Gewoon een super bedrijf 👌

Gisteren mijn passat cc (2010) km 20100 2.0TDI 140pk laten tunen (stage1)Terugweg naar huis was (nog groter) feestje🎉dan dat 't al was😊. Tevens m'n distributieriem en multiriem laten vervangen 👍. Gefeliciteerd met jullie super mooie en nette nieuwe bedrijf. Hier kunnen heel wat (merk) garages nog wat van leren. Ga zo door👍

Goede service voor een eerlijke prijs

Voor het 5 de jaar voor onderhoud bij jullie geweest, nu in het nieuwe pand. Supper mooi pand. Voor de rest blijf alles zoals vertrouwd, goede service, vriendelijke medewerkers, eerlijke prijs.

Topgarage!

Uitstekende en deskundige service, een vriendelijke klantbehandeling en een prima prijs. Topgarage dus!

Had ik eerder moeten doen

Dinsdag mijn A4 laten tunen, inclusief mijn S-tronic. Wat een verschil!! Auto rijdt en schakelt veel soepeler. Je krijgt een dvd mee, met daarop de originele chip-instellingen. Al met al zeer proffesioneel.

Top👍

Vandaag Audi A1 , tuning laten uit voeren van 95 pk naar 135. Echt super 👊 Ook goede service lampje ruitensproeier vloeistof branden op het Dashboard en werd netjes bijgevuld en niet in rekening gebracht. Super mooi bedrijf

Top geholpen en dat tijdens de Corona crisis ...

Vandaag de Skoda Fabia laten upgraden van 60 naar 75PK. Nog steeds geen raket, maar net wat meer pit en dat is toch meegenomen. Ik was wat bevreesd om Brabant in te rijden vanwege Corona, maar dat was volstrekt onterecht. Bij binnenkomst werd alles ontsmet en er waren wat huisregels omtrent de omgang. Fijn dat dat uiterst serieus wordt genomen. Ik ben er echt blij mee, ook goed ingelicht (Motor Stage 1, DSG stage 2) over de opties voor mijn Passat 1.6 diesel waar ik toch wel over na zit te denken om dat te doen om net wat meer lol van de auto te hebben. Reden voor stage 2 DSG: Daar heb je op elk schakelmoment lol van, zo had ik er nog nooit naar gekeken. Toplui die hun vak verstaan! Rondje lopen is overigens aan te raden, wat een mooie omgeving!

Wat een vaklieden hebben er echt verstand van Chiptuning

Ik heb mijn auto pas 2 weken een BMW Z4 2.0 met 163 PK zeker niet verkeerd. Maar nu na deze Update Stage 1 is dit meer dan 260 PK. Dus vandaag een stuk wezen rijden wat lekker zo. Jammer dat we maar 100 km mogen rijden maar over 2 weken een dagje Duitsland doen. Blij dat ik dit toch heb laten uitvoeren.

Mooie locatie, nette uiterlijk Zelfs met de Corona situatie zeer professioneel, Vriendelijke personeel Nette uitleg en zeer tevreden met mijn chiptuning

VAG techniek is een TOP bedrijf.

Al vele jaren kom ik hier. Altijd perfect geholpen. Bij een grote beurt volgt ook een volledige inspectie en dat is dan ook ECHT een volledige inspectie. Ook kleine dingen die echt van invloed zijn op het motorgedrag worden hier , na telefonisch contact, grondig aangepakt. Ik hoop hier nog lang klant te mogen zijn. Voor mij een stuk vriendelijker en vakbekwamer dan de officiële dealer.

Merkbare verbetering.

Vorige maand met mijn VW T6 2,0 TSI bij VAG tecnniek geweest voor een fabrieksupdate en verhoging van het vermogen en koppel van 280 Nm naar 350Nm. Koppel is merkbaar beter en dat was ook de hoofdreden daar we regelmatig een aanhangwagen en caravan trekken dat we dit hebben laten uitvoeren. Jan Dom

Vertouwd bedrijf

Vandaag heeft mijn VW Tiguan een onderhoudsbeurt gehad, volgens afspraak uitgevoerd 100 % tevreden.

