Met dank aan de superfijne lessen van René in één keer geslaagd. Hij heeft een hele prettige, rustige manier van lesgeven en houdt super goed rekening met jouw leerstijl. Daarnaast is hij ook gewoon heel gezellig en valt er iedere les ook genoeg te lachen. Ik ben pas op mijn 32e begonnen vanwege verkeersangst en autisme maar ik ben ontzettend blij en trots dat ik de stap heb genomen me in te schrijven en het voor elkaar te boksen. Dikke aanrader voor iedereen die echt wil leren rijden en niet alleen maar wil slagen. Bedankt!

Aanrader!

Aanrader!

De rijlessen waren goed en ik heb een leuke tijd gehad!

De lessen waren erg leuk en vooral ook heel gezellig. Ik merkte dat mijn rij vaardigheden elke les toenamen, mede ook door de lessen van 2 uur die meer tijd geven om te oefenen.

Leerzame opfriscursus met fijne instructeur

René is een hele aardige en rustige instructeur. Hij geeft duidelijke uitleg, evalueerde samen met mij de rijlessen en gaf de ruimte zodat ik kon aangeven waar ik me op wilde focussen tijdens de lessen. Het is een instructeur waar je je veilig bij voelt en waar je ook rustig fouten bij kan maken om daar vervolgens van te kunnen leren. Hierdoor was ik met mijn opfriscursus veel sneller in staat weer zelfstandig te rijden en oefenen dan ik van tevoren gedacht had.

Terug achter het stuur na jaren

Na een hele tijd twijfelen eindelijk de stap genomen na jaren weer in de auto te stappen en een opfriscursus te volgen. Ik heb de opfrislessen als erg prettig ervaren waarbij acute problemen(situaties) helder bekeken zijn en Rene met goede passende oplossingen is gekomen. Door bij de basis te beginnen kon de vinger snel op de zere plek gelegd worden. Dit heeft me weer het vertrouwen gegeven nu zelfstandig aan de slag te gaan en de opgedane kennis op een veilige manier verder in de vingers te krijgen. Zoek je een goede plek voor een opfriscursus ben je hier aan het juiste adres.

Hele fijne opfrislessen van een zeer goede rijinstructeur!

Na het behalen van mijn rijbewijs heb ik weinig tot geen auto meer gereden waardoor ik niet meer achter het stuur durfde te stappen. Ik heb telefonisch contact gehad met René dat heel goed voelde. Vanaf afstand kom ik al van het gesprek afleiden dat René een hele geduldige instructeur was. Deze ingeving was bevestigd tijdens mijn eerste les met hem. Je merkt ook duidelijk dat hij je echt wil helpen. Voor mij was dit nodig omdat ik heel graag weer wilde gaan rijden. Na drie lessen heb ik het zelfvertrouwen met autorijden terug gekregen. René is niet zomaar een rijinstructeur. Dat hij passie voor zijn werk heeft zie je duidelijk. Ik ben zo dankbaar dat ik zijn rijschool tegen ben gekomen door gewoon op google te zoeken. Ik raad René zeker aan! René, ik weet dat ik het al tig keer heb gezegd: ontzettend bedankt voor de fijne lessen en voor al de tips en tricks!

Ontspannen rustige goed gedoceerde communicatie, rijden wordt weer fijn!

Rene zorgt voor een prettige ontspannen sfeer in de auto. Hij is heel duidelijk in zijn communicatie, goed gedoseerd en op de juiste momenten. Hij geeft vertrouwen, is eerlijk en integer. Ik had geen betere rijinstructeur kunnen treffen! (na heeel lang niet meer gereden te hebben).

goede instructeur duidelijk en houd rekening met jou

Ik heb bij Rene een goede ervaring gehad. Hij houdt veel rekening met je en kijkt met jou hoe jij het beste het auto rijden kan leren. Een aanrader

René verdient een standbeeld. Echt. Ik ben pas op latere leeftijd (47) gaan lessen en ik heb ADD. Een uitdaging, zogezegd, maar René heeft het mooi wel voor elkaar gekregen. Superblij mee. Proefles vond ik dodelijk eng, maar daarna bleek ik autorijden heel leuk te vinden. Hij is rustig, flexibel, eerlijk en integer, snel van begrip. Een prettige instructeur, met goede uitleg, veel humor en nog meer geduld. Dus, ben je angstig of onzeker, of ben je ervan overtuigd dat een rijbewijs niet voor jou is weggelegd? Dan zou ik zeker eens met René gaan praten.

Binnen een uur had ik het vertrouwen terug

Ik durf het niet, ik kan het niet, ik wil het niet. Dat kwam direct in mij naar boven zodra ik aan autorijden dacht. Totdat ik een les nam bij René. René legt helder uit waar het ‘probleem’ volgens hem vandaan komt, is kalm én gezellig waardoor ik het plezier in de auto al snel terug had. Nu blijven oefenen, maar ik heb er gewoon zin in. Nooit gedacht dat ik dat zou zeggen! Dank, René!

Uitstekende opfris lessen op maat

Na 20 jaar niet meer te hebben gereden durfde ik niet meer achter't stuur te gaan zitten. Maar na een aantal opfris lessen bij René ging't snel stukken beter en zakte de spanning. René ziet snel welke vaardigheden geoefend moeten worden en had veel handige tips. Nooit werd ik overvraagd, maar wel gestimuleerd steeds een stap verder te gaan. René is echt een aanrader!

