We hebben een Peugeot 207 gekocht bij Dema. Al snel was er een klein technisch probleem -bleek deels gebruiksfout- dat is snel en goed opgelost. Maar direct heeft Dema toen nog de voorremschijven en -blokken vernieuwd en een deel van de uitlaat vervangen. Dit was niet eens nodig want de auto had een niewe APK maar gewoon \"voor de zekerheid\". Prima service dus!

Ik heb 2 weken geleden een Kia Picanto 2013 gekocht. Er werd een ontzettend vriendelijke service geboden en ik heb een hele goede auto gekocht voor een heel mooi prijsje.

Vandaag mijn nieuwe auto opgehaald. Goede en duidelijke service. Vriendelijk geholpen. Een aanrader👍

Vandaag een Ford Fiesta gekocht helemaal komend uit Den Helder. Met deze lange rit heb ik echt de auto goed kunnen beoordelen,ik kan wel zeggen niets dan lof hier over. Ten eerste mooi schoon afgeleverd niet van een nieuwe te onderscheiden zelfs het motorblok daar kun je wel van eten zo schoon. De auto zelf is ook een plaatje zelf mijn buren vonden hem een pracht.

Wij kochten een uit België geïmporteerde Suzuki SX4, met lage kilometerstand. Bedrijf doet dat regelmatig vertelde de verkoper. Ook in België is er een kilometerstand systeem, dus controleerbaar. Alles netjes geregeld en afspraken worden nagekomen.

Zeker een betrouwbare bedrijf. Ik had in het begin geen vertrouwen meer in om een tweedehands auto te kopen omdat ik voorgelogen was bij een andere garage/dealer waar ik mijn auto had gekocht. Maar je moet zeker bij dema zijn. Ik heb daar mijn opel corsa 2012 gekocht en tot op heden super blij ermee. Zeker een betrouwbaar bedrijf dema autos.

Zeer goed geholpen. Vakkundig, eerlijk, vriendelijk. Alles klopt! Een echte aanrader ook voor wie zelf niet zoveel verstand van auto\'s heeft.

Na heel veel nare ervaringen met andere auto bedrijven kwam ik bij Dema terecht. En bij binnen komst voelde het meteen al goed . Natuurlijk kun je nooit zeker weten met een gebruikte auto. Maar bij aflevering is de auto helemaal nagekeken door een onafhankelijke garage . En met 3 maanden bovag garantie op zak ga ik met veel vertrouwen op weg. De vakkundigheid en de vriendelijkheid samen met de gunstige prijs maakt het plaatje compleet

slechter dan verwacht

Eind januari een Hyundai i20 gekocht bij dema auto\'s. De auto rook elke keer na het tanken ongeveer 1,5 dag naar benzine. Kwam er na 2 maanden achter dat de auto benzine lekte tijdens het tanken. Woon 50km verderop. Offerte gevraagd bij een lokale garage. Dema auto\'s gebeld en het probleem voorgelegd. Kreeg gelijk te horen dat ik geen garantie meer had. Ook gaf dema auto\'s aan dat de offerte van de lokale garage veel te hoog geprijsd was. Na de vraag hoe gaan we dit oplossen kreeg ik als antwoord dat ik mijn auto naar een garage met wie zij samenwerken kon brengen, dan zou ik hem wel een aantal dagen kwijt zijn. Zou dan materiaal tegen inkoopprijs kunnen kopen. Oftewel twee keer heen en weer met 2 auto\'s want ja, ik moet ook nog naar huis. Niet rendabel. Daarna kwam er geen ander aanbod meer. Toen mijn auto bij de lokale garage stond ook maar gelijk de piep bij mijn remmen na laten kijken, remblokken totaal versleten. Uiteindelijk binnen 3 maanden 500 euro kwijt aan onderhoud. Ik heb dema auto\'s er nooit van beschuldigd dat zij van de problemen af wisten, maar de service vond ik beneden de maat. Aardige vent, vlotte babbel maar bij problemen geven ze niet thuis.

Geachte client, Zoals u zelf al aangeeft heeft u geen garantie. De bovaggarantie werd middels korting door u afgekocht. Desalniettemin hebben wij u een voordeliger optie aangeboden dan de offerte die u kreeg van een lokale garage. Wij hadden betreffende reparatie voor de helft uit kunnen voeren. Het is uw eigen keuze geweest om niet heen en weer te hoeven rijden. Niet negatief oordelen wanneer er geen sprake is van garantie en u bovendien uit coulance een prima alternatief werd geboden!

slechter dan verwacht

Kort geleden een leuke Citroen C3 gekocht hier. Mooie auto, was in orde toen we hem kochten. Toen we er een uur mee naar huis hadden gereden begon het rempedaal heel hard te piepen elke keer als we remden. Heel hinderlijk. Dema wilde de kosten hiervoor niet vergoeden. Hier koop ik nooit meer een auto. Ik snap echt dat dit niet bij de BOVAG garantie hoort, maar er is zoiets als service en dat is hier ver te zoeken. Jammer.

