Uitstekend geholpen

Geheel volgens afspraak alles gedaan. Top!

Snel, duidelijk en goede service. Schone en opgeruimde garage die vertrouwen uitstraalt,

Klantvriendelijke receptie en prima werk afgeleverd

Gevraagde werkzaamheden zijn gedaan zoals vooraf besproken met de spuiter.

Klantvriendelijkheid en topservice zijn de pijlers onder dit bedrijf

Snelle en vakkundige service uitgevoerd door mensen met passie voor hun vak.

Goede ervaringen verstand van zaken

Duidelijke afspraken over reparatie en prijs,bij verdere reparatie geven altijd belletje over kosten en/of gemaakt moet worden met prijsindicatie zodat je bij ophalen niet voor verrassingen staat over nota .

Abc

A

Alles van onderhoud en schadeafhandeling verliep als gepland en beloofd

Alles van onderhoud en schadeafhandeling verliep als gepland en beloofd

Kom hier al een aantal jaar

Ik word altijd netjes geholpen. Breng mijn auto al een aantal jaren hier voor onderhoud en apk. Ze zijn eerlijk en zeggen wanneer iets vervangen moet worden of wanneer het er nog wel even tegen aan kan. Bellen netjes van te voren als er iets vervangen dient te worden voor de apk. Heb niets negatiefs te zeggen :)

Geweldig klantgericht bedrijf!

Wat een fijne garage is garage Burik. Een storing in mijn auto was snel verholpen. Men nam rustig de tijd om alles goed uit te leggen. Bedankt voor de geweldige service!

Wat betreft de schokdemper van de kofferklep, die is tweemaal vervangen met een niet origineel onderdeel, dat doe je misschien om de kosten zo laag mogelijk te houden, maar vraag in het vervolg aan de cliënt origineel of imitatie , mijn voorkeur gaat uit naar origineel ! Dan kan het nog fout gaan, maar dan kunnen ze niet de schulp leggen bij het niet originele merk product, en cliënt hoeft maar een keer langs te komen ! DIT IS OPBOUWENDE KRITIEK

Goede voorbereiding, prima uitvoering

Bij het maken van de afspraak wordt altijd goed doorgevraagd, de benodigde onderdelen worden alvast besteld, zodat tijdens de onderhoudsbeurt alles in 1x gedaan kan worden. Er wordt goed meegedacht. Kom al jaren bij deze garage en ben heel tevreden.

Lekker dicht bij huis, goede service, vakkundige mensen en ook nog aardig

Heldere communicatie en goede service

Heldere communicatie en goede service

Goede service, duidelijke en eerlijke uitleg

Goede service Duidelijke en eerlijke uitleg

Super service

Helemaal top dat mijn auto thuis wordt opgehaald en thuis weer wordt afgeleverd. Mega service

Schade aan vrachtwagen uitstekend gemaakt.

De Schade aan mijn vrachtwagen is uitstekend gemaakt. Hij ziet er weer als nieuw uit!

Geweldig !

Prima service, gezellig team en vooral betaalbaar

Goede service en denken mee

Zeer tevreden over het verloop in alle opzichten. Duidelijke en correcte communicatie je weet waar je aan toe bent. Zijn behulpzaam en prijs kwaliteit is ook inorde. En m'n auto rijd nog steeds

Gewoon goed zoals altijd.

Vriendelijke en eerlijke dus betrouwbare mensen.

goede afspraken en duidelijke uitleg

heb bij het brengen van de auto koffie gedronken met monteurs en plenner maar vond de koffie vrij warm

Molendijk 71 B

3267AL Goudswaard