• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik heb nu diverse scooters gekocht voor mij en mn kids, echt top een 2e hands welke wat problemen had maar echt meer dan geweldig opgelost,

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs motorscooter gekocht.\r\nMet de afleverbeurt zou ik er een tijdje tegen aan kunnen. Remlicht bleek na ophalen ,en op weg naar huis niet te werken.\r\nVandaag blijkt het luchtfilter zwart te zijn, en ook de bougie is niet nieuw. Had beter particulier kunnen kopen voor veel minder geld.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb de laatste 5 jaar diverse Motoren en Scooter bedrijven in de Provincie Utrecht bezocht en gebruik gemaakt van hun service , maar uiteindelijk ben Ik bij Ruben Pels en Erik Pels en hun zeer deskundige monteur\"en team uitgekomen, en ik had dit bedrijf al zeer hoog zitten , maar nu zij in hun nieuwe pand zitten weet jij gewoon niet wat jij ziet . Super en zeer professioneel en dan ook hun enorme gastvrijheid . En ik kan het weten want ik werk mijn hele leven als professionele Horeca Beveiliger en Mystery Guast voor diverse bedrijven. en kan tenslotte niet anders concluderen dat zij met kop en schouder boven alle bedrijven in de provincie Utrecht uitsteken . dus heel erg aan te bevelen dit bedrijf en hun prachtige toegankelijkheid van alle aanvoer wegen . een 10 +. Tevens kan ik ook alle bezorg \r\ndiensten van Food tot Pakketservice dit bedrijf zeer aan bevelen.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe tweewieler

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele goede ervaringen! Ik zou iedereen willen aanraden hier heen te gaan. Of het nou is voor het aankopen van een scooter of voor het onderhoud. In alle gevallen zeer tevreden
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe tweewieler

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super net bedrijf! Geven je het gevoel dat ze het leuk vinden dat je er bent. Luisteren naar de klant en denken mee. Zeer goede ervaringen.\r\nA. Schutte Amstelveen
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe tweewieler

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kwam voor reparatie van een lekke band voor mijn elektrische scooter . Band werd meteen besteld en ik kon een week later langs komen op afspraak. Als extra service werd mijn afgebroken knipperlicht gratis vast gezet ! Vriendelijk en service gericht geholpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn scooter was op 2 weken na 2 jaar oud toen de motor vastliep. Bij Pels werd alles er aan gedaan om de kosten van de reparatie vergoed te krijgen van Kymco.\r\nDat is ze gelukt en de scooter werd kosteloos binnen een week door ze gerepareerd.\r\nPERFECTE SERVICE VAN PELS SCOOTERS.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top service. Probleem aan motor werd verholpen terwijl de garantie al verlopen was. Deden hier niet moeilijk over.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf jongens!
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kan alleen maar goede dingen zeggen over dit bedrijf. Ik kom er al jaren en ik ga echt nooit ergens anders meer heen!! Echt top service daar!
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe tweewieler

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een top ervaring. \r\n\r\nscooter hier gekocht en ook voor onderhoud. \r\nniks op aan te merken

• Reden bezoek Onderhoud

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer net bedrijf, na aanschaf van tweedehands bromfiets wat kleine mankementen en werden direct opgelost (met halen en brengen van de scooter).
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een goed bedrijf met deskundige en betrouwbare ervaring. \r\nUitstekend geholpen bij het aanschaffen van een nieuwe scooter.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe tweewieler

Hartelijk dank, veel rijplezier met de Piaggio Liberty !!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Als eerste keer klantzijnde heb ik een goede ervaring gehad met Pels. Staan goed te woord en hebben verstand van 2wielers. Ben wel erg dankbaar met mijn aanschaf en de onderhoudsgarantie. Wel gezegd, beter planningsmanagement zou ze enorm laten groeien. \r\nWant service is er namelijk zeker. Top gasten👍🏽\r\n\r\nThanks voor de runner, nu nog ff morgen de uitlaat fixen haha
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

Hatelijk dank voor uw positieve beoordeling, we hebben een valse start met de motor runner maar het komt in orde. Tot snel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke, eerlijke, vakkundige, en betrouwbare personeel. Gewoon de beste in heel provincie Utrecht. Super bedrijf!
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe tweewieler

Dank u wel, voor de positieve beoordeling. Ook als er wel wat is laat het ons altijd weten. Mvg, Pels Scooters&Motoren

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke medewerkers. Kundig eerlijk.

