Ook bij de 3e auto weer helemaal top!!!

Als je echt van iets goeds en eerlijk houd moet je zeker met vertrouwen naar Vagtechniek gaan. En zo is het gewoon!

Van een trage naar een vlotte Audi in 2 uur.

Mijn Audi A3 1.5 tfsi voelde niet soepel en vlot en trok niet lekker door op hogere toerentallen. Wat een verschil! Na COD laten uitschakelen en stage één tuning is het echt een vlotte en sportieve auto geworden. Boven verwachting

Topservice en goeie kwaliteit!

Vandaag geweest om mijn audi A3 stage 1 te chippen + dsg 2 en ben zeer tevreden met de uitslag. Hoefde maar ongeveer 2 uur te wachten, maar word goed verzorgd met fatsoenlijke wachtruimen, koffie etc.

Fantastisch team van specialisten

Afgelopen week langs geweest met onze Seat Ateca. Voor een stage 1 voor de 1.5 motor, en een stage 2 voor onze dsg bak. Ook start stop uitlaten zetten. Uitzetten van de cod. Uitzetten van de katalysator opwarming. En wat kleine aanpassingen via obd. Om 9 uur moesten we ons melden. Bij ontvangst werd eerst alles netjes door genomen, en of ik eventueel nog verdere vragen had. Een kleine 2 uur later was alles uitgevoerd. Tijdens de proefrit werd alles nogmaals door gesproken. Kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben over de gemaakte aanpassing. De dsg schakeld eindelijk zoals hij zou moeten en de motor heeft merkbaar meer koppel onder in, wat het geheel gewoon een stuk lekkerder maakt. Ook de uitschakeling van de katalysator opwarming heeft effect gehad. De 1.5 heeft nog wel eens last van hikken cq schokken bij koude motor. Dit is nu compleet verdwenen. Kan de mannen en vrouwen bij vag techniek volledig aanbevelen, als je opzoek bent naar een garage die nog steeds passie heeft in hun werk.

Het was een zeer interessante educatieve ervaring!!!

Ik heb mijn skoda karoq 1.5tsi laten chippen en ben van 150 naar 194 pk gegaan en van 250 Nm naar 344 Nm. De medewerkers waren allemaal zeer vriendelijk en hebben me alles tot in details uitgelegd, ik mocht bij het tunen erbij zijn en mocht zien hoe alles gedaan werd, wanneer ik vragen had deden zij mij dit uitleggen op een manier zodat ik het kon begrijpen. Ik ben zeer tevreden met de service en raad iedereen aan om het tunen bij deze profesionales te laten doen.

Professioneel en klantvriendelijk

Mijn auto (VW Passat) laten chiptunen bij VAG techniek in combinatie met DSG Stage 2 en DSG onderhoud. Het hele proces van afspraken maken tot het bezoek wordt zeer zuiver gecommuniceerd en regelmatig wordt de klant gevraagd of alles duidelijk is en of er vragen zijn. Personeel is allemaal erg professioneel en klantvriendelijk. Er werd een probleem gevonden wat al vooraf in de auto aanwezig was. Snel gediagnostiseerd en opgelost. Echt goedkoop is VAG techniek niet. Voor een dubbeltje op de eerste rang zit je niet. Maar als je kwaliteit en vakkundigheid van boven dealerniveau zoekt voor een prijs die daar niet bovenuit komt, met een veel persoonlijkere aanpak en vooral zonder irritaties en gedoe zit je bij VAG Techniek wel goed.

Helemaal top!

Mijn Skoda Octavia RS uit 2006 (255K km) heeft bij VAGtechniek een Stage1 tuning ondergaan. Vermogen van 200 naar 255pk en de trekkracht van 280 naar 380Nm. Het is de kers op de slagroom na een aantal fikse investeringen waarbij het blok open is geweest en de turbo vernieuwd. De erg vriendelijke monteur nam me mee met een testrit en het was allemaal helemaal in orde. Ik rijd nu een kleine week met een smile rond. Overigens was ik in 2018 al eens geweest met mijn VW T4 California. Die rijdt al 6 jaar lekker smeuiig met 30pk en 50Nm extra, nooit problemen mee. En omdat je hem relaxter kunt rijden, is die echt een 10-15% zuiniger geworden. Hopelijk gebeurt dat met de Skoda ook. Alhoewel intrappen nu wel heel erg wordt beloond..

Gewoon weer top 3e keer en nooit meer anders

Mijn 3e auto laten tunen bij vag met de eerste twee meer dan 300000 km gereden zonder problemen en gewoon weer top meer valt er niet te zeggen! Net professionals en menselijke

Vakkundig en beste service

De garage had binnen een paar dagen de gelegenheid om aan mijn auto te beginnen. De storing werd na diagnose snel vastgesteld. De voorspelde reparatie die hier op volgde Werd eerst met mij doorgesproken. Alvorens deze aan te pakken. Ben blij met het resultaat.

