Fantastisch

Kundig, eerlijk,meedenkend, goed bereikbaar en klantvriendelijk . Ondanks dat ik ben verhuisd zal mijn scooter alleen nog daar naartoe gaan. Voor mijn part 10 sterren

Vriendelijk en uitleg gekregen van de scooter voordat ik de weg op ging.

Zeer klant vriendelijk.

Fijne ervaring, er werd duidelijk antwoord gegeven op de vragen.

Fantastisch. Aanrader!

Erg tevreden over de kennis en service van Naaldwijk Scooters. Jim en collega’s zijn vriendelijk en behulpzaam. Service gaat verder dan regulier service en als iets niet lukt, wordt er direct een oplossing gezocht. Heel blij met Naaldwijk Scooters!

goede service

Goede service en snelle afhandeling bij aankoop brommer occasion.

Meer dan perfect!

Dikke 10 voor de jongens van Naaldwijk motoren! Mijn schakelbrommer kon nergens echt goed afgesteld worden. Naaldwijk motoren heeft mijn brommer onder handen genomen en werkelijk perfect naar wens afgesteld. Super blij met de service en het eindresultaat.

Topservice van topmensen!

De aanschaf van vier nieuwe scooters liep als een kogel! Snel geleverd met de service die we gewend zijn. TOP!

Uitzonderlijk goede service

Na een minder goede ervaring bij een ander bedrijf, nu bij Naaldwijk Scooters terecht gekomen. Wat een verschil! Zowel de verkoper, Jim, als de medewerkers van de werkplaats, denken goed mee, geven eerlijke adviezen en zijn technisch goed onderlegd. Je krijgt een concreet en eerlijk antwoord op al je vragen. Wat service betreft gaat dit bedrijf tot het uiterste om je te helpen!

werd goed en snel geholpen

prima serves en keuzen zat van motoren

Maken waar,wat ze zeggen

Jim,heeft geregeld wat ik wilde.Dit in wederzijds vertrouwen.

Zeer prettig en snel geholpen

Vandaag 30-4 een schroef in mijn voorband, helaas kon er geen prop in. Gelukkig was mijn band op voorraad en hebben deze binnen een uur gemonteerd. Gelijk de remmen gecontroleerd en olie. Dat noem ik SUPER SERVICE. Heren bedankt voor deze snelle actie.

Vrienelijk, klantgericht

Prima service en vriendelijke mensen

Een Topper onder de Scooterbedrijven

Zeer kundig geholpen zonder irritante verkooppraatjes. Wij hebben verschillende scooterbedrijven bezocht, waarbij vaak de verkoper continu zijn mening probeert te pushen om zo snel mogelijk de verkoop rond te krijgen. Bij naaldwijk scooters is dit wezenlijk anders hier kan je rustig kijken en vragen stellen zonder dat ze met verkooppraatjes komen. Bij ophalen van de nieuwe scooter werden we opnieuw goed geholpen en namen ze ruim de tijd voor ons. Mocht ik ooit weer een nieuwe scooter kopen dan kom ik zeker weer hier terug!

Heel erg goed

Ik wil wel Jim is heelerg goed Goed alles uit gelegt Het is een vakman as ik weer Een scooter koop gaat weer naar Naalwijk scooter En als mensen weet voor een stuur ook Naar julie toe

Prima.

Prima service en uitleg van de brommer. We werden alleen slecht op de hoogte gehouden over de levering van de brommer.

Betere service is er niet

Fijn geholpen in de showroom, grote voorraad, duidelijke informatie en ze nemen alle tijd. Als je belt geven ze altijd advies en beantwoorden je vragen naar alle tevredenheid. Prima zaak, goede service, makkelijk te vinden en te parkeren. De moeite waard om naar Naaldwijk te rijden.

Prima geholpen met een nieuwe Vespa scooter

Ruime keuze, vriendelijk personeel, goede prijs en scooter na tevredenheid afgeleverd.

Super service

Was opzoek naar een scooter en door deze super service heb ik hier een mooie scooter gekocht. Hartelijk dank! Gr. P

Super!

Ik heb hele goede hulp en service gehad hier!

Betrouwbare zaak

Ik heb mijn scooter bij naaldwijkscooters gekocht. Prima aflevering en service.

Goed advies, en snelle service

Goed advies in de winkel gehad, en de scooter stond binnen een paar dagen voor mijn zoon klaar

Toppers

Zeer goed geholpen. Zeker aan te raden, andere plekken moet je minimaal 3/4 weken dat je scooter rijklaar is bij mij was het 3 dagen mede dankzij de medewerker.

Zo als t hoort

Goed vakkundig en vriendelijk geholpen

Goed geholpen, duidelijk verhaal, super scooter gekocht

Prima prijs/kwaliteit verhouding van de scooters en superfijn geholpen.