Uitstekend geholpen… verkocht zonder te pushen!

Via Autoscout m’n zoekopdracht ingevoerd en tijdens deze zoektocht een 10-15 tal autobedrijven bezocht. Verschillende auto’s gezien en daarbij ook verschillende goede en minder goede ervaringen opgedaan. Bij Autovitel vond ik m’n wagen, maar ook de betrouwbaarheid en vertrouwen in Dennis. Rustig, feiten op tafel en geen opsmuck over de auto of het bedrijf. De route naar het sluiten van de deal was fijn, ik kon op mijn moment de juiste beslissing maken. Dit vertrouwen spreekt zich uit dat de wagen die al bij Autovitel in onderhoud was afgelopen jaren, daar ook in onderhoud blijft. Ik beveel Autovitel van harte aan!

Super tevreden

Wij zijn tevreden, en ook n fijn en prettig gesprek met Dennis. Zeer tevreden

goed , met brabantse gastvrijheid en vriendelijkheid

bij autovitel aangekomen , en geholpen door dennis, zeer vriendelijke en amikale man die ook weet waarover hij praat, geen onzin verhalen maar recht door zee. ik had gelijk een gevoel van dat gaat hier goed komen , en dat was ook zo, na een proefrit gemaakt te hebben in een bmw 225xe , heb ik een gesprek gevoerd met dennis , onder het genot van een kop koffie was de deal snel rond . tot dusver uitermate tevreden, dus 3 keer raden waar ik mijn volgende bmw koop.

Uitstekende service

Op internet de auto gezien die ik wilde hebben. Een proefrit gemaakt en na overleg met Dennis de auto gekocht. Alles was zeer snel en conform afspraak geregeld.

een echte aanrader

bezichtiging en aankoop verliepen heel soepel en vlot. Geen opdringerigheid en een volledige uitleg. Zo verliep ook de verder afhandeling en aflevering van mijn BMW.

Fijn bedrijf

Met Dennis via telefoon contact gehad en prijs afgesproken met betrekking van mijn inruil wagen. Na fijne ontvangst en uitleg plus proefrit .de Volvo V50 diesel gekocht. Prima wagen alles dealer onderhouden en zuinig . Top wagen

Uitsteken

Onlangs een BMW 218i aangekocht bij Autovitel, na telefonisch contact met verkoper Dennis er heen gereden van uit het noorden, en wat mij telefonisch was verteld bleek in werkelijkheid ook waarheid, goede proefrit kunnen maken en daarna de auto aangekocht. Ben super tevreden met het open eerlijk verhaal van Dennis, zo ga je met klanten om. Mijn volgende BMW komt zeker hier weer vandaan

Karaktervolle auto’s in een karakteristiek pand met service

Via Internet zijn we terecht gekomen bij Auto Vitel, op zoek naar een BMW 1-serie cabrio. Op basis van reviews hebben we contact gezocht en gekregen met Dennis, eerst telefonisch en later in de zaak. De BMW staat inmiddels voor onze deur, afkomstig uit Duitsland, dealer onderhouden, weinig km’s en van eerste eigenaar. Dergelijke auto’s - veelal zelf geïmporteerd - met ook een rij aan opties vind je alleen bij Auto Vitel. Die wetenschap, gecombineerd met een reële inruilprijs voor onze auto en de klantgerichte benadering van het bedrijf (in het bijzonder Dennis) maakt dat we volledig vertrouwen hebben in onze auto en het bedrijf. Dank voor de service tot nu toe!

Erg klantvriendelijke zaak en betrouwbare mensen.

Klantvriendelijkheid en betrouwbaarheid is erg veel waard in deze tijd. Op basis van reviews van anderen ben ik over de streep getrokken om hier een mooie 3-serie te kopen, na ook andere occasions vergeleken te hebben. Verkoper Dennis heeft mij goed geholpen, nam de tijd, kwam persoonlijk over en vond het niet erg dat ik na de proefrit de volgende dag telefonisch ook nog eens wat kritische vragen stelde over het autoverleden. Omdat dit goed beantwoord werd en bevestigd met de juiste documentatie werd mijn vertrouwen definitief gewonnen en heb ik de auto gekocht met een realistische inruildeal. Naderhand bleek er wat waterlekkage bij de LA deur te zijn na het autowassen en stevige regen, dit werd netjes ingepland en opgelost terwijl ik wachtte. Ook hierover erg tevreden! (nog mijn dank aan de werkplaatschef en zijn personeel) Kortom, voor mij een zaak om naar terug te komen!

Topbedrijf; de klant staat hier centraal!

De door BMW benoemde dealers hanteren een strikte, data gedreven werkwijze; de particuliere BMW rijder is hier de dupe van; in het bijzonder als het onderhoud en reparatie betreft; geen duidelijkheid; diagnoses en prognoses waar de particulier schandalig veel geld voor betaald! Autovitel doet precies wat de officiële BMW dealers niet doen; de klant staat hier centraal! Mijn ervaring bij AutoVitel; deze BMW specialist maakt BMW rijden inderdaad geweldig!

Zeer vriendelijk geholpen, en een geweldige auto!

Via de website een proefrit aangevraagd. Bij aankomst stond de auto al netjes klaar. Wij werden geholpen door Dennis die ons uiterst vriendelijk te woord stond. Na de proefrit en een korte onderhandeling de auto gekocht. Er zaten wat krasjes op de achterbumber en die is volledig opnieuw gespoten. Dennis reageerde altijd snel en correct op vragen. Super tevreden over Vitel en de fantastische auto. Ik kom hier zeker terug.

Een professioneel bedrijf met vriendelijke personeel

Fantastisch!!

