Super fijne lessen gehad en op mijn eigen temp geleerd.

Ik heb ontzettend veel van mijn rijlessen genoten en geleerd. René nam alle tijd om onduidelijkheden uit te leggen en mij op mijn gemak te laten voelen. Geen 1 les was saai en ik werd elke les uitgedaagt om het beste uit mijzelf te halen. Ontzettende fijne rijschool die ook echt met jou kijkt hoe je het beste leert en blijft ook samen kijken wat je uit je les wilt halen en waar je naar toe wilt en hoe je dit bereikt. Kortom ontzettend genoten van mijn avontuur met René en nu genieten van mijn rijbewijs.

Zeer goede opfriscursus

Op aanraden van mijn vriend die positieve ervaringen had met de rijlessen van René, heb ik ook rijlessen bij Van Maaren gevolgd. Dit was een topkeuze. Ik had nauwelijks gereden na het behalen van mijn rijbewijs jaren geleden en had rijangst gekregen. Door René’s rustige en behulpzame houding heb ik weer het vertrouwen gekregen om zelf te rijden. Hij houdt rekening met je wensen en kan heel helder uitleggen. Ook heeft hij goed inzicht in wat je sterke en zwakken kanten zijn in het rijden. Ik beveel deze rijschool zeker aan anderen aan!

Heel behulpzaam en professioneel

Rene' heeft mij enorm goed geholpen met mijn rijbewijs halen. Ik had jaren ervoor rijles gehad maar vond het toen heel erg spannend. Met Rene' was dit het eerste wat we gingen tacklen, waardoor het rijden zelf veel fijner ging. Uiteindelijk heb ik in 1 keer mijn praktijk gehaald, ontzettend blij met hoe dit is gegaan.

Bij René heb je goede, persoonlijk ingevulde en gezellige lessen!

René heeft elke les geduld met me gehad. Ik vond alles ontzettend spannend, maar René heeft er voor gezorgd dat ik mij over mijn angsten kon zetten en hielp mij met in mijzelf geloven. René weet precies hoe hij rijlessen zo persoonlijk mogelijk kan invullen en zorgt ervoor dat het altijd gezellig is! :)

Helemaal geweldig

René is echt een super instructeur. Toen het moeilijk werd sleepte hij me erdoorheen. Op een ontspannen positieve manier. Ik kan iedereen de lessen van René voor honderd procent aanraden.

René heeft me van mijn rijangst op de snelweg afgeholpen. Ik begon steeds meer de snelwegen te vermijden. Maar na een aantal rijlessen te hebben gehad vond ik het weer leuk om op de snelweg te rijden René heeft veel geduld en legt het allemaal heel rustig uit waar je op moet letten. Als je van je rijangst af wilt komen dan is autorijschool Van Maaren zeker aan te bevelen!

Goeie opfriscursus

Na jaren niet meer gereden te hebben , even een opfriscursus bij René , goeie uitleg , relaxed en heel geduldig , , heel blij mee

Mijn vrijheid terug!

Na mijn rijbewijs behaald te hebben heb ik nooit meer op de snelweg gereden. Dit creëerde uiteindelijk een drempel waardoor ik meer dan 10 jaar dit niet heb aangedurfd. Dan moet je heel wat in huis hebben om mij met 4 opfrisuren weer ontspannen op de snelweg te krijgen. Door zijn vertrouwen in mij, humor, rust, inzicht geven in mijn eigen kunnen en nuchtere kijk durfde ik weer vol in mijzelf te geloven! Ik gun iedereen als een blij ei in de auto te zitten, dus zet hem op!

Ik ben René heel dankbaar voor de fijne lessen en goede rijopleiding!

Mijn rijbewijs halen vond ik erg spannend, had al eens eerder lessen gehad maar ben daar toen mee gestopt. Bij René heb ik mijn rij opleiding weer opgepakt en daar ben ik mega blij mee. René is heel geduldig, aardig, kundig en neemt zijn leerling en het lesgeven echt serieus. Heb me geen moment onveilig gevoeld en kreeg alle ruimte om fouten te maken en te leren. Hij benoemde niet alleen dingen die beter konden maar ook wat goed ging. Dankjewel René!

