Zerr positief

Zerr corect

Alles correct gedaan

Correcte afhandeling van APK en goed gepland

Fijne garage, doet alles wat afgesproken is en belt als er extra werkzaamheden noodzakelijk zijn.

In garage waar je als klant met vertrouwen komt.

Vriendelijke mensen, geduldig en leggen netjes uit wat er gedaan is.

Snelle en perfecte afhandeling van reparatie!

Het was een ingrijpende en langdurige reparatie: vervanging van de koppelingsplaten en bijbehorende onderdelen. Een afspraak was binnen korte tijd mogelijk en er was een prima vervangende auto beschikbaar. Ik heb alleen maar lof.

Nauwkeurige, snelle en betrouwbare service.

Bij Garage Burik zitten mijn ouders al zolang ze hier wonen. Vanwege hun positiviteit over de garage, heb ik ook besloten om voor de beurten bij deze garage aan te sluiten. En dat niet alleen: onderdelen als een nieuwe gasveer of een nieuwe voorlamp zijn zo geregeld. En als er iets mis is met de auto wordt er nooit gelogen, maar altijd gekeken naar een oplossing die voor de auto en voor mijn budget de beste is. Bij Burik weet je dat je veilig de weg op kunt!

Goede service en vriendelijk en behulpzaam personeel.

Zeer net garage bedrijf

Altijd vriendelijk en behulpzaam. Als er een gebrek is aan de auto wordt er netjes gebeld en overlegd voor de prijs. Al 5x geweest en altijd tevreden weggereden

Goede service en komen afspraken na.

Goede service en komen afspraken na. Echt een aanrader.

Zeer service gericht!

De mannen zijn uiterst behulpzaam en doen er alles aan de klant servicegericht en vriendelijk te helpen.

Top garage en goede service

Goede service en vakmanschap

Snel en keurig geholpen.

Ze denken graag met je mee en laten je niet onnodig voor iets betalen! En daar hou ik van.

Prima service en correcte behandeling

Zoals hierboven beschreven

uitstekende cominicatie

duidelijke overleg over vervolg stappen.

Word goed meegedacht bij dure reparaties. Vlot en snel klaar. Prima leenservice.

Prima geholpen

altijd goede service en goed geregelt.

gelijk een goede leenauto gekregen, en altijd gelijk de rekening, dat vind ik fijn.

Goed en betrouwbaar

Betrouwbaar, goed werk en voor een redelijke prijs

Auto was beschadigd door een kleine aanrijding. Offerte gevraagd en opdracht laten uitvoeren. Schade was perfect hersteld voor prijs volgens opgave. Vriendelijke mensen, betrouwbaar en vakkundig.

Uitstekend geholpen

Geheel volgens afspraak alles gedaan. Top!

Snel, duidelijk en goede service. Schone en opgeruimde garage die vertrouwen uitstraalt,

Klantvriendelijke receptie en prima werk afgeleverd

Gevraagde werkzaamheden zijn gedaan zoals vooraf besproken met de spuiter.

Klantvriendelijkheid en topservice zijn de pijlers onder dit bedrijf

Snelle en vakkundige service uitgevoerd door mensen met passie voor hun vak.

Goede ervaringen verstand van zaken

Duidelijke afspraken over reparatie en prijs,bij verdere reparatie geven altijd belletje over kosten en/of gemaakt moet worden met prijsindicatie zodat je bij ophalen niet voor verrassingen staat over nota .

Abc

A