Het enige waar ik spijt van heb is dat ik Jan niet veel eerder om zijn hulp heb gevraagd! 5 jaar lang de auto laten staan en na 2 sessies met Jan alweer het zelfvertrouwen om zelf te gaan oefenen. Bedankt Jan!

Fijne begeleiding en coaching

Goede en professionele begeleiding, waardoor ik nu eindelijk van mijn rijangst af ben. Hartelijk dank!

positief

Na nare ervaringen in het verkeer(wat familie overkwam) werd ik zelf na 32 jaar onzeker in het verkeer Daarom besloot ik voor mezelf om mijn rijvaardigheid te laten beoordelen en een paar rijlessen te nemen Ik ben blij dat ik deze stap gezet heb Na 2 lessen ben ik nu zover dat ik weer zelf de snelweg opga en dankzij jouw tips JAN en (opbouwende) kritiek zeker met vrachtverkeer weet ik nu beter hoe ik moet anticiperen ,vooruitkijken meer afstand houden etc Ook verhelderend om het boekje Veilig op weg door te lezen Jan bedankt Nanette Ham Nieuw_Beijerland

Goede doelgerichte rijlessen

Goede uitleg, doelgerichte lessen om zo veilig mogelijk weer auto te leren rijden.

Geeft je je zelfvertrouwen terug.

Na 2 lessen van Jan rij ik weer met veel meer zelfvertrouwen over snelwegen en bruggen. Jan voelt perfect aan waar mijn probleem lag. Ik had deze lessen veel eerder moeten nemen.

Goede rijschool.

Heeft mij goed geholpen weer op weg te gaan.

Nog iedere dag blij dat ik Belhamel heb gebeld!

Hoewel het alweer een jaar geleden is dat ik mijn laatste rijles had bij Jan, ben ik nog steeds zo dankbaar en blij met de begeleiding die ik destijds gekregen heb dat het zeker nog een recensie waard is! Iets meer dan een jaar geleden ben ik begonnen met rijlessen bij Belhamel, nadat ik al een aantal jaar last had van rijangst en de snelweg niet meer op durfde als gevolg van een auto-ongeluk. Jan zag en voelde meteen goed aan welke begeleiding ik nodig had, hieruit bleek zijn deskundigheid en ervaring met het werk als rijangst-coach. Zowel de feedback als complimenten die ik kreeg zorgden ervoor dat ik weer vertrouwen kreeg in mezelf achter het stuur. Hiermee nam tegelijkertijd mijn rijangst steeds weer iets meer af. Tegen het einde van mijn begeleiding moest ik helaas abrupt met de rijlessen stoppen vanwege gezondheidsklachten. Desalniettemin merk ik nu een jaar later nog steeds het effect die de lessen bij Jan voor mij hebben gehad!! In de auto stappen en het ''eiland'' (Hoeksche Waard) afrijden is weer ''gewoon'' (en niet iets waar ik vooraf enorm angstig door word). Iets wat voor mij al jaren niet meer ''gewoon'' was en wat ik mij twee jaar geleden ook niet voor kon stellen dat het zo zou worden. Kortom: enorm blij met de begeleiding die ik gekregen heb en zeer zeker een aan te raden!

Eindelijk de weg op

Na medische problemen was ik bang verder te gaan met mijn rijlessen. Jan gaf mij vertrouwen door naast kritiek veel complimenten te geven, maar ook te praten over mijn angst. Hij voelde goed aan wanneer ik even rust nodig had en ook al was dat midden in de les stonden we even aan de kant om te rusten. Nu eindelijk mijn examen gehaald en afgelopen week voor de eerste keren zelfstandig rustig de weg op.

De wijde wereld weer in!

Na jarenlang de snelwegen, bruggen en tunnels te hebben vermeden, heb ik (gelukkig) bedacht dat er iets moest gebeuren. Na enkele lessen met Jan durf ik zelf weer de snelweg op en ben ik niet meer angstig om een tunnel in te gaan! Het heeft me erg geholpen en ook fijn om na 37 jaar rijbewijs weer bijgespijkerd te worden! ( betreffende de theorie). Superfijn om de stap te hebben gezet!!

Een aanrader

Omdat ik 6 jaar niet meer achter het stuur had gezeten en twijfelde of ik veilig de weg op kon, heb ik een afspraak voor een rijles gemaakt. Ik werd direct gerustgesteld en na een duidelijke uitleg over de auto ben ik gaan rijden. Het ging prima, ik kon wel merken dat het even geleden was, maar gedurende de les ging het steeds makkelijker. De tips die tijdens het rijden werden gegeven waren fijn. Wel werd een opfrisboekje theorie aangeraden, niet zo vreemd, in oktober heb ik 40 jaar mijn rijbewijs en er is nogal wat veranderd.

Fantastisch! Met 1 les weer zeker!

Ik heb 1 rijles bij Jan gehad vanwege het feit dat ik rijangst heb. Na een telefonisch consult kon hij dus al inschatten dat hij mij met een automaat moest ophalen ipv met een schakelauto. Hij haalde mij op en ik voelde meteen al een bepaalde rust. Had ik nou rijangst of had ik gewoon moeite met schakelen ivm gebrek aan ervaring? Na 1 les heeft Jan mij duidelijk gemaakt dat ik gewoon in een automaat moet gaan rijden en dat er verder niets mis is met mijn rijgedrag. Nooit gedacht dat ik na 1 les weer zin had om de weg op te gaan! Super bedankt Jan! Door jouw kennis en kunde al voorafgaande de les, wist je precies wat mij zou helpen! Ik ben dus geholpen. Automaat aanschaffen en weer de weg op! Aanradertje deze!!

