De service van Stijkel is in 1 woord geweldig!

Vorig jaar hebben we een Carthago gekocht bij Stijkel, we zijn uitstekend geadviseerd, Peter heeft passie voor zijn zaak. De uitleg die we kregen bij de aflevering was zeer uitgebreid. Er deed zich wel een probleem voor, dit is onder garantie uitstekend verholpen door het team van Stijkel. Ze denken mee en proberen overal een oplossing voor te vinden. Ze staan altijd klaar om vragen snel en adequaat te beantwoorden. We zijn blij dat wij onze camper bij Stijkel hebben gekocht.

Prima advies en aflevering van onze camper.

Er werd ruim de tijd voor ons genomen. Prima aflevering met duidelijke en uitgebreide uitleg. Erg tevreden.

Teleurstellend

Vanmiddag vanuit Waalwijk met onze Carthago een bezoek gebracht in showroom . Bij binnen komst goedemiddag .. en dat was het , wij hebben samen de 7/8 campers in de showroom bekeken en daarna buiten daar stond de Chic E Plus 55 XL waar we voor kwamen . Na ruime tijd rond gelopen te hebben en nog extra lang gewacht te hebben bij balie waar nu niemand meer aanwezig was en er ook niemand even kon vragen of we hulp wilden of kunnen wij u helpen of heeft u nog een momentje mijn collega komt zo bij u ??? Nou niets helaas. We zijn maar vertrokken. Nee helaas van deze firma hadden we echt iets meer verwacht.

Goede service van fam. Stijkel!

Ondanks de vele problemen met mijn camper is er altijd een oplossing geboden. Kosten nog moeite zijn gespaard om alles te repareren en een tevreden klant te hebben. Dank daarvoor!

Fantastische service en top bedrijf

Mijn partner en ik hebben een camper gekocht bij Strijkel en een compliment aan zowel de verkopers als de technische dienst met een briefing hoe alles werkt etc. van 2 uur Uitstekende service alles top uitgelegd en de koffie is ook lekker.

Deskundigheid en rust kenmerken Stijkelcampers.

Met grote deskundigheid, vriendelijkheid en rust heeft Patrick Brinkman van Stijkelcampers ons ondersteund in onze zoektocht naar een camper. Hij dacht mee in onze overwegingen en durfde advies te geven tegen onze denkrichting in. Er werd geen enkele druk op aanschaf gelegd. Wij zijn enorm blij met onze Carthago.

Top bedrijf!

Men is klantvriendelijk, heeft kennis van zaken en denkt met je mee. Zonde dat door 1 of 2 zeikerds de Serviceplaats opgeheven is. Die mensen moeten zich schamen! Dit is gewoon een keurig prima bedrijf!

Ik wil even laten weten dat het betreurenswaardig is dat er mensen zijn die zo laag beoordelen dat ze gewoon niet het fatsoen hebben om bij een GRATIS servies netjes te blijven deze mensen (of eigenlijk rand debielen) moeten ze acuut uit de camper wereld verbannen toch nog bedankt voor Uw geleverde servies

Mooi familie bedrijf met kennis van zaken

Wij hebben hier onze Carthago camper ingeruild voor een maatje groter. Er werd goed mee gedacht met onze wensen. Aflevering word ruim de tijd voor genomen. Kortom een zeer goed bedrijf waar we zeker terug komen.

goed besluit

Hierbij geef ik Stijkel campers een 10 voor het sluiten van de service plaats .het zijn altijd van die camper mensen die alles voor niets willen hebben en voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten Heel veel succes verder

Super bedrijf

Ik lees net dat de fa Stijkel per direct is gestopt als service punt. Ik persoonlijk vind dit erg jammer, en zeker de reden waarom. Ooit 1 camper bij ze gekocht, en tot na de garantie periode alles goed opgelost Ik blijf het een goed bedrijf vinden, en ze hebben gelijk om hier mee te stoppen!

Deskundig en behulpzaam team

Ook voor reparaties van kleine mankementen wordt aandacht aan je besteedt. Ondanks drukke tijden in de werkplaats wordt een mogelijkheid gezocht om het te verhelpen en een gaatje in de agenda om het probleem te kunnen herstellen. Monteurs zijn deskundig en vindingrijk om problemen op te lossen.

Super! Dicht bij de snelweg! Vriendelijk personeel.

Wat een mooie en fijne plek om te lozen, wc cassette te legen en water bij te vullen. Vriendelijk personeel. En dat allemaal gratis. Bedankt!!

Adverteert met servicepunt voor campers maar verleent dit niet.

Speciaal omgereden voor service. Men liet ons erg lang wachten op hulp. Uiteindelijk maar weer doorgereden. Nog steeds met een volle vuilwatertank.

