Altijd ff belletje wat er moet gebeuren en ff overleg over de kosten

Snel en aardig

Effectief en aardig.

Bellen even hoe het er voor staat en wat ze hebben gedaan en wat ze kunnen gaan doen.

Vriendelijk geholpen, kennis van zaken

Goed afgeleverd. Houdt zich aan afspraak.

Niet duur Flexibel Houdt zich aan vooraf gemaakte prijs afspraak. Vriendelijk.

Prettige bejegening, geen opdringen, in een woord super.

Prettige geholpen zonder druk of iets dergelijks. Mogelijkheid om nog dingen te bespreken.

Snel opgelost

Goed op de hoogte gehouden van het probleem.

Prettig, efficiënt, professioneel.

Eerste kennismaking met garage in het dorp waarikben komen wonen: fuortdaliks bereidwillich om te helpen, profesjoneel en freonlik.

zoals gewoonlijk, prima

Grote beurt en APK, telefonisch de resultaten van de APK keuring ontvangen en reparatie afgesproken. Duidelijk aangegeven waar keuzes gemaakt konden worden.

Duidelijke prijsopgaaf en prima uitvoering

Alles naar wens

Super!

De eerste indruk bij de garage (met hout en vol zonnepanelen) was al zeer positief, en werd daarna nog beter door het vriendelijke personeel met kennis van zaken. Na een proefrit was ik helemaal overtuigd en rij ik met veel plezier nu in een elektrische Zoe :) Aanrader!

Supersnelle service

Op zeer korte termijn een leenauto kunnen krijgen tegen een heel schappelijk tarief. Top!

Blij met onze nieuwe Volvo!

Van een XC70 uit 2006 naar een V60 uit 2017 is een hele stap. Gelukkig konden we uitstekend bij Olijnsma terecht. Hier hebben we met een prima inruilprijs een mooie Volvo V60 kunnen kopen. Alles werd door Kees vlot en probleemloos afgehandeld. Voor de vervanging van de auto van mijn vrouw komen we t.z.t. zeker bij jullie terug!

Een electrische auto gekocht en de huidige ingeruild. Van A tot Z een zeer goed en helder contact gehad. De auto's gewisseld aan het begin van de afsluitdijk wat op een heel juiste en prettige manier is verlopen. Een aanrader wanneer je op zoek bent naar een betrouwbare en klantvriendelijke dealer.

Super service, klantvriendelijk en zeer vakkundig!

Altijd goed en vakkundig. Daarnaast erg vriendelijk en hulpvaardig.

Gastvrij, klantvriendelijk en prima service.

Vlotte actie

Dikke prima!

Alles is volgens afspraak verlopen.

Goeie prijs Prima personeel Goeie prijs product verhouding M.a.w. Een garage waar je weer terug komt

Je kan maar een keer een eerste indruk maken….

Prettig contact via alle digitale kanalen. Houden goed de snelheid in het hele proces van aankoop tot levering.

Goede en attente service, alle onderdelen voor de APK goed doorgelopen en afgewerkt.en

Afspraak kon snel gemaakt worden, leenauto onder goede condities geleverd. Bij het ophalen alles doorgesproken met goede kennis van zaken. Zorgvuldig en daardoor ok betrouwbaar. Lange klantervaring.

Geslaagde online aankoop van renault zoe

Vriendelijk en correct contact eerst via marktplaats en later telefonisch. Proefrit aan huis waarbij de auto op een oplegger werd gebracht. Telefonisch contact voor additionele vragen en aansluitend alles binnen half uur in orde gebracht. Aanbod en de auto klopte gewoon. Eerlijk bedrijf wat zeker een verademing is. Prijzen zijn weliswaar concurrend of licht hoger maar ik betaal liever iets meer bij een betrouwbare zaak. Voor de zoektocht naar de volgende 2e auto heb ik hen ook al gevraagd om voor mij te kijken.

Fantastisch!

Een raar krassend geluid waarneembaar in de auto, mijn man en ik vertrouwden het niet. Wij waren in de buurt en toch even langsgereden, auto werd meteen op de brug gezet. Conclusie, remblokken zeer dun en de remschijven onder de minimale dikte. Onderdelen werden meteen besteld en gemonteerd. Wij zijn geen vaste klant bij Auto Olijnsma, maar gezien de fantastische service ( we kregen de remblokken en remschijven te zien en alles werd ons uitgelegd aan de balie), hebben zij er een nieuwe klant bij. Bedankt voor de geruststelling en het bakje koffie.

We zijn super tevreden met onze nieuw Renault Captur