• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 6 juni nieuwe auto gekocht ix20 en oude ingeruild. Goede service mooie auto. Alles volgens afspraak verlopen. Zelf op de brug bekeken, geen enkel probleem.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij autobedrijf Besten een gebruikte auto gekocht. \r\nOntvangst was zeer gastvrij, Lucien is vriendelijk, eerlijk en dringt absoluut niet op.\r\nGoede deal samen kunnen maken, aflevering van de auto geheel volgens afspraak.\r\nWij zijn zeer tevreden en kunnen iedereen dit autobedrijf aanraden!

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorige week een mooie auto gekocht bij Autobedrijf Besten. Zeer tevreden over de afhandeling en goede service!! We houden de auto hier in onderhoud.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed bedrijf, ga zo door!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldige service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben zeer tevreden met Lucien en Autobedrijf Besten. Ik heb een 2e hands Peugeot 308SW daar gekocht met Bovag garantie.\r\nTijdens de garantie periode kwamen een aantal problemen naar boven die meteen en onder garantie zijn opgelost. Ik heb niets te klagen en ben vol lof over de service en betrouwbaarheid. Ik heb uitstekende afspraken met Lucien kunnen maken en hij is zeer service en klant gericht. Een no nonsense garage met ook zeer prettig personeel. Ik wil er over een paar jaar best weer mijn volgende auto kopen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bevalt goed, ik kom hier al jaren omdat ze betrouwbaar zijn, goed advies geven en ze je gewoon in de werkplaats laten zien wat ze aan de auto verholpen hebben.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige manier van zaken doen en zeer deskundig.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Lucien is zeer gedreven, klantvriendelijk en recht door zee.\r\nKortom een man met hart voor de zaak en klant\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij waren op zoek naar een nieuwe auto, (Crossover) maar wisten nog niet goed welke auto/merk het zou worden. De eigenaar heeft daarbij onze wensen vergeleken met verschillende automerken en gekeken wat we nu echt nodig hadden. (Waaronder ook de extra opties) Op een hele prettige manier zijn we geholpen en uiteindelijk hebben we bij dit bedrijf een Mazda CX5 gekocht. Een fijn en onafhankelijk advies waarbij het gaat om de klant.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed deskundig garage bedrijf, zeer behulpzaam en vriendelijk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke mensen daar en behulpzaam. Heb een Auto daar gekocht en ongelukkige wijze kreeg de gekochte auto een probleem, uitlaat afgescheurd, ze hebben mijn auto opgehaald en dezelfde dag gerepareerd weer terug gebracht. TOP!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wanneer een reparatie duur dreigt uit te vallen, krijgt de klant een telefoontje, vind ik sympathiek.\r\nReparaties worden vakkundig uitgevoerd.\r\nEigenaar/verkoper is zeer kundig en beheerst(rustig) als het gaat om de verkoop van een auto.\r\nDe man is absoluut geen schreeuwer. Een aanrader!\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede afhandelingen en aardige mensen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Autobedrijf Besten heeft alles op alles gezet om een passende auto voor mij te vinden. Erg fijn!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf fijne behandeling

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg gastvrij ontvangen door de eigenaar, alles zag er netjes schoon en verzorgd uit. \r\nWe kregen alle tijd om naar de gewenste auto te kijken en me te rijden!\r\nUiteindelijk de auto gekocht en de afhandeling was super alles volgens afspraak.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede prijs eerlijke antwoorden op vragen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een auto gekocht, super aflevering, prijs en nazorg!\r\nEerlijk en niet opdringerig! Zeer gastvrije ontvangst!\r\n

Over Autobedrijf Besten