Veel geleerd in drie lessen

Doordat ik de laatste vijf jaar steeds minder ging autorijden was ik erg onzeker geworden op weg. Met de adviezen en het opfrissen van de verkeersregels door Jan, durf ik weer meer te gaan rijden.

Hele fijne rijlessen en in 1x geslaagd!

Na de fijne rijlessen en een hoop geleerd te hebben heb ik in 1x mijn rijbewijs weten te halen! Jan weet alles wat je moet weten om je rijbewijs te behalen! :)

Nooit durven dromen!

Met bibberende knieën heb ik Jan gebeld met de vraag mij van mijn rijangst af te kunnen krijgen. Geen probleem voor Jan. 1e les meteen de snelweg op. Heb het zelf niet echt kunnen beleven...Ik deed het maar wist niet wat ik had gedaan. 2e les huilend in de auto... Jan bleef kalm. Vroeg of ik de snelweg opdurfde. Nee was mijn antwoord. Dus door de hoeksche waard geturfd tot dat Jan zei: ik wil toch wel even een stukje snelweg met je nemen. Als je h eet te eng vindt kan ik de hele auto overnemen. Dus huppetee de snelweg op. Ging goed! Besefte dit keer wat ik deed. 3e les hebben we mijn ( in mijn hoofd) moeilijke wegen genomen. Kreeg meer vertrouwen, weet steeds meer wat ik doe. De daarop volgende 2 lessen echt ( voor mij) hardcore de snelweg op. En...... gelukt!!!! Ik had nooit durven dromen dat dit zou gaan slagen. Jan je hebt me echt heel goed geholpen, door rustig maar kordaat met mij om te gaan. Je hebt mij veel inzichten gegeven waardoor ik nu steeds meer vertrouwen krijg op de snelweg. Aanrader!!!!! Ik durf nu de snelweg op. Ik kan komen waar Ik heen wel en ga de onbekende wegen ook onderzoeken. Erg blij met jou!!

Rijles volgen met een instructeur naast je die weet waar hij mee bezig is.

Rijschool Belhamel is mij zeer goed bevallen, want buiten het feit dat het een deskundige man is waar je naast zit is er ruimte voor een praatje en leer je autorijden in een veilige en vertrouwde omgeving.

Hele goede ervaring met rijlessen

Jan is heel rustig en kan je op een andere manier naar het verkeer laten kijken. Je laten inzien hoe je op de meest veilige manier kan autorijden door tips en adviezen te geven. Zo krijg je zelf weer de controle terug over het autorijden en vergroot het je zelfvertrouwen in de auto weer.

De rijlessen zijn een goede ondersteuning in het terug vinden van ontspannen autorijden.

Het autorijden was geen prettige/ontspannen ervaring meer na een aanrijding van achteren(met een whiplash als gevolg). Jan heeft mij inzicht gegeven in mijn spanningen. Met die inzichten kon ik aan het werk aan de hand van opdrachten. De opdrachten gaven een fijne afleiding waardoor ik geen tijd meer had om op de enge dingen te letten(dat voor spanning zorgde). Na drie lessen durfde ik het weer aan om alleen verder te gaan met mijn nieuwe manier van autorijden. Ik vond Jan een rustige en fijne man om les van te krijgen. Hij stelde mij op mijn gemak en had een positieve en opbouwende manier van inzicht geven.

Top rijschool na trauma

Rij instructeur Jan heeft veel aandacht voor zowel psychische- als fysieke klachten. Stelt de rijlessen hierop samen. Hij is erg geduldig en weet de persoon in kwestie op zijn gemak te stellen. Na twee lessen weer in mijn eigen gestapt en zelf gaan rijden.

zelfvertrouwen terug gekregen

Al jaren lang (15 jaar) reed ik zeer sporadisch en met grote angst. Ik vermeed autorijden en was dus altijd afhankelijk van OV of mijn man als ik ergens heen wilde reizen. Met een nieuwe baan in het vooruitzicht (met auto) moést dit veranderen! Met een 5-tal rijlessen met Jan durf ik nu de weg weer op en rijd ik weer lange stukken en vooral ook op de snelweg (want daar was ik het meest angstig voor). Door het vertrouwen dat Jan mij gaf, durfde ik langzamerhand ook mezelf steeds meer te vertrouwen achter het stuur. Heb je last van rijangst, vermijd je die auto en wil je er iets aan doen. Bel Jan, hij helpt je écht!

Goed steuntje in de rug

Na 2 lessen en zelf ‘oefenen’ heb ik weer voldoende zelfvertrouwen om de (snel)weg op te gaan!

Alsnog mijn rijbewijs gehaald!

Heel bekwame begeleiding bij rijangst

Na jarenlang het autorijden te hebben vermeden (met name de snelweg) heeft Jan me in slechts 3 lessen weer het vertrouwen in het rijden terug gegeven. Dankzij de rustige en bekwame begeleiding rijd ik ik weer zelfstandig op de snelweg.

goede rijschool!

goede rijschool! veel geleerd Rijbewijs gehaald!

Vakkundig en bekwaam

Jan is een vakman. Dat merk je aan alles tijdens de lessen. Of je nu eigenwijs bent, autisme hebt of ADHD. Jan heeft ervaring met allerlei mensen die niet zomaar even een rijbewijs halen, en dat merk je. Vandaag ben ik in een keer geslaagd!

Vertrouwen gekregen in het autorijden

Met de rijles van Jan ben ik over de gedachte heen gekomen dat ik nooit een rijbewijs zou behalen. Met veel vallen en opstaan, opbouwende feedback, en met kleine stapjes steeds wat meer zelfvertrouwen, kan ik toch zeggen dat ik inmiddels mijn rijbewijs heb behaald! Bedankt Jan!

Molenlaan 10

3299 BK Maasdam