Filters

8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb goede ervaring. Als je belt word je vriendelijk te woord gestaan en geholpen.\r\nEr word ook tijd vrij gemaakt om je te helpen als dat nodig is.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, jammer dat er geen parkeerkaart in de leen auto lag, deze zelf moeten kopen, jammer omdat ik ze wel in mijn eigen auto heb liggen.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via familielid na onze verhuizing vanuit de Betuwe,op t spoor van auto Potgieter gezet.\r\nOnze ervaringen zijn nog zo pril dat het niet goed is om nu al een oordeel uit te spreken.\r\nVandaar de 7 voor deskundigheid en prijs/kwaliteit. Je kunt dus ook niet echt zeggen ; ik beveel dit bedrijf aan maar de tweede keuze; niet doen, vind ik ook wat ver gaan.Ik was er om mijn winterbanden om te laten leggen en heb nieuwe banden gekocht.\r\nDus deels onderhoud/deels accessoires.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede en vriendelijke service.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettigemanier van omgang\r\n
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede en vriendelijke service
  • Reden bezoek Andere reden
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het zal fijn zijn dat er in Veendam ook een Boch-car service garage kwam dan hoef ik niet zo ver van huis als er wat met de auto aan de hand is.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd positief.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voeren onderhoud uit in het kader van autoonderhoudplan.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf erg goed
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een garage die meedenkt, die oplossingen zoekt en altijd overlegt voor ze iets doen dat duurder is dan verwacht. Heb het volste vertrouwen in hun kwaliteiten.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De heren en dames zijn super bekwaam en staan altijd voor je klaar! Ook bij plotselinge storingen kun je er altijd terecht en indien er een leen auto beschikbaar is kun je die altijd meekrijgen of er wordt een oplossing gezocht. Zeer klantvriendelijk ik ben jaren bij een andere garage geweest maar nu verander ik niet meer!
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed, wordt altijd keurig conform afspraak behandeld. Uiterst vriendelijk en kundig personeel. \r\nIk rij 60.000km per jaar en dan moeten zaken goed voor elkaar zijn. Vanwege de lease kan ik in principe ook bij de merkdealer terecht, maar na een eerdere ervaring vindt ik de persoonlijke benadering bij dit bedrijf gewoon beter. Topbedrijf, kom zeker terug.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
2

