Zeer vakkundig en professioneel

Erg vriendelijk en vakkundig geholpen. Allereerst telefonisch contact opgenomen met enkele vragen. De medewerker aan de telefoon gaf hier uitgebreid antwoord op en zo dat het duidelijk was voor mij hoe alles in zijn werk zou gaan. Kon enkele dagen direct terecht met een vriend en onze beide auto’s te gelijk laten behandelen. Duidelijke uitleg nogmaals hoe alles in ze werk zou gaan en na het chippen bij de 2e rit duidelijk laten zien wat er veranderd is met behulp van de aangesloten laptop. Merk duidelijk verschil, meer kracht en koppel. Rijd heerlijk!

Dit is het beste bedrijf voor mij en fam wat er is alle Audi's in onderhoud

Gisteren 19 februari vroeg in de ochtend 180 km vanuit Vlissingen met Audi TT Cabrio bouwjaar 1999 naar Vagtechniek Nuenen prachtige nieuwe locatie hebben die mannen daar de rit met alle files heb ik er graag voor over om daarnaartoe te rijden toppers zijn het voor Tuning en onderhoud ieder jaar kom ik er voor APK en onderhoud In Zeeland is geen enkele dealer of garage bedrijf wat zich kan meten met vagtechniek Collse Heide in Nuenen altijd goed overleg wat er uitgevoerd gaat worden en als er problemen zijn worden deze begrijpelijk uitgelegd en opgelost ook als er onderhoud is uitgevoerd en er is nog een probleem lossen die kerels dat op zonder extra kosten ben uiterst tevreden en wil nog zo lang mogelijk bij die mannen mijn auto slaat onderhouden ga vooral zo door mannen

Professioneel en maken waar wat ze beloven.

Mijn Passat GTE was vanaf fabriek al geen slome auto maar als je een A8 gewend was met een ongeblazen 4.2 dat is het wel even slikken als je snel iemand wilt inhalen. Daarom op basis van deze reviews contact opgenomen. Eerst met een contactformulier en later hebben we elkaar gebeld. Prima uitleg en al snel was ik ervan overtuigd dat ik de stage 1+ wilde. Meten is immers weten. Vandaag was de afspraak gemaakt en na een duidelijke uitleg over wat er allemaal ging gebeuren die ochtend, even gewacht in de mooie ontvangstruimte met zicht op de werkplaats en tuninggedeelte. Bij de eerste keer uitlezen leverde de GTE al meer vermogen en koppel (250 en 450) tegen 210 en 410) dan vanaf de fabriek is aangegeven. Een beetje teleurgesteld want ik vreesde dat er dus niets meer te halen viel. Na overleg met een collega toch de tuning ingelezen en opnieuw op de rollenbank. Man man, de meter bleef maar gaan en stopte bij een vermogen van maar liefst 302,5 PK en belangrijker, een koppel van 515 Nm. Dat moest ook even op de weg getest worden en binnen enkele seconden ruim boven de 150 km/uur. Met een big smile naar huis gereden en op de snelweg ff een paar inhaalacties uitgeprobeerd. Een totaal andere auto onder mijn kont die al voortreffelijke rij-eigenschappen bezat maar nu ook nog eens motorisch perfect mee kan. De auto reageert beter op het gaspedaal en het lijkt allemaal veel soepeler te gaan nu ook de elektromotor beter anticipeert op de benzinemotor. Dat wordt genieten op de Autobahn in de vakantie. Echte aanrader VAG Techniek met professionele medewerkers en een mooi onderkomen (waar zijn de oude garages gebleven met die typische vette olielucht?).

Goede service & duidelijkheid voor een nette prijs

Ik kan wel spreken uit ervaring van vorige keren dat ik met een stage 1 chiptuning van vagtechniek ondanks de vele gemaakte kms dit geen probleem vormt. Vandaar ook deze keer weer gekozen voor vagtechniek en super geholpen! Vandaag langs geweest met mijn nieuwe seat leon 1.6tdi en ook hier prima prestaties uit kunnen halen waar ik veel plezier aan ga beleven. Eerste keer in het nieuwe pand dit kun je eigenlijk geen garage meer noemen zo proper petje af. Wachtruimte is ook prima

Boven verwachting

Geweldige service van Vagtechniek. Ik kon binnen één week terecht voor mijn Stage 1 tuning. Na ontvangst eerste testrit gemaakt en alle vragen rondom tuning werden direct vakkundig beantwoord. Na een klein uur weer uitgenodigd voor de tweede testrit. Wat een verandering van mijn Audi A1! Vooraf wat sceptisch over een tuning maar nu zou ik het iedereen aanbevelen! Topservice, bedankt!

