Top advies en weer goede services

Vanuit Marokko gebeld met problemen met de koelkast. Gaf continu een storingsmelding. Op advies van Bas Stijkel via Peter Stijkel deskundige hulp en daardoor probleem opgelost. Dat helemaal naar Marokko en Peter had Bas aan de lijn via facetime. Top bedankt. Henk en Dia.

Betrouwbaar bedrijf

Aflevering van onze camper zeer professioneel en uitgebreid gedaan. Heel klantvriendelijk ontvangen. Dit bedrijf kunnen wij van harte aanbevelen.

Vorig jaar gebruikte camper gekocht. Na aankoop zijn diverse kleine mankementen en een lastige motorstoring professioneel en kosteloos opgelost. We zijn zeer tevreden over het aankoopproces, de nazorg en de service. Top bedrijf! bedankt.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Wij hebben hier een maand geleden onze camper ingeruild en zijn uitermate tevreden over dit bedrijf.De aankoop begeleiding is heel prettig verlopen en wat de service betreft zijn wij onder de indruk hoeveel zorg er besteed wordt aan het afleveren van een goed product.Dit bedrijf verdient een welgemeende pluim en kunnen wij van harte bij u aan bevelen. Fam Nanninga.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Bij de firma Stijkel nemen ze alle klachten serieus en doen ze er alles aan om de klachten op te lossen. De medewerkers zijn vriendelijk, behulpzaam en zeer deskundig.

wij hebben hier een camper gehuurd voor een periode van 2 weken. De compleetheid van de camper het ophalen en inleveren van de camper is goed bevallen. ze nemen de tijd om ding uit te leggen. Ze zijn misschien dan niet de goedkoopste maar de service en de het gemak betaald zich daar weer in terug. Dus mochten wij in de toekomst weer een camper gaan huren. dan huren we deze bij STIJKEL

• Reden bezoek Verhuur Caravan/Camper/Vouwwagen

Onderweg een storing gehad in het E&P systeem van onze Carthago Chic C line. Stijkel Campers heeft ons geholpen met het lokaal laten verhelpen van het euvel. Top!

Vorig jaar bij Stijkel een mooie nieuwe Malibu bus gekocht. In het afgelopen jaar toebehoren door derden laten plaatsen. Hebben wij enorm spijt van. Dus ons advies, wilt u luifels, fietsendragers, zonnepanelen e.d. wilt laten plaatsen laat dit door Stijkel de dealer doen, dan bent u verzekerd dat dit goed gebeurd!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Ik heb zo goed geholpen met mijn deur van mijn carthago camper duijndam Delft heeft daar 2 jaar over gedaan ik vind het top

Ik heb een gloednieuwe Carthago camper bij Stijkel gehuurd. De camper was zeer compleet ingericht en natuurlijk tip top in orde. De medewerkers van Stijkel hebben ons zeer professioneel op weg geholpen (goede uitleg!). Ik kom hier graag terug. Complimenten voor het mooie bedrijf en de professionaliteit van de club.

• Reden bezoek Verhuur Caravan/Camper/Vouwwagen

Top! Mijn ouders kochten een camper. Twee weken voordat ze hem op zouden halen, kreeg mijn vader een hartstilstand. In de week daarop belde mijn moeder om te zeggen dat ze niet wist hoe het zou lopen. Peter was vol begrip en gaf haar alle ruimte. De dag erna lag er een kaart in de bus voor mijn vader. Gelukkig gaat het nu goed met mijn vader. De camper hebben ze opgehaald en ze kunnen ermee op vakantie. Fantastische service en een prachtige camper. Nogmaals dank!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Prettig. Hartelijk ontvangst, er wordt prettig meegedacht. Professioneel. No nonsens.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Heel goed. Zorgzame mensen.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Hecht grote waarde aan staan voor wat ze beloven

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Na veel denkwerk en innovatie heeft Bas Stijkel op de camperdeur van onze Adria Coral 2017 een Heosslot kunnen inbouwen. Adria Slovenië kan dit vooralsnog af fabriek niet leveren. Chapeau voor Bas. Zijn heel erg tevreden met de Adria en aankoop/service van Stijkel Harderwijk.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Wil ik toch even kwijt: Gisteren mijn camper opgehaald van het onderhoud, valt me wéér op hoe ontzettend gastvrij ik steeds word ontvangen door de receptioniste (cappuccino is aanrader), hoe Bas holt om je te helpen, hoeveel tijd anderen nemen om alle vragen goed te beantwoorden en als ik het niet meteen begrijp nog eens uit te leggen, enz. Maar vooral hoe snel, accuraat, zelfs vindingrijk als dat nodig is, iedereen je helpt... ja tot en met haal- en brengservice van/naar het station aan toe. Ik kom dat nog maar weinig tegen, bij Stijkel gelukkig als vanzelfsprekend. Andermaal chapeau beste mensen! Laat dit nooit los!

• Reden bezoek Onderhoud

Toen in onze bijna nieuwe camper onverwacht een ingewikkelde storing optrad, hebben Bas Stijkel en zijn team onvermoeibaar doorgezocht totdat ze de oorzaak vonden. Alles werkt weer als een zonnetje! Superservice! Wij weten wel waar wij onze volgende camper gaan kopen.....

Uitstekende aflevering van gekochte camper. Tijdens aflevering werd op duidelijke wijze uitleg gegeven over de functies van de camper. Er was ruim voldoende tijd voor genomen.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

De voorruit moest vervangen worden wegens steenslag. Vriendelijke deskundige hulp en adviezen. Bij dit bedrijf staat de klant op nummer één. De secretaresse was ook heel vriendelijk en behulpzaam bij het uitzoeken van de levertijd van een nieuwe ruit. Top.

Wat een top bedrijf! Dat kom je nog maar zelden tegen. Vanaf het eerste bezoek was het duidelijk dat we in goede handen waren. Ik had er meteen vertrouwen in en dat is nog zo. Uitstekende service. Ze denken goed mee en helpen je waar ze kunnen om je optimaal te bedienen. Een echte geheim tip voor camperaars!!!!

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Enkele problemen binnen de garantie periode keurig en netjes opgelost. Ik had dit al eerder aangegeven. Ik kon toen geen waardering met punten aangeven. SERVICES met hoofdletters.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Wij hebben voor de eerste keer een camper voor 2 weken gehuurd. Bij Stijkel in Harderwijk, omdat iemand ons dat aanraadde. Het is een geweldig bedrijf: eerlijk, vriendelijk, hulpvaardig, goede service en nieuwe campers in de verhuur.

• Reden bezoek Verhuur Caravan/Camper/Vouwwagen

Wij zijn erg tevreden over de service van Stijkel. Afgelopen week een klein probleem door onze eigen fout, en we zijn telefonisch goed en prettig geholpen door de medewerkers van Stijkel. (\"probleem \" was ook direkt verholpen)