Zeer net bedrijf met vakbekwame mensen!

Al bij aankomst bij dit bedrijf, had ik er gelijk een goed gevoel bij. Eerst wat twijfels onderweg daar naar toe, maar dat gevoel was daar aangekomen zo goed als weg. Ik heb mijn Seat Mii laten chiptunen (Stage1) en ik heb er geen moment spijt van. Wat een rap karretje is het geworden! Voor het chiptunen, Word eerst een proefrit gemaakt met een laptop erbij. Daar worden de waardes vastgesteld. En dan na de chiptuning, weer een proefrit met de laptop voor de metingen. Echt waar, een behoorlijk verschil. Meer power zowel bij de iets lagere toeren, maar zeker bij de hogere toeren voor op de snelweg. Totaal geen dip meer. Inhalen gaat gewoon geweldig! Ik raad het iedereen aan om te chippen bij dit keurige bedrijf. Je kan rustig wachten onder het genot van een kopje koffie. Het was me het ritje Vaktechniek zeker waard. Top bedrijf!

Wauw!

Na een speurtocht op het internet kwam ik bij Vagtechniek uit voor chiptuning van mijn Audi A5. Op de website gekeken voor chiptuning stage 1+, waarna ik meteen een afspraak heb gemaakt. De hele afspraak verliep vlekkeloos. Toen ik mijn auto ging ophalen, bleken de waardes bijna 2x zoveel te zijn als beloofd! Wat heb ik de terugrit genoten, en nu nog steeds! :) Kortom: in een woord SUPER, een échte aanrader!!

Zoals gewoonlijk goed geholpen

Goede ontvangst, fijne wachtkamer en alles heel goed uitgelegd. Ben zeer tevreden.

Weer een tevreden klant uit Belgie

Dit is de 2de wagen die ik laat chippen bij VAG Techniek te Nuenen, ditmaal in het nieuwe gebouw. alles was zeer goed, ontvangst, wachtruimte, uitleg, proefrit .... maar wat mij het meeste blij maakt, is dat ik een totaal andere wagen heb teruggekregen die zeer vlot en soepel geworden is :-) tegen een zeer scherpe prijs. Topteam, gezegd door een Zuiderbuur!

Wat een topbedrijf!

Heldere communicatie, fijne sfeer, goede service, mooie wachtruimte van alles voorzien, netjes, schoon, punctueel, alles tot in de puntjes geregeld. Supermooi en fijn bedrijf! En natuurlijk: goed resultaat. Cruise control doet het super!

Super bevredigend resultaat

Vandaag een bezoek gebracht met de vw transporter t5 camper bij de enthousiaste mannen van Vagtechniek , aangezien het vermogen van slechts 86 pk is , was een upgrade al een tijdje een wens met een klein beetje speuren op het internet waar ik terecht kon Kwam ik door de vele goede recensies terecht in Nuenen , de stage 1 was in mijn geval een prima aanbieding , van 86 pk naar 140 pk en vooral de stap van 240Nm naar 310Nm , die newtonmeters waren voor mij het belangrijkste net even meer vermogen met invoegen en inhalen ! fijn geholpen en uiterst correct te woord gestaan en geholpen een aanrader !!

De specialist waar je net naar op zoek bent.