Garage met deskundig personeel

Heb vandaag 17 Febr. 2020 mijn Seat MII een servicebeurt laten geven en 4 nieuwe banden laten monteren. Wat mijn opvalt dat het een garage is waar de klant centraal staat,je krijg ook een goed advies en uitleg van de werkzaamheden die zijn uitgevoerd, ook nadat de banden zijn gemonteerd gaat de monteur proefrijden. Ik vind dat goede service ,kortom je krijg waar voor je geld, toppie Ger

Een bedrijf met hart voor uw auto!

Vandaag mijn Skoda Superb 2.0 TDI laten voorzien van een stage 1 tuning. Er wordt uitgebreid de tijd genomen om je te informeren over wat er gaat gebeuren. Aardige mensen met veel verstand van zaken bij VAGTechniek. Van een koppelkromme is geen sprake meer na behandeling. Het max koppel is nu constant tussen ca 2000 en 4000 tpm. (Leuk om mee te kijken op de laptop tijdens proefrit) Heerlijk soepele motor nu. Een aanrader.

Efficient en goed uitgelegd

Skoda Superb 1.4 TSI ACT laten tunen. Vermogenswinst is niet heel veel maar motor is soepeler en gelijkmatiger. Afspraak maken, op tijd komen is op de afgesproken tijd geholpen worden. Goede uitleg en testrit om werking vast te stellen. Zeer professioneel. Wachtkamer bevat alles om even te werken.

Uitstekende service!

Voor mijn werk heb ik een nieuwe volkswagen transporter gekocht met een standaard vermogen van 150 pktjes, toch miste ik met een beladen aanhanger een beetje extra vermogen. Na wat rondvragen en wat online onderzoek kwam ik bij Vagtechniek uit, en wat ben ik daar een partij blij mee! Gister mijn chiptuning “stage 1” gehad en wat een top service kreeg ik daar! Ik werd op een leuke manier mee begeleid in het hele traject! Ik ben een zeer tevreden klant en zou iedereen die op zoek is naar extra vermogen door middel van chiptuning jullie aan bevelen!

Professioneel, zeer kundig en met liefde voor autos

5 Jaar geleden al een keer bij Vagtechniek geweest voor tuning van mijn Leon FR. Toen uitstekend geholpen en 5 jaar en 120.000 probleemloze kilometers verder was het tijd voor een nieuwe bolide. Ditmaal de Golf R, en deze moest natuurlijk ook door Vagtechniek gekieteld worden. Wederom uitstekende service, zeer vriendelijk personeel die hun vak verstaan. Dit geeft heel veel vertrouwen, en na een paar dagen gereden te hebben met de getunede Golf R kan ik alleen maar concluderen dat het wederom perfect is. De auto rijdt merkbaar beter en sneller. En ook de DSG tuning is erg prettig. Het nieuwe pand is ook indrukwekkend. Het lijkt wel een laboratorium zo schoon en netjes. En het leuke is dat je vanaf de wachtruimte op de 1e verdieping zo de garage in kan kijken, heel leuk om te zien. Mocht je je auto willen tunen dan kan ik Vagtechniek alleen maar van harte aanbevelen!

Erg professioneel bedrijf

31 januari ruilde ik mijn MB 220 CDI uit 2003 in voor een Skoda Octavia 1.6 TDI Greenline Ambition. Een kleine week later heb ik hem laten chippen door Vagtechniek. Het is een aardig eind rijden vanaf huis, maar ik had het er graag voor over: als het 'hart' van je auto onderhanden genomen wordt, wil je dat dit in vertrouwde handen is. Na een tijdje wachten in de - van koffie en wifi voorziene - wachtruimte (met uitzicht op de werkruimte beneden) kwam de monteur zich voorstellen. We maakten een proefrit, waarbij ik met de laptop op schoot kon zien wat de motor presteerde. De monteur legde me heel duidelijk uit wat er zou gaan gebeuren en wat ik kon verwachten van de tuning. Ik zei dat ik had gemerkt dat de MB bij lage toerentallen veel meer trekkracht had dan de Skoda. Dat zou niet echt veranderen door de tuning, vertelde hij: die trekkracht en soepelheid onderin komen door het grotere volume van de motor (2,1 versus 1,6 liter). De tuning werkt pas als de turbo op gang komt, dus bij hogere toerentallen maken. Een duidelijk (en eerlijk) antwoord. Vervolgens heb ik ruim een uur in wachtruimte kunnen werken, terwijl de Skoda onderhanden genomen werd. Hierna opnieuw een proefrit. Wat mij opviel was dat we eerst rustig wat rond reden, zodat de motor op temperatuur kon komen. Zo hoort het natuurlijk! Daarna de auto uitgeprobeerd. Je moet de motor dus op toeren houden, maar dan is het indrukwekkend wat die 1,6 liter presteren. Ik was (en ben) erg blij hiermee. Na afloop een CD gekregen met de originele instellingen: voor het geval dat. O ja: verbruik zou bij gelijkblijvende rijstijl ook wat naar beneden gaan, maar daar moest ik geen wonderen van verwachten, zei de monteur. Samengevat: ik ben uiterst tevreden over de prima service van Vagtechniek en ik kan iedereen die overweegt zijn auto te laten chippen de reis naar Nuenen te maken.

