Vriendelijk en flexibel

In deze vreemde Corona tijden heeft Henk er alles aan gedaan om mij toch een proefrit te kunnen laten maken. Zelfs toen ik de auto meteen mee wilde nemen - strik eromheen en regelen. Gewoon een lekkere garage zonder fratsen en gedoe. Het voelde vertrouwd ... een heerlijk rit van ruim een uur terug gemaakt in mijn nieuwe mini. Ik ben weer verliefd.

Uitstekende afhandeling!

Prettig gespek met elkaar.

Betrouwbaar bedrijf

Goed bedrijf, goede medewerking, laag instap, je wordt vriendelijk geholpen en er wordt naar je geluisterd. Ook wordt je goed geadviseerd. Goede auto.

Prettige aankoopervaring!

Deze week mooie witte Toyota Aygo aangeschaft. Plezierige servicegerichte uitleg gehad. Een proefrit naar mijn werk was geen enkel probleem. Oplevering van de auto: keurig netjes incl. APK en 3 maanden garantie zonder flauwekul en alles volgens afspraak, zoals dat hoort. Deze no-nonsense occasiondealer beveel ik van harte aan!

Goede Nette zaak waar op een normale manier zaken wordt gedaan! Niet van die gladde verkoop praatjes maar gewoon zeggen waar het op staat. Ben meer dan goed geholpen met het verkopen van m'n oude auto en ze konden me alles vertellen over de auto die ik daar gekocht heb. Super tevreden!

Geachte heer Schaap, Dank voor de mooie beoordeling. Wij zijn er zeer content mee!

Zeer te spreken over de afhandeling

Na een prettig en eerlijk gesprek met Henk overgegaan tot koop van hyundai ix20 automaat. Tot nu toe geen enkele spijt van gehad Er zaten een paar krasjes op waarvan Henk dacht dat het wel was op te lossen met een lak stift Dat was geen mooi resultaat dus het ie de auto naar de spuiterij gebracht met een mooi resultaat En daar werd niks extra voor gerekend. Grote klasse. Ik kan iedereen aanraden om daar eens te gaan kijken voor een mooi tweede hands auto. Tot nu toe geen oroblemem met de auto gehad Gr Ruud Hof

Beste Ruud, Hartelijk dank voor de moeite die je hebt genomen om een recensie te plaatsen. Wij streven er altijd naar om onze klanten geheel tevreden met de auto te laten vertrekken. Fijn om te lezen dat dat ook in jouw geval goed gelukt is. Wij wensen je veel veilige kilometers toe met de prachtige Hyundai IX20 en vooral in een goede gezondheid. Met vriendelijke groet, Marc en Henk

Geweldig bedrijf ga zo door gewoon blijven

Mijn tweede auto gekocht Renault captur geweldige auto mijn eerste heb ik al vier jaar nooit geen problemen gehad de prijzen zijn zeer goed bij Dema , wens Dema Auto,s veel geluk in deze moeilijke tijden Gr Peter en Marina .

Snelle en correcte aankoop BMW 220i Gran Tourer

Gastvrij ontvangen, prima inruilbedrag gekregen, velg mooi bijgewerkt en erg blij met de aankoop. Nette garage zonder poes pas en verstand van met name BMW en Mini.

Snelle en prettige service Dema Auto's

Prettige en snelle service en super blij met mijn super mooie Mini!

Beste Andrea, Hartelijk dank voor de fijne beoordeling. Wij wensen je veel veilige kilometers in een goede gezondheid toe en veel succes met schilderen! Met vriendelijke groet, Team Demaauto`s

Wij hebben een prachtige bmw 1 serie gekocht en zijn uitermate te spreken over de uitmuntende service. De auto was snel gereed, het bedrijf is goed te bereiken ook voor vragen en heeft een ruim aanbod. Zeker een aanrader. Eerlijk en betrouwbaar.

Super snelle en goede service. Mooie auto’s, ruime keus en sympathieke verkopers.

