High quality delivery and support

I bought my first car - Lexus CT200h 2015 - from Huro Autos through online. Seig facilitated the purchase and delivery. There was a short delay due to quality check and repainting of the car. But Seig kept me on the loop all along and did his best to deliver the car as beautiful as I saw them in the pictures. Been driving this car for a few months now, I don't have any problem with it. I'm absolutely satisfied with this car and the entire buying experience, and will most likely come back to them when it's time for the next car

• Would you recommend us? Yes

Geen auto toch een duimpje omhoog

Zaterdag even langs geweest. Helaas kwamen we qua prijs niet met elkaar overeen qua inruil met onze Lexux NX, maar ik geef 9 sterren voor het enthousiasme en de vakkundigheid van deze specialist. Het was erg gezellig, mooie nette auto's in de showroom en ook de koffie was prima. Wij komen nog terug.

Goed gevoel en vertrouwen

We hebben een lexus IS gekocht en zijn zeer tevreden over HURO auto's. Het fijne contact, het goede gevoel bij de koop en vertrouwen wat we kregen om te kiezen voor deze auto. Met de service zit het helemaal goed. Want we zijn al een keer terug moeten komen voor een kleine reparatie. Geen probleem, leenauto en snel afgehelandeld binnen de garantie allemaal. Top.

Super service, betrouwbaar en aardig personeel

Ik heb een auto gekocht bij Huro. Er was een klein probleem met de auto. Ze hebben het beter opgelost dan nodig was. Echt een perfecte service, je merkt aan alles dat ze echt voor een tevreden klant gaan. Aan mij hebben ze een vaste klant. Compliment!

Keurig

Heb hier een keurige auto van hun staan. Natuurlijk wel beste merk ter wereld waar niet snel wat aan mis is. Avensis t27.

Komen afspraken na

In een woord geweldig

Bij aankoop nieuwe auto na een week twee keer lege accu. Accu is door ~HURO zonder verdere commentaar vervangen door een nieuwe accu. Reeds meerdere auto's bij HURO gekocht. Alle auto's geweldig zonder mankementen en of storingen. Het aanbod de kwaliteit en service bij HURO is van een zeer hoog niveau alsook de service en de klantvriendelijkheid. Uitstekend bedrijf, mensen weten waarover hert gaat en waar ze mee bezig zijn. Super.!!!!!!!!!!! Volgende keer weer naar HURO!!!!

We hebben er afgelopen tijd 2 auto's gekocht. Goede communicatie en service, aflevering. 1 klein puntje, er zaten door het wassen van de auto veel water ( kalk) vlekken. Dat oogt niet zo mooi bij het afleveren.

persoonlijk betrokken bij je wensen.

Top bedrijf , staat altijd voor je klaar met goede adviesen en is realistische met de prijzen. leverd echt top auto's voor een goede prijs .

tevreden en uitstekend!

Ik heb laatst een lexcus NX 300h gekocht bij dit bedrijf, ik werd uitstekend geholpen, supervriendelijk bedrijf. ook staan ze altijd open voor hulp en/of advies en ook erg betrouwbaar! als u opzoek bent naar een mooie auto met vriendelijke service, dan raad ik u Huro Auto's zeker aan.

Heel fijn ervaren bedrijf

Heel vriendelijk, vakkundig bedrijf

geweldig geholpen ook in garantietijd

Op zoek naar een caravantrekker kwam ik via internet bij hun uit. Hebben mooie auto's staan en zijn zeer klantgericht en luisteren naar de wensen van de klant. Het is prettig zaken doen, en doen niet moeilijk bij eventuele probleempjes. Stralen als familiebedrijf gezelligheid en zijn vakkundig. gebruiken alleen merkonderdelen. Zeer goede aflevering. Kom graag terug als er weer iets gekocht moet worden.

