Teleurstellend

Ik had van te voren aangemeld dat er een slepend/knarsend/piepend geluid uit de auto komt. Ik dacht aan een aanlopende rem of lager o.i.d. Toen ik aan het einde van de dag de auto op kwam halen kreeg ik de mededeling dat de monteur het geluid ook had gehoord maar niet kon vinden waar het vandaan komt. In oktober moet de auto voor de APK en ik ben benieuwd wat er dan gebeurt. Goede punten: vriendelijk ontvangen, gratis leenauto, goed bereikbaar

Vriendelijke mensen en ze doen wat afgesproken is

Koop was snel gesloten

Boot geld voor een auto waar ik dan graag een nieuwe apk op wou plus een jaar garantie Gingen direct akkoord

Fijne service, denken goed mee, niets aan veranderen!

Snelle reacties per mail/app, denken goed mee, goede monteurs en een fijn ondersteunend team!

Geen problemen

Men lost de problemen aan de auto netjes op. Ook wordt voor vervangt vervoer gezorgd.

Prima, goed geholpen

Was weer top

Zoals altijd goede service en goed meedenken

Goede duidelijke afspraken.

Eerlijke mensen die duidelijk uitleg geven. Doen niet moeilijk. Monteurs zijn zeer bekwaam.

Top bedrijf

Keurige installatie trekhaak, en nette prijs.

Vriendelijk en goed geholpen

Goed ontvangen en informatie gekregen over de auto. Proefrit gemaakt en een deal kunnen sluiten. Goed gevoel aan overgehouden. Super!!

Super, duidelijk behulpzaam, denken mee

Behulpzaam vriendelijk.

zeer goed

supper bedrijf met eerlijke auto's een prima service vriendelijk personeel ik heb er vorig jaar een vw tiguan gekocht waar ik een onderhoudsplan op met 12 bovag garantie in de garantie periode ging de start stop accu kapot daarna de turbo en water pomp en de schuppersjarser deze zijn netjes gerepareerd gister de auto voor een service beurt heen geweest ik werd netjes gebeld dat de spanners van de multiriem vervangen moesten worden en dat de remmen voor vast zaten alles is gemaakt een de auto rijg weer supper ik ben goed te vreden over die mooie bedrijf

Gewoon top

Denken mee met de klant, leven mee met de financiele situatie van de klant, klantvriendelijk, gewoon top

Goede service, heldere communicatie

Betrouwbaar bedrijf met goede, snelle service

Snel en goed

Keurig, eerlijk bedrijf die met je meedenkt.

Mijn Volvo naar Potgieter gebracht voor het vervangen van alle riemen en de waterpomp. Ook moest de auto een APK beurtje hebben en de bandjes gewisseld. Uiteindelijk alles keurig naar wens uitgevoerd.

Super service fantastische auto voor ons opgezocht

De opdracht was simpel. Hier is de offerte van een nieuwe BMW echter absurd duur. Dus zoek een volgens deze specificaties. 2 dagen later een voorstel en 3 weken later rijden. Fantastisch geregeld inclusief alles eromheen zoals alarm zaken BPM keuring milieu sticker etc. Echt aanrader als je een auto zoekt. Inmiddels de 4e auto van Potgieter en telkens goed.

Tevreden klant

Een kennis tipte mij om onze auto in onderhoud te geven bij Auto Potgieter B.V. Al vele jaren wordt 't onderhoud uitgevoerd door deze vak garage en naar volle tevredenheid. Je wordt vriendelijk te woord gestaan en er wordt duidelijk uitgelegd welke werkzaamheden uitgevoerd moeten worden om je auto probleemloos op de weg te houden. Onderhoud en eventuele reparaties worden correct en vakkundig uitgevoerd. Als iemand mij vraagt, weet je een goede garage, dan heb ik mijn antwoord al klaar, Auto Potgieter B.V. Stadskanaal.

Zeer snelle service

Binnen een uur na mijn telefoontje was mijn lekke band gerepareerd!

Slechte auto, goede service

Auto met veel problemen hier gekocht (1 jaar garantie). Moest vele malen terug met de auto, maar de garage heeft alles gedaan om de auto telkens te repareren. De auto lijkt na 10 maanden eindelijk goed te zijn. Het enige minpunt voor mij zijn de lange wachttijden voor het maken van een afspraak.

Komt afspraken na en denk mee met de klant

Ko. Hier al jaren

Goeie service en klant vriendelijke personeel.

Ben al jaren klant bij Potgieter, goede monteurs en vriendelijke kantoor personeel. De monteurs zoeken net zo lang naar het probleem van wat er mankeert aan je auto tot ze het hebben gevonden en lossen het op. Super bedrijf.

Voortreffelijke service en afhandeling

Een zeer gastvrij bedrijf dat helder aangeeft wat er gaat gebeuren en foute verrassingen daardoor voorkomt

Goed geholpen en advies

Prettig geholpen

Onverwacht gekomen voor een tweedehands auto. Het was geen probleem de auto werd klaar gezet om een proefrit te maken. Vriendelijke behandeling.

Ceresstraat 11

9502EC Stadskanaal