Een fantastisch bedrijf

Al meer dan 25 jaar ervaring met dit bedrijf i.v.m. de caravanstalling en onderhoud. Altijd van een prima service genoten. Nu via makelaardij onze caravan binnen 14 dagen verkocht, en alles volgens afspraak. De betaling keurig geregeld via Notarieel betalen. Bent u voornemens om wat voor reden uw caravan te verkopen, laat dit verzorgen door Karsten caravanmakelaardij.Niet anders dan lof. professioneel en zeer vriendelijk en zeer goede afhandeling.

super bedrijf

wij hebben onze caravan uit handen gegeven bij Karsten om te bemiddelen bij de verkoop.In een woord een geweldig bedrijf in alle opzichten,prima service,het personeel weet waar ze over praten,je word continu op de hoogte gehouden omtrent de vorderingen tav de verkoop.Ook de presentatie van de caravan op verschillende verkoopsites was prima in orde.Dit alles heeft ertoe geresulteerd dat onze caravan binnen een paar weken verkocht was.Hulde aan dit bedrijf,chapeau

Bedankt voor deze mooie beoordeling Ad, fijn dat u zo tevreden bent :-) Hartelijke groeten, Het Team van Caravancentrum Karsten

Goede ondersteuning en een prima resultaat!

Goede prettige sfeer, en deskundig. Mochten we een caravan willen aanschaffen dan komen we eerst hier kijken. Groot aanbod de caravans zijn goed nagekeken

Bedankt voor deze positieve beoordeling Jan!

Prima.

Zeer professioneel komt gemaakte afspraken na. En zeer snelle verkoop.Zeeker een aan beveling waardig. Fam. de Vries.

Alles prima geregeld

Fantastische samenwerking, professioneel en vakkundig.

We hebben genoten van de samenwerking van Karsten tijdens de verkoop van onze caravan. Het bedrijf en personeel is zeer vakkundig, komt afspraken na en zijn zeer benaderbaar. Onze caravan was binnen drie weken verkocht. Alle zaken mbt de verkoop heeft Karsten netjes afgehandeld. Alles zoals van te voren in een goed persoonlijk gesprek besproken. Top bedrijf. Ik zal een ieder die zijn camper of caravan wil verkopen KARSTEN aanraden!!!

Hartelijk bedankt voor deze prachtige review Marc! Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Wellicht nog eens tot een volgende keer! Vriendelijke groeten, Het team van Caravancentrum Karsten

Professionele snelle en zeer vriendelijk afhandeling

Al 35 jaar bekend met dit bedrijf (stalling) altijd van goede service genoten.Nu via makelaardij onze caravan verkocht.Niet anders dan lof. professioneel en zeer vriendelijk en zeer goede afhandeling.

Bedankt voor deze positieve beoordeling en het jarenlange vertrouwen! Wellicht nog eens tot ziens. Hartelijke groeten, Fam. Karsten en het team

Kundig advies en geen gladde verkooppraatjes

Bij het kopen van onze caravan door Patrick fantastisch geholpen. Geen druk erop en de tijd krijgen zonder praatjes. Daarna alles prima geregeld in verkoopproces en aflevering ook top. Gewoon oprecht en eerlijk contact. Nog bedankt voor de lekkere koffie en de gezelligheid!!

Hartelijk dank voor jullie positieve review Rowin & Jessica! Fijn dat alles zo naar wens is gegaan en heel veel plezier met jullie 'nieuwe' caravan gewenst! Hartelijke groet, Patrick & de rest van Team Caravancentrum Karsten

Uitstekende en Professionele service en dienstverlening

Wij hebben onze TEC caravan verkocht via Karsten. Vriendelijk en kundig personeel. Mochten wij in de toekomst weer een caravan of camper willen verkopen is dit voor ons de juiste partij, echt een aanrader . Patrick is niet opdringerig en en denk mee, komt alle afspraken na. Nogmaals wij zijn zeer tevreden.

Hartelijk bedankt voor deze mooie review! Fijn dat alles zo naar wens is verlopen. Graag nog eens tot een volgende keer! Hartelijke groet, Patrick Karsten

alles volgens afspraak

Recentelijk onze caravan verkocht via Karsten caravanmakelaardij. Binnen 14 dagen verkocht, en alles volgens afspraak. De betaling keurig geregeld via Notarieel betalen. Ons advies, bent u voornemens om wat voor reden uw caravan te verkopen, laat dit verzorgen door Karsten caravanmakelaardij.

