Bedankt voor deze mooie beoordeling Ad, fijn dat u zo tevreden bent :-) Hartelijke groeten, Het Team van Caravancentrum Karsten
Bedankt voor deze positieve beoordeling Jan!
Hartelijk bedankt voor deze prachtige review Marc! Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Wellicht nog eens tot een volgende keer! Vriendelijke groeten, Het team van Caravancentrum Karsten
Bedankt voor deze positieve beoordeling en het jarenlange vertrouwen! Wellicht nog eens tot ziens. Hartelijke groeten, Fam. Karsten en het team
Hartelijk dank voor jullie positieve review Rowin & Jessica! Fijn dat alles zo naar wens is gegaan en heel veel plezier met jullie 'nieuwe' caravan gewenst! Hartelijke groet, Patrick & de rest van Team Caravancentrum Karsten
Hartelijk bedankt voor deze mooie review! Fijn dat alles zo naar wens is verlopen. Graag nog eens tot een volgende keer! Hartelijke groet, Patrick Karsten
Bedankt voor deze mooie beoordeling Bert, fijn dat het allemaal zo naar wens is verlopen! Hartelijke groet, Patrick
Dank voor deze mooie beoordeling Jitske! :-)
Hartelijk dank voor deze lovende woorden Yvonne! Wij zijn blij dat u zo tevreden bent :-) Vriendelijke groeten, Caravancentrum Karsten
Hartelijk dank voor deze positieve reactie!
Bedankt voor deze complimenten en dit fantastische cijfer Wim! Vriendelijke groeten, Caravancentrum Karsten
Bedankt voor deze positieve reactie! Goed te horen dat jullie zo tevreden zijn. Vriendelijke groet, Caravancentrum Karsten
Beste Marina, Wij betreuren uw negatieve beoordeling en hebben naar aanleiding hiervan weer even het dossier erbij gepakt. De Caravelair die u bij ons heeft gekocht had inderdaad aanrijdingsschade bij de disselbak. Deze aanrijdingsschade is bouwtechnisch hersteld en hierbij is tevens de (beginnende) lekkage verholpen. Dit zijn zaken die vermeld zijn bij de aankoop en ook in het inspectierapport zijn opgenomen. Met de verrotte gasleiding bedoelt u waarschijnlijk dat de gasslang aan vervanging toe was, hetgeen ook in het inspectierapport is vermeld. Een raam wat niet open gaat komt ons niet bekend voor, maar waarschijnlijk is deze door lange tijd niet openen aan het rubber verkleefd geraakt. Ik ben dan ook bang dat u niet bij ons verkeerd bent voorgelicht, maar bij het bedrijf waar u met de caravan naar toe bent gegaan. Het toeval wil namelijk dat ik de bewuste Caravelair net tegenkom op Marktplaats.nl (https://link.marktplaats.nl/m1450228291) en hij staat nu te koop voor € 1.950,- bij waarschijnlijk het bedrijf waar u hem heeft ingeruild. Dat de inruilwaarde aanzienlijk lager ligt lijkt me logisch, de handelaar moet er bij verkoop ook weer op verdienen. Maar om daaruit de conclusie te trekken dat u bij ons een miskoop heeft gedaan vind ik daarmee onterecht. Immers, uitgaande van de prijs die het bedrijf nu hanteert is de afschrijving slechts € 300,- en dit lijkt me voor een dergelijke caravan in dat segment alleszins redelijk. Ik hoop dan ook dat u door deze toelichting tot een ander inzicht komt en uw beoordeling wilt heroverwegen. Vriendelijke groeten, Caravancentrum Karsten
Beste Corry, Wij betreuren uw ontevredenheid, maar willen toch wel even een aantal misvattingen rechtzetten. U heeft het namelijk aan uw eigen eigenwijsheid te danken dat u in deze situatie bent beland. Immers, als u de caravan met een BOVAG Onderhoudsbeurt had laten afleveren was u zeker met een veilige caravan op reis gegaan en was dit in de kiem gesmoord. Maar hier was volgens u geen tijd voor. Voor de lezers van deze review hieronder mijn kant van het verhaal: U kwam bij ons binnen op een zaterdag ochtend en het was enorm druk terwijl wij in de onderbezetting stonden. U kwam voor een Bailey en wilde deze graag kopen, maar ik was op dat moment niet in de gelegenheid u te helpen en aangezien u nog een andere verplichting had kwam u later in de middag terug om alles te regelen. De caravan was van bouwjaar 1999 en in de omschrijving stond duidelijk vermeld dat de eigenaar, een automonteur, de caravan altijd zelf heeft onderhouden. U heeft mij letterlijk gevraagd of ik “zo met de caravan naar Frankrijk zou DURVEN rijden”, waarop ik heb geantwoord dat ik dit wel aan zou durven, gezien het feit dat de caravan verder in goede conditie was en ik veel ervaring heb met het rijden met caravans en niet zo snel bang ben dat er iets mis gaat. Ik heb daarbij WEL de kanttekening geplaatst dat ik niet met zekerheid kon zeggen of de lagers en remmen 100% goed waren omdat de caravan de laatste jaren door de eigenaar zelf is onderhouden en ik net als u niet in de remtrommel kan kijken. Het zou beter zijn om de caravan voor vertrek nog een BOVAG Onderhoudsbeurt te geven, maar hier had u geen tijd voor. Ondanks herhaaldelijk verzoek van mijn kant om de caravan nog even te laten staan en later in de week op een wat rustiger moment op te halen was u vastberaden de caravan per direct mee te nemen. U had immers al aan familie of vrienden verteld dat u een caravan had gekocht en wilde de caravan persé zondag voor de deur hebben staan. Ik heb me vervolgens met mijn collega tussen al mijn andere afspraken door in alle bochten gewrongen om aan uw wensen te voldoen. Ook al kwam dit helemaal niet uit, wij hebben de caravan naar buiten gehaald, de contractuele afhandeling van de koop geregeld, zijn naar het kentekenloket geweest voor de overschrijving en we hebben u geholpen met aankoppelen en zelfs nog (gratis) een extra aansluitkabel mee gegeven. U gaf aan dan zelf wel verder te kijken of u nog terug zou komen voor gasslang en drukregelaar en eventuele andere controle of dat u dit bij een ander zou laten doen. Kortom, het feit dat u uw teleurstelling aan ons verwijt lijkt me niet reëel. Als u mijn advies had opgevolgd was dit allemaal niet gebeurd, maar op dat moment woog uw trots en enthousiasme van het laten zien aan de familie/bekenden en het alvast schoonmaken van de caravan zwaarder. Toen uw man mij hier donderdag over belde heb ik dit ook netjes zo aan hem uitgelegd en uw man had hier ook begrip voor. Deze negatieve review verbaast bij dan ook en ik kan mij ook zeker niet in uw aantijgingen vinden. Desalniettemin heeft u er gelukkig wel voor gekozen om de caravan voor vertrek alsnog te laten controleren door een vakman en kunt u nu met een veilig gevoel op vakantie. Ik wens u ondanks deze reactie een goede reis en nog veel plezier met uw ‘nieuwe’ caravan toe. Vriendelijke groeten, Caravancentrum Karsten, Patrick Karsten
Goed om te horen Wim, bedankt voor deze positieve beoordeling! :-) Vriendelijke groeten, Caravancentrum Karsten
Hartelijk dank voor de prachtige cijfers en de positieve beoordeling Jaap! Vriendelijke groeten, Caravancentrum Karsten
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd