Mijn ervaringen zijn super goed met dit berdrijf en de mensen

Ik heb als bedrijf niet zulke goede ervaringen bij andere bedrijven en kan daarom ook goed vergelijken. Bij dit bedrijf staat kwaliteit heel hoog in het vaandel en heb volledige vertrouwen in de monteurs wat super fijn werken is voor mij. Het meedenken is buiten gewoon fijn en de aandacht en klant vriendelijkheid is echt super goed. Ik beveel dit bedrijf aan met een dikke JA

Goed-netjes en correct

Je bent hier een klant. Je wordt netjes en correct geholpen .

Service!

Direct tijd voor kostenloze klachtdiagnose terwijl deze auto elders nog garantie geniet. (Wel klant andere auto uiteraard!)

Er wordt met je meegedacht.

Naast meedenken wordt er natuurlijk prima werk afgeleverd. Je voelt je veilig in je auto en op de weg

Zeer net en behulpzaam bedrijf

Ik breng onze auto.s busjes er graag na toe. Weet dan ook zeker dat alles weer op en top is

Prima en snel met apk.keuring. En vriendelijk personeel.

Goed en snel geholpen.

Prettige samenwerking.

Prettige communicatie en overleg.

Ik kom nu voor 5 of 6 jaar terug bij auto bedrijf van der vaart voor de jaarlijkse keuring. Ben een tevrede klant. Of mijn voertuig eerste keer goed gekeurt word of dat voertuig pas naar reparatie goed gekeurt word. De medewerkers zijn vriendelijke voeren apk keuring goed uit. Om veilig op de openbare weg te kunnen rijden. Ik kom jaar naar jaar terug voor de jaarlijkse keuring bij auto bedrijf van der vaart.

super service

Mijn auto startte niet meer. Kon gelijk terecht en de accu is direct vervangen. Super service.

Gewoon heel goed

Ik ben altijd goed behandeld

Goede service, vakkundig gerepareerd en uitstekende koffie!

Prima service.

Prima service en klantvriendelijkheid.

Zeer goede service, en vakmensen

Kwam na wat minder goede ervaringen met de merkdealer met mijn camper bij Van der Vaart terecht. Werd vriendelijk ontvangen. Na het uitvoeren van de grote beurt en het vervangen van de distributie riem is mijn camper ruim 15% zuiniger geworden. Paul, compliment vakwerk! Ook zelden een werkplaats gezien die zo netjes opgeruimd en schoon is.

Prima ,

Meteen vriendelijk ontvangen , een bedrijf die positiviteit uitstraalt Ik denk een goed bedrijf

alles volgens afspraak

alles volgens afspraak

Geweldige service

Je wordt snel behandeld en een goede beoordeling over je auto.

zoals altijd een goede service.

Je wordt altijd goed en vriendelijk geholpen.

Correcte afhandeling en goede service

Ben nu 3 jaar bij klant bij van der Vaart en ben heel tevreden. Altijd correct en vooraf prijsindicatie die dan ook klopt. Perfecte service.

correcte afhandeling, goede voorlichting, goede offertes

Een bedrijf wat bij binnenkomst reeds professioneel oogt. De eerste indruk wordt bevestigd als je auto gereed staat.

zie onder

goede en snelle en vriendelijke bediening

Altijd top!

Zoals inmiddels gewend valt op de service van Paul en Nico niets aan te merken. Geen gejaagd gedoe, maar vakwerk en aandacht voor de klant. Zelfs in deze lastige tijd en zelfs keurig een ontsmettende handgel ivm de Corona problematiek. Los van alle ongemakken waar we in deze tijd mee te maken hebben, blijven deze mannen goed werk verrichten. Ze houden er goed rekening mee, maar lopen geen paniek te zaaien. Weer bedankt mannen!

Goede en nette behandeling,reparatie correct en betaalbaar

Getalenteerde monteurs,nette en goede ontvangst,zeer Ik ben tevreden

Vriendelijke en goeie service

Bij van der vaart word je altijd goed en vriendelijk geholpen.

PERFECT

Ik ben van daag langs geweest voor inwendigemoter reiniging. Auto is helemaal als nieuw geworden. Rijd en schakeld veel beleter Advies opmaat alle vragen werden gewoon goed beantwoord. Eerlijke goeie mensen. Prijs en de kwaliteit heel goed👍🏼👍🏼 Nogmaals bedankt

Super weer

Altijd goede service en super vriendelijk personeel