Goede service, heldere communicatie

Betrouwbaar bedrijf met goede, snelle service

Snel en goed

Keurig, eerlijk bedrijf die met je meedenkt.

Mijn Volvo naar Potgieter gebracht voor het vervangen van alle riemen en de waterpomp. Ook moest de auto een APK beurtje hebben en de bandjes gewisseld. Uiteindelijk alles keurig naar wens uitgevoerd.

Super service fantastische auto voor ons opgezocht

De opdracht was simpel. Hier is de offerte van een nieuwe BMW echter absurd duur. Dus zoek een volgens deze specificaties. 2 dagen later een voorstel en 3 weken later rijden. Fantastisch geregeld inclusief alles eromheen zoals alarm zaken BPM keuring milieu sticker etc. Echt aanrader als je een auto zoekt. Inmiddels de 4e auto van Potgieter en telkens goed.

Tevreden klant

Een kennis tipte mij om onze auto in onderhoud te geven bij Auto Potgieter B.V. Al vele jaren wordt 't onderhoud uitgevoerd door deze vak garage en naar volle tevredenheid. Je wordt vriendelijk te woord gestaan en er wordt duidelijk uitgelegd welke werkzaamheden uitgevoerd moeten worden om je auto probleemloos op de weg te houden. Onderhoud en eventuele reparaties worden correct en vakkundig uitgevoerd. Als iemand mij vraagt, weet je een goede garage, dan heb ik mijn antwoord al klaar, Auto Potgieter B.V. Stadskanaal.

Zeer snelle service

Binnen een uur na mijn telefoontje was mijn lekke band gerepareerd!

Slechte auto, goede service

Auto met veel problemen hier gekocht (1 jaar garantie). Moest vele malen terug met de auto, maar de garage heeft alles gedaan om de auto telkens te repareren. De auto lijkt na 10 maanden eindelijk goed te zijn. Het enige minpunt voor mij zijn de lange wachttijden voor het maken van een afspraak.

Komt afspraken na en denk mee met de klant

Ko. Hier al jaren

Goeie service en klant vriendelijke personeel.

Ben al jaren klant bij Potgieter, goede monteurs en vriendelijke kantoor personeel. De monteurs zoeken net zo lang naar het probleem van wat er mankeert aan je auto tot ze het hebben gevonden en lossen het op. Super bedrijf.

Voortreffelijke service en afhandeling

Een zeer gastvrij bedrijf dat helder aangeeft wat er gaat gebeuren en foute verrassingen daardoor voorkomt

Goed geholpen en advies

Prettig geholpen

Onverwacht gekomen voor een tweedehands auto. Het was geen probleem de auto werd klaar gezet om een proefrit te maken. Vriendelijke behandeling.

zeer goede en vriendelijk bedrijf

Goede en vriendelijke verkoper nette manier van handelen we hebben een goede deal gemaakt

Snel maar duur

Vorige week is de stekker van onze fietsendrager vervangen omdat de verlichting niet goed werkte met de oude stekker. Reparatie is vlot uitgevoerd, echter voor het vervangen van de stekker werd 105 euro gevraagd. Dit terwijl de nieuwe stekker zelf 17,95 kostte. Vind de rekening buitensporig hoog

Je wordt hier goed en adequaat geholpen

Goed en vakkundig bedrijf

Vriendelijke mensen

Door een prettig gesprek en een fijne ervaring met de nieuwe auto kregen we al snel een goed gevoel en konden we snel beslissen over de aankoop.

Bij APK gebrek gevonden, na overleg gelijk gerepareerd.

Prima geholpen!

supperrŕrrrrrrr

supper goed bedrijf eerlijk personeel vlotte service heb er voorig jaar een vw tiguan gekocht en die bevalt prima ik zou iedereen aan om naar dit bedrijf te gaan voor een auto er is veel keuze

Prima service en vriendelijke medewerkers.

Apk en onderhoud/reparatie uitgevoerd. Prima meegedacht over goedkoopste maar wel goede onderdelen voor reparatie.

Naar tevredenheid

Goed werk geleverd

Goed service

Vriendelijk personeel nooit geen problemen. Gemak van een leen auto. Als er wat is wordt je altijd van tevoren gebeld.

perfect volgens afspraak

alles verlopen volgens afspraak, zeer tevreden

onder de maat

Is reeds aan autobedrijf doorgegeven.

alles volgens afspraak

Was hier al vaker geweest

Bedrijfsgegevens

Ceresstraat 11

9502EC Stadskanaal

599613 405

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.