Afspaken omtrent aankoop X5 worden goed nagekomen

Wij zijn prettig ontvangen door verkoper Dennis Prettige begeleiding van de aankoop We hebben veel plezier met onze bmw X5

Super geholpen

👍👍👍👍👍👍👍

Er wordt rustig de tijd voor je genomen, men is vriendelijk er worden geen "vervelende verkooppraatjes" gehouden.

Verrassend klant gericht!

Eerder had ik een lease auto van het merk BMW en Alfa Romeo. Nu ik zelf een auto moest kopen was ik op zoek naar de beste prijs kwaliteit met wat degelijkheid! Met open armen ontvangen, prima advies, uitstekende service, voelde me klant! Geen mooie praatjes, gewoon eerlijke antwoorden. Super tevreden en vertrouwen in de samenwerking. Rij straks graag om, zodat de auto hier in onderhoud komt.

Betrouwbaar

Een prima bedrijf. Ik heb er goed kunnen handelen en voor mijn vorige auto een hele nette inruilprijs gekregen. Een ongedwongen sfeer en zeer correcte medewerkers. Ik ga hier in de toekomst zeker nog terug komen.

Prettig en professioneel geholpen

Hier terechtgekomen op zoek naar een BMW Z4, uiterst prettig en op een goede manier geholpen, waardoor de keuze ook snel was gemaakt. Blijf hier graag voor reparatie en onderhoud, is en uurtje rijden denk ik meer dan waard.

Vorig jaar november bij Autovitel een BMW 520 D Touring aangeschaft. Zowel over de auto als het bedrijf ben ik zeer tevreden en zou toekomstige BMW rijders dit bedrijf zeker aan raden.

goede prijs-kwaliteit verhouding en service uitstekend

Import bedrijfsauto verliep niet volgens planning. Leenauto gekregen voor enkele weken! Communicatie over verloop levering was transparant en prettig. Goede deal en zeer tevreden met auto.

Vriendelijk, klantgericht en eerlijk

Gespecialiseerd in en gepassioneerd over BMWs. Veel keuze. Vriendelijk en eerlijk advies. Ze doen hun best om een perfecte auto te leveren. Ik raad Autovitel aan iedereen aan.

Nette zaak, kundig personeel, een auto kopen bij AutoVitel was een feestje

aandachtspunten van deze auto werden kundig en juist verholpen voor de definitieve koop.

Ouderwetse service!

In onze zoektocht naar een nieuwe auto zijn we mede door de goede reviews bij Autovitel terecht gekomen. Een afspraak ingepland bij Dennis om de auto te gaan bekijken. Door werk de afspraak moeten verplaatsen naar een andere dag. De desbetreffende dag de rit naar Waalwijk gemaakt om de auto te bekijken. Het bleek zijn vrije dag te zijn.. Echt super service Dennis! Ik ben hartelijk door Dennis ontvangen en heeft mij in alle rust de auto laten zien. Na een proefrit was ik verkocht. Na een nachtje slapen toch nog twijfels of dit de juiste auto voor ons was. Dennis op de hoogte gesteld. Op dit soort momenten maakt de verkoper het verschil, geen enkel probleem zei hij en als ik nog iets wilde weten was ik van harte welkom. Na wat verder zoeken toch weer bij de auto uitgekomen waarin we hadden proef gereden. Nogmaals een afspraak gemaakt om nog een keer langs te komen, ditmaal met mijn vrouw. Wederom goed ontvangen door Dennis! Ditmaal waren we er snel uit dit moest hem worden. De deal was daarna snel gesloten. Ik wil Dennis heel erg bedanken voor zijn manier van verkopen, zo zie je het helaas niet vaak meer, dit was een hele prettige ervaring. Als we gaan kijken voor een nieuwe auto voor mijn vrouw gaan we weer naar Dennis toe!

Fijn bedrijf ,nadat auto was aangeschaft was er een probleempje met de navigatie ,is direct kosteloos opgelost Dennis is een betrouwbare top verkoper is altijd bereikbaar en komt z,n afspraak na .helemaal top ☕☕

Top bedrijf met eerlijke betrouwbare auto's en veel vakkennis

Wij hebben een super goede ervaring, zijn goed geholpen en hebben een (h)eerlijke auto gekocht! Ook inruil was correct naar waarde! Verkoper met veel (BWW) kennis !

3 maanden geleden mijn 1e bmw aangeschaft, een bmw 225 en bevalt buitengewoon goed, prettig geholpen door Dennis en alles was binnen een week geregeld, auto Vitel is zeker aan te raden

Goedemiddag, hartelijk dank voor uw beoordeling en voor het vertrouwen in AutoVitel!

Top Bedrijf

Aanrader!!

Mooi en professioneel bedrijf met als specialisme BMW. Heb een erg prettige ervaring gehad bij de aankoop van mijn huidige BMW 420D bij Dennis. Er werd goed naar mijn wensen geluisterd en we zijn er snel samen uitgekomen. Voor mijn volgende BMW ga ik zeker weer contact opnemen met AutoVitel!

Top service

Ik kocht een occasion bij Autovitel. Aardige en kundige verkoper. Hartstikke blij met mijn auto. Helaas pech met de koppeling maar een telefoontje, afspraak, leenauto mee en een perfecte auto terug. Blije klant!

Echt een aanrader!

Vorige week hebben wij onze nieuwe BMW 3-Serie Touring mogen ophalen bij Autovitel! De auto werd keuring volgens de gemaakte afspraken afgeleverd en rijdt werkelijk perfect. Het prettige aan Autovitel is dat ze een ruime keuze hebben aan jong gebruikte BMW's en hier ook volledig in gespecialiseerd zijn. Echt een aanrader!