Praktische tips en goede begeleiding

Aangezien ik nooit echt zelfverzekerd achter het stuur heb gezeten heb ik een opfriscursus gedaan bij Rene. Persoonlijk vond ik blokken van 2 uur lessen eerst lang klinken, maar ik ben er achter gekomen dat dit juist enorm goed werkt! Je hebt echt de tijd om alles aan te pakken en Rene vraagt ook goed naar wat jouw persoonlijke wensen zijn. Na 3 lessen was ik door praktische tips, goede begeleiding en positieve feedback er weer helemaal klaar voor om zelf de weg op te gaan en durf ik ook in andere auto's dan mijn eigen auto te rijden!

Positief

Ik ben heel goed begeleid om van mijn snelweg rijangst af te komen. Rene is heel geduldig, geeft goede tips waar je ook echt iets aan hebt.

Rijangst is in het verleden

Ik had ernstig rijangst en eindelijk had ik besloten (met weinig hoop) om hier overheen te komen. Ik heb een opfriscursus gedaan bij Rene (6 lessen in totaal) en - niet te geloven - nu durf ik weer in de auto stappen! Ik ben nog aan het werk om weer helemaal rustig achter het stuur te zitten, maar ik ben heel ver gekomen dankzij de lessen bij Autorijschool Van Maaren. Rene is rustig, geduldig en positief. Er was ook ruimte voor humor wat veel heeft geholpen om een rustgevoel te krijgen. De lessen waren gezellig en behulpzaam. Ik kan Rene alleen maar bedanken voor de ervaring.

Ontzettend fijne lessen gehad en geleerd op mijn eigen manier!

René is een rustig persoon die zich aanpast aan jouw eigen leerstijl. Hij stelt je leerstijl voorop en koppelt dit aan je rijstijl. Ik heb daardoor op mijn eigen manier kunnen en mogen leren. Tijdens de lessen wisselen gezelligheid en concentreren zich af wat zorgt voor een fijn leerklimaat. Dit geeft ontspannenheid, concentratie wanneer dat nodig is maar ook rust tijdens de lessen. Terugkijkend erg fijne lessen gehad bij René en ontzettend veel (op mijn eigen manier) geleerd!

Ontzettend blij met de opfriscursus

Omdat ik bijna 10 jaar geen auto had gereden, besloot ik een opfriscursus te doen. Een gouden zet, want ik zit nu weer zelfverzekerd achter het stuur. René coacht op een rustige en daardoor prettige manier en geeft je ontzettend goede tips en feedback. Precies wat ik nodig had, dus als je besluit een opfriscursus te doen, doe het dan hier.

Uitstekende opfriscursus gehad

Ik had al zo'n 12 jaar mijn rijbewijs maar kon op twee handen tellen hoe vaak ik had gereden. Omdat ik een auto wilde aanschaffen heb ik ervoor gekozen om een drietal lessen te volgen. René geeft duidelijke feedback zodat ik weet wat mijn aandachtspunten zijn en weer met vertrouwen de weg op kan.

Dankzij de uitstekende begeleiding van René heb ik het vertrouwen in autorijden weer terug gekregen.

Na jarenlang niet gereden te hebben wilde ik het autorijden graag weer oppakken. René heeft me hier ontzettend bij geholpen middels een opfriscursus op maat. René is heel vriendelijk en rustig en heeft er zo voor gezorgd dat ik het vertrouwen in het autorijden weer terug heb gekregen.

Erg prettige opfriscursus

Ontzettend fijne opfriscursus gevolgd bij Rene waarbij ik veel goede tips heb gekregen. De uitleg was duidelijk, rustig en direct toepasbaar als ik zelf in de auto zit. Ook het naslagwerk dat per mail is meegestuurd is fijn om wat ik tijdens de opfriscursus heb gedaan nog een keer rustig na te kunnen lezen. Al met al een goede keus om hier de opfriscursus te volgen.

Heel prettig!