Ellen, Jullie ook weer bedankt !! Mvg, Pels Scooters&Motoren

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Maandag maar met me me scooter voor wat onderhoud.\r\nLaat gelijk maar wat dingen doen die ik gedaan wil hebben. Super bedrijf ik zeg mensen ga naar pels als je problemen heb met je scooter ik zeg doen doen doen.
  • Reden bezoek Onderhoud

Micheel graag gedaan weer! Veel rijplezier met de Kymco Grand Dink! Mvg, Pels Scooters&Motoren

slechter dan verwacht

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit bedrijf aantal weken geleden bezocht .\r\nScooter staan zeer dicht tegen elkaar geparkeerd, onmogelijk om er tussen te komen en even te bekijken .\r\nDe jongen in de winkel had pas aandacht voor ons toen we het pand verlieten .\r\nSorry dan ben je te laat .
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

Beste Heer Scholten, Onze excuses voor uw eerste indruk, rond deze tijd van het jaar is het inderdaad erg druk en zijn wij genoodzaakt om veel voorraad aan te houden. Het is voor ons zeker ook in de toekomst de bedoeling om een wat groter pand te betreden. Maar om dit voor nu alleen tijdens de piektijden te moeten hebben worden de kosten voor de rest van het jaar te hoog. Verder zijn wij benieuwd of dat wij niets aan het doen waren toen u binnen kwam of dat wij op dat moment of aan de telefoon waren met klanten of met andere klanten bezig waren. wij kunnen natuurlijk niet altijd gelijk alles achter ons laten vallen en de eerste volgende nieuwe klant persoonlijk te woord staan. Daarbij merken wij vaak van onze klanten dat zij eerst even willen rond kijken. Voor ons is het in ieder geval een punt van aandacht en wij gaan er zeker mee werken. Wij hopen in ieder geval dat u elders wel goed geslaagd bent en voor in de toekomst bent u altijd van harte welkom. Ook voor reparatie en/ of onderhoud.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed bedrijf, kan altijd snel bij de ze terecht.

Hartstikke bedankt voor de positieve beoordeling. Veel voordelige kilometers nog toegewenst!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een moeilijk te vinden elektronisch probleem deskundig\r\nopgelost bij mijn Vespa 250 GT. Omdat een onderdeel uit Italië moest komen heb ik 2 weken lang een 300 GT Super te leen gehad.\r\nTopservice.
  • Reden bezoek Onderhoud

Wij zien iedere storing of reparatie als een uitdaging, jammer dat het juiste onderdeel niet voorradig was. U kunt in ieder geval weer lekker toeren met de GTS.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Perfect en een geregeld bedrijf alles loopt hoe de klant het wilt dit is de heste scooter garage van utrecht dus zeker even langs komen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bedrijf met een hoge servicegraad en eerlijkheid. \r\nWat niet kan wordt niet beloofd en wat beloofd wordt, wordt gedaan.
  • Reden bezoek Onderhoud

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer goede ervaring al geruime tijd.\r\nOndanks dat mijn Vespa al bijna 60.000 km heeft gelopen blijft hij gezellig door rijden met natuurlijk de nodige onderhoudsbeurten.\r\nJe bent er altijd welkom, kopje koffie, afspraak maken en met een leenscooter weer mobiel onderweg.\r\ndezelfde dag de scooters omruilen en de kosten zijn echt niet hoor voor de dingen die ze in overleg er aan doen.\r\n HEREN PELS BEDANKT !!!!
  • Reden bezoek Onderhoud

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een geweldig bedrijf voor service en onderhoud. Eigenlijk alles

Over Pels Scooters&Motoren