Beste Gonda, erg jammer dat u zo reageert. U kwam hier om 12.45 uur aan, tijdens lunchtijd. Er stond een camper op de wasplaats waar ook het vuilwater op kan worden geloosd. Ik zat zelf in een gesprek met een klant en ik melde u dat er zo iemand kwam om de camper voor u weg te zetten zodat u er bij kon. U bleek echter te ongeduldig om even te wachten tot mijn medewerkers om 13.00 uur klaar waren met de lunch. Erg jammer en ook niet terecht dat u dan zo reageert. Wij bieden de camperaars een gratis service aan om vuilwater en het toilet te legen en om gratis water te tanken. Helaas overweeg ik serieus door dit soort reacties om met deze gratis service te stoppen. Dat zou wel jammer zijn voor de rest van de camperaars die onze service wel waarderen, maar om zo te worden beoordeeld voor een gratis service is niet terecht. Ik wens u nog vele mooie vakantie weken toe, want gezien uw gestreste reactie bent u daar wel aan toe.

Wij hebben pas een gebruikte camper elders gekocht en werden tijdens onze 1e vakantie geconfronteerd met de nodige mankementen. Gebeld naar Stijkel Harderwijk en hebben contact gehad met Bas (receptie werkplaats) Hij kon voor ons in korte tijd een plaatsje vrij maken voor uitleg en advies. We werden ondanks de enorme drukte heel gastvrij en vriendelijk ontvangen, zijn goed geholpen en konden daarna weer zorgeloos verder op vakantie. Fam. Wubben

Fantastisch

Ik ben zeer tevreden over de afhandeling door de familie Stijkel en medewerkers van een probleem met de (elders) nieuw aangekochte Adria buscamper. Goed bedrijf, zeer prettige mensen!

Probleem naar tevredenheid opgelost. Bedankt!

Wij zijn zeer tevreden over de afhandeling door de familie Stijkel en medewerker van een probleem met de nieuw aangekochte fietsendrager. Ondanks een communicatief misverstand waardoor ze meer tijd erin gestoken hebben, bleef iedereen vriendelijk en is het op een prima manier afgehandeld. Wij zijn zeer tevreden.

Bijzonder klantvriendelijke, professionele en persoonlijke begeleiding

Bijzonder klantvriendelijke, professionele en persoonlijke begeleiding gedurende het hele traject. Ondanks het feit dat we wat verder weg wonen, houden we Stijkel Campers graag als 'thuis-basis' aan. Onze camper is daar in goede handen.

Top advies en weer goede services

Vanuit Marokko gebeld met problemen met de koelkast. Gaf continu een storingsmelding. Op advies van Bas Stijkel via Peter Stijkel deskundige hulp en daardoor probleem opgelost. Dat helemaal naar Marokko en Peter had Bas aan de lijn via facetime. Top bedankt. Henk en Dia.

Betrouwbaar bedrijf

Aflevering van onze camper zeer professioneel en uitgebreid gedaan. Heel klantvriendelijk ontvangen. Dit bedrijf kunnen wij van harte aanbevelen.

Vorig jaar gebruikte camper gekocht. Na aankoop zijn diverse kleine mankementen en een lastige motorstoring professioneel en kosteloos opgelost. We zijn zeer tevreden over het aankoopproces, de nazorg en de service. Top bedrijf! bedankt.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Wij hebben hier een maand geleden onze camper ingeruild en zijn uitermate tevreden over dit bedrijf.De aankoop begeleiding is heel prettig verlopen en wat de service betreft zijn wij onder de indruk hoeveel zorg er besteed wordt aan het afleveren van een goed product.Dit bedrijf verdient een welgemeende pluim en kunnen wij van harte bij u aan bevelen. Fam Nanninga.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Bij de firma Stijkel nemen ze alle klachten serieus en doen ze er alles aan om de klachten op te lossen. De medewerkers zijn vriendelijk, behulpzaam en zeer deskundig.

wij hebben hier een camper gehuurd voor een periode van 2 weken. De compleetheid van de camper het ophalen en inleveren van de camper is goed bevallen. ze nemen de tijd om ding uit te leggen. Ze zijn misschien dan niet de goedkoopste maar de service en de het gemak betaald zich daar weer in terug. Dus mochten wij in de toekomst weer een camper gaan huren. dan huren we deze bij STIJKEL

• Reden bezoek Verhuur Caravan/Camper/Vouwwagen

Onderweg een storing gehad in het E&P systeem van onze Carthago Chic C line. Stijkel Campers heeft ons geholpen met het lokaal laten verhelpen van het euvel. Top!