Top geregeld

De recensies zijn waar: super goede uitleg, erg klantvriendelijk en snel geholpen. En het resultaat mag er zijn... En je kunt er trouwens van de vloer eten:)

Professioneel en klantvriendelijk

Na het lezen van diverse recensies en verhalen over klanten die hun auto hadden laten aanpassen door VAG techniek. Zelf ook maar de stoute schoenen aan getrokken en vrijblijvend het informatie formulier ingevuld op hun website. Ik had nog wat vragen en was nog wat onzeker of dit wel wat voor mijn auto zou zijn. Ik werd snel teruggebeld door een vriendelijke medewerker. Aan de telefoon werd de tijd genomen om het een en ander te verduidelijken. Gelijk tijdens dit gesprek een afspraak gemaakt. Het is vanaf mijn huis ongeveer twee uur rijden. Keurig ontvangen door een medewerker, die in het kort exact vertelde wat er ging gebeuren. Daarna kwam de medewerker die mijn auto ging aanpassen zichzelf voorstellen. Ik werd naar de wacht ruimte begeleid boven. Waar het eigenlijk aan niets ontbreekt. Een televisie hoek. Ruime tafels met stroom en internet, je kunt dus gewoon aan het werk. Koffie, thee etc allemaal voorhanden. Daarna een test rit voor de zo genaamde nul meting, dit is nodig om te controleren wat de motorische staat is van de auto. Dit was prima, ik reed mee met de medewerker tijdens de test. Ook hier werd duidelijk aangegeven waarvoor het was en wat zoal de data was die binnen komt via de computer. Na deze nul meting ging ik naar de wachtruimte, alwaar ik een goed overzicht had van het bedrijf. Je kunt ten alle tijde zien wat ze met de auto doen. Na het aanpassen van de software een nieuwe test rit gemaakt. Ik dacht al wel te zien / voelen aan de auto dat hij anders liep. Alles goed en wel, ik kreeg netjes de backup van de originele motor software op cd mee. Incl de mooie stikker. Daarna een terugrit van twee uur... Kan ik het merken dat de motorsoftware is aangepast. Hierop heb ik een duidelijk antwoord. Ja. Wat merkte ik persoonlijk: Hij schakelt minder snel terug als je wat gas geeft om iets te versnellen. Hij komt veel makkelijker op snelheid. Bij invoegen erg fijn. Het rijgedrag van de motor voelt soepeler. Ik ben er erg blij mee.

Duidelijke uitleg super service!

Bij aankomst een duidelijke uitleg over de werkwijze. Na een test ronde voor het chippen werd gekeken of de auto in orde was en geen fout codes had. Na het chippen wederom een test ronde gemaakt, hier merkte je een duidelijk verschil. Er werd goed uitgelegd hoe ze aan het verschil kwamen van voor en na het chippen. Duidelijk en correct bedrijf!

Erg leuke ervaring!

Mijn auto stage 1 laten chippen. Ik werd netjes ontvangen en kon boven een kopje koffie drinken totdat ik geholpen werd. Kort daarna volgde de eerste rit met de originele software om te kijken of er geen foutjes in zaten. Dit was niet het geval en dus kon het proces verder gaan. Ik kon wederom boven plaats nemen. Ingelogd op de wifi en zo nog wat werk op mijn laptop verricht. Na ca. een uur werd ik weer omgehaald om een rit met de nieuwe software te maken. Wederom duidelijke en enthousiaste uitleg en een veel vlottere auto! Na een weekje rijden bevalt het zeer goed, ik maak vooral gebruik van het stevig toegenomen koppel tussen 2000-3500rpm. Bedankt Luc & Vagtechniek!

Ik rij 160km om mijn auto hier te laten onderhouden!

