Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf
polo, 1.0 TSI 95PK 01-2018, 160NM -> 135PK, 225NM\r\n\r\nsnelle, proffesionele afhandeling. \r\ngoede voorlichting tijdens proefrit van een vriendelijke medewerker die duidelijk plezier in zijn werk heeft en waarvan een zekere trots voor \'zijn\' bedrijf en produkt af straalt.\r\n\r\nheb er nu een paar weekjes in gereden en getest in bekende situaties en ritten in ardennen en eifel.\r\n\r\nom te beginnen trekt de auto veel makkelijker op vanuit stilstand en rijdt nu opmerkelijk soepel in druk stadsverkeer.\r\n\r\nrijden op binnenwegen is heerlijk, je hoort hem niet maar je voelt hem wel zodra je het gaspedaal aanraakt.\r\n\r\nop de snelweg bij 120-130 zijn er genoeg reserves om nog even een flink spurtje te maken. zeker als je terugschakelt.\r\n\r\neen kruissnelheid van 150 (duitsland) laat een rustig zoemend machientje in het vooronder horen dat met gemak het klusje klaart. \r\n\r\nvanaf het eerste moment is duidelijk dat de motor minder moeite heeft met zijn werk en het met meer plezier doet. dit uit zich ook in het verbruik. dat is duidelijk lager. die 4.4L/100KM die in het boekje vermeld\r\nzijn op langere ritten nu zeker haalbaar als je assertief rijdt en het gaspedaal niet mishandelt.\r\n\r\nmaar ook als ik langere ritten maak van plm 500-750KM door de eifel of ardennen, lekker meezoef met het verkeer en hem af en toe op het staartje trap, staat de verbruiksteller bij thuiskomst op minder dan 5L/100KM\r\n\r\nzo\'n tuning is de moeite waard. alleen al qua rij-ervaring.\r\nwat betreft verbruik, ja, het is zuiniger, maar het is in het geval van de polo bij per volle tank (in belgie) ongeveer ter waarde van een luxe ijscoupe bij de ijssalon. en dat is natuurlijk mooi meegenomen.\r\n\r\neen zeer geslaagd en origineel vaderdagcadeau.\r\nbedankt kinderen.