Goed geholpen

Ik heb een Vespa sprint gekocht bij deze winkel. Ben door het personeel goed geholpen bij het maken van de keuzes. Een lange tijd moeten wachten op de Vespa, dit lag niet aan de winkel maar aan de fabriek ivm Corona en vernieuwde scooters. Na 5 maanden heb ik eindelijk mijn scooter ontvangen en ben ik er hartstikke tevreden over!!

Topbedrijf !

Al met al een bedrijf (met het personeel uiteraard !) , die weten waar ze het over hebben en doen alles in overleg met de klant (mocht er eventueel andere mogelijkheden zijn die zelfs beter uitpakken) Nogmaals : Een topbedrijf !

goed geholpen.

ben zeer tevreden met mijn motor scoeter.

Fijn geholpen en een snelle levering. Top

Heel erg prettig geholpen

Erg prettig geholpen toen ik een nieuwe scooter ging kopen bij Naaldwijk scooters. Ik kreeg duidelijke informatie en ze namen de tijd. Daarna werd alles keurig en snel afgehandeld. Erg tevreden!!

Aardig, gastvrij en deskundig

Ben zeer deskundig en aardig geholpen bij de inruil van mijn scooter. Ik was zo tevreden dat ik direct en ongezien een nieuwe tweedehands heb aangeschaft. Goed geholpen en zeer tevreden.

Hele fijne winkel. Fijn contact op te nemen om afspraken aan te passen/ te herhalen.

Helemaal goed geholpen

Prettige en goede hulp en adviezen. Doen wat beloofd wordt!

Goede service, kennis van zaken en snel leveren.

De scooter die mijn dochter wilde hebben was bekend. Dus bij meerdere prijs opgevraagd en ondanks een wat hogere prijs besloten bij Naaldwijk Scooters deze te bestellen. De service en vriendelijkheid van de mensen daar deed ons in iedergeval over de streep trekken.

Snelle en vriendelijke service!

Een hele fijne ervaring, eerlijk advies en een snelle aflevering. Dat verdient een goede review. Bedankt, we gaan er veel plezier van hebben!

Geweldige zaak

Vriendelijk personeel Goede uitleg Goede service

Super snelle service

Fijn personeel, goede ontvangst.

Uitstekende service en heldere communicatie

Naaldwijk Scooters verkoopt niet alleen scooters, maar ontzorgt ook. Er is een haal- en brengservice, waar ofwel niets, ofwel een kleine vergoeding voor wordt gerekend. Er wordt zonder poespas aangegeven wat de stand van zaken is, zonder dat er valse beloftes worden gedaan. redelijke prijzen, zodat afdingen niet nodig of mogelijk is.

Prima ervaring, van het aankoopgesprek tot en met de aflevering.

Uitstekende service.

De klant is koning

Personeel is altijd vriendelijk en neemt echt tijd voor de klant. We kunnen altijd terecht met vragen.

Top service!

Staan altijd voor je klaar.

Fijne zaak!!

Na goed advies heb ik hier mijn scooter gekocht. Vind het een hele fijne zaak met vriendelijk en meedenkend personeel en goede service.

Toppers!

Nette winkel, super uitleg en vriendelijk. De snelle service in bezorgen was Top. Ook dan werd je netjes geholpen, goede uitleg van je scooter en toeren maar! Dus géén twijfels, Koop gewoon hier je scooter!

Top winkel

Net een nieuwe scooter gekocht. Tot nu toen alles ging goed. Vriendelijke personeel, goed geholpen. Je krijgt altijd een antwoord op je vraag. Communicatie zeer goed.

Fantastische

Vriendelijke mensen ,en geduldig ik had even meer tijd nodig voor uit leg voor mijn nieuwe motor scooter.

Fijne scooter zaak.

Kennis van zaken. Denken mee. Klant gericht.

Echt hun best gedaan!

Top zaak!

Klantvriendelijk Kennis van zaken Service is top Meedenkend Een echte aanrader! Betrouwbaar

Super service! En erg klantvriendlijk

Echt een aanrader!

Vond het super fijn hoe mijn ervaring ging, heel vriendelijk.

Heel vriendelijk, m’n scooter is heel mooi gemaakt verzekering is goed geregeld ben er heel blij mee!