Klantvriendelijk en staan altijd klaar om te helpen

Ik kan altijd terrecht met de auto of het klein of groot is het word altijd opgelost

TOP!

Ik laat mijn auto graag in de handen van de zeer ervaren mecaniciens die bij dit bedrijf werkzaam zijn. Op de factuur had ik graag gespecificeerd gezien dat brandstoffilter en remblokken vervangen (nog) niet nodig was omdat deze onderdelen nog in prima conditie verkeerden (kennelijk heb ik een goede en zuinige auto). Uiteraard geldt zoiets ook andere zaken indien die worden geconstateerd en niet meegenomen zijn. Overigens is dit goed beleid want het bedrijf maakt technisch goede en verantwoorde keuzes, waarbij men ook rekening houdt met de klant zijn portemonnee. Ik hoop anderen met mijn feedback ook te interesseren dit bedrijf hun auto's toe te vertrouwen, deze zijn daadwerkelijk in goede handen. En bovendien doet men aan goede nazorg mocht iets niet naar behoren zijn gegaan.

er is altijd aandacht voor de klant

Als er iets is dan proberen zij een goede oplossing te bedenken

Vertrouwen en klantvriendelijk

Vakmensen

Prima!

Goede inruil, prijs kwaliteit prima, Het bedrijf heeft hart voor het verkopen van een goede auto.

Prima bedrijf

Ik ben iedere keer weer blij verrast als ik een factuur krijg! De kosten vallen (bijna) altijd mee voor een reparatie of beurt! Een bedrijf wat doet wat men moet doen en niet meer of minder. Ik vindt het jammer dat ik een andere garage moet gaan zoeken ivm verhuizing!

Perfecte service

Prijs en kwaliteit oké

Goede garage, zeer bekwame vakmensen en altijd bereid dat stapje meer te doen.

Voor zowel koop als onderhoud van onze auto al een hele tijd onze betrouwbare vakgarage. Altijd de nodige aandacht en altijd met goed gevoel weer weggereden!

Altijd tijd voor de klant

Geweldig geholpen met het aanschaf en inruil van onze nieuwe aanwinst Wij komen er al 25 jaar en nog nooit teleurgesteld dat wil toch voldoende zeggen

Goede service voor een goede prijs

Het is op alle fronten een fijn autobedrijf. De algehele communicatie verloopt erg prettig. Heel fijn dat ze contact met je opnemen als er bijzonderheden zijn gevonden. Het personeel is klantvriendelijk en je kunt er op vertrouwen dat je met een goed gecontroleerde auto weer de weg opgaat.

Top bedrijf!

Mijn vorige auto (ook gekocht bij Bakker) na 5 jaar weer ingeruild voor een andere auto. Deze is ook weer keurig afgeleverd, top service!

Goede eerlijke garage zonder poespas

Hier worden geen onnodige handelingen uitgevoerd die niet afgesproken zijn en kosten met zich meebrengen. Ook betaal geen overhead kosten voor een duur pand o.i.d.

Geweldig super bedrijf!!

Hele goed ervaring. Zeer netjes te woord gestaan en perfecte service.

Kosten reparatie volgens verwachting

Goede expertise

Afgelopen weekend is heel Nederland onder gesneeuwd. Dus iedereen nog snel even winterbanden aanschaffen en zo ook ik. 1 telefoontje naar autobedrijf “Jan Bakker” en het zou geregeld worden. En inderdaad, niet veel later werd ik gebeld dat ze de banden hadden besteld en dat ik m’n auto alvast kon brengen. Ongeveer 1,5 uur later waren de winterbanden gemonteerd en hadden ze de ‘zomerwielen’ netjes in de kofferbak gelegd dat ze bedekt hebben met papier om vlekken te voorkomen op de bekleding. Keurig en super snelle service. Zeer tevreden

best value for money

Sinds 1979 klant, altijd top service , geen moeite teveel. Aanrader!

goed geholpen bij het uitzoeken van de auto duidelijke info en snelle afhandeling en een goede prijs voor mijn inruil auto.

Vriendelijk, meedenkend en zeer redelijk,

Correct in de verhuur en altijd meedenkend en vriendelijk.

vlug en vaardig

top

Goede service!

Zoals altijd weer snel en vriendelijk geholpen.

Service uitstekend

Al jaren lang altijd op een zeer correcte en prettige manier geholpen

Al vele jaren klant van auto bedrijf Jan Bakker en altijd naar tevredenheid en dan heb ik het over het geleverde en vooral ook de klantvriendelijkheid. Je wordt altijd snel geholpen, wat het ook is. Ik adviseer wel vaker vrienden en kennissen om bij hun een auto te kopen. Mijn drie kinderen rijden ook allen in een auto die bij Jan Bakker is gekocht. Grote pluim voor dit bedrijf.

Keurig geholpen en alles volgens afspraak en helemaal happy met mijn mazda Cx-3

Netjes geholpen en met goed gevoel een auto gekocht

Een betrouwbare partner

Ik ben al jaren klant bij Jan Bakker auto's Ze zijn erg toegankelijk. Ik mag graag de werkplaats inlopen en even horen van de monteur zelf wat ze gedaan hebben. Ze denken mee wat de beste oplossing is, zullen geen onnodig onderhoud doen om de rekening op te voeren.

Geweldige service

Voor onderhoud aan mijn auto ga ik naar Jan Bakker Auto’s in Elburg. Een lekkage van een brandstofpomp, de monteurs hadden hier ervaring mee en het probleem was snel opgelost. Ook een aanhoudende motorstoring loste de monteurs op. Echte vakmanschap. Een band kapot gereden, zij maakten tijd voor me om dit de zelfde dag nog op te lossen. Kort gezegd, Art en zijn team van monteurs staan echt voor je klaar en doen wat ze kunnen om je weer snel op weg te helpen. Echte super goeie service en zeer vriendelijk.