Prima service, zeer tevreden

Ik heb mijn 2012 Seat Ibiza 1.2 TDI laten chiptunen naar stage 1 en tegelijkertijd de EGR laten wegschrijven. Het verschil in acceleratie is duidelijk te merken en zeer prettig, met name boven de 100km/hr. Jammer dat ik dit niet veel eerder heb gedaan. 's Ochtends contact opgenomen, kon 's middags al terecht. Netjes ontvangen in het nieuwe pand, waar de koffie in de mooie wachtruimte uitstekend smaakt. Heldere en transparante uitleg, met een 'proefritje' voor en na de tuning. Al met al een goede ervaring en ik zou VAGtechniek dan ook zeker aanbevelen.

Zeer professioneel, erg klant vriendelijk en een absolute aanrader!

Na zeer grondig voor onderzoek te hebben gedaan, zowel online en fysiek, heb ik besloten mijn Audi S5 cabrio te laten tunen door Vagtechniek. De website is duidelijk over wat wel en wat niet mogelijk is en de advisering ter plaatse is zeer uitgebreid en duidelijk. Ik zou dit bedrijf absoluut aanraden voor de tuning van een auto.

Veel eerder moeten doen

Vriendelijke ontvangst, goede koffie en de auto rijdt als een zonnetje. Heerlijke acceleratie nu.

Dit had ik eerder moeten doen!

Super geregeld hoor! Keurige ontvangst met heerlijke koffie, thee en wifi. De middag kunnen werken terwijl ik uit het raampje de werkplaats in keek en af en toe de rollenbank test kon meebeleven. De auto is subliem afgesteld, alle ‘dingetjes’ die ik voorheen jammer vond, zijn met de tuning opgenomen in een vloeiend krachtig geheel van soeplesse en brute kracht. Ondanks dat je overal maar 100 mag, is het niet hardrijden wat ik zoek, maar comfortabel en rustig. Ik doe de auto nooit meer weg...

Allereerst gefeliciteerd met jullie nieuwe schitterende pand. Ten tweede wil ik jullie weer bedanken voor het onderhoud van mijn Leon. Alles weer netjes geregeld zodat we er weer 30.000 km tegenaan kunnen. Tot de volgende keer.

Top bedrijf met kennis van zaken

Zoals velen toch even getwijfeld om mijn Transporter 2.0 TDI CR 150 pk met slechts 9000 km op de teller te laten chippen. Maar aangekomen bij het nieuwe pand van vagtechniek werd het al snel duidelijk dat er hier serieus werk geleverd wordt. Mooi pand, super wachtruimte met goede koffie. Ik was met 3 assige aanhanger achter de bus gekomen om op de terugweg nog een bestelling op te halen. Met optrekken voel je dan wel dat de aanhanger er achter hangt. Het verschil is na het chippen goed te merken, accelereren gaat echt een stuk vlotter. Zeker een aanrader ! Bedankt voor de nette ontvangst en super resultaat.

Top bedrijf!!

Goed ontvangen, goede uitleg. Goed bedrijf in een mooi nieuw pand. Je voelt na de chiptuning dat de auto meer power heeft geweldig!

Vag(k)fenomenaal

In het web van chiptuners uitgekomen op vag specialisten. Voor mij absolute must om mijn Audi a4 alleen door echte specialisten onder handen te laten nemen. Na binnenkomst in prachtig nieuw pand ,lekker bakkie koffie persoonlijk ontvangen door chip specialist. Eerst samen proefrit gemaakt en evt.foutcodes opgespoord en deze zonodig verholpen. Daarna software uitgelezen en nieuwe software ingespoeld. Daarna samen met specialist weer gereden en tjonge wat een verbetering . Echt wauw super wat deze mannen aan de auto verbeteren. Super soepel wordt traktie opgepakt in mooi opbouw. Echt dik tevreden . Aanrader voor mensen die nog twijfelen maak van je auto een fun car en laat auto chippen bij vag techniek. Nogmaals mannen bedankt voor deze aanpassing.

zeer tevreden!