Bedankt voor deze mooie beoordeling Bert, fijn dat het allemaal zo naar wens is verlopen! Hartelijke groet, Patrick

Snel, vriendelijk, eerlijk

Alles volgens afspraak. Fijn contact. Goed geregeld. Eerlijk advies.

Dank voor deze mooie beoordeling Jitske! :-)

Vertrouwd, professioneel en vriendelijk

Prima geholpen daar. Personeel heeft veel verstand van zaken en we werden snel geholpen.

Top bedrijf.

Wij hebben in juni 2020 onze mooie caravan een Fendt Topas te koop aangeboden. De caravan was binnen 3 weken verkocht voor een mooie prijs. Wij zijn erg tevreden over de verkoop en afhandeling. Heel netjes en goede communicatie. Top. Groetjes Familie Mooijer.

Na 8 dagen onze Eriba Triton uit 1993 verkocht voor een goede prijs

WE waren op zoek naar een Eriba Troll en wilden onze Triton verkopen via deze makelaar. De koop van de Eriba Troll is niets geworden, de verkoop van de Eriba Triton ging zeer voorspoedig. Goed werk.

Geweldig geregeld ! Alle lof

Alle lof en dikke complimenten over het afhandelen van de verkoop van onze caravan. Keurig bedrijf, waar je ook keurig en met respect behandeld wordt. Heel anders dan bij het bedrijf waar wij de caravan 20 jaar geleden gekocht hadden en waar hij steeds in onderhoud geweest was. Daar zou ik 1000 euro terugkrijgen, nu heb ik 4500 euro teruggekregen. Dank aan Patrick dat het allemaal zo snel geregeld is. Hartelijke groet Yvonne Reijnders-Gloerich

Hartelijk dank voor deze lovende woorden Yvonne! Wij zijn blij dat u zo tevreden bent :-) Vriendelijke groeten, Caravancentrum Karsten

Prettige en open communicatie!

Via bekenden ben ik bij Karsten terechtgekomen.Zij hebben verstand van zaken en zijn te vertrouwen. Zowel bij het telefonisch contact als bij het bezoek liep alles op rolletjes. De caravan werd verkocht in 3 wkn.voor de afgesproken prijs.Top!

Hartelijk dank voor deze positieve reactie!

Klantvriendelijk, transparant, professioneel en met resultaat

Aangezien wij onze caravan wilden verkopen viel onze keuze op Karsten caravans. Wij wilden geen koopjesjagers aan de deur, dus wij kozen voor bemiddeling. Caravan werd door Karsten getaxeerd en de getaxeerde waarde was voor ons verrassend hoog. Wij werden door Patrick Karsten prima op de hoogte gehouden van de voortgang en de caravan is door hem binnen de termijn van een half jaar verkocht voor de afgesproken prijs. Wij wensen de nieuwe bezitters veel plezier met de caravan. Verkoopafhandeling werd prima verzorgd! Kortom een aanrader als je je caravan op een rustige manier wilt verkopen! Topbedrijf!

Redelijk bedrijf waar je vrij gelaten word

Mijn eerste indruk is dat dit een bedrijf is die snelle verkoop wil voor hun verkopende klanten. Wij kwamen onverwacht en werden zeer gastvrij ontvangen. We mochten uitgebreid de camper bekijken en werden totaal niet onder druk gezet of dergelijke. De koop ging niet door omdat onze prijzen ver uit elkaar liggen. Dit omdat ik kopende partij een bedrag in gedachte heb en de verkopende partij een bedrag. Wat ik wel voel is dat het bedrijf snel wil verkopen en eigenlijk niet veel rek in de onderhandelingen zit. Hun eigen citaat is : VOORDELEN VAN EEN CARAVANMAKELAAR Uw caravan en camper verkopen tegen de hoogste prijs En dat merk je terug in de onderhandelingen, en krijg je het gevoel dat ze er echt voor hun klant staan. Helaas koop je daar zonder garantie en evt iets van garantie zou de verkopen bevorderen. Kortom je merkt dat het een jong bedrijf is met een handig concept als tussen handelaar alleen iets professioneler in garantie of reparaties aan de verkochte camper of caravan is wenselijk. Voor de rest een leuk bedrijf waar groei in kan zitten, zal ik ze voor nu aanbevelen. Ja maar gebruik al kopende partij ook je verstand. Een caravan van 2000 euro zal geen gouden koets zijn. Daartegen mag je van een camper van 28000 euro verwachten dat alles heel is. Kortom ga door zo maar denk na over de toekomst

Geweldige service goede afhandeling!

