Vandaag een zip gekocht. Jim heeft ons weer geweldig gehelpen. Service is altijd goed. Vakkundig personeel in de werkplaats. Kortom, als je een scooter wilt is Naaldwijk Scooters zeker aan te bevelen.

Prima geholpen

Fijn geholpen, alles snel en correct afgehandeld. Top!

Mooie zaak leuke mensen

Moest even wachten op mijn brommer maar was wel de moeite waard goed geregeld.

Klantvriendelijk

Van begin tot aflevering uitstekend geholpen en alle relevante zaken goed gecommuniceerd

top

Fijne verkopers

Ik heb een elektrische scooter gekocht. Voor mij een nieuwe ervaring aangezien ik niet eerder scooter heb gereden. Ik kreeg een duidelijke uitleg en voelde mij erg op mijn gemak.

Gewelde service en zeer klantgericht

Vorige jaar december met mijn zoon langs gegaan om eens te gaan kijken voor een brommer voor zijn 16e, goede uitleg gekregen en afgelopen vrijdag was het zover. De Beta motard sport stond klaar. Onder het genot van een bak koffie alle nodige uitleg gehad. Merkte duidelijk de tijd die ze namen! Zelf het installeren in een eigenlijk te kleine bus hielpen twee medewerkers mee het ook goed te doen. Super service super Moto

Top bedrijf

Vakkundig en snel

Wordt vriendelijk geholpen

Nvt

Direct een goed gevoel bij Naaldwijk Scooters

Eerlijk, vriendelijk en behulpzaam. Er wordt heel goed meegedacht in wat de opties zijn, voor- en eventuele nadelen en ze hebben daarbij alles in huis, onder 1 dak, wat je nodig hebt. Erg blij met mijn scooter. Met een grote glimlach kom ik hier zeker nog graag terug voor het onderhoud! Ik had direct een goed gevoel bij deze deskundige zaak en het vriendelijke personeel.

snelle en goede service

fijn bedrijf

Was op zoek naar een MP3. Na een kort gesprek met verkoper mocht ik een proefrit maken. Dit ging me toch iets te snel. Na een wandeling in de showroom viel me oog op een elektrische scooter 45km van super socco. Offerte laten maken en naar huis. Direct bij thuiskomst mail gestuurd dat ik de volgende dag hem wilde kopen en wilde ophalen. Was geen probleem. Wat een goede service en aardige mensen. Top service. Nogmaals bedankt

Goede winkel

Vriendelijk en deskundig geholpen bij aanschaf elektrische scooter.

Deskundig advies

Wij werden vriendelijk geholpen door een deskundige verkoper. Hij heeft ook goed advies gegeven en uitgezocht welke scooter er snel geleverd kon worden

We waren op zoek naar een SYM Fiddle 4 in de kleur Matt Blue. De kleur Matt Blue was niet meer leverbaar dus die viel af. Alleen nog de kleuren Matt Black, Misty Green en Satin Submarine Blue waren nog leverbaar, dus de kleur Satin Submarine Blue besteld op het moment van bestellen bleek dat ook deze kleur niet meer leverbaar was. Jim van Naaldwijk Scooters is stad en land af gaan bellen en mailen om te kijken of er nog ergens een Fiddle 4 in de kleur Satin Submarine Blue op voorraad stond. Uiteindelijk is het hem toch gelukt om het voor elkaar te krijgen dat deze toch geleverd kon worden.

Snel, vriendelijk, goed

Snel, vriendelijk, goed

Altijd goed

Fijne service, vriendelijk,behulpzaam

Goede service, vriendelijk, meedenkend!

Ze bieden goede service, zijn erg vriendelijk en meedenkend. En de producten die zij leveren zijn van goede kwaliteit!

Al jaren een zeer tevreden klant!

Met welk probleem je ook ook komt of wat voor vraag je ook hebt, er is geen moeite te veel bij Jim en zijn mannen!

Netjes afgeleverd.

Nieuwe scooter afgeleverd volgens afspraak.

Goede Service

Mijn ervaring met Naaldwijkscooters is goed te noemen . Ik heb mijn Peugeot 125 cc daar gekocht de snelle aflevering is naar mijn mening goed te noemen. Ik zou daar zo weer een Scooter kopen is aan te raden .

Begin dit jaar een nieuwe scooter gekocht en vandaag zijn 1e 500 km beurt. Er waren een paar kleine aandachtspunten, waaronder het weinige vermogen met optrekken. Ik ben keurig en kostenloos geholpen. Echt goede service! Op naar de 1500 km beurt! Groet Bob

Super leuk

Professionele klantenservice! Ik raad aan om uw motor/scooter in deze winkel te kopen!

Super geregeld

Wij waren op zoek naar een scooter en hebben helemaal geen ervaring met het kopen hiervan zijn heel goed geadviseerd en ook de aflevering aan huis was super verzorgd. Kortom een aanrader

Amperestraat 1

2671BX Naaldwijk