Klantvriendelijk, goede overleg cultuur, wordt met je mee gedacht

Zeer tevreden, klantvriendelijkheid zeer goed, prima service. Bedrijf 👍 om aan te bevelen

Onze eerste indruk is zeer positief.

Het personeel lijkt ons kundig, vriendelijk en meedenkend.

Geheel naar verwachting.

Prima geholpen en prettig personeel.

Toppers!

De klant staat nr:1

Vlot en vriendelijk

Snel, adequaat en vriendelijk geholpen

Ik ben al jaren naar volle tevredenheid klant bij Auto Olijnsma. Ook nu ben ik weer uitstekend en erg prettig geholpen.

Klasse bedrijf !

Heel behulpzaam, meedenkend, komen met oplossingen ,netjes !

Zeer goed.

De dame achter de balie heeft voor mij extra tijd ( werk) uitgetrokken om uit te zoeken wat de beste banden keuze voor mij was, ook zeer goed de prijs vergelijking gedaan. Tussen door heeft zij mij ook nog thuis gebracht en opgehaald, kan toch niet beter, bedankt voor alles en tot ziens. Mvg Guido.

Zeer goede service

Vriendelijke en kundige mensen die zeer goede service bieden. Wij zijn al jaren klant en dat bevalt uitstekend.

Uiterst vriendelijk en behulpzaam

Altijd bereid om mee te denken. Vriendelijke benadering. Ook door de telefoon correct en vriendelijk. Als ik een andere auto zoek kijk ik altijd op de site en indien mijn wens aanwezig is zou ik hem zeker hier kopen.

Er wordt kwaliteit geleverd.

Het werk wordt als afgesproken en goed uitgevoerd.

Vriendelijk, deskundig en meedenkend.

Aankoop auto, mijn eerste aangekochte auto! Hoe mooi is het dan dat je prettig geholpen wordt en goed geadviseerd! Ik kom zeker voor onderhoud terug, werkplaats is om door een ringetje te halen👌🏽 Zegt genoeg over de werkwijze en vakmanschap.

Mooi bedrijf, fijn geholpen

Heerlijk gewoon zonder veel onnodige luxe zoals dat meestal in het westen van Nederland gaat. Ongedwongen en fijn geholpen.

Dik in orde

Werk conform afspraak, prettige manier van communiceren

zoals altijd gewoon uitstekend

gewoon goede service en uitstekende begeleiding en afhandeling

Vakkundig en vriendelijk

Vriendelijke en vakkundige service. Uitstekende monteurs, zeer klantvriendelijk en goede communicatie aar de klant. Als het kan word je meteen geholpen.

Snelle service tegen een scherpe prijs

Seat gebracht i.v.m. een defecte kachel. Probleem binnen een uurtje geanalyseerd en a.d.h.v. een nette offerte voor het einde van de dag verholpen. Heldere communicatie en vriendelijk te woord gestaan.

Prima service en kwaliteit

Altijd goed geregeld, dichtbij, goede service en kwaliteit

Vriendelijk, goede service en professioneel

We hebben hier een auto gekocht en zijn zeer zorgvuldig en vriendelijk geholpen. Er werd ruim tijd en aandacht voor ons gemaakt en er werd oplossingsgericht meegedacht. Hylke-Jan bedankt!!

Alles weer prima geregeld!

De grote beurt is weer gedaan. Alles goed nagelopen, denk ik. Geen onregelmatigheden. Mooi volgens afspraak, met goed advies. Kan weer een goede tijd verder! Dank!

Heel goed geholpen

Een zijde van mijn vooruit verwarming deed het niet. Hier is al eens naar gekeken door de dealer. Zij zijn er toen niet uitgekomen. Bij Olijnsma hebben ze het probleem gevonden en netjes gerepareerd.

Duidelijke afspraken gemaakt en het werk netjes uitgevoerd. Uitstraling bedrijf en service uitstekend. Volgens mij is de auto ook nog gewassen, prima service. puntje van aandacht; wellicht passender vervangend vervoer.

Snelle en betaalbare reparatie van carrosserie schad

uitstekend

goede service en vriendelijke medewerkers