Heel vriendelijk en bereidwillig geholpen door Henk bij aankoop van Mini Countryman. Niets was te veel en zeer snelle reacties via de mail. Absoluut aan te bevelen.

Goede ervaring

Bijna 3 maanden geleden hier een auto gekocht. Duidelijke uitleg & duidelijke prijzen. Nog steeds erg blij met de koop van deze auto.

Goede auto, prima service, toch nog een verbeterpunt

Vorige week een hele leuke mini one gekocht, waarbij wij prima en vriendelijke geholpen zijn. Bij de koop een aantal afleverpunten doorgegeven/afgesproken, inclusief een pitje in de voorruit. Er werd aangegeven dat dit helemaal in orde zou komen, maar toen wij hem op kwamen halen werd er vertelt dat het toch niet mogelijk was om het pitje te repareren (terwijl dit vervolgens bij carglass totaal geen probleem was). Wij zien dit niet als een groot probleem en dit zou ook zeker geen reden zijn om hier geen auto meer te kopen, maar voelt toch niet helemaal professioneel en zouden dit graag door willen geven als verbeterpunt. Al met al goede service en blije autobezitters

Beste Sascha, Dank voor de recensie! Wat betreft het minuscule pitje in de voorruit meen ik me te herinneren dat ik je dat toch goed heb uitgelegd. Het is te klein om te kunnen vullen en slechts oppervlakkig. Om toch te kunnen vullen zou het groter gemaakt moeten worden. Wanneer ten gevolge hiervan een scheur ontstaat kan de autoruitenservice niet kosteloos een nieuwe ruit plaatsen. Wanneer je je hiervan bewust bent en dat risico toch wilt nemen willen wij dit met alle liefde voor je regelen. Wij vernemen het graag. Voor nu in ieder geval veel veilige kilometers in een goede gezondheid toegewenst! Demaauto`s, Henk

Leuke mini one kunnen kopen voor leuke prijs!

Fijn en deskundig geholpen. We werden lekker met rust gelaten om op ons gemak te kunnen kijken. Proefrit kon in 1e instantie alleen als er een serieuze kans op kopen zou zijn. Terecht ook, want er moeten heel wat auto's verplaatst worden om een auto klaar te zetten voor een proefrit. Maar: ik kwam bij Dema kijken, en tot mijn grote verrassing stond de mini one toch (vrijblijvend!) voor me klaar bij de deur! Dat is toch klantenservice?!

Fijne en prettig ervaring !

Goed en kundig geholpen . Fijn personeel ,niet opdringerig en zeker verstand van zaken. Ook voor mijn Fiat 500 een goede prijs terug gekregen. Heel erg blij met mijn Mini One

Keurig bedrijf

Mooie auto gekocht waar ik heel blij mee bent. Vriendelijk geholpen

Auto zou prima in orde zijn maar vertoonde veel gebreken.

Bema Auto,s bied een peugeot aan voor 5270,00 euro Auto zou prima in orde zijn. Proefrit mee gemaakt en auto reed redelijk. Het was koud en daardoor de airco niet geprobeerd. Auto gekocht en verkoper gaf 3 maanden garantie op motor en versnelling. De week daarop airco werkt niet. Bema gebeld en verkoper zegt,Sorry geen garantie. Naar mijn garage gegaan en daar blijkt dat er flink aan de auto is geprutst. Er was een zekeringkast vernieuwd maar wel een verkeerde. Hierdoor was de aircopomp stuk en de ventilator werkte niet meer. De bedrading moest deels vernieuwd worden.De rekening om dit in orde te krijgen was 1196,01 Euro Een dag later slaat de motor af. De ANWB gebeld die kijkt en zegt: er zijn zoveel foutmeldingen ik sleep je naar de garage. Blijkt het kleppendeksel gescheurd en dit is aan de binnenzijde dicht gesmeerd met dikke klodders kit. Alles was vuil de kleppen de cilinders tot de katalysator toe. De garage vroeg mij of Bema Auto,s contact wilde opnemen zodat ze uitleg konden geven wat er aan de hand was maar daar voelde Bema niets voor. De kosten 1116,54 Euro. Het antwoord van Bema was toen :Je had maar hier naartoe moeten komen. Terwijl toen ik de schade melde er werd gezegd: sorry geen garantie. Ik ben met de rekeningen naar Bema Auto,s gegaan en ze hebben niet eens de moeite genomen om naar de auto te kijken. En de rekeningen waren volgens de verkoper veel te hoog. De verkoper bood mij 500,00 Euro of niets. Dus mensen denk goed na als je daar een auto wil kopen. Laat de auto dan in ieder geval keuren voor je ook maar een cent betaald. De garage zei mij: Bema heeft je een kat in de zak verkocht. Mij heeft deze auto 7581,55 Euro gekost. Daarvoor had ik elders een betere auto kunnen kopen met volledige garantie.

