Uitstekende service

Al jaren zeer tevreden. Goede communicatie, snelle service, goed vervangend vervoer en vakkundig!

Alles prima!

Duidelijke communicatie, transparant zakelijk, je wordt net behandeld en goede service

Snel, vakkundig, klantvriendelijk

x

Behulpzaam en klantvriendelijk

Onze ervaring met Olijnsma was zeer positief. Wij zijn op een zaterdagmiddag bij een Mercedes E200 gaan kijken, na een uitgebreide proefrit hadden we nog wat vragen over de auto. De verkoper nam alle tijd om onze vragen te beantwoorden en ook om dingen uit te leggen qua opties in de auto. Vervolgens gaven wij aan dat we er goed over na wilden denken al voor wij besloten tot koop van de auto. Ondanks andere geïnteresseerden was dit geen probleem, de auto werd voor ons gereserveerd tot maandag 12.00uur. Uiteindelijk hebben wij besloten over te gaan tot het kopen van de auto, voor onze auto werd een eerlijke inruil prijs geboden. De auto werd keurig afgeleverd met een nieuwe APK en gekalibreerde parkeer sensoren zoals afgesproken. Mocht ik in de toekomst op zoek zijn naar een andere auto dan zou ik eerst een kijkje nemen of Olijnsma niet toevallig iets heeft staan waar ik naar op zoek ben.

wederom een topservice

Schroef in de band, gewoon ff tussendoor geholpen, top!

Heel goed geholpen. Goede prijs kwaliteitverhouding.

Super geholpen. Mooie auto gekocht tegen een hele nette prijs. Nette afhandeling.

Snel geholpen, prima service.

Vanmorgen een aanhangwagen gehuurd. Ik kreeg zelfs hulp bij het koppelen van de aanhanger aan mijn auto. Dat heb ik bij andere verhuurders nog niet meegemaakt. De ervaring van vanmorgen komt gewoon overeen met de vroegere contacten (onderhoud leaseauto en huren elektrische deelauto) bij Olijnsma. Volgende keer weer naar Olijnsma! O ja, probeer ook eens de elektrische deelauto.

prima garage

keurige garage , met vriendelijke personeel

Goed geholpen

We zijn weer goed geholpen. Tijdens telefoongesprek is er keurig verteld wat er gedaan is aan de auto en wat de kosten in totaal waren, wat er in de toekomst eventueel vervangen moet worden.

Super veel service, voor deze onhandige kopers.

Fijne verkoper. Met veel geduld. We raden iedereen deze garage aan. Goede prijs.

Ontspannen en ongedwongen

Ontvangen met een kop koffie. Een proefrit gemaakt. Daarna gemoedelijk met Hielke-Jan de verkoop kortgesloten.

oplossing gericht

geef een probleem aan, of heb een vraag. Het wordt opgelost.

Prima garage , fijn personeel

Altijd naar wens

Altijd dikke prima

Prima altijd zeer klant vriendelijk

Vriendelijk personeel. Goed werk geleverd.

Geweldige garage

Super garage super service

Altijd goed

Vriendelijk, professioneel, uitstekende communicatie

Prima ervaring

Gebruikte Elektrische Renault zoe gekocht. Nette prijs. Kleine punten hersteld. Keurig op tijd afgeleverd.

Goede service, onderhoud volgens afspraak afgehandeld, vriendelijk personeel.

super!!!!

kwam met mijn scooter omdat mijn spiegel kapot was en ik dat zelf niet kon en in giekerk zit verder ook niks voor scooters dus ging even langs en hij heeft me gelijk geholpen!!!!

Voor, tijdens en na levering een hele fijne service!

Super!

Mooie auto gekocht. Goed nagekeken doorveen ervaren monteur! Echt een aanrader!

Top bedrijf!!

Klantgericht, vriendelijk en betrouwbaar bezeer behulpzaam