Net en professioneel bedrijf

Afgelopen week onze A3 laten chippen, eerder ook al onze A1 en A4 laten doen. Souplesse en koppel van de motoren neemt enorm toe wat zorgt voor een veel fijner rijgedrag. Alle keren netjes geholpen in Nuenen, dus een vertrouwd adres.

Niet verwacht mijn auto zo terug te krijgen!

In het weekend een offerte aanvraag gedaan, en 1,5 week later had ik een nieuwe versnellingsbak en koppeling. Mijn auto stond al maanden stil, dus was hij nogal vies. Bij het ophalen kwam ik erachter dat hij van buiten en binnen schoon was gemaakt. Top service!

Kundig, betrouwbaar, betrokken en klantvriendelijk. Top!

Sinds enkele maanden rijd ik een Seat Leon 1.8. Fijne auto met een prettige motor. De motor leent zich bij uitstek om te laten tunen. Na intensief speurwerk op internet en diverse fora kwam ik bij VAGtechniek terecht. Al vanaf het eerste contact was ik tevreden. Men reageert snel en vriendelijk, is zeer betrouwbaar en de offerte voor de Stage 1 tuning zag er prima uit. Een afspraak was ook zo gemaakt. Op de dag van het tunen werd bovenstaand beeld alleen maar bevestigd. Ik moest er een eindje voor rijden maar de garage van VAGtechniek ziet er spik en span uit. Bovendien hebben ze een prettige wachtruimte waar gewerkt kan worden. Tijdens het tunen werd ik steeds op de hoogte gehouden van het proces. Heel prettig. Na circa 1,5 uur was de monteur klaar en maakten we samen een ritje. ZO! Wat een verschil. Ik kan VAGtechniek van harte aanraden.

Test

Test

uitstekende service!

ik heb hier mijn auto stage 1 laten tunen en ben erg tevreden over de gehele ervaring. de service was uitstekend, ook zorgen ze ervoor dat je niet weg gaat met eventuele vragen. overal erg tevreden.

Ben heel goed geholpen er is meerdere keren gevraagd of ik vragen had dat was heel fijn.

Zowel het klantencontact als de kwaliteit van de diensten die dit bedrijf levert zijn heel hoog. Bekeek det autobedrijv sterk aan voor reparaties onderhoud en het laten chippen van je auto.

Vagtechniek eerlijk open vakbekwaamheid en transparant

Op 14/6/2024 begon het feest bij vagtechniek om 9 uur in de ochtend. Netjes bij binnenkomst ontvangen en verwezen naar de mooie wacht ruimte. Vervolgens werdt mijn auto eerst over de weg getest en bekeken of er geen meldingen waren. Toen de test bank op voor stage 1+ en dsg stage 2 voor de automatenbak. Eerst even lekker warm draaien goede uitleg gehad wat de tuner ging doen en ik kon mee kijken op het scherm en naar binnen op de testbank hoe de auto meerdere run,s deed. Eerst run van de vw tiguan standaard 159.9 pk en 255 nm. De software werdt aangebracht en ik werdt er weet bij gehaald voor de 1ste run met de software en daar ging ie 195.8 pk en 328 nm de tuner was nog niet tevreden en deed nog een run maar dat was nagenoeg het zelfde. Toen nog een keer achter de computer en de software werdt weer aangepast. Run 2 met de nieuwen software en een mooie waarde van 196 pk en 351 nm koppel Daarna werden er nog wat extra dingen aangepast in de software van de tiguan bv cod uitschakelen en startstop uitgeschakeld. Toen dat klaar was mocht hij de bank af tijd voor een test rit op de weg met de tuner en die was zeer tevreden. Alles netjes weer uitgelegd en nog even een test rit gereden. Bij terug komst kreeg ik de software keurig op een cd met foto's van de testbank en nog wat mooie stickers. Na het afreken met geert nog even een lekker praatje gehouden en met een zeer goed gevoel voor de 2de keer(1ste keer met golf variant stage 1) weer terug naar hoofddorp waar ik bijna 2 uur lang heb kunnen genieten hoe anders de vw tiguan reed en heerlijk soepel schakelde. Vagtechniek super bedankt ga zo lekker door met jullie professionele bedrijf ik heb weer genoten. Mvg, Ricardo b

Spijt dat ik het niet eerder heb gedaan!

