Super!

Laatst had ik mijn 1000km beurt en dat is super snel geregeld. 10:30 gebracht en 13:15 al klaar om opgehaald te worden. Ze hadden ook een aantal dingen gefixt zoals tussen je kappenset het grilletje te plaatsen , naast mijn spiegel zat iets los het vast te maken. Zonder extra kosten. Super blij mee!

Super uitleg super klantvriendelijk

Snelle en goede service! Scooter rijdt geweldig en super blij mee.

Super zaak

Top zaak!

Ik wilde een nieuwe scooter, en raad eens ik had hem de volgende dag door de top en snelle service van Naaldwijk scooters, super vriendelijk personeel! ik ben super blij met me scootertje! dankjewel jongens!

Vakmanschap

Tijdje terug mijn scooter gekocht en volledig naar eigen smaak gebracht. Het resultaat mag er zijn en ben erg tevreden met de service. Zeker een aanrader!!

prima geregeld

goede sevice

Alles netjes geregeld

Ik heb een nieuwe scooter gekocht,en alles wat netjes geregeld volgens afspraak.

vriendelijk..bekwaam

zeer goede ervaring. goed geholpen door heel vriendelijk personeel,nemen alle tijd voor hun klanten...en denken mee. zeer positief en raadt het mensen zeker aan als ze op zoek zijn naar een scooter

Prima, goede service

Mannen met kennis

Zeer goede service, netjes mijn brommer afgeleverd en goede duidelijke uitleg op een leuke manier, heb wel vaker een brommer gekocht maar tot nu toe is dit de beste service die ik heb gehad van een scooterzaak top!! Aanrader!

prima service

prima service, nazorg ook goed

Zeer goede service

Geweldig service

Vriendelijke mensen en als er iets is staan ze gelijk voor je klaar .

Van informatie tot bestellen tot levering zeer goed!

Professionele uitleg en snelle levering!

Zeer vriendelijk geholpen. Duidelijke communicatie en zeer snelle levering!

Geweldige ervaring, klantvriendelijk, buiten dat we denk ik de juiste scooter gekocht hebben waren we heel tevreden met de verkoper, top Met vriendelijke groet Maria Rob Hoppe

Binnen 24 uur mijn nieuwe scooter kunnen ophalen !

Moest plotseling afscheid nemen van mijn oude zip. Aangezien ik een scooter nodig heb voor mijn werk op zoek naar een nieuwe. Geen 2e hands meer, geen gedoe met milieu zones.... Op de website gekeken en zag daar een gave nieuwe Piaggio Zip mat groen. Meteen gaan kijken en ja die wilde ik wel. Maar nu de uitdaging voor het team van Naaldwijkscooters..... de volgende dag leveren. Na een extra check met de werkplaats was het geregeld ! Gisteren mijn scooter opgehaald en voor het team een kleinigheidje meegenomen. Jongens bedankt voor de snelle service! Hij rijdt geweldig ! Tot de 500 km beurt !

Vriendelijk en enthousiast

Ik kocht een tweedehands motorscooter bij Naaldwijk Scooters. Er was een enthousiast, vriendelijk en hardwerkend team aanwezig. Hoe de reparatieafdeling is kan ik (nog) niet zeggen, maar de ophaalservice bij pech in Zuid-Holland lijkt mij heel fijn, evenals gratis vervangend vervoer tijdens onderhoud. Het enige jammere vond ik dat de verkoopafdeling slechts één persoon aanwezig had, waardoor mensen soms niet te woord konden worden gestaan of lang moesten wachten. Het zou echter een momentopname kunnen zijn geweest. Verder ben ik dik tevreden.

Zeer goede en snelle service

Stond met een lekke achterband langs de weg, gelijk gebeld en binnen een zeer korte tijd stond de chauffeur die tevens vrij was mijn scooter in te laden. De chauffeur gaf goede informatie en vertelde alles wat ik moest weten. Een top service, bedankt voor het snel ophalen van mijn scooter. Zeer goede service.

Goed geholpen en erg vriendelijk

Erg vriendelijk en er wordt de tijd voor je genomen. Wij zijn helemaal blij!

Top winkel. Je wordt uitgebreid geholpen bij het maken van een keuze.

Fijne en goede service

Fijne en goede snelle service

Geen klachten

Netjes en goed geholpen bij de aankoop van mijn scooter

Klanten worden goed behandeld

Klanten worden goed behandeld