Betrouwbaar en duidelijk

Vriendelijk en professioneel

Vakgarage, goede en snelle service!

Goede en snelle service, vriendelijk en duidelijk.

Met groot vertrouwen elke keer weer draag ik de auto over voor de noodzakelijke beurten.

Een bijzonder prettige sfeer en ontvangst elke keer weer bij een beurt of een bezoek. En niet minder belangrijk: snelle en vakkundige hulp. Wat wil je als autobezitter nog meer?

Top bedrijf

Vorige week gebeld , deze week APK gekeurd en tot mijn grote verrassing stond onze bedrijfsbus 's middags om 14.00 uur al weer op het terrein. werd netjes thuis afgeleverd zonder dat ik daar om gevraagd had. Super, ben er zeer over tevreden Henny van Beuningen Handelsonderneming Hobbytractor BV

Vriendelijk, behulpzaam, vakmannen.

Mooi familiebedrijf.

Soepel en snel

Super service fair price

Alleen maar goede ervaring. Al jarenlang.

Super, maakt mijn dag weer goed!!!

Altijd netjes volgens afspraak, bij wijziging altijd eerst een belletje, dus nooit schrikken bij het afrekenen, al jaren vaste klant bij deze mannen, tot de volgende keer, groet, M.van Loosbroek, Overasselt

Pretting, correct en professioneel

Afspraak snel gemaakt. Bij de beurt een controle rapport via email en een telefoontje met toelichting en voor overleg. Uitvoering van de beurt zonder mitsen, maren of verassingen en een gedetaileerde factuur achteraf. Dat alles in een prettige sfeer. Kortom correct en professioneel.

Goede service en flexibel

Betrouwbaar

Voor het eerst een grote reparatie laten doen. Wat ik wel weet is dat alles gemoedelijk gaat daar houden wij van. Netjes telefoon gekregen voor het waarom van extra onkosten, natuurlijk in overleg. We komen zekers bij jullie terug bedankt voor de fijne service.

Top garage met topservice!

Vakmannen! En een mooie schone garage zoals het hoort!

Super snel en goed geholpen

Kreeg de auto niet meer in een versnelling. Gebeld smiddags en ik kon de auto langs komen brengen. auto ‘s avonds gebracht en de volgende ochtend al gebeld dat hij gemaakt was. Omdat het er op het eerste oog voor iemand zonder al te veel auto kennis best wel vervelend uitzag was ik bang mijn auto een tijdje kwijt te zijn. Auto die avond gebracht en de volgende ochtend al gebeld dat hij gemaakt was. Achteraf bleek er iets afgebroken te zijn bij het schakelmechanisme en viel het dus allemaal reuze mee. Ben snel en goed geholpen door deze garage en ik kom hier zeker nog eens terug.

Betrouwbaar en vakbekwaam bedrijf

Ik ben sinds de oprichting in 2011 klant bij van der Vaart auto's. Een bedrijf met zeer vakkundige monteurs. De persoonlijke benadering en de passie voor het vak zorgen ervoor dat ik altijd na een apk, onderhoud beurt of reparatie weer met een veilig gevoel op weg kan. Je kunt er altijd binnen lopen als je een vraag hebt of voor een advies. Dank voor de goede service mannen. Ik hoop dat ik er nog lang gebruik van mag maken. Peter Hendriks.

Zeer nette ontvangst en reparatie volgens afspraak.

Geweldige service

Medewerkers van vd Vaart zijn kundig en werken klantgericht. Communiceren duidelijk zodat verwachtingen goed worden gemanaged. Ze denken goed met de klant mee, ik raad ze zeker aan!

Zeer goed bedrijf een aanrader.

Vriendelijk en men weet waarover men praat. Er wordt goede uitleg gegeven over de reparatie. Men kijkt eerst wat er gedaan moet worden en neemt dan telefonisch contact op met de klant. Er wordt overleg gepleegd en geeft een Prijsindicatie. Men krijgt een duidelijke factuur waarop alle werkzaamheden staan vermeld inclusief de gebruikte materialen.

Netjes,op afspraak nakomen,

Rekening,goed leesbaar en begrijpelijk,

• Reden bezoek Andere reden

Toppers zijn het wederom

Denken goed mee, prettige manier van communicatie en geven je op en eerdelijk advies over wat wel en niet moet/mag.

Perfecte professionele en snelle service.

Heerlijk familiebedrijf: ontzettend klantvriendelijk, begripvol en meedenkend. En superfijn alles onder 1 dak van APK tot onderhoud, herstel en ook nog kentekenloket. Zo konden wij met een gerust hart op vakantie en alles overlaten en op afstand regelen. Top!!

Beste Garage tot nu voor mijn

Heb al veel Garagen gezien jullie zijn de besten

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Ervaar zelf deze vak monteurs, bij stap 1 binnen, weet je dat je hier op het goede adres bent!!

Dit hard werkend familie bedrijf heeft onlangs de naam Auto Vakmeester, mogen toevoegen op hun luifel. Echt een welverdiende opstap, voor deze vak monteurs. Eerlijk, vriendelijk, en altijd de afspraken nakomen. Iedereen werkt voor of achter de schermen mee, om dit succes volle autobedrijf, te laten door groeien! Echt een aanwinst voor de regio Overasselt en ver daar buiten. Mocht u nog op zoek zijn naar een betrouwbare garage, dan bent u hier aan het goede adres.

Prima geregeld allemaal. Precies als afgesproken en daarom geen verassingen.

Vooraf auto in systeem gezet en op basis puntenlijst alles nagelopen. Vervolgens met mij contact genomen alles doorgesproken en afgesproken wat er gedaan zou worden. Vervolgens melding auto klaar en alles geheel conform afspraak gedaan. Wat mij betreft dikke 10 voor de mannen daar.

Goede service, duidelijk, goede communicatie.

Echte vakmannen. Leveren goed en snel werk. Vooraf alles duidelijk besproken. Als er iets is of extra kosten zijn word er netjes gebeld. Regelen goede onderdelen voor een goede prijs.

Goed en netjes

Schoonenburgseweg 9