Gepassioneerde autoliefhebbers!

...vanaf dag 1 al behandeld met het gevoel belangrijk te zijn... - en merk dat het een team is... - die er alles aan proberen te doen mij het naar de zin te maken... - altijd weer verrassend keurig en net even wat meer dan verwacht. Ik heb er een goed gevoel bij en ga zeker verder met deze auto toppers! Ik kan weer als gedreven online entrepreneur naar mijn afspraken toe... - en (belangrijkste) - als trotse papa naar mijn meiden toe... We gaan door met Jan Bakker Auto Bedrijf - en raden dit gedreven auto bedrijf aan! (...dank je voor het vertrouwen Ard! - ...hij rijdt zalig)

goede en snelle service

Mijn ervaring is dat de afspraak voor onderhoud snel gemaakt kon worden en een prima service.

Fantastische service

Sinds kort huren wij, Loemedia Elburg, een Ford Transit bij Jan Bakker auto's om onze mobiele studio naar evenementen te vervoeren. De service is fantastisch bij Jan Bakker. Wij zijn dik tevreden en zullen voor al onze locatie evenementen de Ford Transit blijven huren bij Jan Bakker. Een dikke pluim voor Jan Bakker.......................

Betrouwbare en deskundige mensen die de tijd voor je nemen

Ik was al langer op zoek naar een ander autootje en had via autoscout een zoekopdracht staan. Daardoor was ik al bij meerdere autobedrijven geweest, waarbij ik al snel het idee kreeg, dat het ze puur om het verkopen ging en niet om de klant. Bij Jan Bakker voelde dat gelijk anders. Ik kreeg antwoord op al mijn vragen en mocht uitgebreid de tijd nemen voor een proefrit. Ook over het inruilen van mijn oude autootje deden ze niet moeilijk en boden een prijs zonder dat er bij wijze van spreken eerst een monteur onder ging liggen. Ik heb de auto nu sinds half juni en ik heb er nog geen dag spijt van gehad.

Snelle diagnose en snelle kundige reparatie

Na pech in het buitenland, is onze auto op transport gegaan naar onze eigen garage. Het autobedrijf in België kon de auto kennelijk niet binnen 48 uur maken. Turbo zou kapot zijn. Bij Jan Bakker auto's bleek dat de turbo prima in orde was en de reparatie was een kleinigheidje.

Nooit een betere ervaring gehad.

Wat een feestje om zaken te doen met Autobedrijf Jan Bakker. Alles van bezichtiging tot aankoop en nazorg/service is een dikke 10. Prima zaken doen met een fantastisch resultaat aan het eind. Zeker met Ard zelf is het prima afspraken maken en de service gaat verder dan wat is afgesproken. Ondanks de grote afstand van ons woonadres zullen we bij een volgende zoektocht naar een auto, beginnen bij Autobedrijf Jan Bakker in Elburg. 100 % tevreden en volledig vertrouwen dat als er iets mis is met de auto dat het uitstekend wordt afgehandeld.

Eerlijke verkoper met top service.

Occasion gekocht in december 2018. Auto keurig volgens afspraak afgeleverd. Na de garantieperiode was er een probleem dat keurig is verholpen en nog onder de garantie werd gerekend. Wat een mooie service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alles goed geregeld en houd zich aan de afspraken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf bmw 2 serie aangeschaft goede service ik beveel dit bedrijf zeker aan toppie ard 👍🏻

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nette, klantvriendelijke garage met hulpvaardige mensen. Hier een occassion gekocht die zeer goed bevalt. Moest nog een keer terug, kort na de aankoop, maar toen ook netjes en snel geholpen. Een aanrader en zal bij een toekomstige aankoop weer aan hen denken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al 40 jaar bij Jan Bakker. Tig auto’s van hem afgenomen. Altijd naar volle tevredenheid. Door gegeven aan mijn kinderen die vervolgens daar ook de auto’s kopen. Leuk team, gericht op klantvriendelijlheid en niet op de hoogste prijs. Ook lekker, het is in de buurt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf waar je goed geholpen wordt\r\nNo nonsens en eerlijke prijzen qua inruil.\r\nBij het ophalen van de nieuwe auto nam Ard alle tijd voor mij om alles goed uit te leggen \r\nZeker een aanrader !\r\n

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima Bedrijf, zo goed als nieuwe auto aan kunnen schaffen en mijn oude auto gelijk in kunnen ruilen

• Service N.v.t.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg goed, prima ontvangst en afhandeling.\r\nDe auto werd zelfs thuis afgeleverd

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en deskundig\r\nEn de Focus ST is elke keer weer een genot om in te rijden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima en net autobedrijf. Op een duidelijk geadverteerde Lexus 2014 (met boekjes) gereageerd, redelijke inruilprijs gekregen ,maar wel 6mnd. Bovag/2 jr. apk/Gr. beurt en de wagen mooi gepoetst afgeleverd. Na 7 weken/1100km glanst m\'n zwarte wagen nog steeds als geen ander. Een hybride check bij Lexus laten doen en alles bleek top. Kortom ik kan Ard aanraden. leuk team daar en interessante occassions en proefrijden geen probleem.\r\nMvg,

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn gastvrij bedrijf. Die goed meedenkt en klantvriendelijk is.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede inruilprijs gekregen voor mijn vorige auto. Ik ben steeds vriendelijk te woord gestaan en geholpen door de verkoper en door de eigenaar van dit bedrijf. Ook na de aankoop van de auto zijn door Jan Bakker nog een aantal reparaties netjes onder garantie uitgevoerd. Zeker een aanrader om eens te gaan kijken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf fijn bedrijf met goeie service!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed, betrouwbaar en klantvriendelijk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaringen over dit bedrijf zijn positief! Ik huur hier altijd een 9 persoons busje voor mijn werk. De service, contact en vriendelijkheid is altijd top! Afspraken staan altijd netjes genoteerd en er wordt altijd contact opgenomen als er iets veranderd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed