Super service vriendelijk professioneel. Dennis bedankt voor het verkopen van een geweldige auto

Een professioneel bedrijf met een vrolijke uitstraling. Een super mooie auto aangeschaft. Dennis bedankt voor je openheid en nog vele jaren in jullie branche toegewenst.

Service met een hoofdletter S.

Hier krijgt de klant een geweldige service.

Eerlijke goede behandeling

Contact met de verkoper dennis was geweldig, en we kwamen er uit met een eerlijke inruilprijs voor mijn auto. De manier van afhandeling en begeleiding van de koop hebben we ronduit als prettig ervaren. En wat zijn we blij met de geweldige aankoop van de bmw 520 D sportline We komen graag nog eens in het normale leven, terug om een bakkie te doen. Leo

Super goed geholpen

Ik raad iedereen dit bedrijf aan Super goed geholpen door Dennis Verkopers hebben erg veel verstand van het merk bmw en hebben voor iedere liefhebber wel de juiste auto staan Bedankt voor de goede en fijne service En ik kom zeker terug om mijn auto bij jullie in onderhoud te houden! Nogmaals bedankt

Problemen met andere verkoper.

Auto Vitel heeft mij uitstekend geholpen als tussenpersoon bij een garantie issue tussen koper en verkoper. Dit door diagnose stellen, advies te geven en informeren van verkoper. Hartelijk dank Auto Vitel!! Zodra mijn auto onderhoud of iets dergelijks nodig heeft kom ik naar jullie.

Top service

Dennis en Mark, bedankt voor alles, jullie zijn geweldig.

Prachtige auto's voor een eerlijke prijs

Dennis is een no-nonsense vent die tevens luistert naar zijn klant. Ik ben tevreden over de onderhandelingen en de aflevering van de auto. Ik rij met veel plezier en gepaste trots in mijn BMW.

Uitstekend autobedrijf dat doet wat ze zeggen

Fijne auto gekocht. Problemen binnen garantie direct verholpen.

Mooie auto's, goeie prijzen.

BMW 2 gekocht bij ashwin, prima zaken gedaan. Zeer tevreden met auto, rijdt heerlijk.

Gastvrij, relaxed, komt afspraken na.

Autovittel heeft een echte passie voor BMW en levert kwaliteit naar de klant.

Goede en vriendelijke service

Vriendelijk ontvangst en goede service door alle medewerkers. Heldere afspraken en voorwaarden bij de aankoop. Goede nazorg en goed bereikbaar dus ik ben heel tevreden. Auto bevalt ook erg goed.

Komt afspraken na, vriendelijk & professioneel

Golf Plus gekocht bij Dennis, voor mijn ouders. Niet de scherpste deal, wel duidelijk en open verhaal. Bovendien in vriendelijke sfeer. Dag later paar kleine zaken verzocht om de deal rond te maken, dit was geen probleem en daarmee zijn we alsnog akkoord gegaan. Alles volgens afspraak geregeld, zowel bij verkoop als enkele weken later bij de werkplaats. Super tevreden over de communicatie en afhandeling. Zoek ik in de toekomst een BMW, staat Autovitel zeker op mijn shortlist. Een bedrijf dat zich aan de afspraken houdt. Top!

Een goede ervaring met de aankoop van mijn BMW 520 X-drive. Gemaakte afspraken allemaal netjes nagekomen. Later nog een deukje in de deur ontdekt en geen probleem deze word er alsnog uitgehaald. Vriendelijk personeel. Zeker ga ik hier terug als ik weer toe ben aan een volgende BMW.

Snel en duidelijk

Een afspraak gemaakt voor een proefrit. De auto stond klaar. Na de proefrit direct een goed aanbod voor de inruil. Vervolgens levering volgens afspraak.

heel goed

Interessante specialisatie. Mooie jonge bmw's luxe uitvoering. Prijs &kwaliteit vehouding absoluut goed. Enthousiate medewerkers. Jammer dat het wat ver van Soest is anders ging de auto zeker bij vitel in onderhoud. Uitstekende service. Kortom, hét adres voor een jonge goede bmw. Succes en houden zo!

Alleen maar positief

Wij hebben onderhandeld met Dennis. Vlot en snel konden we een overeenkomst bereiken. Goede inruil voor onze auto en ook verdere afhandeling verdient een pluim!

Perfect geholpen, vriendelijk, professioneel en uiterst behulpzaam. Ben erg tevreden!

Super!

Nette auto voor een super prijs! Dennis heeft ons geweldig geholpen!

Mooie automobiel aangeschaft

Top zaak . Goede service en net goed gekwalificeerd personeel. Dennis Top man

zeer, ..... zeeeer goede/fijne ervaring

Gebeld voor bekijken van een Golf. Vriendelijk te woord gestaan, en afspraak gemaakt. In een prettige sfeer ‘onderhandeld’ met Dennis En tot een overeenkomst gekomen. Bij aflevering van de auto heeft Dennis meer gedaan dan bij de onderhandelingen afgesproken. Service en klantvriendelijkheid in een woord : SUPER.

Goede service en een prettige sfeer.

Wij hebben bij Autovitel een 2de hands Audi gekocht en zijn hierbij zeer vriendelijk en kundig geholpen. Daarnaast is een kleinigheidje wat naderhand op trad bij de auto op een zeer coulante manier opgelost. Al met al dus een zeer prettige ervaring en ik ga zeker eerst een blik werpen bij Autovitel voor een volgende aankoop.

Komt afspraken na, goede service.

Auto werd keurig afgeleverd.

Heel blij met de BMW 520D die ik heb gekocht....

Bij Autovitel een 520d gekocht uit 2012 (ik ben derde eigenaar). Ondanks dat de auto iets ouder is dan de gemiddeld verkochte auto's van Autovitel heel netjes en serieus behandeld. Kleine zaken die wij voor aflevering hadden afgesproken werden keurig nagekomen. Door de drukte bij Autovitel soms een beetje moeilijk om via email kontakt/antwoorden te krijgen maar dat was ook wel begrijpelijk. Ik rijd nu ca. 3 maanden in de auto en ben nog steeds heel tevreden. Prachtige auto en kom hier zeker weer terug voor de volgende BMW. Een echte aanrader....

Uitstekende service!

Ik ben vanaf dag één in mijn zoektocht naar een BMW uitstekend geholpen door Dennis. Er waren wat puntjes bij de auto en deze heeft hij voor de uiteindelijke verkoop allemaal verholpen. Je merkt dat service (net als bij de BMW dealer zelf) ook bij Autovitel erg hoog in het vaandel staat. Nu al een paar weken trotse eigenaar van een mooie 3-serie.

Afspaken omtrent aankoop X5 worden goed nagekomen

Wij zijn prettig ontvangen door verkoper Dennis Prettige begeleiding van de aankoop We hebben veel plezier met onze bmw X5

Over Autovitel

Onder de rook van de Efteling en in het land van Piet Klerkx staat het pand van AutoVitel op een perceel van 4000m2 met showroom, werkplaats en een groot buitenterrein. Het pand zelf is een karakteristieke oude fabriek met mooie houten spanten uit de jaren 50 en is ongeveer 1400m2 groot. AutoVitel is Bovag aangesloten en gespecialiseerd in de verkoop en reparatie van BMW's voor de Nederlandse en Belgische markt. Daarnaast beschikt AutoVitel over een muli merken werkplaats, een afdeling autoverhuur en shortlease!