Twee weken geleden mijn auto opgehaald, helaas was de hoedenplank er niet. Is besteld door Huro auto’s en werd zojuist thuis bezorgd! Super service, dank je wel!

Prima bedrijf met een uitstekende service

Nu ongeveer 2 weken geleden een Volvo V70 bij Huro Auto's gekocht. De aflevering van de auto was in orde; de auto stond keurig gepoetst met een schone motorruimte te wachten. Na een korte proefrit de auto gekocht met inruil van mijn "oude" V70. Er waren een paar kleine dingetjes waar ik later achter kwam. Alles is/wordt keurig opgelost. E-mails worden direct beantwoord met een reply of een telefoontje.

Goed en betrouwbaar bedrijf!

Laatst een Ford Focus gekocht. Prachtige auto echter bleek dat de auto inhield op de motor.. na vele pogingen om erachter te komen wat er mis was werd het opgelost! Auto netjes afgeleverd en goede service! Maken beloftes waar! Hier kunnen gigantisch veel autobedrijven nog iets van leren!

Dat dit soort bedrijven nog bestaan , ongelooflijk TOP

Hun motto is: pas als jij tevreden bent dan zijn wij dat ook , alles komt goed. Hier een gebruikte Citroen c3 lpg uit 2008 gekocht. Woord bij de daad , hier dus een zeer tevreden klant. Service : top Deskundigheid : top Prijs/kwaliteit : top

Mooie en goede auto gekocht bij Hugo autos

Na mijn aankoop welke op een spontane en vriendelijke manier tot stand is gekomen. Met een vriendelijke en eerlijke verkoper. Heb ik mijn nieuwe auto ook nog een keer aangeboden bij de (Opel) dealer voor een aankoopkeuring. Deze was enthousiast over de auto en de staat van de auto, alles was tip top in orde op een ruitenwisser blad en een koelvloeistof huisje na ( is een Opel kwaaltje volgens de dealer). Vervolgens Huro Auto's gebeld en dit gemeld. Meteen voor dezelfde week nog een afspraak gemaakt en alles is weer hersteld. Vooralsnog zeg ik Huro auto's is een top bedrijf.

Vriendelijk, vakbekwaam en betrokken!!

Moest redelijk snel een nieuwe auto uitzoeken; Heb van horen zeggen dat de service en kwaliteit van deze onderneming dik in orde moest zijn. En inderdaad, hebben voor een leuke Fiat Panda gekozen, langere proefrit bleek geen probleem! Bingo, koffie stond klaar, en het personeel handelde alles vakkundig af. Wat een betrokken team!! Aan te raden?? Jazeker!! Bedankt namens "de Thenu's"!!

Een paar weken terug een mooie Alfa gekocht. Huro zorgt voor een op en top aflevering van de auto zonder bijkomende kosten. Het is een eerlijk, goed en betrouwbaar bedrijf!

Bijna een jaar geleden een Volkswagen Golf 7 aangeschaft. Door de zeer positieve ervaring hebben we hier ook de tweede Volkswagen Golf 7 variant gekocht. Huro is een autobedrijf waarbij je ongedwongen naar een auto kunt kijken. Ook de garantie en de service is perfect geregeld. Hier kunnen veel auto bedrijven een voorbeeld aannemen! Groeten uit Aalsmeer

Reeds 2e Mercedes ML bedrijfswagen gekocht. Zeer goede service hier kan menig dealer nog wat van leren. Zelfs na de garantieperiode was oplossen van euvel geen punt en zonder kosten. Alles draait hier om service en tevredenheid en mobiliteit van je onderneming. Heren jullie hebben een fantastisch bedrijf.

Een super bedrijf. Goede communicatie en snelle service. Als er iets niet helemaal naar behoren gerepareerd wordt, wordt het kosteloos nagekeken en goed gerepareerd. Top. Zeer tevreden.

goed en eerlijk autobedrijf waar de meeste bedrijven een voorbeeld aan moeten nemen heb daar een opel mokka gekocht 1.7 diesel waar na 2 weken een uitlaat geur in de auto kwam bleken de brandplaatjes te zijn van de verstuivers netjes opglost door hun en de auto rijdt en ruikt weer als nieuw toppie jongen ga zo door

Ik heb in aug. 2017 een VW T5 gekocht, inmiddels 75.000km mee gereden, als er al eens iets was dan kon ik meteen terecht. Heel erg tevereden met hoe ze bij Huro werken, professioneel en nog gezellig ook.

Top bedrijf.. Goede zorg en goede na zorg.. Volgende auto haal ik hier zeker weer.