Geachte heer Grave, Wanneer je besluit om een auto aan te schaffen met een korting van 2000 euro en daarmee de garantie afkoopt, kun je natuurlijk niet achteraf gaan claimen. Na uw dreigementen om op internet wat negatieve beoordelingen over ons te schrijven hebben wij u tegen finale kwijting ook nog 500 euro vergoeding betaald. Het is niet netjes om nu toch middels bovenstaande review uw gal te spugen, maar dat hoef ik u niet uit te leggen denk ik. Laten wij hier verder maar geen woorden aan vuil maken. Demaauto`s

Hele prettige ervaring, totdat we uit werden gemaakt voor leugenaars om iets super onbenulligs

Vandaag een hele mooie Volkswagen Up gekocht. We waren van begin af aan goed geholpen, geen gladde verkopers of iets dergelijks. Dinsdag de bezichtiging gehad, woensdag een proefritje gemaakt en vandaag de auto al op kunnen halen. Echter was het op het laatste moment dat onze ervaring bij Demaauto’s een stuk minder werd. De sleuteloverdracht net gedaan en de verkoper loopt nog met ons mee naar de auto. Hij wilde nog wat aan ons vertellen. Hij doet de motorkap open en laat het houdertje zien waarmee je de motorkap openhoudt. Hij geeft aan dat wij tijdens de proefrit de motorkap hebben willen sluiten (hard gedrukt) zonder het houdertje in te klappen en dat het houdertje daardoor een klein beetje gebogen is. Wij hebben tijdens de proefrit geen seconde de motorkap open gehad. Hij zei dat dit onmogelijk is omdat het daarvoor niet het geval was. Wij zeggen nogmaals: wij hebben 1000% de motorkap tot nu nog nooit open gezien. De verkoper zegt nu dat we liegen en dat we het wel hebben gedaan! Vervolgens zegt de verkoper dat hij tijdens onze bezichtiging ook al de motorkap open had en mijn man waarschuwde om het houdertje van de motorkap altijd eerst in te klappen voordat je het dicht doet. Toen brak mijn klomp. dit is letterlijk NIET gebeurd. De motorkap is geen seconde open geweest bij onze bezichtiging afgelopen dinsdag. De verkoper zegt daarop dat dit wel zeker is gebeurd en dat hij de camerabeelden heeft teruggekeken en dat hij ons zag staan bij de open motorkap. Dit vinden we echt heel knap want het is echt niet gebeurd. Vervolgens zegt de verkoper: WEDDEN?? Voor 500 euro dat is het gebeurd. Wie doet zo iets? Je hebt net een klant blij gemaakt met een nieuwe auto en je gaat voor een stom houdertje (die het overigens gewoon nog doet) de klant woest maken om keer op keer te zeggen dat we liegen. Ik zou de verkoper dolgraag willen vragen aub de camera beelden nog eens te bestuderen en ons mailen met een welgemeende excuses. Jammer dat het zo eindigde.

