Deskundig advies

Wij werden vriendelijk geholpen door een deskundige verkoper. Hij heeft ook goed advies gegeven en uitgezocht welke scooter er snel geleverd kon worden

We waren op zoek naar een SYM Fiddle 4 in de kleur Matt Blue. De kleur Matt Blue was niet meer leverbaar dus die viel af. Alleen nog de kleuren Matt Black, Misty Green en Satin Submarine Blue waren nog leverbaar, dus de kleur Satin Submarine Blue besteld op het moment van bestellen bleek dat ook deze kleur niet meer leverbaar was. Jim van Naaldwijk Scooters is stad en land af gaan bellen en mailen om te kijken of er nog ergens een Fiddle 4 in de kleur Satin Submarine Blue op voorraad stond. Uiteindelijk is het hem toch gelukt om het voor elkaar te krijgen dat deze toch geleverd kon worden.

Snel, vriendelijk, goed

Snel, vriendelijk, goed

Altijd goed

Fijne service, vriendelijk,behulpzaam

Goede service, vriendelijk, meedenkend!

Ze bieden goede service, zijn erg vriendelijk en meedenkend. En de producten die zij leveren zijn van goede kwaliteit!

Al jaren een zeer tevreden klant!

Met welk probleem je ook ook komt of wat voor vraag je ook hebt, er is geen moeite te veel bij Jim en zijn mannen!

Netjes afgeleverd.

Nieuwe scooter afgeleverd volgens afspraak.

Goede Service

Mijn ervaring met Naaldwijkscooters is goed te noemen . Ik heb mijn Peugeot 125 cc daar gekocht de snelle aflevering is naar mijn mening goed te noemen. Ik zou daar zo weer een Scooter kopen is aan te raden .

Begin dit jaar een nieuwe scooter gekocht en vandaag zijn 1e 500 km beurt. Er waren een paar kleine aandachtspunten, waaronder het weinige vermogen met optrekken. Ik ben keurig en kostenloos geholpen. Echt goede service! Op naar de 1500 km beurt! Groet Bob

Super leuk

Professionele klantenservice! Ik raad aan om uw motor/scooter in deze winkel te kopen!

Super geregeld

Wij waren op zoek naar een scooter en hebben helemaal geen ervaring met het kopen hiervan zijn heel goed geadviseerd en ook de aflevering aan huis was super verzorgd. Kortom een aanrader

Goede en gezellig personeel

Goede service Rijd lekker sym yet 14 top!!

Uitstekende service!

Ik ging naar Naaldwijk Scooters om mijn scooter te laten repareren. Het persoon was vriendelijk en reageerde snel op mijn berichten

Topservice

Het was een waar genoegen om hier de brommer aan te schaffen. goede service en fijn meedenken.

Top service

Een mooie bromscooter gekocht voor mijn dochter. Duidelijke uitleg gehad. Goed geholpen tijdens het uitzoeken . Dochter is vrij lang dus kan niet op elke scooter. Vriendelijke mensen ook. Lekkere bak koffie. Een mooie, ruime , goed opgezette, overzichtelijke winkel. Veel divers aanbod vam allerlei scooters en motoren e.d. Zeker even gaan kijken. Voor elk wat wils.

Heel goed geholpen door Jim Smits, ook na aflevering. 1 groot feest! Heel blij dat ik daar mijn Beta brommer gekocht heb. Kan iedereen aanbevelen naar Naaldwijk Scooters te gaan.

Super goede service

Contact was professioneel en levering was zoals afspraak en bij mijn schakelbrommer kreeg ik goede uitleg

Goede service en denken met je mee!

Fatbike gekocht voor mijn zoon, top geholpen door Jim!

De beste scooterzaak waar ik ooit ben geweest.

Heb hier mijn Beta rr 50 track gekocht. Super nette zaak met vriendelijk en bekwaam personeel. Zal iedereen die opzoek is naar een scooter of schakelbrommer hier naar toe verwijzen!

Super geholpen en super tevreden!

Wij wisten precies welke scooter het moest worden maar nog niet welke winkel! Vanwege de goede reviews van Rotterdam naar Naaldwijk gereden en al gelijk bij het eerste bezoek een goed gevoel bij de winkel en deskundigheid Jim. De scooter werd netjes thuis in Rotterdam afgeleverd! Alles verliep perfect en precies zoals afgesproken! Zijn heel blij met de scooter en de service van Naaldwijk Scooters.

Heel blij met onze nieuwe Vespa

Alles is zo duidelijk uitgelegd en netjes geregeld. Altijd leveren ze goede service en dat terwijl ze het zo druk hebben toch nemen ze de tijd voor je.

Heel makelijk

Me brommer was binnnen 2 weken klaar met alles wat nodig was van kenteken tot verzekering.

Komen afspraken na en reageren snel

Bedrijfsgegevens

Amperestraat 1

2671BX Naaldwijk

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.