Zeer goed!!

Mijn ervaring met de mensen van Auto Olijnsma is zeer goed! Zeer ter zake kundig. Niet er omheen breien maar to the point zoals een autoverkoper betaamd :-) Gewoon zakelijk, niet moeilijk doen, vlot en met vleugje humor. Zeker 4 sterren waard, misschien wel 5 maar dit is de eerste keer dat ik een auto koop bij Auto Olijnsma. En ik heb altijd geleerd en ervaren, er is altijd ruimte voor verbetering :-)

Zeer vriendelijke en eerlijke verkoper

2 weken geleden hier de Volvo v40 1.6 uit 2015 gekocht. Bij binnenkomst werden wij vriendelijk ontvangen en kon ik direct beginnen aan de proefrit. Na afloop een kop koffie gehad en met een deal overeengekomen.

Wij zijn door uw verkoper zeer prettig geholpen.

Verder kan ik mededelen dat de gekochte VOLVO v70 1.6 ook prima bevalt.

Top service!!

De aandacht en expertise alsmede ontzettend goede service voor een prima prijs maken dit een top bedrijf!

Prima!

Prima service, vriendelijk personeel.

Ik ben al jaren klant en ze hebben mij altijd heel goed behandeld. Zowel de receptie als de werkplaats. Vriendelijk en aardig Kortom: Olijnsma is een prima garage

Ruim 30 jaar klant bij Olijnsma. Altijd goed geholpen bij onderhoud, reparatie(advies) of bij het kopen van een “nieuwe auto”. Ook nu weer bij het kopen van een auto. Niet opdringerig maar transparant en mee denkend zaken doen. Top!

Hele fijne ervaring

Afgelopen weekend een Renault Clio hier gekocht. Bij aankomst al meteen onder de indruk van de nette garage. We zijn super vriendelijk begeleid door Hielke-Jan tijdens de aankoop. Ook hebben we geen moment het idee gehad dat we te maken hadden met slinkse verkooppraatjes. Al met al een aanrader!

zoals altijd

vriendelijk, accuraat en betrouwbaar

goed geholpen

Ben goed geholpen ,hij was rustiger persoon

goed geholpen en zeer klant vriendelijk.

De ervaring was goed, zeer klant vriendelijk.

Prima!

Prettige garage, heel vriendelijk personeel en de auto is weer tip top inclusief schoonmaak binnen en buiten!

Reusachtig goed geadviseerd door Hielke -jan boersma.

zeer goed en een goed gesprek gehad .goed geadviseerd.en eerlijk . De afspraak was dat ik dinsdag de auto zou ophalen ..maar ongeduldig en na een tel kon ik het nog op de valreep 16.40 .de wagen een citroen c 5 stationcar ophalen in PERFECTE SHOWROOM STAAT een O kwam uit mijn mond..maandag morgen om 11.45 stond het nog buiten ..ongewassen en nog niet gecleand Nu echt GLANZEND VAN BINNEN EN BUITEN .. GEWOON PERFECT .. ZOU HIER ZO WEER EEN AUTO KOPEN

Prima service, duidelijk over reparatie en de kosten

Auto Olijnsma heeft een attente en prima service. Denken mee en/of vooruit. Duidelijk over welke kosten reparaties meebrengen en houden je hierover op de hoogte dus geen vervelende verrassingen achteraf. Auto wordt uitstekend onderhouden en gerepareerd.

top!

wij zijn altijd zeer tevreden.

Plezierig contact

Ontzettend fijn om in deze tijd een proefrit op eigen locatie te kunnen maken!

Altijd goed.

De service van het bedrijf en het onderhoud van de auto is dik in orde. Personeel is klantvriendelijk en behulpzaam, ik word goed op de hoogte gehouden wat er aan de auto moet gebeuren en welke kosten dat met zich meebrengt.

Erg tevreden met de persoonlijke service.

Altijd persoonlijke service bij Olijsma, Mijn opa kocht er jaren geleden al zijn auto's, ik heb mijn eerste auto ook bij hen gekocht, en al heb ik nu iets uit het buitenland gehaald, onderhoud blijft bij Olijnsma. Ik kan altijd bellen, ze weten wie ik ben, wat ik rij en wat er nodig is.

Correct en goed geholpen.

Zie boven

Helder communiceren, kon een leen auto mee krijgen, zelfs nog een presentje nadien en alles snel gedaan.

Perfect!

Altijd hele goeie service! Je hoeft maar te bellen en het is de zelfde dag geregelt!

Attente behandeling en doelgericht, mooi afgewerkt.

Goed en vlot behandeld en de reparatie is correct uitgevoerd.

Service op maat

Aangegeven wat ik wilde (apk en grote beurt) verder gewoon goed nagekeken en meegedacht. Je wordt geïnformeerd als er iets moet gebeuren voordat ze het uitvoeren! Top!

Goeie en eerlijke service.

Ik was al een tijdje op zoek naar een nieuwe auto. Het merk en type had ik al in mn hoofd. Bij meerdere garage's langs geweest en auto's bekeken, maar had er nooit een goed gevoel bij. Vanaf dag 1 dat ik bij deze garage ben langs geweest, ben ik netjes en eerlijk behandeld. Dat doet wel wat met je. Ik had meteen door dat deze auto hem moest worden, al vond ik de prijs wat te hoog. Gelukkig kon daar nog wat van af en hebben we een goeie deal gesloten ik zeer tevreden over ben. Later heb ik nog gebeld omdat ik mn eigen radio maar niet ingebouwd kreeg. Ik mocht meteen de volgende dag langs komen en ze hebben het voor me geregeld. Kosteloos. Dat vind ik nou goeie service.

gewoon goed.

uitstekende service.