Geweldige service goede afhandeling! Alles heel goed verlopen en een heel prettig contact! Snelle verkoop! Kortom prima service! Onze dank is groot!

Bedankt voor deze complimenten en dit fantastische cijfer Wim! Vriendelijke groeten, Caravancentrum Karsten

Top service!!

Vriendelijke verkoper(s), niets moet! Vrijblijvend en een hart voor de zaak! Begeleiding is geweldig!! Chapeau!! Een vette 10!!!

Bedankt voor deze positieve reactie! Goed te horen dat jullie zo tevreden zijn. Vriendelijke groet, Caravancentrum Karsten

professioneel

Kort geleden een caravan (Tabbert) gekocht , zeer professioneel geholpen. Eenmaal thuis aangekomen hebben we de volgende dag de voortent en daarna de luifel opgebouwd, alles was compleet. Gr. Kees / Lies Bode

Miskoop gedaan

Vorig jaar november een caravan gekocht via Karsten, de disselbak was beschadigd verder zou hij goed zijn. Caravan opgehaald en in de stalling gezet. In juni opgehaald voor vakantie bleek er meer aan de hand dan een kapotte disselbak, gasleiding was verrot, caravan had vochtschade voor en raam ging niet open, tijdens het rijden lieten de bovenkastjes los. Karsten kan hier niets aan doen maar de verkoper heeft willens en wetens een verrotte caravan te koop gezet. Aankoop was 2250 euro en nu bij inruil bij een caravanbedrijf slechts 850 euro voor terug. Tip voor Karsten de caravans toch beter nakijken.

Beste Marina, Wij betreuren uw negatieve beoordeling en hebben naar aanleiding hiervan weer even het dossier erbij gepakt. De Caravelair die u bij ons heeft gekocht had inderdaad aanrijdingsschade bij de disselbak. Deze aanrijdingsschade is bouwtechnisch hersteld en hierbij is tevens de (beginnende) lekkage verholpen. Dit zijn zaken die vermeld zijn bij de aankoop en ook in het inspectierapport zijn opgenomen. Met de verrotte gasleiding bedoelt u waarschijnlijk dat de gasslang aan vervanging toe was, hetgeen ook in het inspectierapport is vermeld. Een raam wat niet open gaat komt ons niet bekend voor, maar waarschijnlijk is deze door lange tijd niet openen aan het rubber verkleefd geraakt. Ik ben dan ook bang dat u niet bij ons verkeerd bent voorgelicht, maar bij het bedrijf waar u met de caravan naar toe bent gegaan. Het toeval wil namelijk dat ik de bewuste Caravelair net tegenkom op Marktplaats.nl (https://link.marktplaats.nl/m1450228291) en hij staat nu te koop voor € 1.950,- bij waarschijnlijk het bedrijf waar u hem heeft ingeruild. Dat de inruilwaarde aanzienlijk lager ligt lijkt me logisch, de handelaar moet er bij verkoop ook weer op verdienen. Maar om daaruit de conclusie te trekken dat u bij ons een miskoop heeft gedaan vind ik daarmee onterecht. Immers, uitgaande van de prijs die het bedrijf nu hanteert is de afschrijving slechts € 300,- en dit lijkt me voor een dergelijke caravan in dat segment alleszins redelijk. Ik hoop dan ook dat u door deze toelichting tot een ander inzicht komt en uw beoordeling wilt heroverwegen. Vriendelijke groeten, Caravancentrum Karsten

zeer slecht, onaanvaardbaar

Door medische noodzaak gedwongen om op korte termijn voor onze geplande vakantie een caravan aan te schaffen. Het zou onze eerste worden , we hadden geen enkele ervaring Bij de bezichtingen zijn we goed geholpen maar bij de aankoop fout voorgelicht over de technische staat van de caravan die abdopminabel bleek te zijn toen we elders de gasslang lieten vervangen Twee kogellagers eruit, de stabilisator werkte niet, vering stuk, remblokken slecht. Een groot risico op schade onderweg Zo hadden ze beginnende caravanhouders op pad willen sturen naar zuid frankrijk Voor de verkoper is er goed gewerkt maar met ons geluk is gespeeld Telefonisch contact hierover worden woorden verdraaid Bovag zou niet nodig zijn geweest zeiden ze,want ze hadden alle vertrouwen in het onderhoud van de caravan door de vorige eigenaar die zelf automonteur was. Zonder die garantie was de technische staat toch zeker voldoende volgens Karsten. Alleen moest de gasslang vervangen en nagezien worden. De menselijke maat is weg, vertrouwen geschonden en er mag niets over gezegd worden. Caravan is zakelijk verkocht Geen excuses Wij zijn zwaar teleurgesteld in dit bedrijf