Fantastische service! Van eerste contact tot en met de after-service!! Dank jullie wel Dennis en collega’s. Ik ben zeer tevreden.

We waren al heel lang op zoek naar een volkswagen. Na op meerdere plekken gewindow shopt te hebben, uiteindelijk terecht gekomen bij AutoVitel via een advertentie. Wij zijn zo goed geholpen door Ashwin en eigenlijk binnen 1 uur getekend. De tweede keer dat we bij autovitel kwamen was de dag dat we de auto rijklaar mochten meenemen. De auto hebben we nu maar paar weken maar zo goed afgeleverd en 100% tevreden mee. We waren in de eerste instantie best sceptisch over het kopen bij een autobedrijf ipv dealer. AutoVitel heeft ons het tegendeel bewezen. Dank daarvoor!

Fijn auto kopen hier

Mijn ervaring met auto inruilen en kopen is zeer positief. Ashwin was vriendelijk, behulpzaam en kwam alle afspraken na. Erg prettig en aanrader!

Land Rover geïmporteerd naar Oostenrijk - ging geweldig!

Na lang zoeken vond ik eindelijk mijn droomauto - Landrover Discovery - bij Auto Vitel. Ik kocht de auto zonder hem te bekijken, dus ik was achterdochtig. Maar de verkoper was erg vriendelijk en betrouwbaar. Na vele e-mails en een onafhankelijke controle van de auto heb ik daarom de volledige koopsom overgemaakt en een paar dagen later kwam de auto direct bij mij thuis! Ik kan Autovitel van harte aanbevelen!

Het bedrijf geeft direct een vertrouwd gevoel van eerlijk zaken doen.

Direct goed, persoonlijk en vriendelijk geholpen

Helemaal geweldig

Zeer Vriendelijk,fijne service,je word leuk geholpen,zeker niet opdringerig, Ik beveel Vitel aan,kom er zeker nog wel terug, Harsikke Bedankt.

Heel prettig

Vriendelijke personeel, fijne ervaring

Top bedrijf.

Ik heb een hele goede ervaring met auto vitel. Ik heb in febr. een BMW 2 actief tourer gekocht met volle tevredenheid Een paar puntjes achteraf werden direct verholpen. Dennis die mij met volle tevredenheid geholpen heeft , is iemand en die geen nonsens praat . Mijn volgende auto zal ik ook zeker daar kopen.

Zeer goed en professioneel geholpen

Ik heb een Nissan QASHQAI automaat gekocht bij Autovitel met 6 maanden BOVAG garantie. Ik werd zeer vriendelijk ontvangen door Dennis. Gewoon een goed gesprek gehad en mocht ook de auto op de brug zetten om te kijken aan de onderkant van de auto. Proefrit gemaakt en we kwamen al snel op een deal. De auto was al rij klaar dus ik kon uhm gelijk meenemen want ik woon zelf in Zoetermeer. Op de terugweg naar huis kwam ik in de file en met het optrekken voelde ik wat trillingen maar ik dacht er niet zo veel aan en dacht dat het aan de weg lag daarna begon het weer te rijden en merkte niks meer. Toen ik thuis kwam heb ik een stukje gereden met de kinderen toen merkte ik weer trillingen en hoorde ik zachtjes een schrapende geluid. Er was iets mis met de transmissie. Dus ik belde Dennis op en het uitgelegd wat er was en die zei gelijk dat gaan we gelijk op pakken 15 min later werd ik gebeld door de garage en ik kon gelijk de volgende dag terecht. Ook de garage hoorde het en ik kreeg een leenauto mee en mijn auto werd gemaakt zonder tegen woord. Ze hebben me echt zeer professioneel geholpen en ze hebben hun woord waar gemaakt en mijn auto is netjes gemaakt. Ik kreeg een nieuwe transmissie. Autovitel is eigenlijk gespecialiseerd in BMW en ik kan iedereen aanraden om daar een auto te kopen want de service die ze verlenen en de vriendelijkheid is gewoon zeer maar dan ook zeer goed. Als ik in de toekomst een andere auto gaat kopen ga ik zeker terug naar AUTOVITEL. Dennis bedankt en ook de jongens van de garage echt top.

Fantastisch

Fantastisch, Mijn vorige auto ingeruild bij AutoVitel en fantastisch geholpen door Ashwin en collega’s! Veel groeten, Bea

Super service vriendelijk professioneel. Dennis bedankt voor het verkopen van een geweldige auto

Een professioneel bedrijf met een vrolijke uitstraling. Een super mooie auto aangeschaft. Dennis bedankt voor je openheid en nog vele jaren in jullie branche toegewenst.

Service met een hoofdletter S.

Hier krijgt de klant een geweldige service.

Eerlijke goede behandeling

Contact met de verkoper dennis was geweldig, en we kwamen er uit met een eerlijke inruilprijs voor mijn auto. De manier van afhandeling en begeleiding van de koop hebben we ronduit als prettig ervaren. En wat zijn we blij met de geweldige aankoop van de bmw 520 D sportline We komen graag nog eens in het normale leven, terug om een bakkie te doen. Leo

Over Autovitel

Onder de rook van de Efteling en in het land van Piet Klerkx staat het pand van AutoVitel op een perceel van 4000m2 met showroom, werkplaats en een groot buitenterrein. Het pand zelf is een karakteristieke oude fabriek met mooie houten spanten uit de jaren 50 en is ongeveer 1400m2 groot. AutoVitel is Bovag aangesloten en gespecialiseerd in de verkoop en reparatie van BMW's voor de Nederlandse en Belgische markt. Daarnaast beschikt AutoVitel over een muli merken werkplaats, een afdeling autoverhuur en shortlease!