Er wordt kwaliteit geleverd.

Het werk wordt als afgesproken en goed uitgevoerd.

Vriendelijk, deskundig en meedenkend.

Aankoop auto, mijn eerste aangekochte auto! Hoe mooi is het dan dat je prettig geholpen wordt en goed geadviseerd! Ik kom zeker voor onderhoud terug, werkplaats is om door een ringetje te halen👌🏽 Zegt genoeg over de werkwijze en vakmanschap.

Mooi bedrijf, fijn geholpen

Heerlijk gewoon zonder veel onnodige luxe zoals dat meestal in het westen van Nederland gaat. Ongedwongen en fijn geholpen.

Dik in orde

Werk conform afspraak, prettige manier van communiceren

zoals altijd gewoon uitstekend

gewoon goede service en uitstekende begeleiding en afhandeling

Vakkundig en vriendelijk

Vriendelijke en vakkundige service. Uitstekende monteurs, zeer klantvriendelijk en goede communicatie aar de klant. Als het kan word je meteen geholpen.

Snelle service tegen een scherpe prijs

Seat gebracht i.v.m. een defecte kachel. Probleem binnen een uurtje geanalyseerd en a.d.h.v. een nette offerte voor het einde van de dag verholpen. Heldere communicatie en vriendelijk te woord gestaan.

Prima service en kwaliteit

Altijd goed geregeld, dichtbij, goede service en kwaliteit

Vriendelijk, goede service en professioneel

We hebben hier een auto gekocht en zijn zeer zorgvuldig en vriendelijk geholpen. Er werd ruim tijd en aandacht voor ons gemaakt en er werd oplossingsgericht meegedacht. Hylke-Jan bedankt!!

Alles weer prima geregeld!

De grote beurt is weer gedaan. Alles goed nagelopen, denk ik. Geen onregelmatigheden. Mooi volgens afspraak, met goed advies. Kan weer een goede tijd verder! Dank!

Heel goed geholpen

Een zijde van mijn vooruit verwarming deed het niet. Hier is al eens naar gekeken door de dealer. Zij zijn er toen niet uitgekomen. Bij Olijnsma hebben ze het probleem gevonden en netjes gerepareerd.

Duidelijke afspraken gemaakt en het werk netjes uitgevoerd. Uitstraling bedrijf en service uitstekend. Volgens mij is de auto ook nog gewassen, prima service. puntje van aandacht; wellicht passender vervangend vervoer.

Snelle en betaalbare reparatie van carrosserie schad

uitstekend

goede service en vriendelijke medewerkers

Moest veel aan auto gebeuren. Eerst offerte gekregen daarna ingepland. Alles in 1 dag weer klaar en gratis leenauto. Top toch. En krijg je 2weken na de tijd een telefoontje of alles naar wens is. Goed geregeld daar.

korte lijnen.sterke relatie

Duidelijke afspraken

Klantvriendelijk en servicegericht

Bij aankomst gelijk het gevoel dat je welkom bent. Een redelijk bedrag gekregen voor mijn inruil en we konden de deal snel met Hielke-Jan sluiten. De auto heeft een nieuwe beurt gekregen en daarna is de auto gepoetst. Tenslotte nog een doosje bonbons mee voor thuis. Echt hostmanship, hier kunnen andere garagehouders een voorbeeld aan nemen.

Vriendelijk en zeer professioneel

Service is fantastisch

Bijzonder vriendelijke, behulpzame eigenaar en medewerkers. Wederom een zeer prettige ervaring

Goede en vriendelijke service

Er wordt snel en efficiënt gehandeld, na 1 telefoontje zijn de acties uitgezet.

Vriendelijk en vakkundig en vrijblijvend geholpen.

Bij Olijnsma een prachtige Saab gekocht. hierbij ben ik prima geholpen door Kees. Hij stond ons vriendelijk te woord zonder druk te leggen op een beslissing. Op verzoek kon de auto snel geleverd worden, met nieuwe apk en zonder rijklaar kosten.

Vriendelijk personeel

Goede service en aardige mensen die goede uitleg geven.

Na APK keuring van mijn voertuig tevreden!

Klantvriendelijk, deskundig

Super!

Huren van huurauto

Zeer behulpzaam en meedenkend, zeer scherpe tarieven. Tevens zeer mooie vestiging

Mijn auto had een zeer specifiek probleem in de software. Auto Olijnsma heeft dit opgelost en de communicatie was zeer fijn en ook direct.