Uitstekende service en betrokkenheid richting de klanten

Wij hebben in november 2019 een nieuwe Zipp Piaggio scooter gekocht voor onze zoon. Helaas bleek in deze scooter een software probleem te zitten. Zonder problemen kreeg mijn zoon een leenscooter en toen uiteindelijk bleek dat het software probleem lastig op te lossen was heeft mijn zoon een nieuwe Zipp gekregen. Wij raden daarom Naaldwijk Scooters ten zeerste aan. Problemen worden altijd netjes en zorgvuldig opgelost.

prachtige scooter

Goed geholpen en een prachtige scooter gekocht!

Gewoon uitstekend, de shop, het personeel en de service.

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik uitstekend geholpen ben, bij het maken van de keuze, het kopen, de aflevering en de service daarna.

Goed advies in de winkel en daarna perfect afgeleverd met een uitstekende uitleg erbij.

Zeer plezierig!

zeer vriendelijk te woord gestaan goeie ervaring!

ik heb hier een goeie ervaring gehad en de scooter was tip top in orde.

Snelle, goede service

Onlangs een scooter besteld via de mail, netjes een offerte ontvangen en laten bestellen. Na een zeer korte tijd ( ongeveer 4 dagen ) was de scooter helemaal rijklaar. Top service!

10 met een griffel van de meester , zoals vroeger werd gezegd !!

Mijns inziens een ' gesmeerde zaak ' , waar nog aandacht wordt besteed aan de client wat de vraag ook moge zijn ! Ik ben zeer tevreden m.b.t. de inruil en aanschaf nieuwe scooter . Ga zo door allen !!

Goede service en topkwaliteit! Zeker aanbevolen!

Kennishouders en snelle levering

Ik kon op korte termijn een testrit maken. Snelle levering van mijn bestelde elektrische scooter. Puntje van kritiek: Tijdens lunchtijd stond ik met twee andere klanten lang te wachten op het personeel. Mogelijk kan hier qua bezetting rekening gehouden. Fijn om altijd een aanspreekpunt of welkom te hebben als klant.

Vriendelijke mensen en goede service

Mijn elektrische scooter aangeschaft bij hen. Goede uitleg, professioneel en vriendelijk.

Prima en goede uitleg

Goed advies gekregen met een keuze maken en zeker niet te opdringerig

Professioneel geholpen

Tot nu toe toppie

Snor aangekocht tot nu toe zeer prettig ervaren.

goeie service en vriendelijk personeel

Ik kreeg veel informatie en een goede uitleg hoe de scooter werkt. Ook de proefrit was goed. Na de koop van de scooter werd er goed verteld hoe alles werkt. Het personeel is ook vriendelijk en hebben echt plezier in hun werk.

Geweldig geholpen door ervaren mensen

We zijn goed geholpen, juist advies bij de aankoop van een brommer, ook de aflevering en de overdracht was top.

prettig en meedenkend

Via de website een occassion gezien bij Naaldwijk. In contact gekomen met Roy en daar kundig en goed geholpen. Uiterst klantvriendelijk, meedenkend en relaxed. Snelle reply per mails en afspraken nakomend. Uiterst prettige kennismaking. En we zijn ook blij met de occassion scooter :-)

Goed geholpen, vriendelijk personeel, prima service.

Goed geholpen, vriendelijk personeel, prima service.

Gord

Fijn en snel handelen

Servicegericht, bekwaam en beleefd

Na meerdere scooterzaken bezocht en telefonisch benaderd te hebben werd de indruk gewekt dat het kopen van een scooter zonder enige proefrit gedaan moet worden. Daarnaast leek klantgerichtheid ver gezocht. Gelukkig vond ik Naaldwijk scooters. Na goed telefonisch contact de volgende dag even langs gegaan, goed te woord gestaan en zelfs gelijk een proefrit mogen maken op een Peugeot Kisbee. Kon die middag met een goed gevoel de knoop doorhakken om een kleine week later de scooter op te halen. Ook bij het ophalen van de scooter werd ik vriendelijk en geduldig te woord gestaan waarbij alles haarfijn werd uitgelegd. Echt niks op aan te merken!

Goed geholpen top service

Ik heb een nieuwe scooter gekocht en ben goed geholpen , goede uitleg gehad, en heel vriendelijk personeel , top service.

Wederom goed

Mijn 4de scooter hier ook gekocht. Goede tent, behulpzaam en leveren snel.

Goed geholpen en een goede uitleg.

Vriendelijk personeel en een eerlijke prijs.

Super service en vriendelijke medewerkers

NVT

Goed en eerlijk advies en perfecte service.

Erg goed geholpen en voorzien van een top advies in het kopen van een scooter. Denken mee naar de mogelijkheden die er zijn voor jou als klant.