Gebruikte scooter gekocht pri.ma geholpen alsof je een nieuwe kocht.

Zeer goed geholpen , goede deal en vriendelijk !

In mei een nieuwe Moto Guzzi gekocht bij Pels motoren. Vanaf het moment dat ik de winkel instapte werd ik zeer netjes tewoordgestaan. Een week later de knoop doorgehakt en een nieuwe motor gekocht. Voor mijn oude motor kreeg ik een prima inruilprijs en zo werd de deal snel gesloten. Zeer tevreden , goed gevoel bij.

Top bedrijf

Even geleden mijn bromscooter ingeruild op een motorscooter en ook dit weer naar volle tevredenheid. Aardige mannen en ook nu weer alles keurig zoals afgesproken afgehandeld. Ga zo door jongens.

Ik heb in maart 2021 een Moto Guzzi V7 gekocht en alle gemaakte afspraken werden keurig nagekomen. Geen addertjes onder het gras en punctueel. Zonder enige twijfel een prima betrouwbaar bedrijf waar je prettig geholpen wordt.

Top winkel.

De jongens gaan er goed en professioneel te werk. Dit is de eerste scooterzaak die ik vertrouw in Utrecht en ze zijn meestal binnen 1 dag klaar met je motor/scooter! Ongeacht wat er aan moet gebeuren. Goed bezig jongens

top

Voor mijn kleindochter een Vespa gekocht heel vriendelijk en met verstand van zaken perfect te woord gestaan en straalde gelijk vertrouwen uit DUS gelijk gekocht. Vespa werd keuring in Breda thuis bezorgd met de nodige uitleg bedrijf is een echte aanrader. Tevredenheid een dikke TIEN.

Net bedrijf. Kom ik zeker terug.

Ik heb daar een leuke scooter gekocht. Nette mensen die je goed en netjes te woord staan. Ook toen bleek dat er wat aan de brommer mankeerde werd dit zonder gezeur opgelost. Top!

Correcte en snelle afwikkeling van een schade aan scooter!

Zeer correcte afwikkeling. Snel getaxeerd gerepareerd en vriendelijk te woord gestaan!

Uitstekende dienst!!!

Ik heb een Yamaha X max gekocht en alles was prima. Rubén en het team van pels is zeer profesioneel. 100% recommended!!!

Teleurstellend

Hoge verwachtingen van Pels motoren maar de service viel erg tegen. Na een grote beurt van mijn scooter was ik niet tevreden over de nieuwe achterband. Ik terug en moest erg veel moeite doen om hun aandacht te krijgen. Terwijl het duidelijk was wat er was. Na overleg toch een andere band erom. Helaas geen service maar gewoon de arbeidskosten betalen. Bij thuiskomst bleek ook niet alles goed vast te zitten... nee v Pels vind ik geen aanrader...misschien als je daar iets koopt dat ze betere service geven maar niet als je meteen scooter komt die daar niet gekocht is.

Nette zaak, goed geholpen.

Peugeot Kisbee gekocht hier en in onderhoud. Goeie ervaringen tot nu toe. Houden zo!

Top bedrijf! ktm bij pels motoren gekocht voor een nette prijs. Je merkt dat de werknemers van dit bedrijf liefde voor het vak hebben en weten waar ze mee bezig zijn. Ook bij onderhoud netjes geholpen. Zeker aan te raden! Bedankt! Mvg david

Prettige omgeving!

Eerder gebeld om een motor te gaan bekijken. Moest echt voordat er afgereisd werd nog eens bellen; men wilde niet dat je voor niets kwam. Motor stond te glimmen en de showroom en werd in no time klaargemaakt voor een proefrit. Duidelijke uitleg, erg relaxed! Fijne zaak, prettige professionals. Woon op vijftig kilometer afstand, toch wil ik de motor daar in onderhoud.

Het ergst mogelijke!