Wij hebben onze nieuwe Toyota auris hybrid hier gekocht. Na overleg met de eigenaar is hij voor ons op zoek gegaan naar een auto op maat en kwam binnen een aantal weken met de perfecte wagen terug. De deskundigheid en de service zijn top. We hebben zelfs onze oude afgeschreven renault in kunnen ruilen ! We zijn zeer tevreden over Huro auto\'s !

\"Eind januari van dit jaar vond ik die Jaguar S-type op internet, te koop bij Huro Automobielbedrijf te Uden waar ik nog nooit geweest was. Hij bleek vijftien jaar oud met 150.000 km, deftig grijs en prachtig uitstralend! Hij was veel te duur maar had wel alle specificaties en kwaliteiten die mij aantrokken. Kortom: ik werd verliefd en kocht de auto die daarna nog wel enige technische aandacht vereiste maar wel heel erg in de smaak viel. Nu, drie maanden later, blijkt dat de auto die ik aanschafte een prima actie was en de tevredenheid nog steeds groeit. Daarbij moet vermeld worden dat de manier waarop ik begeleid werd in de onderhandelingen en de aankoop bij de familie Roefs hartverwarmend was. Vergeet het beeld van de traditionele \"autoverkoper\" en maak kennis met Sieg, Een wat vreemde naam in deze contreien maar behorend aan een wel \"snelle\" maar uiterst charmante kerel die bewezen heeft goede auto\'s aan de man te brengen en ook de garantie geeft die hij afspreekt! Kortom: alle vertrouwen, ook na drie maanden\".

Hallo, ondanks dat ik uiteindelijk een auto elders heb gekocht ben ik zeer tevreden over de werkwijze van Huro auto’s. Sieg bedankt!

Ik ben niet zo van het schrijven van reviews maar nu moet het gewoon. Wat een fijn bedrijf. Enkele maanden geleden hier een mooie gezinsauto gekocht. De auto\'s die het bedrijf levert zijn van een bepaalde klasse. Niet zo zeer dure modellen of merken maar gewoon heel goed. Ze bevatten geen krassen, deukjes, etc. Ze zijn van binnen en buiten echt brandschoon en ze worden volledig nagekeken. Helaas bleek er nu een olie probleem met de motor en nog zonder uitleg mocht ik langskomen en lossen ze het op. Ik zal zeker hier onze volgende auto weer kopen en ze ook bij iedereen aanraden!!!

voldoende, een redelijke ervaring

Leuk contact en je wensen worden gehoord en waar mogelijk opgevolgd.

Enorm goed, aanrader!! Goede aandacht en uitleg, erg servicegericht! Scherpe Prijs!

voldoende, een redelijke ervaring

Prettig en kundige mensen in verkoop, auto staan er goed bij en kwaliteit (voor zover ik nu kan oordelen) is goed. Bij het ophalen van de auto vind ik wel dat er steekjes zijn gevallen. De verkoper was druk met een klant en dat voelde een beetje als \"koop is gesloten dus iemand anders handeld de rest ff af..\". De tank was eigenlijk bijna leeg wat de koper een slecht of rot gevoel geeft, het kost jullie niet heel erg veel de auto af te tanken en het geeft de koper gewoon een meer gewaardeerd gevoel. Daarnaast was het dashboard stoffig, het is een 2e hands auto maar ook hier geeft het een beter gevoel van de koper als dit gewoon netjes is en voor jullie een kleine moeite bij een auto van bijna 10000...

Voor de tweede keer op afstand een auto gekocht bij Huro. Wederom is het vertrouwen weer geheel waargemaakt, prachtige wagen, waar we nog jaren plezier aan zullen beleven. Enthousiasme van het bedrijf is aanstekelijk, een volgende keer weten we Huro weer te vinden

Mijn tweede auto bij Huro gekocht. ik vind het een geweldig bedrijf, vooral de manier waarop je door de mensen wordt benaderd, geen verkoop gewauwel maar recht door zee. Mensen met gevoel voor de klant, altijd tijd maken voor een praatje en een bakkie koffie. Bijna drie maanden geleden mijn tweede auto bij hun gekocht en laat ik nou net twee dagen voor een geplande vakantie een olielek ontdekken. Gebeld en kon meteen komen. Ze hebben geschoven met andere werkzaamheden en pasten de reparatie in hun werkschema in. Dat zou je eens in de \"grootstad\" moeten proberen !!?? Dat noem ik nog eens meedenken en SERVICE verlenen !!! Hartstikke bedankt jongens !!!

Wederom de top service ervaren van de mannen bij Huro. 100% tevredenheidsgarantie.

Ben mede door recensies na dit bedrijf gegaan. Moet zeggen dat maken ze ook waar . Top bedrijf met goed servies en vriendelijke werknemers cq eigenasrs

Ik heb daar een auto gekocht voor mijn zoon.