In het begin was ik sceptisch over tunen: da'lijk krijg ik een nerveus reagerende auto terug die de oorspronkelijke rei eigenschappen typerend voor volkswagen vernietigt. Volledig onterecht, voorheen hield de auto iets in bij het intrappen van het gaspedaal, nu na het tunen, loopt deauto heel linear door en soepel en bij het dieper intrappen van het gaspedaal, merk je dat de auto sterker is geworden. Ik vind dat hier de expertise van VAG absoluut bij komt kijken. Helemaal gerustgesteld en een zeer tevreden klant, en bedankt voor de uitstekende uitleg en service!

Professionele dienst met vakkennis in een aangename sfeer

Correct, stipt en vriendelijke mensen.

Super, communicatie helder, werken netjes, goede prijs

Prachtig nieuw pand, mooie wachtruimte met goede koffie. Er wordt netjes met je auto omgegaan, Timo aan het werk gezien boven vandaan, prachtig zo rustig en gestructureerd deze jongen werkt! Vakman. Communicatie naar mij als klant is helder en duidelijk, van tevoren wordt netjes gemeld wat het reparatie advies is en wat de kosten zijn. Toppers !

Eenmaal ..........VAG altijd ..........VAG

Onderstaande recensie komt van een vrouw en ik snap dat in deze mannenwereld andere taal wordt gebruikt. Zakelijk en to the point. Ik rijd al meer dan 48 jaar overal naar toe en voel ook hoe een auto moet rijden of als er iets hapert of iets niet in orde is. VAG is de eerste garage waar ik goed en eerlijk geholpen wordt. En voor "vol" wordt aangezien....... Dus misschien een waarschuwing voor vrouwntaal: Komen nu al jaren voor onderhoud bij VAGtechniek. Eerst met de Golf-Plus in hun oude onderkomen en sinds de verhuizing naar het nieuwe pand komen we ook met de de Up die we een paar maanden geleden gekocht hebben. Mijn partner is een "puntje precies" maar bij de VAG heeft hij geen op-of aanmerkingen. Hij (en ik ) zijn heel erg tevreden. Prijs-kwaliteit is 100% in orde en de tips en aandachtspunten die ze je meegeven zijn altijd een geruststelling omdat je weet dat ze ook naar jouw veiligheid kijken. Bij VAG snappen ze dat goede service en veiligheid hand in hand gaan. Vriendelijk en zeer bekwaam personeel en de persoonlijke aandacht die je krijgt is echt hartverwarmend. Lieve Martin,Lucas,Thijs,Erick,Bart,Luc,Willem,Richard,Timo en Joey heel erg bedankt voor al die jaren super service en de goede zorgen die jullie besteden aan onze auto's Martin en Thijs jullie extra bedankt voor de leuke gesprekken en tijd die jullie aan mij geven. Hoop nog heel lang in jullie schitterend pand te kunnen komen en dan weet ik zeker dat ik veilig de weg op kan gaan. En.....de koffie is heerlijk en de wachtruimte perfect. Zelfs aan kinderen is gedacht ......ik denk dat héél veel bedrijven een voorbeeld aan jullie kunnen nemen. Petje af om in 11 jaar zo'n bedrijf neer te zetten. Liefs Wies

Top prijs/ kwaliteit verhouding

Koppeling en massawiel laten vervangen . Dit scheelde me 1400 euro ten opzichte mijn eigen dealer . Super goed en correct geholpen . Zeer tevreden rij ik weer rond met mijn goed lopende skoda octavia . Ik beveel VAG iedereen aan top

Geweldig!

Recent mijn Golf 6 GTD stage 1 laten chippen en DSG stage 2. De auto rijdt veel vlotter en reageert veel sneller en beter. Het verbruik zou een paar procenten lager moeten zijn geworden met dezelfde rijstijl. Maar merk er eigenlijk niks van, maar het verbruik is ook niet meer geworden met dezeflde rijstijl. Fijne wachtruimte en goede service. Kortom enorm tevreden en zal zeker terug gaan in de toekomst!