Sinds het eerste bezoek voor chiptuning en het uitvoeren van een grote beurt altijd terug gekomen. Ook al moet ik hiervoor 160km rijden. Altijd heldere communicatie, goed onderhoud door echte professionals. Het mooie nieuwe pand past het bedrijf goed.

De 5 sterren meer dan waard

Na wat research m.b.t. chiptuning, gekozen voor VAG techniek. Niet naast de deur, maar de reis meer dan waard. Keurig ontvangst, duidelijke uitleg en het belangrijkste een veel prettiger en snellere VW Golf 1.6 tdi. Echt een wereld van verschil. Ik sluit me aan bij de lange rij positieve recensies.

Super bedrijf!

Vandaag met mijn Audi TT bij Vagtechniek geweest voor een onderhoudsbeurt. Super bedrijf, niet naast de deur maar de rit meer dan waard! Hier kan menig merkdealer een voorbeeld aan nemen.

Super service!

Mijn BMW F30 uit 2014 laten chippen bij Vagtechniek.nl, auto rijd veel fijner en is veeeeel sneller geworden! Ik kom hier zeker terug!

Topbedrijf!

Ik kom al jaren bij Vagtechniek, eerst met 2x Audi S3 en nu met een S4. Vandaag onderhoud en Chiptuning laten doen. Zeer klantvriendelijk, kwaliteit, werken alleen met originele onderdelen en zelfs het digitale onderhoudsboekje wordt gewoon gevuld, net zoals bij de Audi-dealer. Nieuwe pand is ook weer een vooruitgang. Aanrader dus!

Super!

Vorige week mijn golf 7 1.4 tsi met 140PK naar 180pk gechipt door middel van de stage 1 chuning. Mooi bedrijf en de medewerkers weten waar ze over praten. Topkwaliteit geleverd ben er erg blij mee!

Echt top werk verricht door de medewerkers van VAG Techniek!

Na twee jaar met mijn Seat Leon 5F 1.4 TSI DSG7 met 150pk gereden te hebben was ik toch op zoek naar meer vermogen, maar met name koppel. Omdat VAG Techniek ook de DSG versnellingsbak kan tunen was de keuze snel gemaakt. Na een hartelijk ontvangst werd ik door een medewerker meegenomen voor een proefrit, tijdens de proefrit werd er gekeken naar de huidige prestaties en werd er gevraagd naar de wensen. Na de proefrit kreeg ik een uitleg over welke zaken er aangepakt zouden worden. Na een uurtje werd ik al door de monteur opgehaald. De tuning was geslaagd, de motorsoftware was naar stage 1 getunend en de DSG naar stage 2. Tevens was van beidde de fabriekssoftware geüpdatet naar een recentere versie, en was de actieve cilinderuitschakeling uit geprogrammeerd. Daarna volgde een proefrit met de medewerker. En wat een verschil ten opzichte van de standaard! Vooral het koppel (320Nm) was erg indrukwekkend. En als je denkt dat een standaard DSG-bak al erg goed is, het kan nog beter door deze te laten tunen! Nu twee weken verder, en ik ben nog steeds meer dan tevreden. Maar mijn verwachtingen zijn echt overtroffen. De kleine onhebbelijkheden van de standaard DSG-bak zijn helemaal verdwenen, en de motor en de versnellingsbak zijn nu veel beter op elkaar afgestemd. Snel, duidelijk, en vakkundig, een echte aanrader!

TOP!

Wat een vakkennis hebben deze heren, deskundigheid ten top en een prachtige bijna operationeel werkplaats. Mijn GTD had eigenlijk al vermogen genoeg maar na 3,5 jr toch de stap genomen, en wat heb ik géén spijt. Koppel heerlijk opgekrikt evenals de PK's, en ik merkte de eerste week al een zuinig verbruik van gem. 1:16 naar 1:18,7 blij mee ;-) Bedankt heren van VAG techniek goed werk geleverd.

Super!

Mijn S4 hier laten kietelen. Motor stage 1 en DSG bak stage 2. Helemaal top! Vriendelijk en vakkundig geholpen. Testrit voor en na met kraakheldere uitleg en advies. Hele mooie strakke tent. Lekkere koffie. Had de kids mee door vakantie tijd maar die hebben zich prima vermaakt in de kids corner.

Dé VAG expert

Geweldig mooie werkplaats en zeer gedreven en kundig personeel. Ik ben langs geweest voor een remap van mijn Volkswagen Scirocco 138, het was zeker de moeite waard. De auto voelt een stuk vlotter aan rijdt echt heerlijk.