Hoi, ik had een slechte situatie met de winkel Pels Scooters e Motorcycles Eerst nam ik mijn scooter mee naar de winkel , ze zeiden dat de softer van scooter nep was, maar ik had papieren dat bewijst dat het waar was. Maar de scooter bleef in de winkel.In de andere dag Ik ging naar de winkel voor mijn scooter te halen ze zeiden dat ik zou moeten 90,65 eros betalen maar ze sturen geen gmai met de vraag of ik iets met de scooter wilde doen, dus dus ik heb niet betaald en toen kwam er een domme jongen die zei dat ik nooit meer terug zou gaan naar deze winkel en daarom schrijf ik deze klacht

Een echt heer die Ruben Pels

Omdat ik al ruim 3 jaar zeer geïnteresseerd ben in een Piaggio MP3, heb ik 1 mogen kopen bij Pels Motoren. Ik had al redelijk mijn huiswerk gedaan, maar kreeg extra algemene praktische adviezen van Ruben Pels. Mijn persoonlijke ervaring bij het aanschaffen van de Piaggio was zeer prettig en dat gold ook voor mijn vrouw. Ruben ... veel succes met je zaak, maar dat komt goed. Dank voor de goede afhandeling.

Alles weer top gergeld.

Nieuwe scooter aangeschraft. Alles is TOP geregeld. Top afgeleverd door Glenn Dank je wel Glenn. Ik hoop dat ik veel veilige KM mag hebben. Dank jullie wel.

Geweldige service en aardige mensen

eerste motor gekocht en wat een super goede service Hele mooie zaak en ontzettende aardige mensen Ik raad deze zaak aan bij ieder die ik ken. 5 sterren is eigenlijk te weinig 👌🏻

Snelle levering , veel variatie en goede service !

Gebruikte motorscooter gekocht, tijdens mijn bezoek goede uitleg en informatie gekregen. Bedrijf ziet er schitterend uit en hebben heel veel staan zowel nieuw als gebruikt. Bedankt voor de service !

Super service

Mijn zoon heeft een scooter en deze was defect. Voor hem echt een dingetje want hij is beperkt. De uitleg wat er mee was hebben ze super opgepakt en de zelfde dag nog gemaakt. Netjes gebeld over de kosten en ook gebeld dat deze klaar was. Ik was echt onder de indruk van de medewerkers van Pels. Professioneel en klant gericht!

ik heb nu diverse scooters gekocht voor mij en mn kids, echt top een 2e hands welke wat problemen had maar echt meer dan geweldig opgelost,

slechter dan verwacht

Onlangs motorscooter gekocht. Met de afleverbeurt zou ik er een tijdje tegen aan kunnen. Remlicht bleek na ophalen ,en op weg naar huis niet te werken. Vandaag blijkt het luchtfilter zwart te zijn, en ook de bougie is niet nieuw. Had beter particulier kunnen kopen voor veel minder geld.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

Ik heb de laatste 5 jaar diverse Motoren en Scooter bedrijven in de Provincie Utrecht bezocht en gebruik gemaakt van hun service , maar uiteindelijk ben Ik bij Ruben Pels en Erik Pels en hun zeer deskundige monteur\"en team uitgekomen, en ik had dit bedrijf al zeer hoog zitten , maar nu zij in hun nieuwe pand zitten weet jij gewoon niet wat jij ziet . Super en zeer professioneel en dan ook hun enorme gastvrijheid . En ik kan het weten want ik werk mijn hele leven als professionele Horeca Beveiliger en Mystery Guast voor diverse bedrijven. en kan tenslotte niet anders concluderen dat zij met kop en schouder boven alle bedrijven in de provincie Utrecht uitsteken . dus heel erg aan te bevelen dit bedrijf en hun prachtige toegankelijkheid van alle aanvoer wegen . een 10 +. Tevens kan ik ook alle bezorg diensten van Food tot Pakketservice dit bedrijf zeer aan bevelen.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe tweewieler

Hele goede ervaringen! Ik zou iedereen willen aanraden hier heen te gaan. Of het nou is voor het aankopen van een scooter of voor het onderhoud. In alle gevallen zeer tevreden

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe tweewieler

Super net bedrijf! Geven je het gevoel dat ze het leuk vinden dat je er bent. Luisteren naar de klant en denken mee. Zeer goede ervaringen. A. Schutte Amstelveen

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe tweewieler

Ik kwam voor reparatie van een lekke band voor mijn elektrische scooter . Band werd meteen besteld en ik kon een week later langs komen op afspraak. Als extra service werd mijn afgebroken knipperlicht gratis vast gezet ! Vriendelijk en service gericht geholpen