Geweldig geholpen !

Aardige mensen Nemen de tijd voor je, denken mee. Goede service! Erg zeldzaam tegenwoordig zulke bedrijven !

Aprilia Tuono V4 APRC - Topservice en klantvriendelijkheid

Aprilia Tuono V4 APRC: Na een lange zoektocht heb ik afgelopen April 2023 mijn droommotor bij Ruben van Pels Motoren gekocht. Het is een prachtige geel-zwarte Tuono uit 2011 in de gewenste APRC uitvoering. De occasion is jong in kilometers en optisch vrijwel nieuw. Ook zit er de RSV4 onderkuip & race achterkant op en is de uitlaat uitgevoerd met een woest klinkende Leovince demper. Al met al het pakket waar ik naar zocht voor een eerlijke all-in prijs. Pels Motoren valt op vanwege zijn blinkende occasions in de showroom. Ruben doet echt zijn best om mooie motoren aan de man te brengen en zorgt dat deze ook technisch in topstaat worden afgeleverd. Mijn Tuono bleek toch een onderhuids elektronisch probleem te hebben en om de naam van zijn bedrijf eer aan te doen is het onder garantie volledig verholpen. Als klap op de vuurpijl kreeg ik als leenmotor een splinternieuwe Tuono 660 mee. Er werd duidelijk en eerlijk gecommuniceerd door Ruben en zijn monteur en ook bij een tweede bezoek werd de motor zonder problemen onder handen genomen. Het is gevonden en verholpen! Inmiddels lopen de kilometers op en doet de V4 met zijn beestachtige gebeuk eer aan zijn naam, Tuono! Een geweldige motor van een eerlijke, betrouwbare en zeer klantgerichte Aprilia dealer

Zeer goed en netjes geholpen.

Ik heb er twee motoren gekocht Kan niet anders zeggen dat je fijne geholpen wordt. Ze staan ook nog open voor oplossingen. Ik kom er zeker terug in de toekomst Ik zal zeggen aanrader.

Super service

Met mijn Aprilia onderweg naar Duinkerken voor een week Engeland. In Houten ontdekt dat er lichte olie lekkage was. Daar waar een grote dealer in de omgeving je telefonisch niet eens fatsoenlijk te woord staat, geeft Pels direct aan "kom maar langs, kijken of we je direct kunnen helpen". Aangekomen direct geholpen, goed advies, koffie, water, rondleiding door de mooie zaak. En na een uur weer onderweg, super. Hans Verra

Geweldige ervaring!!

Wat een geweldige ervaring! Het bedrijf waar mijn scooter in onderhoud was, was ermee gestopt. De ervaring die volgde, bij een "concurrent", was zeer onaangenaam. Toch maar op zoek naar een bedrijf iets verder uit de buurt. Na online gezocht te hebben via de BOVAG, kwam ik bij Pels Motoren uit. De recensies online waren veelbelovend. Ik belde op om te vragen of ze ook scooters op kunnen halen, omdat de mijne (dacht ik) zijn laatste adem had uitgeblazen. Tot mijn blije verrassing was dit onderdeel van de service! Op de dag van de afspraak werd de scooter keurig opgehaald en binnen 24 uur had ik deze alweer terug. Ik heb mijn scooter direct even getest en ik ben ontzettend enthousiast! Ik kan me niet herinneringen dat mijn scooter ooit zo fijn heeft gereden; hij rijdt als een zonnetje! Ontzettend bedankt voor de fantastische service! Jullie maken je naam meer dan waar!

Mooie wildstar

Was onverwachts, maar werd niet moeilijk gedaan, werd er tussenuit gehaald en ik kon direct een proefrit maken. Ik heb de wildstar gekocht op zaterdag en zondags was mijn accu dood, dinsdag avond nieuwe accu erin en rijden. Super blij mee en ik heb dit als zeer prettig beleefd. Keep on touring. Ron Lijffijt

Helaas slechte eerste kennismaking, had beter verwacht

Remkabel van mijn Mp3 was geknapt… vervangen dus. Bleek er ook van alles met mijn verlichting (? Werkte nog toen ik daar aankwam). Gerepareerd. Onderweg terug bemerkte ik dat mijn knipperlicht toch nog defect was; meteen weer retour. Na wat aandringen toch direct gerepareerd. Thuis bleek de inhoud van mijn kofferbak leeg; verzekeringspapier en helmhoes weg… bleken na een week telefoneren bij Pels in de prullenbak beland. Twee dagen later moest ik ook nog mijn spiegel beter aandraaien omdat deze na verstellen meteen los kwam te zitten. Daar word je toch niet blij van…

Gewoon top

Mooie cruisym 300 gezien op wep Wat contact gehad via app inm afstand Toch maar naartoe gereden en zeker geen spijt en gekocht Alles netjes geregeld en mooi afgeleverd Zeker de moeite waard ook al is de afstand ver Jongens bedankt Gr. Walter Stanko

Geweldige service

Beste keuze om hier je motor of scooter te kopen.