Iedereen kent het wel, je bent op zoek naar de specialist waar je op kunt vertrouwen, vakwerk geleverd krijgt en een tevreden gevoel wanneer je weer huiswaarts keert. Ik heb voor mijn A6 deze specialist gevonden omdat ik op zoek was naar een betaalbaar maar ook zeker professionele vakgarage. De dealer in de buurt hanteert de prijzen die zij moeten hanteren maar dan mis ik een gevoel om weer terug te gaan. Ik ben dus terecht gekomen bij VAG techniek. Na enige zeer prettige en snelle mail wisseling een afspraak gemaakt voor long life service en stage 1 tuning voor 10 januari. Om 10:45 aanwezig en zeer prettig ontvangen door de heren van VAG techniek. Na wat uitleg over de gang van zaken, een kopje koffie en al gauw werd ik opgehaald door Luc voor de tuning. Een proefrit gemaakt en fijne uitleg over de tuning. Na een een uur was de tuning klaar en weer een proefrit. En wat een enthousiasme van Luc over de prestaties. Weer goede uitleg en inderdaad een wereld van verschil. Terug gekomen hebben de heren eerst hun welverdiende pauze en werd mij vervoer aangeboden om een broodje te gaan eten. Na de pauze ging de A6 naar binnen voor de long life beurt. Na 1,5 uur kwam Willem naar de wachtruimte om mij in te lichten over de A6. De multitronic en de rem olie zouden aan verversing toe zijn. En de APK was reeds uitgevoerd en goed bevonden. Ik was niet op de hoogte van de APK maar de heren hadden dit al meegenomen. Besloten om de verversingen uit te voeren. 15:30 was de A6 klaar na een uitgebreide proefrit. Bij het afrekenen nog de uitleg over de tuning en beurt, daarna afgerekend en weer huiswaarts. Onderweg niet alleen een brede glimlach van de prestatie van de auto maar ook om de rekening. Nu was ik nog altijd minder kwijt voor deze beurt en tuning dan wanneer ik alleen de long life beurt laat uitvoeren bij de dealer. En het belangrijkste, het gevoel om graag weer terug te komen bij deze specialisten. VAG techniek team bedankt voor fijne ervaring.

Voor mij als leek, zag deze 'autogarage' eruit als de garage van de toekomst. Het lijkt wel een kantoorpand. Alles kraakhelder en schoon. Vriendelijk personeel die tijd nemen om alles uit te leggen. Zowel in het 'kantoor' als vooraf al aan de telefoon. Ik ervaar al meteen het resultaat waar ik heel blij mee ben. Aanrader!

Mooi bedrijf met veel ervaring en deskundig personeel

Volkswagen Passat 1,6 TDI chiptuning stage 1. Tijdens de chiptuning mocht ik meerijden in de 1e rit. Daarna is de nieuwe software erin gezet en uitleg gekregen wat wel/niet gebeurd is met de software. Ik ben zelf monteur dus superleuk en interessant om dit van dichtbij mee te maken en achtergrond informatie te krijgen. Deze jongens weten echt goed wat ze doen. Een aanrader dus!

Uiterst vriendelijke professionele mensen!

Zeer vriendelijk geholpen, duidelijke uitleg zover je wilt. Geen bullshit moeilijke verhalen. Mooie nette werkplaats. Naar mijn mening meer verstand als menig dealer! Zeker tevreden met het resultaat. Kort om TOP bedrijf.

Erg tevreden

Na div aanvragen bij verschillende bedrijven bij vagtechniek terecht gekomen . En zeer tevreden , mooi nieuw pand alles zag er tot in de puntjes verzorgt uit . Nette jongens , eerst samen met de monteur een testrit gedaan om de auto te checken op eventuele gebreken . Na een uurtje in de wachtruimte werd ik opgehaald voor een testrit met de nw software en alles werd nog een keer uitgelegd . Daarna met ongeveer 20% meer vermogen naar huis . Mijn auto Audi a6 2.7 TDI bj 2006 met 83000 op de teller .

Mijn polo blue motion 1.2 diesel was een slow motion geworden en mijn motormanagement lampje ging maar aan en uit. Na een tip van een collega ben ik bij VAGtechniek uitgekomen. Willem heeft me duidelijk en simpel uitgelegd welke opties er waren. na controle werd het weg schrijven van de EGR en de stage 1 chiptuning gecombineerd. Het mooie is dat er geen meer prijs is als deze 2 zaken gecombineerd worden. meteen maar even een APK erbij laten uitvoeren. alles verliep bijzonder prettig! Bij het wegrijden bemerkte ik het verschil, mijn slow motion was weer een bleu motion, nouja, het blijft natuurlijk een 1.2 D maar echt het verschil was zeer merkbaar. VAKWERK mannen!

