Zo als gewoonlijk, TOP service!!

Vakkundig, betrouwbaar en klantgericht.

heel fijn met veel kwaliteit

Dit bedrijf denkt met je mee niets te veel en erg veel kwaliteit . erg prettige samenwerking. super tevreden

100% Tevreden

Eerlijk en betrouwbaar bedrijf.

Al 6 jaar een trouwe klant

Service en kwaliteit staat voorop! Mooi om te zien dat je op elk moment welkom bent. De koffie staat klaar en als het zo uitkomt kun je een broodje mee-eten. Het gaat ook om de kleine service dingen waarin ze echt in uitblinken. Ze denken mee, zijn oplossingsgericht en leveren goed werk tegen scherpe prijzen. Zijn oprecht en betrouwbaar maken graag tijd voor een praatje. Een familie bedrijf waar gewerkt wordt met passie voor het vak..chapeau mannen!

Uitstekend!!

Kon gelijk geholpen worden net als altijd Service uitstekend werd netjes thuis gebracht en daarna weer opgehaald. Auto was ook snel gerepareerd.

goed meegedacht

Een niet meer sluitend en rammelend portierraam bleek een andere oorzaak te hebben als vooraf gedacht maar werd net zo vlot hersteld tegen een, voor mij, schappelijke prijs.

Super goed en eerlijk bedrijf

Moest voor de keuring en weer was weer toppie. Je word er zo Vriendelijk en keurig geholpen. Echt top bedrijf

Service gericht

Voor het eerst uw garage bezocht. Zeer prettig en zeer persoonlijk. Snelle service. Geeft vertrouwen en de koffie was lekker! Zeker tot een volgende keer

Heel netjes en vriendelijk geholpen.

Ik kan dit bedrijf aan iedereen aanbevelen. Je word er altijd erg gastvrij ontvangen. De monteurs hebben echt verstand van zaken, en zijn erg op de hoogte van alle nieuwe technieken op auto gebied. Je kunt er terecht met alle merken auto’s. Dit autobedrijf kan ik iedereen aanbevelen.

Topservice

Topservice.

Ze zijn precies.

Goed geholpen, naar mijn zin. Kom zeker terug.

probleem keurig opgelost

Super!

Snelle service en meedenken! Gewoon helemaal top

Fijne mensen om mee samen te werken

Fijne mensen met vakkennis

Altijd dik tevreden!

Al jaren klant zowel prive als zakelijk. Goede service en vakmanschap, kortom zeer tevreden over autobedrijf van der Vaart !

Onderhoudsbeurt geheel cf afspraak. Prima werk!

Vriendelijk en behulpzaam maar bovenal deskundigheid op onderhoudsgebied. Prijs en kwaliteit in balans.

Altijd behulpzaam!

Alle drie de heren Van der Vaart zijn vriendelijk en altijd hulpvaardig! Ik kom er graag.

Vlotte en snelle goede service. Overtrof mijn verwachtingen.

Na 11 jaar in Duitsland gewoond te hebben zocht ik in de buurt een nieuwe garage. Ik hoorde van andere inwoners van mijn dorp dat de service van Van de Vaart zeer goed was. Geen spijt van. Mogelijke tip !! Wat ik wel miste was dat de auto na de service beurt niet gewassen was. In Duitsland krijg je deze na een beurt gewassen en uitgezogen mee.

vriendelijk en er is daar altijd tijd voor u

Het is soms gewoon zo ,er zijn bedrijven die gewoon echt een 9 verdienen.

Mooi bedrijf en zeer klantvriendelijk personeel

Afgelopen week hebben we rond gekeken bij dit mooie bedrijf van der Vaart naast de intratuin in het leuke dorp Elst. En zijn zeer netjes geholpen onder het genot van een lekker kopje koffie. Zowel vader als zoon zijn relaxed en professioneel ongedwongen doch hulpvaardig ingesteld en geven je een goed gevoel bij een te maken keuze.. Mijn vrouw had haar keuze snel gemaakt tussen alle mooie occasions koos ze een hele nette Opel Agila. Voor me zelf zag ook al een mooie VW Fox staan. Ik weet zeker dat we hier nog eens terug komen. Een aanrader voor iedereen die een leuke auto zoekt in elke klasse.. Jan en Carolien van Heerd uit Arnhem

Super snelle service!!

Maandag met pech komen testaan Vandaag rij ik weer super service En weten waar ze over praten

Snel, klantvriendelijk, efficiënt

Zie boven

bekwaam en duidelijk wat moet gebeuren

wordt eerst gebeld vooraf de montage

Prettige omgang met klanten

Goede service, goed ontvangen en erg behulpzaam en meedenekend .

Perfecte garage !

Vriendelijke ontvangst. Aandacht voor probleem , meedenken en geven van optie-s. Alles zeer schoon.