zeer slecht, onaanvaardbaar

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een onderhoudsplan afgesloten bij dit bedrijf. In dit onderhoudsplan is de jaarlijkse APK inbegrepen (zonder extra kosten). \r\nNadat er bij de APK enkele punten waren geconstateerd, heb ik deze zelf laten repareren. \r\nHierop is er weer contact geweest met Potgieter daar er 1 onderdeel nog niet binnen was met de vraag of ze de gerepareerde punten alvast wilden controleren of dat ze dit pas wilden doen nadat het laatste onderdeel ook binnen was. \r\n\r\nDe monteur antwoordde dat hij graag alvast de gerepareerde punten wenste te controleren, en dat nadien het laatste puntje nog wel even gecontroleerd kon worden. \r\nAldus ben ik met de auto naar het bedrijf gereden, en de punten werden allen in orde bevonden behoudens het onderdeel wat nog gemonteerd diende te worden. \r\n\r\nEen dag later was het betreffende onderdeel ook binnen, en heb ik dat getoond. \r\nEen testje op de remmenbank, en de APK was voor elkaar. \r\n\r\nVervolgens ontvang ik onaangekondigd en zonder overleg een faktuur voor een \"herkeuring\". \r\n\r\nIk ben hiertegen in protest gegaan omdat de Algemene Voorwaarden van Potgieter niets opgenomen is betreffende eventuele \"meerkosten\" bij een \"herkeuring\". \r\n\r\nIn mijn optiek betreft het ook geen \"herkeuring\", maar een keuring na het herstellen van de \"gebreken\". \r\n\r\nHierover e-mail verkeer gevoerd met Potgieter, welke blijft persisteren dat ik de kosten voor herkeuring zou moeten betalen. \r\n\r\nHier een stukje uit de laatste e-mail wisselingen: \r\n\r\nGeachte heer De Haas,\r\n \r\nWij blijven bij ons standpunt, dat de herkeuring niet opgenomen is in het Autoonderhoudplan. Maar om deze discussie te beëindigen, zullen wij per omgaande uw Autoonderhoudplan beëindigen.\r\nWij zullen u een eindafrekening sturen voor de resterende maanden november 2014 t/m januari 2015. Het gaat dan om een bedrag van \r\n€ 58,50 dat nog voldaan moet worden. Wanneer dit bedrag ontvangen is, zal de factuur van de herkeuring gecrediteerd worden.\r\n\r\n\r\nWij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.\r\n \r\nMet vriendelijke groet,\r\nAuto Potgieter BV\r\n\r\n\r\nMijn reactie: \r\n\r\nDit is wel een heel eenzijdige visie. \r\nVerder bent u ook niet ingegaan op mijn argumentatie omtrent uw Algemene Voorwaarden welke niet voorzien in het door u gestelde. \r\n\r\nIk zal noch de factuur van de herkeuring, noch de eindafrekening aan u voldoen. \r\n\r\nIk ga niet voor iets betalen waar ik niets voor terug krijg. De Barchetta moet nog een grote onderhoudsbeurt hebben welke ook in het onderhoudsplan is opgenomen. \r\nTot nu toe zijn alle termijnbedragen voor het onderhoudsplan door mij voldaan en kan ik dus nog alle rechten en plichten uwerzijds hieraan ontlenen. \r\n\r\nIk verzoek u hierbij nogmaals om in te gaan op mijn eerdere argumentatie, dat u zonder aankondiging vooraf, en ondanks de afspraken die met zowel Jeroen alsmede met Gerard blijft persisteren in uw stelling dat de “herkeuring” niet binnen het onderhoudsplan zou vallen. \r\n\r\nMocht u niet voornemens zijn om in te gaan op deze argumentatie dan doe ik u hierbij coulance-halve een tegenvoorstel hetgeen u kunt overwegen. \r\nDit voorstel doe ik u onder voorbehoud van alle rechten en weren, en alleen daar ik deze discussie wil beëindigen en hier niet nog meer tijd aan wil verspillen. \r\nZoals ik u reeds eerder heb laten weten gaat het mij niet om het bedrag, maar om het principe. \r\n\r\nMijn voorstel is: \r\n\r\n• De factuur voor de herkeuring zal door u voor 50% worden gecrediteerd. \r\n• Het onderhoudsplan zal verder door blijven lopen conform de Algemene Voorwaarden welke een integraal onderdeel uitmaken van het onderhoudsplan. \r\n• In de toekomst zult u vooraf melden welke eventuele meerkosten er door u berekend zullen worden. \r\n• U kunt mij een nieuwe factuur toezenden voor de 50% van de kosten van de “herkeuring” welke door mij voldaan zal worden\r\n\r\nMocht u echter toch blijven persisteren in hetgeen u eerder heeft gesteld en niet verder in willen gaan op het bovengenoemde voorstel, dan behoud ik mij het recht voor om e.e.a. voor te leggen aan een de BOVAG waarbij u aangesloten bent. \r\n\r\nMet deze partij heb ik inmiddels telefonisch contact opgenomen en deze kwestie voorgelegd. (Dhr. Theo van Bergen van de Bovag)\r\nMochten wij hier onderling niet uitkomen dan lijkt mij de stap naar de Bovag de beste optie waarbij ik bereid ben om het oordeel van de Bovag in deze bindend te laten zijn voor beide partijen. \r\n\r\nIn afwachting van uw reactie verblijf ik, \r\n\r\nHoogachtend, \r\n\r\n\r\nRené de Haas\r\n\r\nC.C: Bovag \r\n\r\n\r\nEn de laatste reactie hierop van Potgieter: \r\n\r\nGeachte heer De Haas,\r\n\r\nDank voor uw mail.\r\n\r\nOp deze manier willen wij geen relatie met onze klanten.\r\n\r\nWe hebben besloten aan uw wens tegemoet te komen.\r\nWe beeindigen per direct de overeenkomst van het Auto Onderhoud Plan en crediteren de rekening van de herkeuring.\r\nU hoeft niets meer te betalen.\r\n\r\nMet vriendelijke groet,\r\nAuto Potgieter\r\n\r\nWilliam Potgieter\r\n\r\n\r\nDus jaren betalen voor een Onderhoudsplan, en dan is er in totaal 2x een APK keuring uitgevoerd, 2x een kleine onderhoudsbeurt en het laatste jaar dus betaald voor alleen een APK keuring, terwijl er nog een grote beurt had moeten plaatsvinden. \r\n\r\nZeer klantvriendelijk... NIET DUS.\r\n\r\n \r\n
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
1

zeer slecht, onaanvaardbaar

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK

Bedrijfsgegevens

Ceresstraat 11

9502EC Stadskanaal

599613 405

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.