Er is naar mijn mening geen betere motor/scooter winkel

GEWELDIG BEDRIJF Service is top Hele vriendelijke medewerkers Mooie voorraad van motoren en scooters Overzichtelijk en duidelijk Ga er zeker eens kijken

Prima winkel,net personeel

Prima winkel net mijn scooter ingeruild voor een gebruike bijna nieuwe niu n1 electrische scooter, ben er zeer blij mee,bevalt heel goed.zal er zeker weer terugkomen.

Gebruikte scooter gekocht pri.ma geholpen alsof je een nieuwe kocht.

Zeer goed geholpen , goede deal en vriendelijk !

In mei een nieuwe Moto Guzzi gekocht bij Pels motoren. Vanaf het moment dat ik de winkel instapte werd ik zeer netjes tewoordgestaan. Een week later de knoop doorgehakt en een nieuwe motor gekocht. Voor mijn oude motor kreeg ik een prima inruilprijs en zo werd de deal snel gesloten. Zeer tevreden , goed gevoel bij.

Top bedrijf

Even geleden mijn bromscooter ingeruild op een motorscooter en ook dit weer naar volle tevredenheid. Aardige mannen en ook nu weer alles keurig zoals afgesproken afgehandeld. Ga zo door jongens.

Ik heb in maart 2021 een Moto Guzzi V7 gekocht en alle gemaakte afspraken werden keurig nagekomen. Geen addertjes onder het gras en punctueel. Zonder enige twijfel een prima betrouwbaar bedrijf waar je prettig geholpen wordt.

Top winkel.

De jongens gaan er goed en professioneel te werk. Dit is de eerste scooterzaak die ik vertrouw in Utrecht en ze zijn meestal binnen 1 dag klaar met je motor/scooter! Ongeacht wat er aan moet gebeuren. Goed bezig jongens

top

Voor mijn kleindochter een Vespa gekocht heel vriendelijk en met verstand van zaken perfect te woord gestaan en straalde gelijk vertrouwen uit DUS gelijk gekocht. Vespa werd keuring in Breda thuis bezorgd met de nodige uitleg bedrijf is een echte aanrader. Tevredenheid een dikke TIEN.

Net bedrijf. Kom ik zeker terug.

Ik heb daar een leuke scooter gekocht. Nette mensen die je goed en netjes te woord staan. Ook toen bleek dat er wat aan de brommer mankeerde werd dit zonder gezeur opgelost. Top!

Correcte en snelle afwikkeling van een schade aan scooter!

Zeer correcte afwikkeling. Snel getaxeerd gerepareerd en vriendelijk te woord gestaan!

Uitstekende dienst!!!

Ik heb een Yamaha X max gekocht en alles was prima. Rubén en het team van pels is zeer profesioneel. 100% recommended!!!

Teleurstellend

Hoge verwachtingen van Pels motoren maar de service viel erg tegen. Na een grote beurt van mijn scooter was ik niet tevreden over de nieuwe achterband. Ik terug en moest erg veel moeite doen om hun aandacht te krijgen. Terwijl het duidelijk was wat er was. Na overleg toch een andere band erom. Helaas geen service maar gewoon de arbeidskosten betalen. Bij thuiskomst bleek ook niet alles goed vast te zitten... nee v Pels vind ik geen aanrader...misschien als je daar iets koopt dat ze betere service geven maar niet als je meteen scooter komt die daar niet gekocht is.

Nette zaak, goed geholpen.

Peugeot Kisbee gekocht hier en in onderhoud. Goeie ervaringen tot nu toe. Houden zo!

Top bedrijf! ktm bij pels motoren gekocht voor een nette prijs. Je merkt dat de werknemers van dit bedrijf liefde voor het vak hebben en weten waar ze mee bezig zijn. Ook bij onderhoud netjes geholpen. Zeker aan te raden! Bedankt! Mvg david

Prettige omgeving!

Eerder gebeld om een motor te gaan bekijken. Moest echt voordat er afgereisd werd nog eens bellen; men wilde niet dat je voor niets kwam. Motor stond te glimmen en de showroom en werd in no time klaargemaakt voor een proefrit. Duidelijke uitleg, erg relaxed! Fijne zaak, prettige professionals. Woon op vijftig kilometer afstand, toch wil ik de motor daar in onderhoud.

Het ergst mogelijke!

Hoi, ik had een slechte situatie met de winkel Pels Scooters e Motorcycles Eerst nam ik mijn scooter mee naar de winkel , ze zeiden dat de softer van scooter nep was, maar ik had papieren dat bewijst dat het waar was. Maar de scooter bleef in de winkel.In de andere dag Ik ging naar de winkel voor mijn scooter te halen ze zeiden dat ik zou moeten 90,65 eros betalen maar ze sturen geen gmai met de vraag of ik iets met de scooter wilde doen, dus dus ik heb niet betaald en toen kwam er een domme jongen die zei dat ik nooit meer terug zou gaan naar deze winkel en daarom schrijf ik deze klacht