Behulpzaam, medenkende medewerkers,die mij vertrouwen geven als ik mijn auto brengt voor onderhoud en of reparatie.

geweldig

lost problemen op door eerst te kijken waar het vandaan komt en vervangt onderdelen als het echt nodig is ben zeer tevreden over garage burik

Professioneel en snel geholpen

goed en betrouwbaar

fijne afspraken en op tijd klaar

Goede service, zeer behulpzaam. Denken mee met de klant.

Geweldige Service

Super fijn, netjes, snel en vriendelijk geholpen met de APK keuring van de auto van mijn dochter. Garage ziet er netjes uit, voelt goed en betrouwbaar. Wij komen zeker terug! Tot de volgende afspraak

Betrouwbaar en vakmanschap

Goede service en betrouwbaar

Beste schade hersteller van de Hoeksche Waard

Geweldig service en kwaliteit

fijne garage

al jaren erg blij mee

Bij Garage Burik denkt men goed mee over de beste oplossing. Ze zijn vriendelijk, laten snel weten wat het probleem is en welke opties er zijn.

Goede service en fijn contact.

Onderhoudsbeurt, nieuwe banden en nieuwe dorpel (met spuitwerk) netjes uitgevoerd

Prima geholpen

Klant vriendelijk en vakkundig uitleg aan wat er moet gebeuren

Kundige service

Altijd alles goed geregeld, fair price, top service.

Gewoon top!

Optelsom: Klantvriendelijk Eerlijke prijs Komt afspraken na Meedenkend ———————— + Gewoon top bedrijf en medewerkers!

Uitstekend bedrijf

Bedrijven als deze zijn bijna uitgestorven… in 1 woord geweldig…

Geweldige service!!

Dit bedrijf houdt zich exact aan de afspraken en laat gedegen vakmanschap gepaard gaan met erg vriendelijke medewerkers die ook even de tijd voor je nemen.

Goede ervaring met garage Burik.

Ik kon op zeer korte termijn terecht, en kon mijn auto binnen een dag weer ophalen. Ik kom zeker terug!

nvt

goede service

fijne garage , prima service

Mijn eerste keer bij deze garage, omdat ik verhuist ben en dichterbij een garage zocht, op aanraden van een buurman bij Burik terechtgekomen. Geen spijt van en dit is voortaan mijn garage, top.

Direct en vakkundig geholpen

Had zelf niet goed opgelet apk keuring was verlopen, maar ben toch dezelfde dag vriendelijk geholpen zo bl8j mee

Is uitstekend

Wordt keurig en professioneel geholpen.

Helemaal top!

Eerlijk bedrijf! Vriendelijke hulp! Ik was eigelijk te laat met mijn APK plannen, maar ze hebben mij er nog even extra bij gedaan. Kortom top bedrijf!

snelle service

snelle service bij een acuut probleem

Prima geholpen.

prima geholpen. Nog even afwachten of de airco in orde blijft.

goed vakkundig bedrijf

het is een goed en vakkundig bedrijf ze weten waar ze mee bezig zijn!