Prima ,

Meteen vriendelijk ontvangen , een bedrijf die positiviteit uitstraalt Ik denk een goed bedrijf

alles volgens afspraak

alles volgens afspraak

Geweldige service

Je wordt snel behandeld en een goede beoordeling over je auto.

zoals altijd een goede service.

Je wordt altijd goed en vriendelijk geholpen.

Correcte afhandeling en goede service

Ben nu 3 jaar bij klant bij van der Vaart en ben heel tevreden. Altijd correct en vooraf prijsindicatie die dan ook klopt. Perfecte service.

correcte afhandeling, goede voorlichting, goede offertes

Een bedrijf wat bij binnenkomst reeds professioneel oogt. De eerste indruk wordt bevestigd als je auto gereed staat.

zie onder

goede en snelle en vriendelijke bediening

Altijd top!

Zoals inmiddels gewend valt op de service van Paul en Nico niets aan te merken. Geen gejaagd gedoe, maar vakwerk en aandacht voor de klant. Zelfs in deze lastige tijd en zelfs keurig een ontsmettende handgel ivm de Corona problematiek. Los van alle ongemakken waar we in deze tijd mee te maken hebben, blijven deze mannen goed werk verrichten. Ze houden er goed rekening mee, maar lopen geen paniek te zaaien. Weer bedankt mannen!

Goede en nette behandeling,reparatie correct en betaalbaar

Getalenteerde monteurs,nette en goede ontvangst,zeer Ik ben tevreden

Vriendelijke en goeie service

Bij van der vaart word je altijd goed en vriendelijk geholpen.

PERFECT

Ik ben van daag langs geweest voor inwendigemoter reiniging. Auto is helemaal als nieuw geworden. Rijd en schakeld veel beleter Advies opmaat alle vragen werden gewoon goed beantwoord. Eerlijke goeie mensen. Prijs en de kwaliteit heel goed👍🏼👍🏼 Nogmaals bedankt

Super weer

Altijd goede service en super vriendelijk personeel

super bedrijf correct en eerlijk

Dit is nu echt een ouderwets bedrijf waar je geen nummer bent. Super vriendelijke Jongens. En bellen altijd van te voren als er iets tegenvalt. Dit is een bedrijf waar ik graag kom.En de koffie staat altijd klaar. Kortom een fijn bedrijf

Prima service en klantgericht

Zeker aanbeveling

prettig geholpen.

wij zijn prettig geholpen bij " van der Vaart" . ze namen de tijd om ons te helpen. werden voorzien van een lekker bakje koffie en namen de tijd om alle vragen te beantwoorden. bij verkoop hebben ze zich aan de gemaakte afspraken gehouden en vervangen wat we overeen gekomen zijn. ook na de deal werd je niet de zaak uitgekeken.

Zo als gewoonlijk, TOP service!!

Vakkundig, betrouwbaar en klantgericht.

heel fijn met veel kwaliteit

Dit bedrijf denkt met je mee niets te veel en erg veel kwaliteit . erg prettige samenwerking. super tevreden

100% Tevreden

Eerlijk en betrouwbaar bedrijf.

Al 6 jaar een trouwe klant

Service en kwaliteit staat voorop! Mooi om te zien dat je op elk moment welkom bent. De koffie staat klaar en als het zo uitkomt kun je een broodje mee-eten. Het gaat ook om de kleine service dingen waarin ze echt in uitblinken. Ze denken mee, zijn oplossingsgericht en leveren goed werk tegen scherpe prijzen. Zijn oprecht en betrouwbaar maken graag tijd voor een praatje. Een familie bedrijf waar gewerkt wordt met passie voor het vak..chapeau mannen!

Uitstekend!!

Kon gelijk geholpen worden net als altijd Service uitstekend werd netjes thuis gebracht en daarna weer opgehaald. Auto was ook snel gerepareerd.

goed meegedacht

Een niet meer sluitend en rammelend portierraam bleek een andere oorzaak te hebben als vooraf gedacht maar werd net zo vlot hersteld tegen een, voor mij, schappelijke prijs.

Super goed en eerlijk bedrijf

Moest voor de keuring en weer was weer toppie. Je word er zo Vriendelijk en keurig geholpen. Echt top bedrijf

Service gericht

Voor het eerst uw garage bezocht. Zeer prettig en zeer persoonlijk. Snelle service. Geeft vertrouwen en de koffie was lekker! Zeker tot een volgende keer

Heel netjes en vriendelijk geholpen.

Ik kan dit bedrijf aan iedereen aanbevelen. Je word er altijd erg gastvrij ontvangen. De monteurs hebben echt verstand van zaken, en zijn erg op de hoogte van alle nieuwe technieken op auto gebied. Je kunt er terecht met alle merken auto’s. Dit autobedrijf kan ik iedereen aanbevelen.

Topservice

Topservice.