Goede en nette garage die ook zeker meedenkt met de klant

Afspraak maken was makkelijk via internet en later nog even telefonisch contact gehad. Tijden het verrichten van de grote beurt kwamen er nog wat dingen naar boven waarop de garage direct belde en overleg pleegde. Precies zoals het hoort en was afgesproken. Na telefonisch overleg samen tot een akkoord gekomen en is het dezelfde dag nog opgelost en correct conform afspraken geregeld.

Uitstekende service en zeer snel.

Uitstekende service en zeer snel.

Diverse keren onderhoud van de auto gepleegd

Goede communicatie, overleg en advies is goed

Waardeloos

Van tevoren een prijsafspraak gemaakt 40 euro voor apk all in. Moest uiteindelijk 72 euro betalen. Afgesproken apk prijs zou ex btw zijn. Verder 22 euro erbij voor afstellen koplamp.

We proberen kritiek altijd positief te zien en de punten waar we kunnen verbeteren deze punten ook daadwerkelijk aan te pakken. In dit geval zien we het echter als onterechte kritiek. Bij het maken van de afspraak heeft onze monteur Gert u een prijs genoemd van € 40 excl. btw, zonder afmeldkosten. Op uw factuur staat er € 39,26 excl. btw voor de APK en € 4,50 voor de afmeldkosten. Voor het afstellen van de koplampen staat er 0,2 uur arbeid op de factuur, dit betreft een flatrate tijd van de Toyota importeur. Het uiteindelijke factuur bedrag is met u besproken voordat we begonnen zijn met het afstellen van de koplampen. U heeft akkoord gegeven voor het factuurbedrag. Vervolgens heeft u de auto bij mij zelf opgehaald en het factuurbedrag gepind, zonder enige vorm van protest. Om vervolgens deze review te ''schrijven" is wat mij betreft een vreemde vorm van communicatie. Bert Haalboom / Bosch Car Service De Vallei.

Snelle en correcte service!

Alle reparaties worden naar volle tevredenheid uitgevoerd

Vakkundig personeel

Vriendelijk Personeel en goede Service

Hier is de klant echt Koning. Snelle service, en goede uitleg.

Goed klantcontact en komen afspraken na

Goede reparatie liggen ten grondslag aan mijn ervaring

Beperkt tevreden

Kwam de auto na APK en een grote beurt ophalen en wilde direct met pin betalen. Dit kon volgens degene die mij de sleutel terug gaf niet. Ik zou de factuur wel op de mail krijgen. Tot op heden heb ik deze nog niet gehad! Ik stel het bijzonder op prijs uw factuur schriftelijk te ontvangen en dus niet per mail. Nog fijner zou ik het gevonden hebben als de factuur klaar had gelegen zodat ik hem direct had kunnen betalen. Ik ben nog steeds nieuwsgierig hoeveel de kosten zijn. Ook zou ik zo nodig iets over de staat van de auto hebben vernomen, ik ben nog steeds benieuwd naar koste en staat .

Bedankt voor uw kritische review en het feit dat u ons nog steeds aanbeveelt! We vinden het fijn als onze klanten laten weten waar de verbeterpunten liggen. Uw factuur is 2-11-2023 09:57h per mail verzonden naar het mailadres wat u bij ons hebt opgegeven. Dit is inderdaad wel 2 dagen na de reparatie die we 31-10-2023 hebben uitgevoerd. Wellicht is deze factuur in de SPAM beland. We zorgen ervoor dat de volgende keer de factuur voor u klaarligt als u de auto komt halen. U was benieuwd naar de kosten zie ik verder, deze zijn bijna € 40 lager uitgevallen dan er was begroot/overlegd met u de 31e, dat is in ieder geval fijn! We nemen straks ook nog even telefonisch contact met u op.

Vakkundige garage

Goed vakkundig personeel, fijne service en kennis van zaken

Goede garage

Altijd vriendelijk

Uitstekend, vlot en betrouwbaar

Meer dan uitstekend

Uitstekende garage

Ik heb goede ervaringen bij Bert Haalboom eigenaar van Bosch Car Service de Vallei. Je wordt vriendelijk te woord gestaan en netjes geholpen.

Goede ervaring

Zeer tevreden. Goede service

Zeer tevreden over het onderhoud

Top bedrijf met goede service!

Bedrijf geeft goed advies en haalt het vel niet over je oren!

Vakbekwaam personeel met goede service.

Zeer tevreden,

Goed geholpen. Alles naar tevredenheid goed resultaat. Gr Theo Roest,

Goed geholpen vriendelijk personeel

Personeel heeft aandacht voor je vragen, leg goed uit wat een reparatie inhoud en geeft een goed schatting, wat die repetitie gaat kosten.

Goed en vakkundig

Zeer goed bedrijf En erg vriendelijk

Een top ervaring als het gaat om dienstverlening en kwaliteit!

De klantvriendelijkheid staat hier hoog in het vaandel. Dit gekoppeld aan de kwaliteit maar zeker ook de normale prijzen(!) geeft mij alle reden dit bedrijf met 5 steren te waarderen!

Perfecte service

Goede service en erg klantvriendelijk!

Goede service.

altijd vriendelijk, behulpzaam en oplossingsgericht

al vele jaren zijn we, naar volle tevredenheid, klant bij Bosch Car Service De Vallei

Over Bosch Car Service