Uitstekend en zeer vakkundig!

Op basis van deze recensies en een “rondje” bellen kwam ik bij VAG techniek uit. Mede vanwege hun expertise op het gebied van VAG. En na het chippen kan ik èèn ding concluderen; van de recensies is niks gelogen! Mijn VW Polo 1.2 TDI herken ik niet meer terug, het is een zeer prettige auto geworden om in te rijden. Je beweegt je veel gemakkelijker door het verkeer en het is echt een plezier geworden om er in te rijden. Absolute aanrader!

Gewoon TOP: simpel, snel, niet duur en hartstikke goed

Vandaag mijn Audi A4 2.0 TDI laten tunen. Afspraak makkelijk en snel via site en mail geregeld. Werd direct bij aankomst bij een prachtige zaak geholpen. Alles prima en snel uitgelegd. Het zou 2 uur duren, maar na nog geen anderhalf uur werd ik in uit de mooie wacht / verblijfruimte opgehaald voor de opleverproefrit. Resultaat: Een motor die veel soepeler loopt, duidelijk merkbaar dat koppen en vermogen duidelijk meer zijn. Misschien 1 nadeel: ik moet wel voorzichtiger zijn met het gaspedaal, anders gaat het banden kosten ;-)

Kwaliteit en Professionaliteit geweldig

Na toch wel even twijfelen een afspraak gemaakt voor een onderhoudsbeurt + stage1 tuning bij VAGtechniek.(De twijfel omdat het toch een beetje uit de richting is.) Na vriendelijke ontvangst en een blik in de brandschone en opgeruimde werkplaats en heb ik mijn auto in volle vertrouwen achter gelaten zodat de mannen om 09:00 de volgende dag meteen konden starten met het onderhoud. De volgende ochtend kreeg ik, zoals afgesproken keurig een telefoontje met de advies punten en de keuze wat ik wel en niet aan de auto wou laten versleutelen. Tuning en onderhoud volledig naar wens uitgevoerd de 1,2tdi is een trage auto maar na de behandeling van deze professionals is het volwaardige lekkere auto geworden. speciale complimenten naar het personeel vriendelijkheid straalt er van af ! daar mogen jullie met zn allen trots op zijn! Jullie zien mij terug als vaste klant voor onderhoud en reparatie.

Service en vakwerk !

08-01-2020 Service, Prijs, Kwaliteit Normaal kan een bedrijf maar 2 van deze 3 onderdelen bezitten om goed te functioneren, vagtechniek heeft een zeer mooie weg gevonden om van alle 3 gebruik te maken ! Ik ben het nieuwe decennia goed begonnen door langs te gaan bij vagtechniek. Heb het bedrijf al lange tijd gevolgd op o.a. Social media en uiteindelijk contact opgenomen met de heren Vooraf contact kwam voor mij al open en eerlijk over ! Bij bezoek op de nieuwe locatie in Nuenen laat het pand en de uitstraling ook zien hoe het bedrijf te werk gaat, vanaf alle punten zowel kantine als balie geven ze door de grote ramen meteen weer wat er in de keuken allemaal gebeurd en kan je door het glas ten alle tijden alle werkzaamheden mooi volgen wat een fijn en vertrouwd gevoel geeft ! De service van de medewerkers gaat ook allemaal erg soepel en wordt allemaal duidelijk uitgelegd wat er gaat gebeuren met je auto, zo kom je niet voor verassingen. Na de tuning wordt het vermogen enz doormiddel van een proefrit nogmaals goed doorgenomen en nog extra gecheckt, dit vond ik een fijne manier van werken, je wordt goed bij de werkzaamheden betrokken. en ze zijn daarbij open en eerlijk in advies Vol lof ! Bedankt voor de service en tijd

Professioneel, Vakkundig & Vertrouwd Bedrijf

Half december een afspraak per email gemaakt voor vandaag, 8 januari 2020, om mijn VW Polo 1.2 TSI 90PK onder handen te laten nemen bij VAG Techniek voor Stage 1 tuning. Het contact verliep vlekkeloos en heel makkelijk. Bij aankomst een prettig ontvangst en de Polo met een gerust hart achter gelaten. Na een kleine 2,5 uur werd ik gebeld dat de Polo weer paraat stond! Na het ophalen ( uiteraard met een omweg ) en met een glimlach van oor tot oor naar huis gereden! Wat een genot met dit koppel en vermogen!! Al met al zéér tevreden en kan iedereen deze specialisten aanbevelen!