Na ruim 20 jaar niet meer gereden te hebben, had ik een opfriscursus nodig! René heeft middels een paar lessen mijn zelfvertrouwen weer een boost gegeven! Hij is een rustige instructeur en heel geduldig. Je voelt je snel veilig en op je gemak! Ik durf de weg weer op, bedankt! Nu zelf kilometers gaan maken.

Comfortable en relaxt

Hele prettiger Rrijschool. Rene is een kalme man en legt alles goed uit. Als iets je niet goed lukt of je zit ergens mee dan blijft hij rustig en legt hij het je uit. Ook een goed porsie humor en lichthartigheid waar het kan. Daarnaast heeft hij een goed formaat auto zodat zelfs kerels zoals ik (2 meter) confortabel kunnen rijden.

Een hele fijne leraar die ervoor zorgt dat er altijd een goede en ontspannen sfeer is.

René is een hele fijne leraar, die zorgt voor een goede en ontspannen sfeer waardoor je je altijd op je gemak voelt. Bij René in de auto ben je niet bang om 'fouten' te maken, want van fouten leer je. Het is altijd gezellig in de auto en René houdt wel van een beetje humor. Ik zou deze rijschool zeker aanbevelen aan anderen.

René is een erg fijne rij-instructeur, hij verminderde mijn faalangst en bracht veel humor in de les

Na een andere rijschool kwam ik bij René terecht en daar ben ik ontzettend blij mee. René communiceert heel fijn, is geduldig en gebruikt veel humor in de rijles. Dit zorgt ervoor dat je je snel op je gemak voelt. Ik had zelf veel last van faalangst, maar merkte dat tijdens de rijlessen deze steeds minder werd door hoe René daarmee om ging. Uiteindelijk ook in 1x geslaagd!

Fijne tijd gehad bij Autorijschool Van Maaren

Na een eerdere nare ervaring met een andere rijschool bij René uitgekomen. Voor mij was dit perfect! René is een rustig en gezellig persoon die met veel geduld en humor je de fijne kneepjes van het auto rijden leert. Ik ben hem dankbaar voor de mooie en fijne tijd.

Super tevreden

Ik heb mijn opfrislessen als zeer prettig ervaren. René heeft een bijzonder fijne manier van communiceren en heeft een zee aan geduld en kalmte, compleet Zen. Hierdoor werd ik zelf ook sneller gerustgesteld en is mijn zelfvertrouwen gegroeid. Ik had niet verwacht dat het zo snel kon gaan. Nogmaals veel dank René.

Top instructeur!

Na een paar negatieve ervaringen met andere instructeurs had ik de moed bijna opgegeven. Ik besloot nog één keer de stap te wagen en kwam op internet Rijschool van Maaren tegen. De positieve beoordelingen trokken mij over de streep. Wat ben ik nu blij dat ik dat gedaan heb! René heeft een rustige en open uitstraling waardoor mijn zelfvertrouwen groeide. Ik heb alles in één keer gehaald. Feedback geeft hij met een knipoog, waardoor je verder kan gaan en het sneller onder de knie krijgt. Ik durf nu ook zelfstandig de weg op, omdat de basis zo goed is geweest. Dus twijfel je nog? Gewoon doen!

De opfrislessen bij René hebben mij weer zoveel meer vertrouwen in mezelf gegeven!

De afgelopen 1,5 jaar ontwikkelde zich bij mij langzaam aan een angst voor rijden op de snelweg. Ik had de laatste tijd zelfs paniekaanvallen als ik mezelf dwong de snelweg op te gaan, en dan meteen de volgende afslag eraf. Ook op provinciale wegen ging ik beetje bij beetje onzeker worden en minder ontspannen rijden..het breidde zich als een olievlek uit. Niet durven hopen dat de paar opfrislessen mij zulke waardevolle tips zouden opleveren, en weer leren vertrouwen in mezelf. René stelt je heel erg op je gemak en overhaast niets, gaat allemaal erg relaxt. Deze lessen hebben er bij mij voor gezorgd dat ik weer meer de snelweg ga nemen. Nog wel wat gespannen maar dat is een kwestie van blijven doen, veel resultaat geboekt in 1,5 week. Ontzettend bedankt René!

Juliettestraat 19 3816 RA Amersfoort