Na een eerdere positieve ervaring met mijn oude auto ook met mijn nieuwe Audi A5 naar Vag in Nuenen gegaan. Deze keer heb ik voor stage 1 gekozen en de dsg laten aanpassen. Het resultaat mag er wezen, flink wat vermogen erbij en vooral de dsg aanpassing maakt de auto zoveel fijner. Van fabriek af was het schakelen lui en wat traag, gevoelsmatig moest ik te lang wachten om te versnellen. Na de update reageert de auto veel sneller, zo had de afstelling eigenlijk vanaf de fabriek moeten zijn. Over VAG Nuenen: erg fijn geholpen en ze hebben veel ervaring en kennis. Als je twijfelt zeker niet doen je krijgt echt een betere auto terug. Ik rij altijd een extra blokje om naar huis om nog even van het vermogen te genieten.

Super goed geholpen

Leuk en vriendelijk ontvangen alles volgens afspraak mooie nette professionele garage

Top bedrijf!

Hoef er niet veel woorden aan te besteden , voelt meteen goed bij binnenkomst , stuk voor stuk mannen met kennis van zaken , vriendelijk , gastvrij en een zeer nette werkplek! Stages 2 tuning laten doen en zeer tevreden met resultaat ook een goede uitleg erover gekregen! Ook voor onderhoud ga ik bij de mannen van vagtechniek terug.

Professioneel en vriendelijk bedrijf!

De ervaring met Vag techniek is super! Ze reageren snel op mailtjes. Ze staan je vriendelijk te woord. En geven het juiste advies wat bij je past. Ik ben erg tevreden met het product ( stage 1 chiptuning vw up ) en de ervaring met Vag techniek!

Goede service en net werk

Een olieverbruikmodificatie laten uitvoeren. Op voorhand werd precies verteld wat er gedaan werd en tijdens de reparatie werden we regelmatig op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Veel vertrouwen in de service en zeker een aanrader.

Steekt met kop en schouders boven de verwachting uit.

Veel vragen gesteld bij uitlevering door leverancier Pon, betreffende onze Up GTI over aanpassingsmogelijkheden zoals het uitschakelen van het zeer irritante kunstmatige motorgeluid, automatisch vergrendelen van de portieren bij wegrijden en nog een paar zaken. Niets kon gerealiseerd worden. Na 1 jaar besloten om toch maar te chiptunen en VAG Techniek werd door iemand aanbevolen. Traject ingestapt van mail-antwoord-bellen-advisering gaf een indruk van 100% vakkundigheid met een 9+ hospitality en betrouwbaarheid. Bij de tuning konden zij blijkbaar ook een paar wensen van het aankoopmoment wel aanpassen. Vanaf aankomst op de dag van de afspraak tot vertrek een zeer vriendelijk en behulpzaam team in een verzorgde accomodatie aangetroffen, die met gedegen uitleg ons goed hebben begeleid. Ondanks enige initiële bedenkingen over het eindresultaat van de tuning of dat nou echt veel rendement zou opleveren, bleek het eindresultaat verbluffend en boven alle verwachtingen. Het is dat we 2 uur moeten rijden om bij de garage de wagen in onderhoud te kunnen brengen, anders zou VAG Techniek de eerste en enige keuze zijn sinds onze kennismaking. Dank beste vakmensen.

Duidelijk en hulpzaan

Mijn VW passat 2.0TSI uit 2011 was helaas stil komen te staan in Duitsland. Via goeie recensies op het internet ben ik bij VAG Techniek terecht gekomen. Uiteindelijk gebeld met Teun met de vraag of mijn auto bij hun afgezet kon worden voor diagnose en eventuele reparatie. Uiteindelijk bleek het helaas forse motorschade te betreffen. In heel het proces ben ik keurig op de hoogte gehouden van de kosten maar ook de handelingen wie verricht zijn. Ik kreeg keurig foto’s via de mail en kreeg genoeg tijd om te denken welke vervolgstappen ik wou zetten. Uiteindelijk een gereviseerd motorblok erin laten zetten waar ik tot op dag van vandaag nog steeds tevreden mee ben. Een paar dagen later na de motorwissel ben ik nog een keer keurig gebeld met de vraag of er problemen waren of iets in die trend. Kortom een duidelijke en meedenkende garage. Ze denken graag mee in het proces en zijn heel erg fijn in hun communicatie. VAG Techniek en Teun bedankt!

Zoals het hoort!

Goede garage waar men niet alleen verstand heeft van autotechniek, maar ook van duidelijke communicatie naar de klant. Steeds netjes geïnformeerd over eventuele extra werkzaamheden en extra kosten. Steeds vrijblijvend advies zonder dwingende toon. Vrij zicht op de werkplaats bevordert het gevoel van vertrouwen. Ik ben klant bij VAGtechniek en heb ondertussen door grote tevredenheid ook andere klanten aangebracht.

Top garage

Zelden zie je zo n schone werkplaats als in Nuenen. Duidelijke prijsafspraak, leuke leenauto tegen gunstig tarief , VAG techniek Gewoon doen!

Den Binnen 10

5674TW Nuenen