prima, deskundig en goed geholpen

prettig

Fantastisch geholpen.

Bij het binnenkomen van de prachtige shop voelde het al als een warm welkom. Heel ontspannen en geen opdringerige praktijken. Dit maakte het een hele plezierige aankoop, van een prachtige Scooter voor mijn zoon. De verkoper heeft het super gedaan. Wij zijn zeer tevreden!

Vriendelijke medewerkers helpen je om een goede keuze te maken. Ze doen al het mogelijke om alles goed te regelen.

Goede en klantvriendelijke service

Aardig personeel! Luistert echt naar je wensen en adviseert wat het beste bij je past.

Super!

Scooter gekocht, weekje later kon ik de scooter al ophalen. Werknemer wist alles goed uit te leggen en gaf duidelijk antwoord op elke vraag. Verder ook top advies en tips.

Top service vriendelijke mensen!

Top ervaring met naaldwijk scooters. Jim hele aardige gozer en regelt alles snel. Ook de mannen uit de werkplaats top als er iets was werd het meteen geregeld. Helemaal top zeker een aanrader!!

Goede service!

Goed geholpen, vriendelijke mensen!

Mooi assortiment en top team!

Na jaren mooie Vespa 300 gekocht. Roy en Jim zijn plezierige mensen om zaken mee te doen, deskundig, klantvriendelijk en oplossingsgericht. Absoluut een aanbeveling als je op zoek bent naar een leuke scooter!

Altijd vriendelijk en behulpzaam

Je word hier altijd vriendelijk geholpen en ze denken met je mee.

Wij zijn heel goed geholpen om een hele goede keuze te maken ivm aankoop scooter dit hebben wij nog nooit mee gemaakt zo blij zijn wij ermee De service is echt super goed en snel Mannen van naaldwijk scooters ga zo door

Vakkundig advies en goede service

Zeer vriendelijke en vakkundige medewerkers. Goede service, ik kon mij scooter zelfs al eerder ophalen dan verwacht! Top! Zeker een aanrader!

Enthousiasme doet (ver)kopen

Behulpzaam, enthousiasme, gezellig., meedenken. Ga zo door

Professionele, klantvriendelijke zaak met ruime keus

Fijn ontvangen, goede uitleg, klantvriendelijk. Geduld van de verkoper omdat er nog eea geregeld moest worden en de scooter vast al verkocht kon worden, dat werd zeer gewaardeerd. Service is uitstekend.

We zijn super geholpen.

Prima geholpen !!

Kwamen voor een goedkopre scooter en gingen met een Vespa de deur uit , goede en klantvriendelijke verkoper die Jim !!

geweldig bedrijf

Ik heb daar mijn motorscooter gekocht. Alles netjes volgens afspraak geregeld. Ben erg blij met mijn motorscooter.

Zeer goed geholpen

Heel relaxt en rustig geholpen, het gevoel dat het personeel verstand van zaken heeft mis ik soms nog wel eens bij andere zaken. goed geholpen dus

Topbedrijf

Zeer klantvriendelijk, meedenkend bedrijf, werkplaatstechnici en verkopers zkjn betrouwbaar en kundig, kreeg voor keuring RDW twee gloednieuwe banden en service naar 45km brommerkeuring zonder mankeren. Bedrijf is echt een aanrader.

prima service gezellig bedrijf

prima ervaring nieuwe scooter besteld prima aflevering

Top service

Top service

Snel, vakkundig en vriendelijk

Snel en vakkundig geholpen

Service gericht / vriendelijk en eerlijk advies.

Kom onderhand 10 jaar bij Naaldwijk scooters naar alle tevredenheid. Woon zelf in Scheveningen,daar zijn natuurlijk ook scooter zaken,dat ik dan bij Naaldwijk scooters me scooter koopt/onderhoud zegt denk ik genoeg!

Hele fijne service en een hele mooie zaak

Scooter werd perfect en netjes geleverd. Hele fijne en duidelijke uitleg over de scooter. En als ik nog vragen heb mag ik altijd bellen. Super blij met mijn scooter! Dank je wel naaldwijkscooters voor de fijne service!

Zeer vriendelijk!

Fijne ervaring, gevoel eerlijk behandeld te zijn. Motor ingeruild voor een motorscooter.

vriendelijk, goede uitleg en service