Auto is verkocht ZONDER Bovaggarantie en de klant vond het te ver rijden om een piepje uit het rempedaal te laten halen. Zou dit zelf oplossen met wat WD40. Waarom nu zo reageren?

voldoende, een redelijke ervaring

goede servis en goede koffie . super dikke auto s heb daar een nieuw model seat leon gekocht. en sinds zaterdag een audi s 3 uitvoering super auto

zeer slecht, onaanvaardbaar

Slechte service na 1 dag buiten garantietermijn melden van mogelijk defect. Namen niet eens de moeite om te kijken wat er aan de hand was. Overigens werd auto ook met lege tank en een smerig handschoenenvak opgeleverd. Sluit vooral BOVAG garantie af bij deze dealer.

Inderdaad......buiten de garantieperiode. Bovag garantie is van toepassing bij een aanschafprijs vanaf 4500 euro. De aangeschafte auto was een stuk goedkoper en kwam helaas niet in aanmerking voor bovaggarantie. Natuurlijk hebben wij aangeboden uit coulance te kijken wat wij met betreffende storing kunnen betekenen voor deze dame. Helaas wordt er dan niet meer door haar gecommuniceerd en een negatieve beoordeling geplaatst met verwijten die wij voor het eerst horen en duidelijk bedoeld zijn om een trap na te geven. Erg jammer.

Onlangs een zeer mooie Volkswagen Polo gekocht bij Dema Auto\'s. Na lang op internet gezocht te hebben naar een auto en verschillende testrits te maken kwamen we uiteindelijk uit bij Dema Auto\'s. Wat een verademing. Deze Polo was in erg goede staat en reed ontzettend fijn. De auto was van binnen goed schoongemaakt en Henk kon me veel vertellen over de techniek in de auto. Na een testrit in deze auto te maken en gesproken te hebben met Henk de keuze gemaakt om de auto te kopen. Absoluut een aanrader!

Heb vorig jaar bij Dema een occasion gekocht, prima auto en bij de APK van dit jaar geen extra kosten.Zoals het hoort.

Ik ben netjes geholpen fijne mensen niet opdringerig en nemen de tijd voor je👍

Dit is zeker een bedrijf waar het goed zaken mee doen is: oprecht, vriendelijk, flexibel en hulpvaardig. Ik heb hier een keurige auto gekocht voor een scherpe prijs en ik ben zeer tevreden over de wijze waarop dat gegaan is. Een voorbeeld? Er was afgesproken dat er een radio/cd speler in de auto zou komen. Ik heb niet gevraagd welk merk/ type etc. Maar er zit gewoon een radio/cd speler van een goed merk met goede functies in. Dat is erg netjes en typerend voor de gang van zaken.

Prima geholpen, fijne tweedehands auto gekocht.

• Deskundigheid N.v.t.

Ik heb hier mijn eerste auto gekocht, een opel corsa . We werden goed en vriendelijk ontvangen door Henk. Na een klein probleem met mijn accu , werd deze gelijk vervangen. goede service. Ik raad dit bedrijf dan ook ten zeerste aan.

Prima service. Na een aantal dagen ging de accu kapot en werd direct kostenloos vervangen

Vriendelijke mensen, je wordt netjes te woord gestaan en geholpen. Waar voor je geld en goede service!

Wij hebben erg goede ervaringen met DEMA auto\'s. Wij kwamen hier om onze eerste auto aan te schaffen. We hebben een erg goede service gehad: duidelijk, vriendelijk en geduldig en alles netjes in orde! Wij zouden het bedrijf aan iedereen aanraden!

In juli 2016 een auto gekocht bij dit bedrijf en we zijn heel netjes en ongedwongen geholpen. Na een proefrit en wat wensen hebben wij de aanschaf van de auto gedaan waar we tot op heden zeer tevreden mee zijn. Na 3 maanden deed zich een prijzig probleem voor wat keurig zonder problemen en vakkundig door Dema is opgelost. Wij zijn zeer tevreden en komen zeker terug

Een auto aanschaffen is niet doorgaans je dagelijkse bezigheid. Ik voelde mij bij dema auto\'s op mijn gemak en alles werd netjes uitgelegd en goed afgestemd! Zaken welke gerepareerd moesten worden werden allen netjes gedaan! Ik ben ontzettend blij!

Dema auto\'s kan ik aanbevelen als je op zoek bent naar een goede occasion tegen een zeer nette prijs. Alle auto\'s zien er voortreffelijk verzorgd uit en worden geleverd met APK. Bovendien word je heel goed ontvangen en bij de aanschaf goed begeleid. Dema is een topbedrijf!

Wij hebben een opel meriva gekocht bij Dema. We werden heel vriendelijk en deskundig geholpen door Henk. Een proefrit maken was ook helemaal geen probleem. En we kregen voor onze inruilauto nog een leuk bedrag terug.