Weer met vertrouwen de auto in

Al 14 jaar mijn rijbewijs maar weinig kilometers in de benen en een auto-ongeluk maakten dat ik niet graag de auto in stapte. René heeft mij dit vertrouwen weer gegeven. We hebben op verschillende plekken geoefend met parkeren en hij helpt je rustig en geduldig tot je het zelf kan. Hij past de lessen goed aan op jouw behoeften, heeft allemaal handige tips en de sfeer in de auto is altijd relaxt.

Van rijangst naar rijplezier

René heeft mij geleerd om een zelfverzekerde en veilige bestuurder te worden. De eerste keer dat ik bij René in de auto zat had ik ontzettend veel last van rijangst. Ik blokkeerde zodra ik plaatsnam in een auto. Door René kon ik mijn rijangst los laten en kreeg ik zelfs plezier in autorijden! Ik zou René beschrijven als een rustig en grappig persoon waarbij je jezelf kan zijn. Ik raad iedereen aan om bij René te lessen.

Zeer fijne rijschool!

René is een erg fijne instructeur, positief, rustig en geduldig. In het begin was ik erg onzeker met autorijden, René heeft mij hier zelfvertrouwen in gegeven. Fijne lessen op maat! Altijd aandacht en begrip voor wat ik wilde leren, met de eerlijkheid van René waar hij nog aandachtspunten zag. Dit alles met als eind resultaat het behalen van mijn rijbewijs

Een goede keuze voor een opfrisles!

Na het behalen van mijn rijexamen heb ik een behoorlijke tijd niet gereden. Om weer comfortabel te worden in de auto koos ik daardoor voor een paar opfrislessen bij Autorijschool Van Maaren. René is gezellig, geduldig en behulpzaam en met zijn lessen heb ik mijn zelfvertrouwen achter het wiel terug gekregen.

Precies wat ik nodig had!

René heeft mij zo goed voorbereid op mijn praktijk examen dat ik tijdens het afrijden amper zenuwachtig was. Hierdoor kon ik in één keer slagen! De lessen waren erg gezellig en afwisselend, en het is fijn dat je zelf ook aan kan geven waar je mee wilt oefenen. Tijdens de lessen kon er goed rekening gehouden worden met mijn autisme en de aanpassingen die ik daardoor nodig had.

Super goed en gezellig.

Tijdens mijn lessen met René heb ik een goede tijd gehad. Er was tijdens de lessen ruimte voor gezelligheid maar ook om veel te leren. René heeft mij op een zeer prettige manier mijn valkuilen laten inzien en heeft ervoor gezorgd dat ik zo snel mogelijk klaar was voor mijn praktijkexamen. Daarnaast is hij altijd erg actief geweest om alles zo snel mogelijk voor mij te regelen. Als je zoekt naar een goede instructeur, is Autorijschool van Maaren zeker een aanrader!

Heel veel geleerd en een leuke tijd gehad.

René is een rustige aardige man, vanaf dag een altijd mij het vertrouwen gegeven dat ik het kon. En nu dan eindelijk geslaagd!! Heel veel geleerd en ook nog eens een leuke tijd gehad. En vertrouwen in mijzelf gekregen in het verkeer.

Weer vetrouwen gekregen in mezelf

Ik heb een opfriscursus gedaan,na 6 lessen heb ik weer vetrouwen in het autorijden

supergezellige en leerzame rijinstructeur

Ik heb een supergezellige en toffe tijd gehad, een hoop geleerd en nooit met tegenzin wezen rijden. Zeker een aanrader!

Kundig, geduldig en ruimte voor gezelligheid

Wat ben ik blij dat ik na wat lange omwegen bij Rene terecht ben gekomen. Wat anderen niet lukte, lukte hem wel: hij begreep mijn manier van leren en paste daar zijn instructies en begeleiding op aan. Rene is kundig, geduldig, rustig en zorgt in de auto voor een ontspannen en gezellige sfeer. Dat alles bij elkaar heeft ervoor gezorgd dat ik met vertrouwen mijn rijbewijs heb gehaald.

Ik heb een ontzettend fijne ervaring gehad! Ik keek er elke week weer naar uit dat ik rijles had. Het fijne is dat je 2 uur de tijd hebt, dus je kunt lekker aan de slag. René helpt je goed en luistert naar wat jij graag wilt oefenen. Hij heeft me geholpen om mijn zenuwen onder controle te krijgen en dat heeft er mede voor gezorgd dat ik in 1x geslaagd ben. Echt super blij dat ik hier mijn rijlessen heb gevolgd.

René begeleidt je tijdens je rijles op een rustige, prettige en duidelijke manier. Hij denkt met je mee als iets niet helemaal lukt en geeft je ook de ruimte om zelf te ontdekken wat goed voor jou werkt. Als het maar veilig en verantwoord gebeurd uiteraard ;) Mijn rijlessen waren een prettige en leuke tijd! Het was gezellig, ondanks dat er ook gebikkeld moet worden! Ik raad autorijschool van Maaren echt zeker aan!!

Super! Hele fijne lessen gehad

Ik heb de rijlessen van René als zeer positief ervaren. Heel prettig en op een rustige manier uitleg en les gekregen. In een woord TOP en in 1 X geslaagd! Sam Fieret