Toppers!

Dikke tien voor deze mannen en dames! Ik heb mijn Seat Exeo laten chip tunen tot stage 1 en het maakt een wereld van verschil. De auto is getransformeerd van een geknepen middenklassertje tot een heerlijke, vlotte reisauto met meer dan voldoende vermogen wanneer dat even nodig is (stoplichten, tussensprintjes). Bij aankomst op locatie duidelijke uitleg van het proces en wat je kunt verwachten van hun services. Zowel vooraf als na afloop van de tuning een proefrit waarin helder wordt uitgelegd wat de stappen zijn die genomen worden en de auto wordt onderworpen aan degelijke test om eventuele vervelende verrassingen te voorkomen. En als na een half uurtje de magie heeft plaatsgevonden, herken je je auto niet meer terug. Wat een verschil! Na afloop stapte ik met een goed gevoel in de auto, in de wetenschap dat m'n auto onder handen was genomen door professionals met kennis van zaken. Alle vragen die je hebt, worden helder en duidelijk uitgelegd en dat schept vertrouwen. En dat is precies de rede dat ik er 5 kwartier reistijd (enkele reis) voor over heb. Ik ben er nu ca. 3 weken geleden geweest en kom elke keer weer met een enorme glimlach op m'n gezicht uit de auto. Wat een genot! Een dikke 10 voor deze jongens (en niet hoger omdat het systeem dat niet toestaat!).

Professionele service, uiterst resultaat!

Dinsdag 7 januari mijn golf 6 laten chiptunen naar stage 1. Na het eenvoudig invoeren van mijn kenteken op de site wist ik precies wat goed voor mijn auto is. Personeel is professioneel vriendelijk en weet waarmee ze bezig zijn, ook leggen ze duidelijk uit wat er met je auto gebeurd! Topresultaat neergezet! Raoul

Super.

Op 03-01-2020 met mijn golf 7 TDI naar Nuenen. Dit voor het achteraf inbouwen van een cruise control. Wat een genot nu deze in de auto aanwezig is. Omdat ik hier toch was heb ik de auto gelijk stage 1 laten tunen. Alles werd netjes uitgelegd. Testrit voor en na de tuning. De terug reis was super, wat een snelle tussen acceleraties en niet meer hoeven terug schakelen. Vagtechniek super bedankt.

Topbedrijf met superservice en deskundigheid!

Na een geruime tijd van twijfel en de vele recensies te hebben gelezen was het dan uiteindelijk zover. Knoop doorgehakt en een afspraak gemaakt voor 02.01.20. Na een vroege rit aangekomen en zeer vriendelijk ontvangen in een heel nieuw, mooi pand met een prima wachtruimte voorzien van de nodige faciliteiten. Echt een plaatje waarin de klanten zich prima kunnen vermaken!Koffie was nog niet op of ik werd door medewerker Bart meegevraagd voor een proefrit in de T Cross. Tijdens de rit werd eea uitgelezen middels zijn laptop en is in alle rust en kalmte duidelijk uitgelegd wat chiptuning inhoudt voor mijn T Cross en waar er evt nog meer aan winst te behalen valt.Ik ging voor een stage 1 tuning maar daar is stage 2 DSG tuning uiteindelijk bijgekomen en ik moet zeggen : daar heb ik absoluut geen spijt van! De auto was af fabriek wellicht ietwat te zuinig afgesteld maar na bovenstaande aanpassingen is de motor levendiger geworden met de extra PK's en NM's. Dit was overduidelijk merkbaar nadat Bart mij na 1.5 uur meevroeg voor wederom een proefrit. Kan niets anders zeggen dan dat de terugreis nog prettiger was en een grote glimlach op mijn gezicht heeft getoverd. Dit maakt het autorijden leuk! Groot compliment aan het hele Vag Techniek team voor hun ontvangst, deskundigheid, service en eerlijkheid. Als geen ander weet men waar men mee bezig is en komen met eerlijke adviezen naar hun klanten toe. Kortom VAG Techniek is een echte aanrader!

