Klantvriendelijk. Goede afhandeling.

goede service, goed behandeld

goede hulp,begeleiding en deskundigheid bij verkoop caravan

voldoende, een redelijke ervaring

goede service, goed behandeld

Wij hoorden van dit bedrijf via via en hebben onze Fendt caravan hier dan ook ter verkoop aangeboden. Alles werd van te voren goed gecommuniceerd en er werd voldoende tijd voor je genomen. Binnen een paar weken was de caravan verkocht voor een voor ons goede prijs. Ik ben heel tevreden over de service van dit bedrijf. Groot voordeel was dat wij de caravan normaal in de winterstalling hebben staan. Als we hem zelf hadden willen verkopen hadden we steeds naar de stalling gemoeten om hem aan potentiele kopers te laten zien. Bij Karsten betaal je wel provisie maar je hebt er ook geen omkijken naar. Ook staat je caravan lekker droog binnen. Voor de kopers is het handig dat Karsten ook aan onderhoud doet dus als je een caravan koopt kun je hem gelijk laten nakijken. Wij blij, zij blij.

goede service, goed behandeld

De caravan bij het caravan centrum gezet voor de verkoop. Fijn geholpen, snel verkocht en ook de financiële afhandeling direct en goed geregeld!

• Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

Hele goeie ervaring met caravan centrum Karsten. Binnen anderhalve week onze caravan verkocht! Ook nog eens hele goeie prijs. Alles prima geregeld! Top

goede service, goed behandeld

Zeer goede ervaring en goede Service zeer aante bevelen bij anderen alles prima en snel verlopen

voldoende, een redelijke ervaring

goede service, goed behandeld

Goed bedrijf, caravans schoon, overzichtelijk incl. duidelijke informatie op internet. Duidelijk wat wel en niet wordt aangeboden. Wij zijn heel tevreden met onze aankoop. Bedankt.

• Reden bezoek Onderhoud

goede service, goed behandeld

Dik en dik tevreden zijn wij met dit bedrijf. Ruim 10 jaar zijn we al klant en hebben alleen maar een enorme positieve ontwikkeling gezien. Je kunt er nu voor het totale caravan gebeuren terecht en dat is allemaal prima voor elkaar en gemak dient de mens. Jullie krijgen een dikke pluim van ons.

goede service, goed behandeld

Na een aantal caravanbemiddelaars te hebben bekeken, heb ik besloten mijn caravan bij Karsten te brengen om deze te verkopen. Al snel bleek dat een prima keuze: een nette, no-nonsens aanpak, professioneel en zonder \'grote verhalen\'. Bij elk contact werd ik keurig te woord gestaan. Binnen een week was mijn caravan verkocht en ook van de koper hoorde ik lovende woorden over de werkwijze. Beste medewerkers van Karsten: ga zo door, jullie zijn een voorbeeld!

goede service, goed behandeld

Wij zijn al vele jaren bij KARSTEN en hebben dit bedrijf altijd ervaren als een bijzonder prettig bedrijf iedereen altijd even vriendelijk en behulpzaam is. Onze caravanS worden altijd met uiterste zorg behandeld.