Beste Mo, Er gaat duidelijk iets niet goed in de communicatie en dat spijt ons. Voor alle duidelijkheid: er is niets kapot! Wij hebben gemeend je wat uitleg te moeten geven over het openen en sluiten van de motorkap. Wanneer je namelijk de daarvoor bestemde stok niet op de juiste wijze plaatst, dan is schade onvermijdelijk. Het doet in deze dus niet ter zake of-/en wie de motorkap al heeft geopend/gesloten, maar dat je op de hoogte bent van de manier waarop dit moet. Onze welgemeende excuses als dit anders is overgekomen of begrepen. Henk, Demaautos

ik ben heel blij met team van demaauto's bv

blij zo door met de klanten.dat is goed voor toekomst.

Geachte heer Beto, Hartelijk dank voor de beoordeling. aanbevelen had u op ja willen drukken..... toch bedankt! Veel veilige kilometers toegewenst! Team Dema

Fijne service!

Heel goede prijs/kwaliteit en zeer klantvriendelijk. 's Ochtends rond 9 uur gebeld of het mogelijk was om "te komen kijken" naar een bepaalde Mini. De eigenaar gaf eerlijk aan dat er al iemand kwam kijken en dat hij mij op de hoogte zou brengen mocht er geen verkoop zijn. Hij belde mij dezelfde dag terug, helaas de Mini was verkocht. Tegelijkertijd gaf hij aan dat er aan het einde van de week weer een zelfde Mini zou komen alleen in een andere kleur. Enkele dagen later werden we teruggebeld, de Mini is binnen. We konden meteen een afspraak maken voor een proefrit. Toen we aankwamen stond de Mini keurig klaar. Henk heeft ons heel goed geholpen. We zijn zeer goed geïnformeerd en begeleid betreffende het inruilen van onze huidige auto en de aankoop van de Mini. Niks opdringerig of bluf, gewoon eerlijk en nuchter. Tijdens een kopje koffie hebben we deal rond gemaakt. En nu rijd ik in een fantastisch fijne, mooie Mini. Dank jullie wel voor de zeer goede service!

Beste Lorena, Hartelijk dank voor de fijne beoordeling. Het was prettig zaken doen en wij wensen je veel veilige kilometers toe, in een goede gezondheid. Marc en Henk www.demaautos.nl

uitstekend

2 weken geleden een auto gekocht. Geen verkooppraatjes maar echt no-nonsense. Vooraf even gebeld, auto in showroom bekeken en direct een proefrit kunnen maken. Direct gekocht met verzoek tot snelle levering hetwelk ook correct is nagekomen (auto kreeg nog een beurt en APK). Heb inmiddels 500 km tot volle tevredenheid gereden. Heb vertrouwen in dit bedrijf.

Super geholpen bij de aankoop van onze auto!!

Hele fijne eerlijke dealer. Gastvrij en niet opdringerig wat in andere garages vaak wel is. Heel blij dat we onze auto daar gekocht hebben! Zeker aan te bevelen!

Wij hebben een goede ervaring met het kopen van onze auto bij Demaauto gehad.

Prettige service. Duidelijk in de communicatie.

Goede dealer, nette auto’s

We hebben hier een mooie mini cooper clubman van 2018 voor een goede prijs gekocht. Wij wilden een nieuwere mini met weinig km en wat luxere opties (o.m. automaat), bovag garantie en NAP keurmerk. Zo zijn we bij Dema auto’s uitgekomen. Een heleboel keuze aan mooie mini’s en andere auto’s, iedere week komt er een nieuwe lading binnen. Tijdens het eerste bezoek zijn wij vriendelijk ontvangen, goed geïnformeerd over o.m. alternatieve garantie, en hebben wij een testrit en daarna een afleverafspraak gemaakt. Bij ons tweede bezoek hebben wij de auto niet meegenomen, omdat de auto nog niet conform afspraak afgeleverd was (o.m. schone auto). Dat is bij ons derde /laatste bezoek naar tevredenheid in orde gemaakt. We zijn blij met onze nieuwe auto!