stukken alleen te rijden, waar ik René heel dankbaar voor ben! Als je rijangst hebt of behoefte hebt aan een instructeur die rustig is en veel aandacht schenkt, moet je bij deze rijschool zijn.

goede service, goed behandeld

Renee is een super fijne man die mij veel door mij meer zekerheid te hebben gegeven, mij heeft geholpen aan mijn rijbewijs. Top man

goede service, goed behandeld

Ik heb een fijne en plezierige tijd gehad bij rijschool van Maaren. Aan het begin van de lessen vond ik het best spannend om te rijden. De rij instructeur gaf mij zelfvertrouwen waardoor het rijden steeds beter ging.

goede service, goed behandeld

Hele goede persoonlijke begeleiding, heb me altijd op gemak gevoelt en we hebben veel gelachen. Ik heb niet alleen mijn rijbewijs in 1x gehaald, ik heb ook veel over mezelf geleerd. Dankjewel René!

goede service, goed behandeld

Na wat rondgekeken te hebben naar rijscholen kwam ik uit bij René, na de proefles was ik direct overtuigd. Inmiddels mijn rijbewijs gehaald en ik kijk terug op rijlessen met duidelijke uitleg, persoonlijke aanpak en daarnaast ook nog gezellig.

perfect, zeker aan te bevelen

Na een aantal keer gezakt te zijn voor mijn rijexamen, verloor ik mijn zelfvertrouwen in het verkeer. Toen ben ik overgestapt naar autorijschool Van Maaren. René is een prettige rijinstructeur. Dankzij zijn adviezen en tips kreeg ik mijn zelfvertrouwen in het verkeer weer terug. Hij kan goed inschatten wat jij als persoon nodig hebt om een betere bestuurder te worden.

goede service, goed behandeld

Erg fijne lessen! René geeft erg fijn les en geeft goede tips, waardoor je zelfverzekerd leert autorijden. Zeker aan te raden dus!

perfect, zeker aan te bevelen

Zijn manier van kernpunten aanpakken, hielp mij bijzonder goed. Zijn adviezen, tips & stimulerende gesprekken brachten mij op een ander niveau zodat ik nu weer een stuk relaxter en zelfvertrouwd de snelweg op kan. Nogmaals hartelijk dank voor alle adviezen. G. Rensink

perfect, zeker aan te bevelen

Ik had een aantal jaren geen auto gereden. 1 proefles gehad en een dubbele rijles en ik rijd weer vrolijk rond. Rene is heel rustig en gaf me het zelfvertrouwen dat ik nodig had. Vond het ook fijn dat hij niet onnodige lessen of pakketten adviseerde. Aanrader

perfect, zeker aan te bevelen

Super fijne rijlessen gehad altijd Rene is altijd super relaxed waardoor je je ook op je gemak voelt met lessen! Zeker een aanrader!

Juliettestraat 19

3816 RA Amersfoort