Geweldige service in de werkplaats

Vandaag mijn auto weer gebracht voor de jaarlijkse APK en onderhoudsbeurt. Zoals gewoonlijk weer een geweldige service bij AutoVitel. De auto was snel klaar en uiteraard voor de prijs zoals deze vooraf afgesproken was. Toppers!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede service, vakmanschap en eerlijk! Top bedrijf met supermooi aanbod van auto’s

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Samen met mijn vrouw ben ik afgelopen week bij Autovitel in Waalwijk een 5-serie Touring gaan bekijken omdat we graag wat groter wilde gaan rijden. De auto was exact zoals de verkoper deze had omschreven via de telefoon. Na een heel net voorstel met onze 3-serie als inruil hebben we deze prachtige 5-serie gekocht. Voor iedereen die opzoek is naar een mooie en eerlijke BMW is Autovitel zeker een aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gisteren is bij mijn Citroën C1 weer een grote beurt en de jaarlijkse APK uitgevoerd. Ik ben erg te spreken over de service bij Autovitel!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Reeds weer mijn tweede auto gekocht bij Autovitel! Voor mijn vorige auto kreeg ik een eerlijke inruilprijs terug en ik kan weer jaren vooruit met mijn nieuwe BMW 520 Touring.\r\n\r\nTot de volgende auto!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn man en ik hebben bijna één jaar geleden een hele leuke bmw 3-serie gekocht bij Autovitel. Toevallig waren wij afgelopen zaterdag in de buurt en gingen we even langs voor een kop koffie en een rondje in de super mooie showroom van Autovitel. Wat een pracht auto\'s! Mocht je op zoek zijn naar een gebruikte bmw met weinig kilometers en leuke opties is Autovitel echt een aanrader.\r\n\r\nWij hadden bij onze koop de afspraak gemaakt om nog een recensie te schrijven. Hier is hij dan mannen. Good job en super bedankt.\r\n\r\nGroetjes,\r\n\r\nSylvia & Ron Dankerlui

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gisteren mijn auto weer opgehaald na de jaarlijkse onderhoudsbeurt bij Autovitel. Weer zeer tevreden naar huis gegaan. Je wordt keurig op de hoogte gehouden en ik kan weer met een gerust hart met mijn auto rijden. Bedankt Autovitel en tot volgend jaar!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Twee weken geleden heb ik bij Autovitel een BMW 3-serie station gekocht en ben zeer goed en professioneel geholpen door de verkoper. Zonder twijfel een aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede uitleg en hoewel er een probleem was met de leasemaatschappij hebben ze het keurig opgelost. Ik heb mijn auto toch gewoon op kunnen halen. Top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een bedrijf waar je met een betrouwbaar gevoel en een gerust je auto in onderhoud geeft en waar meegedacht wordt om de kosten zo laag mogelijk te houden. Eerlijk helder en duidelijk advies met persoonlijke aandacht. Erg vriendelijk, klantgericht en deskundig personeel, complimenten!!!

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn vrouw en ik hebben hier 15 september j.l een audi a6 30tdi quatro gekocht.voor de inruil van eenzelde audi hebben we een nette inruil prijs gekregen. NU 4 maanden later rijden we nog steeds zonder problemen en plezier in deze audi.Joey de verkoper heeft alles netjes geregeld en ons netjes te woord gestaan .Een aanrader om te gaan kijken voor een deftige auto ,hebben prachtige auto\'s staan .

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na jarenlang Ford te hebben gereden (S-max als laatste), incl. onderhoud bij een officiële merkdealer, was ik begin 2017 toe aan een merk in het hogere segment. Maar dan niet met de hoge onderhoudskosten die horen bij de betreffende merkdealers. Na een lange online zoektocht door heel Nederland, kwam ik uit bij Autovitel in Waalwijk. Gespecialiseerd in ex-lease BMW’s, met uitstekende service- en garantievoorwaarden, een werkplaats met kundige monteurs en heel schappelijke onderhoudstarieven. Inmiddels rijd ik ruim 1,5 jaar een BMW 5-serie; de servicebeurten zijn prima geprijsd, reparaties worden snel en kundig gedaan, zelfs vervangend vervoer is verrassend betaalbaar. Vergeleken met m’n laatste Ford ben ik enorm vooruitgegaan qua comfort, maar zijn de kosten gevoelsmatig gelijk gebleven. BMW maakt rijden geweldig, Autovitel maakt BMW rijden bereikbaar!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Enthousiaste mensen en Service gericht. Onze complimenten

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Professioneel, Mooi bedrijf, Vriendelijk personeel!\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb hier een mooie auto gekocht en werd goed geholpen. Ben meteen gewezen op een hele kleine schade die heel netjes gerepareerd is. Zeker aan te bevelen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nu vier weken terug een auto gekocht bij Dennis van autovitell en nog steeds heel erg blij met onze aankoop. Service bij autovitel is meer dan goed en afspraken worden nagekomen. autovitel heeft een mooi pand met een ruime keuze occasions. Echt een aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fantastische service. Van a tot z was alles tot in de puntjes geregeld, super blij met mijn nieuwe 1-Serie.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor ons de tweede keer dat wij een auto hebben gekocht bij autovitel. Service en klantvriendelijkheid nog steeds super. Uitstraling wordt alsmaar mooier. Wij zijn nog steeds super tevreden en tot over 2 jaar.\r\n\r\nGroetjes Richard

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto gekocht , volvo s60 met 3 maand apk . Deze werd helemaal gechekt en van een nieuwe apk voorzien . Top heren . Heb alles ervaren als een heel vriendelijke en heel goede service.

Over Autovitel