Toppers!

Nette winkel, super uitleg en vriendelijk. De snelle service in bezorgen was Top. Ook dan werd je netjes geholpen, goede uitleg van je scooter en toeren maar! Dus géén twijfels, Koop gewoon hier je scooter!

Top winkel

Net een nieuwe scooter gekocht. Tot nu toen alles ging goed. Vriendelijke personeel, goed geholpen. Je krijgt altijd een antwoord op je vraag. Communicatie zeer goed.

Fantastische

Vriendelijke mensen ,en geduldig ik had even meer tijd nodig voor uit leg voor mijn nieuwe motor scooter.

Fijne scooter zaak.

Kennis van zaken. Denken mee. Klant gericht.

Echt hun best gedaan!

Top zaak!

Klantvriendelijk Kennis van zaken Service is top Meedenkend Een echte aanrader! Betrouwbaar

Super service! En erg klantvriendlijk

Echt een aanrader!

Vond het super fijn hoe mijn ervaring ging, heel vriendelijk.

Heel vriendelijk, m’n scooter is heel mooi gemaakt verzekering is goed geregeld ben er heel blij mee!

als ik een 10+ Kon geven zou ik dat doen!

Super, hele vriendelijke mensen. Staan zeker voor je klaar met alles! Mijn ervaring is zeer positief. Voor alle kleine maar ook grote dingen kom ik zeker naar naaldwijk scooters. Als er ooit iets is met je scooter moet je zeker daar wezen!! Top zaak!!:)

duidelijk en helder

aardig en behulpzaam

Relaxte verkoper die je alle tijd geeft en niet pusherig is. Ook de levering was uitstekend, de man nam alle tijd om e.e.a. uit te leggen.

Gewoon goed!

Van het eerste kijken en het bestellen tot aan de levering zijn we helemaal tevreden! Gewoon vriendelijk en goed geholpen!

Fantastisch

Goed geholpen bij eerste bezoek. Na aankoop en aanloop naar aflevering goed geïnformeerd over de voortgang.

Van aankoop tot levering prima!

Goed advies, afspraken nagekomen en bij aflevering alles geregeld.

Vriendelijk personeel en nemen de tijd voor je.

Heel prettig zaken doen!

Complimenten aan Jim!

Zeer goed en snel

Het antwoord is duidelijk en snelle reactie

Hier zou ik zo weer een scooter kopen.

Piaggio zip gekocht met wat extra's en een mooie korting gekregen aardige mensen en bijna 2 weken eerder gekregen dan stond gepland. Scooter werdt thuis bezorgd en een hele goede uitleg gekregen. Dit is echt een top zaak!!!!!

Fijne zaak, prima service

Heb er voor 3e keer een scooter gekocht en ben nog steeds uiterst tevreden over Naaldwijk Scooters.

Goed advies

Je wordt hier altijd vriendelijk geholpen. En geven super advies. Duidelijk en eerlijk

Mooie scooter gekocht en goed geholpen.

Goed geholpen bij de aankoop van een nieuwe scooter.

Super ervaring . Correcte prijs en dito afspraken.

We waren helemaal naar nederland gekomen om voor de zoon een Beta bromfiets te kopen .( kleurstelling was bij ons nergens meer op stock) De koop was snel afgerond en er werden deftige afspraken gemaakt naar levering toe. En deze werden ook perfect in de praktijk toegepast. Ze kwamen hem keurig afleveren met de nodige uitleg erbij . Het was leuk zaken doen .

Super service

Ik ben geholpen door Jim. Super vriendelijke jongen man, was eigenlijk van plan om een andere scooter te kopen, helaas was die niet meer op voorraad. Uiteindelijk zijn we er samen uitgekomen en heb ik een andere Vespa gekocht dezelfde dag mocht ik het komen ophalen.

Top service

Afspraken worden nageleefd en alles op orde

Top service

Zijn heel klantvriendelijk