Nieuwe koplamp en grote beurt. Rijd weer als een klokje

Een prima garage waar je je klant voelt

Een vriendelijk en professioneel bedrijf. Het eerste contact verliep 's avonds via WhatsApp en werd goed opgepakt. Heel handig om gelijk een afspraak te kunnen maken. Proefrit en gesprek daarna waren ook prima. Een mooie showroom met veel keus. Aflevering van de aangeschafte auto was een week later, ondanks dat de werkplaats het behoorlijk druk had. Auto Olijnsma heeft een degelijke en eerlijke uitstraling en hebben dat tot nu toe zeer goed waargemaakt. Een aanrader, dus.

Betrouwbare goede dienstverlening

Zeer positief! Staat een nette leenauto, of desgewenst fiets voor je klaar. Je wordt tussentijds keurig op de hoogte gehouden met hoe het er voor staat, en laten bij adviespunten de keuze aan de klant. Zeer fijn om steeds op de hoogte te blijven, en dus geen verrassing achteraf! Kundig, en vriendelijk personeel!

Beter kan niet!

Zeer aangename zaak, vriendelijk contact en je wordt goed op de hoogte gehouden van de werkzaamheden die ze uitvoeren.

prima ontvangst en prima koffie. werkzaamheden worden vlot gedaan en ik ga tevreden naar huis

Goede koop gedaan

Na reageren op mp. zeer snel een reactie Ook op volgende mail’s snel antwoord Goede ontvangst bij bezoek Prettig gesprek met de verkoper en snel tot zaken gekomen Kortom een aanrader ondanks de afstand die ik er voor moest afleggen

Moest nog snel een bus huren, fijn meegedacht en goed geholpen!

Ik ben net als altijd bij jullie, vriendelijk geholpen. Tot de volgende keer!

Ik heb een super ervaring kan dit bedrijf zeker aanraden

Vlotte verkoper, werk met alle systemen whatsapp en mail om je te informeren. Nette auto's en we gaan het beleven.

Vervangend vervoer bij reparatie, meedenken met de klant mbt reaparatie en vervanging. Zorgvuldig en accuraat dus kortom heel tevreden.

Mooie auto fijne prijs en goede service

Ik wist wel wat ik wilde, maar een auto kopen in covid tijd lijkt toch lastig. Maar de service was perfect helemaal uit Friesland naar Amsterdam gebracht!

Vriendelijk, betrouwbaar en kwaliteit!

Strak gepland, snel gefixed!

Goede bereikbaarheid, duidelijke afspraken, heldere uitleg, snel opgelost!

Zoals altijd super service!

Altijd vriendelijk en correct.

Een ding verbaast mij altijd en dat is bij weke beurt de auto ook krijgt bij een volle ruitenproeiervloeistoftank daar toch nog vloeistof bij past. Voor de rest alleen maar lof.

Denken mee en fijn klantgericht team!

Als je een uitdaging met je auto, bedrijfswagen of camper hebt wordt het snel en vakkundig opgelost. Erg tevreden.

Volvo V40 2015

In Juni 2020 kwam ik op jullie website de mooie pearl white volvo v40 na een aantal keren gebeld te hebben hadden wij meteen vertrouwen in de verkoper na een proefrit compleet tevreden en toen de deal gemaakt. En de auto opgehaald. Na 6 maanden kreeg de auto een mankement de garage opgebeld en zij kwamen zonder enige tegenspraak netjes de auto ophalen en hebben het probleem goed verholpen. Dit noem ik service, Raad het zeker aan om hierzo een auto te kopen

Vriendelijk

Het was fijn om samen open te praten over de aankoop van de nieuwe auto. Wat er nog moest gebeuren. Samen hebben we de vorige garage gebeld over de werkzaamheden die zijn gedaan aan de auto. De overdracht was netjes en snel. Uitleg aan de auto was duidelijk en dit vond ik erg fijn. Hielke Jan is een vriendelijk persoon en duidelijk en klantgericht. Geen gladde sales Praatjes ;)

Het is een klantvriendelijk bedrijf

X

Professioneel en klantvriendelijk!

Professionele autogarage met een persoonlijke benadering. Zeer aan te raden!

Goed ga zo door

Gewoon alles goed in orde en behulpzaam

altijd dik tevreden

Altijd dik tevreden

Uitstekend neemt de tijd voor je

Is ons tot zover goed bevallen vriendelijke verkoper Een puntje van aandacht Het gebruiker bosje bloemen bij aankoop auto is een aanrader

Correct en nauwkeurig

Prettige communicatie, helder en duidelijk! Telefonisch gehad over wat er buiten de beurt nog nodig was. Prima service!!!

Super snelle service!

Onderweg merkten we een probleem met de auto en hebben we gekeken of we Olijnsma konden halen. Uiteraard van te voren even gebeld en vriendelijk te woord gestaan. Eenmaal aangekomen werd er meteen met ons meegedacht. Zo kregen we een leenauto mee en werd er meteen door de monteur een kleine testrit gemaakt om zelf het probleem ook te constateren. De volgende dag was de auto alweer klaar en bleek, gelukkig, de schade mee te vallen. Alle uitleg was heel duidelijk en werd rustig aan ons uitgelegd. Deze garage is zeker een aanrader!

Vriendelijk, zoals afgesproken!

prettig geholpen. Eerlijk, duidelijk en vriendelijk geholpen!