Top service

Super goed geholpen na ongeval met scooter! Naaldwijk scooters heeft kosteloos de scooter opgehaald en de onderhandelingen met schade-expert geregeld. Ze stonden altijd voor ons klaar en hebben een top-service en een fijn team mensen. Dus zoek je een goede en betrouwbare scooter dealer, ga naar naaldwijk scooters

Top Service

We hebben een Vespa gekocht en die werd thuis bezorgd. De service, deskundigheid, vriendelijkheid, eerlijkheid waren optimaal!

Superdeluxe, snel en betrouwbaar

Echt fijne mensen die nakomen wat ze beloven. Echt aan dikke aanrader

Geweldig!

Vriendelijk personeel, weten waar ze het over hebben. Goede en hele snelle service... dikke 10!

Geweldig geholpen door Jim!

Van advies, tot aan de levering is alles goed georganiseerd! Zeer tevreden.

Top service! Erg vriendelijk en behulpzaam

Als extern bedrijf bemiddeld bij een fout over verwisselde kentekens. Naaldwijk scooters heeft mij erg goed geholpen!

Uitstekend!!

Zelfs door een jonge medewerker volwassen geholpen. Recht door zee! Ga zo door Jim!!

Goede en eerlijke service

Bij Naalwijk Scooters ben ik altijd goed geholpen. Zij zijn eerlijk, leveren kwaliteit en geven een goede service. Dit zijn de redenen voor mij om hier terug te blijven komen en hier mijn scooters aan te schaffen en te laten onderhouden.

Uitstekende service van Jim!

Wegens de lockdown door Corona crisis toch nog optimale service op de afgesproken datum. Scooter werd zelfs thuis geleverd. Snel geschakeld door Jim en de chauffeur. Top!

Goed geholpen!

Ons goed aangeven wat de mogelijkheden waren bij de keuze voor NIU , er was zojuist een nieuwer type uitgekomen met grotere Accu. ben blij dat we hier gebruik van hebben kunnen maken. Echt blij met onze aankoop!

Geweldige service!

We hebben een goede ervaring! Niks was te gek en er werd met ons mee gedacht. De scooter is zelfs tijdens de feestdagen geleverd omdat dit een wens was.

Goed geholpen bij aankoop van occasion. Erg klantvriendelijk.

TOP zaak!

Goed geholpen door de medewerkers en de service is TOP!

Goede service en een eerlijke prijs

Goed geholpen met verkoop en met reperatie na vallen.

Prima geholpen goede uitleg top gasten al met al goede zaak met goede service

Goed bedrijf ! Leuk personeel kreeg bij het uitzoeken van mijn scooter meteen een goede bak koffie aangeboden door de desbetreffende verkoper. Duidelijke uitleg en zeer bereid mee te denken. Verschillende scooters op voorraad waardoor je goed kan kiezen wat je wel en niet wil. Ik zou iedereen aanraden een scooter te kopen bij Naaldwijk Scooters.

Top kwaliteit, klantvriendelijk, goede prijs

Zeer goede ervaring!

Scooter voor 16 jarige dochter gekocht bij Naaldwijk Scooters. Zeer behulpzaam personeel, vriendelijk, uitgebreid de tijd genomen om ons te adviseren en te helpen, verzekering volleidg geregeld en alles prima in orde gemaakt. Kortom, helemaal top geregeld!

Klantvriendelijk, en bereid tot oplossen van aanvullende vragen.

Mijn favoriete motorscooter was toevallig in de aanbieding bij Naaldwijk scooters. Het probleem met de spiegels (te breed voor smalle achterpoort) is opgelost door de orginele te vervangen voor smallere , voor een voordelige prijs. Ik ben dik tevreden, alleen de fiets route naar Naaldwijk vanaf Delft is een ramp met al die vervelende weg werkzaamheden, gelukkig kan ik nu over de autoweg met de motorscooter:-)

attente medewerkers

Heb meerdere scooterbedrijven bezocht, ook dichter bij huis. Maar Naaldwijk Scooters sprong er positief uit door het gevoel welkom te zijn. En op het moment dat ik de scooter geleverd kreeg, kreeg ik een uitgebreide mondelinge gebruikersinstructie van een medewerker. Daar was ik erg blij mee.

Duidelijke uitleg en vriendelijk geholpen.

Goed geholpen

Ik heb een Vespa sprint gekocht bij deze winkel. Ben door het personeel goed geholpen bij het maken van de keuzes. Een lange tijd moeten wachten op de Vespa, dit lag niet aan de winkel maar aan de fabriek ivm Corona en vernieuwde scooters. Na 5 maanden heb ik eindelijk mijn scooter ontvangen en ben ik er hartstikke tevreden over!!

Topbedrijf !

Al met al een bedrijf (met het personeel uiteraard !) , die weten waar ze het over hebben en doen alles in overleg met de klant (mocht er eventueel andere mogelijkheden zijn die zelfs beter uitpakken) Nogmaals : Een topbedrijf !

goed geholpen.

ben zeer tevreden met mijn motor scoeter.

Fijn geholpen en een snelle levering. Top