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Beste Corry, Wij betreuren uw ontevredenheid, maar willen toch wel even een aantal misvattingen rechtzetten. U heeft het namelijk aan uw eigen eigenwijsheid te danken dat u in deze situatie bent beland. Immers, als u de caravan met een BOVAG Onderhoudsbeurt had laten afleveren was u zeker met een veilige caravan op reis gegaan en was dit in de kiem gesmoord. Maar hier was volgens u geen tijd voor. Voor de lezers van deze review hieronder mijn kant van het verhaal: U kwam bij ons binnen op een zaterdag ochtend en het was enorm druk terwijl wij in de onderbezetting stonden. U kwam voor een Bailey en wilde deze graag kopen, maar ik was op dat moment niet in de gelegenheid u te helpen en aangezien u nog een andere verplichting had kwam u later in de middag terug om alles te regelen. De caravan was van bouwjaar 1999 en in de omschrijving stond duidelijk vermeld dat de eigenaar, een automonteur, de caravan altijd zelf heeft onderhouden. U heeft mij letterlijk gevraagd of ik “zo met de caravan naar Frankrijk zou DURVEN rijden”, waarop ik heb geantwoord dat ik dit wel aan zou durven, gezien het feit dat de caravan verder in goede conditie was en ik veel ervaring heb met het rijden met caravans en niet zo snel bang ben dat er iets mis gaat. Ik heb daarbij WEL de kanttekening geplaatst dat ik niet met zekerheid kon zeggen of de lagers en remmen 100% goed waren omdat de caravan de laatste jaren door de eigenaar zelf is onderhouden en ik net als u niet in de remtrommel kan kijken. Het zou beter zijn om de caravan voor vertrek nog een BOVAG Onderhoudsbeurt te geven, maar hier had u geen tijd voor. Ondanks herhaaldelijk verzoek van mijn kant om de caravan nog even te laten staan en later in de week op een wat rustiger moment op te halen was u vastberaden de caravan per direct mee te nemen. U had immers al aan familie of vrienden verteld dat u een caravan had gekocht en wilde de caravan persé zondag voor de deur hebben staan. Ik heb me vervolgens met mijn collega tussen al mijn andere afspraken door in alle bochten gewrongen om aan uw wensen te voldoen. Ook al kwam dit helemaal niet uit, wij hebben de caravan naar buiten gehaald, de contractuele afhandeling van de koop geregeld, zijn naar het kentekenloket geweest voor de overschrijving en we hebben u geholpen met aankoppelen en zelfs nog (gratis) een extra aansluitkabel mee gegeven. U gaf aan dan zelf wel verder te kijken of u nog terug zou komen voor gasslang en drukregelaar en eventuele andere controle of dat u dit bij een ander zou laten doen. Kortom, het feit dat u uw teleurstelling aan ons verwijt lijkt me niet reëel. Als u mijn advies had opgevolgd was dit allemaal niet gebeurd, maar op dat moment woog uw trots en enthousiasme van het laten zien aan de familie/bekenden en het alvast schoonmaken van de caravan zwaarder. Toen uw man mij hier donderdag over belde heb ik dit ook netjes zo aan hem uitgelegd en uw man had hier ook begrip voor. Deze negatieve review verbaast bij dan ook en ik kan mij ook zeker niet in uw aantijgingen vinden. Desalniettemin heeft u er gelukkig wel voor gekozen om de caravan voor vertrek alsnog te laten controleren door een vakman en kunt u nu met een veilig gevoel op vakantie. Ik wens u ondanks deze reactie een goede reis en nog veel plezier met uw ‘nieuwe’ caravan toe. Vriendelijke groeten, Caravancentrum Karsten, Patrick Karsten

goede service, goed behandeld

De caravan is binnen 4 maanden door Karsten verkocht. Ik kan daar alleen maar tevreden over zijn. Het contact met Patrick verliep op een prettige manier en de administratieve en financiele afwikkeling van de verkoop ging uiterst snel. Ik ben een tevreden klant!

• Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

Mijn caravan voor verkoopbemiddeling bij Karsten aangeboden en binnen 2 weken verkocht! Deskundige, vriendelijke en snelle afhandeling. Super tevreden over het resultaat! 👍

• Reden bezoek Andere reden

Goed om te horen Wim, bedankt voor deze positieve beoordeling! :-) Vriendelijke groeten, Caravancentrum Karsten