De juiste keuze!

Na onderzoek over tuning op internet kwamen we uiteindelijk terecht bij VAG techniek. Na prijsopgave telefonisch contact gehad en daarbij zeer vriendelijk geholpen. In dit gesprek kwam de professionaliteit duidelijk naar voren en er wordt niks opgedrongen. Kortom goed advies! Waardoor we een afspraak hadden op 4 januari voor onze Audi Q5. Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen, de gang van zaken werden uitgelegd. Voor en na de tuning wordt met een medewerker van VAG techniek een proefrit gemaakt. Tijdens deze proefritten worden er van allerlei zaken uitleg gegeven. Na de afsluitende proefrit en tijdens de rit naar huis had ik al snel blijk van de verbeteringen aan de auto. Een goed reagerend gaspedaal en meer vermogen geeft duidelijk meer rijplezier. Na afloop wordt de oude software keurig op CD meegeven. Als u op zoek bent naar een bedrijf die uw auto naar tevredenheid kan tunen, dan zullen wij VAG techniek zeker aanbevelen. Die 10 is dikverdiend.

Behulpzaam, vakkundig en snel

Na bellen in de vakantieperiode kon ik snel terecht (binnen een week zelfs!) voor het chiptunen van mijn auto. Eenmaal daar aangekomen werd ik netjes te woord gestaan en mocht ik in de wachtruimte onder het genot van een kop koffie (of andere koffiesoort) wachten op de monteur terwijl ik uit kon kijken over de garage. Na een paar minuten wachten was ik al snel aan de beurt. Nadat de monteur zich netjes had voorgesteld zijn we begonnen met het maken van een testrit, hierbij legde de monteur uit wat er precies ging gebeuren, welke parameters er op zijn laptop te zien waren en waar je op moest letten. Nadat we weer aankwamen bij de garage gaf de monteur aan hoelang het ongeveer zou gaan duren en mocht ik weer plaatsnemen in de wachtruimte. Al na een krap half uur kwam de monteur bij me en maakten we een testrit om het verschil te zien. Tijdens deze rit heb ik wederom een heel aantal vragen kunnen stellen en bovenal echt het verschil kunnen merken. Al met al ben ik erg tevreden over de behandeling van a tot z. Topbedrijf!

Vlekkeloze service

Snel en correct met afspraak maken, goede en volledige info over mogelijkheden. Goede en snelle uitvoeringen van de werken en kijken gerust wat verder of doen een extraatje. Duidelijke uitleg achteraf. Zeer nette werkplaats en aangename wachtruimte.

Behulpzaam en vakkundig gedaan!

2 januari afspraak om mijn auto te laten tunen en ik heb cruise control laten inbouwen. Kwam binnen en gelijk werd alles doorgesproken en ik had ook wat functies die ik wou laten aanzetten, dit was geen probleem. Later werd ik opgehaald door de monteur en ben een proefrit gaan doen met mijn auto, monteur legde alles netjes uit en was zeer vriendelijk. Na het tunen ook weer een proefrit gemaakt ook dit keer liet de monteur mij alles zien en legde alles netjes uit wat de verbeteringen waren. Daarna is de auto naar de andere hal gegaan om de cruise control te laten inbouwen en dit was ook snel en vakkundig gedaan. Ook kreeg ik de oude originele onderdelen weer mee in een doos. Dit bedrijf werd me aanbevolen door mijn zwager die daar al 4 auto's heeft laten tunen. Ik ben zeer tevreden en zal zeker terugkomen. Bedankt vag techniek!