Zeer vriendelijk ontvangen en goed geholpen met onze nieuwe aanwinst

Bella

Vijf sterren geven is me net te ver, want perfectie bestaat niet... Maar 4 sterren komt al heul dichtbij! Via het internet stuitte ik op Huro Auto's. Nog nooit van gehoord, maar sinds ik op zoek was naar een Alfa Giulietta vanaf 2015 kwam ik op hun site terecht. Daar stond er eentje. En wa-veur eentje! Begin maart heb ik daar de bijzondere uitvoering van de Giulietta in de kleur Blu Anodizzato (zeg maar: Kobalt Blauw) gekocht. En ik ben daar heel erg blij mee! Nergens anders nog gezien (in NL) en rijdt als een malle! De auto is goed onderhouden en top afgeleverd en na drie weken ruikt het interieur nog alsof die zo van de fabrieksband is gerold. Het is plezierig zaken doen met Huro Auto's (Sieg) en de service is top. Ze denken mee met de klant en geven je de tijd om goed na te denken over de aankoop. Eerlijk advies en geen 'marktpraatjes' als die-is-van-een-oud-vrouwtje geweest. Gewoon op z'n Brabants: straight on. Inclusief 6 maanden Bovag Garantie (niet dat 't nodig is met zo'n goed onderhouden auto) en apk! Wat wil een mens nog meer. Ik woon zelf in Amsterdam maar kom graag terug voor een jaarlijks onderhoudsbeurtje. We zullen zien. Of voor een bakkie. En als Huro Auto's nog wat worstenbroodjes inslaat, dan blijf ik daar slapen ;)

Vakkundig, persoonlijk en vriendelijk!

Afgelopen weekend een mooie, sportieve Seat Mii occassion gekocht. Auto ziet er als nieuw uit (geen krasjes/deuken), netjes gepoetst en ook nog eens Bovag garantie. Je krijgt waar voor je geld. Servicegericht, vakkundig, spontaan, klantvriendelijk en totaal niet opdringerig. Zeker een aanrader!! Ga zo door, top!!

eerlijk en persoonlijk , begrip vol klant gericht.

Een geweldig bedrijf met zeer veel aandacht voor persoonlijke omstandigheden en een top advies. Zelf geven ze ook hun eigen mening en draaien er niet omheen. Zeker een aanrader .

Verstand van zaken.

Goed en vakkundig geholpen, doen niet moeilijk over een ditje of datje. Gedreven familie en verstand van zaken.

Super goed en zeer eerlijk bedrijf

Nu 2de auto gekocht in 1 jaar en weer zeer tevreden

Ondanks wat strubbelingen hebben ze ons netjes geholpen.

Twee weken geleden mijn auto opgehaald, helaas was de hoedenplank er niet. Is besteld door Huro auto’s en werd zojuist thuis bezorgd! Super service, dank je wel!

Prima bedrijf met een uitstekende service

Nu ongeveer 2 weken geleden een Volvo V70 bij Huro Auto's gekocht. De aflevering van de auto was in orde; de auto stond keurig gepoetst met een schone motorruimte te wachten. Na een korte proefrit de auto gekocht met inruil van mijn "oude" V70. Er waren een paar kleine dingetjes waar ik later achter kwam. Alles is/wordt keurig opgelost. E-mails worden direct beantwoord met een reply of een telefoontje.

Goed en betrouwbaar bedrijf!

Laatst een Ford Focus gekocht. Prachtige auto echter bleek dat de auto inhield op de motor.. na vele pogingen om erachter te komen wat er mis was werd het opgelost! Auto netjes afgeleverd en goede service! Maken beloftes waar! Hier kunnen gigantisch veel autobedrijven nog iets van leren!

Dat dit soort bedrijven nog bestaan , ongelooflijk TOP

Hun motto is: pas als jij tevreden bent dan zijn wij dat ook , alles komt goed. Hier een gebruikte Citroen c3 lpg uit 2008 gekocht. Woord bij de daad , hier dus een zeer tevreden klant. Service : top Deskundigheid : top Prijs/kwaliteit : top

Mooie en goede auto gekocht bij Hugo autos

Na mijn aankoop welke op een spontane en vriendelijke manier tot stand is gekomen. Met een vriendelijke en eerlijke verkoper. Heb ik mijn nieuwe auto ook nog een keer aangeboden bij de (Opel) dealer voor een aankoopkeuring. Deze was enthousiast over de auto en de staat van de auto, alles was tip top in orde op een ruitenwisser blad en een koelvloeistof huisje na ( is een Opel kwaaltje volgens de dealer). Vervolgens Huro Auto's gebeld en dit gemeld. Meteen voor dezelfde week nog een afspraak gemaakt en alles is weer hersteld. Vooralsnog zeg ik Huro auto's is een top bedrijf.

Vriendelijk, vakbekwaam en betrokken!!

Moest redelijk snel een nieuwe auto uitzoeken; Heb van horen zeggen dat de service en kwaliteit van deze onderneming dik in orde moest zijn. En inderdaad, hebben voor een leuke Fiat Panda gekozen, langere proefrit bleek geen probleem! Bingo, koffie stond klaar, en het personeel handelde alles vakkundig af. Wat een betrokken team!! Aan te raden?? Jazeker!! Bedankt namens "de Thenu's"!!