supperrŕrrrrrrr

supper goed bedrijf eerlijk personeel vlotte service heb er voorig jaar een vw tiguan gekocht en die bevalt prima ik zou iedereen aan om naar dit bedrijf te gaan voor een auto er is veel keuze

Prima service en vriendelijke medewerkers.

Apk en onderhoud/reparatie uitgevoerd. Prima meegedacht over goedkoopste maar wel goede onderdelen voor reparatie.

Naar tevredenheid

Goed werk geleverd

Goed service

Vriendelijk personeel nooit geen problemen. Gemak van een leen auto. Als er wat is wordt je altijd van tevoren gebeld.

perfect volgens afspraak

alles verlopen volgens afspraak, zeer tevreden

onder de maat

Is reeds aan autobedrijf doorgegeven.

alles volgens afspraak

Was hier al vaker geweest

Altijd goede service

Goede service en je word snel geholpen en de reparaties zijn prima.

Super service snel en goed

Top garage !

Goede service, vriendelijk personeel

Zeer tevreden!

Slechte pechhulp/ondehoudsplan

Mijn VW Tiguan gekocht bij Potgieter. Niets mis mee. Pech gekregen waardoor de auto afgesleept moestbworden via de mobiliteitsservice. Hier bleek dat ik geen lid meer was. Zelf had ik hier geen bericht van gehad en de sleepkosten waren voor mijn eigen rekening. Het voorval uitgelegd met de medewerker van de receptie. Hier was geen coulance van hun kant. Ik heb de auto laten repareren en toen ik de auto weer wilde ophalen nogmaals dit onderwerp bespreekbaar gemaakt. Wederom was er niets mogelijk en werd mij verteld dat ik nog blij mocht zijn met de afsleepkosten van 200,00 euro want dit had veel meer kunnen zijn. Resultaat is dat ze mij niet meer terug gaan zien als klant.

Goede site,accuraat,klantgericht

Prettig contact, goede service

Onderhoud uitgevoerd conform de afspraak

Super geregeld

Apk goed geregeld

Snel en direct

Denkt mee met de klant

Afspraak voor reguliere APK en bandenwisseling zelf online kunnen doen en werkzaamheden zoals gewoonlijk prima verzorgd. Krakend geluid laten horen en kwam door een versleten aandrijfas. Nieuw niet meer leverbaar, maar de medewerker heeft met veel moeite een gebruikte as gevonden en gebruiksklaar gemaakt. Snel gemonteerd.

Het ging helemaal volgens afspraak.

Keurig netjes werk geleverd. Geen verrassingen.

Gewoon top !

Ze doen alles wat in hun vermogen ligt. Denken mee in oplossingen over betalen. Helpen indien mogelijk onmiddellijk. Als er geen leenauto is brengen halen ze je. Erg klantvriendelijk, dus samengevat, William heeft een topploeg om zich heen

N.v.t

N.v.t

snelle hulp bij pech volgens auto onderhoudsplan

met "koelvloeistofpeil te laag, stop motor"-indicatie in onze auto onmiddellijk 1e afslag genomen en garage geïnformeerd. werden binnen een uur met auto ambulance opgehaald en vervoerd naar garage. aldaar een noodreparatie en we konden verder. volgende dag door de garage bestelde nieuwe slang gemonteerd en tevreden huiswaarts gekeerd. goed geregeld, tevreden klant!

Goede service en scherpe prijs

Zeer tevreden over auto Potgieter. Ford Focus eind november 2023 gekocht. Probleem met de adaptieve cruise control in goed overleg keurig in de garantie opgelost. Al met al goed geholpen bij de aankoop en verdere afhandeling.

Super goed

Je wordt gebeld als er iets mankeert aan je auto waar je geen rekening mee hebt gehouden.Ze staan je vriendelijk te woord.

Goeie service

Duidelijk, snel en vriendelijk. Kreeg een leenauto mee en kon al snel mijn eigen weer ophalen.

Gewoon goed

Netjes en snel geholpen mooie auto

Vriendelijk, meedenkend en behulpzaam

Wij zijn erg tevreden met de service bij autogarage Potgieter