Zeer goede ervaring , eerlijk en betrouwbaar

Zag op de site Citroen C1 te koop staan bij Autovitel, eerst gebeld of deze er nog was , zeer netjes te woord gestaan en de c1 was er nog . Gezien wij niet uit de buurt komen gevraagd of ik kon inruilen ja dat kon ik heb toen op hun advies diverse gegevens en foto's aangeleverd per mail zodat ze een inruilwaarde voor mijn auto konden geven . Zodat ik wist waar ik ongeveer op kon rekenen en of het dan voor mij de moeite was om te komen kijken . Ook dit was zeer interessant dus zijn we de zelfde dag gaan kijken en proefrijden en hebben de auto die zelfde dag gekocht en meegenomen voor de indicatie die ons gezegd was . Niks anders dan lof voor Autovitel

Betrouwbaar, eerlijk, servicegericht en mooie occasions zonder gedoe

In augustus 2019 mijn BMW x1 gekocht. Via de email al de nodige en belangrijke zaken uitgewisseld. De hartelijke manier waarop mijn mail werd beantwoord nodigde al uit om toch een afspraak te maken. De auto stond klaar voor een proefrit en mijn bezorgdheid over banden etc. werd meteen weggenomen. Een prettige, eerlijke en welkome zakelijke ontmoeting met Brabantse hartelijkheid. Zeker de rit vanuit Leiden de moeite waard. Twee weken later de auto opgehaald. Alles tip top geregeld. Hij is als nieuw, er is niets waarvan ik zou kunnen zeggen; dat had beter gekund. Voor mij geen BMW dealer maar Vitel. Dank nogmaals voor de goede en fijne samenwerking.

Super ontvangen, een aanrader!

We hebben een gebruikte Audi gekocht bij Autovitel. Het eerste contact met verkoper Jochen was super. Enthousiast, gedreven en gaf vertrouwen. Ook bij tussentijdse vragen direct bereikbaar. Op de dag van afleveren stond de auto zoals afgesproken keurig opgepoetst klaar met volle tank. Jochen nam ook daarbij alle tijd. We zijn erg tevreden. Zeer net bedrijf om zaken mee te doen. Een aanrader!

Geweldig!

09 Augustus 2019: Op internet kwamen we een advertentie tegen van een Abarth 500C, welke direct in de smaak viel. De volgende dag naar Auto Vitel gebeld of de auto nog beschikbaar was en telefonisch nog wat vragen gesteld (de auto was nl afkomstig uit Belgie). Alle vragen werden netjes en duidelijk beantwoord. We zijn diezelfde middag nog naar Waalwijk gereden om de auto te bekijken. Bij aankomst werden we netjes geholpen door Dennis (die ik ook telefonisch had gesproken), hij liet ons in alle rust naar de auto kijken. Auto stond er in de showroom heel schoon en netjes bij (net als alle andere occasions). Aangezien ik zelf in de autobranche zit en ervaring heb met eventuele gerepareerde schadeauto's (wat vaker voorkomt bij ingevoerde auto's) heb ik deze zorgvuldig nagekeken, maar de auto klopte 100%, was schadevrij, en had ook geen schadeverleden. Na een zeer geslaagde proefrit waren we direct verliefd op deze auto. Nu moesten we het alleen nog eens worden over de prijs, we hadden immers een auto in te ruilen. Dennis kwam met een nette deal waarover we het vrij snel met elkaar eens konden worden en het koopcontract werd getekend. Dennis zou ervoor zorgen dat de auto z.s.m. op Nederlands kenteken kwam te staan. 17 Augustus 2019: 1 week later(!) konden we onze auto ophalen. Ook nu stond de auto er weer netjes bij. Hoewel het die dag best druk was bij Autovitel, nam Dennis rustig de tijd voor de aflevering van de auto. We kregen zelfs nog een mooie paraplu kado. Kortom: Dit bedrijf kunnen wij aan iedereen aanbevelen. Autovitel is gespecialiseerd in BMW en Audi, maar ook voor andere merken kun je hier prima terecht. Ze bieden mooie, complete auto’s aan zonder schadeverleden. En hebben een eerlijke en heldere verkoopmethode. Dennis, nogmaals bedankt voor alle moeite die je voor ons hebt genomen. We hebben de auto nu 2 weken in ons bezit en zijn er superblij mee!! Groetjes Fam van Dorst.

Geweldige service in de werkplaats

Vandaag mijn auto weer gebracht voor de jaarlijkse APK en onderhoudsbeurt. Zoals gewoonlijk weer een geweldige service bij AutoVitel. De auto was snel klaar en uiteraard voor de prijs zoals deze vooraf afgesproken was. Toppers!

Zeer goede service, vakmanschap en eerlijk! Top bedrijf met supermooi aanbod van auto’s

Samen met mijn vrouw ben ik afgelopen week bij Autovitel in Waalwijk een 5-serie Touring gaan bekijken omdat we graag wat groter wilde gaan rijden. De auto was exact zoals de verkoper deze had omschreven via de telefoon. Na een heel net voorstel met onze 3-serie als inruil hebben we deze prachtige 5-serie gekocht. Voor iedereen die opzoek is naar een mooie en eerlijke BMW is Autovitel zeker een aanrader!

Over Autovitel

Onder de rook van de Efteling en in het land van Piet Klerkx staat het pand van AutoVitel op een perceel van 4000m2 met showroom, werkplaats en een groot buitenterrein. Het pand zelf is een karakteristieke oude fabriek met mooie houten spanten uit de jaren 50 en is ongeveer 1400m2 groot. AutoVitel is Bovag aangesloten en gespecialiseerd in de verkoop en reparatie van BMW's voor de Nederlandse en Belgische markt. Daarnaast beschikt AutoVitel over een muli merken werkplaats, een afdeling autoverhuur en shortlease!