Altijd gezellig en leerzaam in de auto!

Altijd leuke praatjes maken met elkaar. Maar als het nodig is ook duidelijk les geven. En nadat mijn 2 zussen er ook zijn geslaagd is het zeker een aanrader!

In een keer rijbewijs gehaald door gezellige en leerzame rijlessen!

Vanaf de eerste les was ik al enorm blij met mijn keuze. Ik kreeg de rijschool aangeraden van een vriendin, die ook erg te spreken was. Dennis heeft uitzonderlijk snel door wat je nodig hebt, aan lessen, aan manier van aanpak, maar ook hoeveel gezelligheid je aankan in de auto. Door die mensen- en rijkennis weet hij in de lessen precies die punten aan te pakken waar je tijdens het rijden tegenaan loopt, en leer je naast rijvaardigheid ook nog eens hoe je tegelijkertijd leuke gesprekken kan voeren, of wanneer je juist even niet moet luisteren naar de bijrijder ;)). Ik keek dan ook elke keer uit naar de lessen, en hoewel in een keer slagen erg fijn is, mis ik ze ook. Een enorme aanrader dus!!

Goede lessen waarin je altijd iets leert

Ik heb tijdens de lessen veel geleerd van dennis. Zo legde hij duidelijk uit hoe iets werkte en controleerde hij of ik het snapte en gaf hij veel goede tips. Rond de examen tijd hebben we veel geoefend op de onderdelen die ik lastig vond en schoot dennis mij te hulp met goede feedback. Daarnaast is hij erg flexibel met tijden. Zo kan je hem appen als andere tijden beter uitkomen of juist niet. Al met al zou ik autorijschoolwezemer zeker aanraden.

Gezellig, eerlijk, en efficiënt!

Ik vond Dennis al vanaf de proefles een hele fijne leraar, en dat is niet veranderd gedurende onze vele lesuren. Hij denkt met je mee, kan goed je niveau inschatten, houdt rekening met wat je als leerling nodig hebt/wat voor feedback en communicatie stijl jouw vooruitgang ondersteunt (super belangrijk!) en geeft heel duidelijk en gestructureerd les. Daarbij is ie gewoon gezellig. Als je wilt kletsen kan dat, als je niet wilt praten kan het ook. Wil je radio luisteren of juist 90s gangster rap opzetten, kan allemaal. Was gwn chill. Dankjewel Dennis!

Gezellige, ervaren rijinstructeur.

Dennis wist mij op de juiste momenten uit mijn comfortzone te halen terwijl hij zelf toch altijd de situatie onder controle had. Dit gaf mij een vertrouwd gevoel.

Altijd gezellig in de auto, maar zeker ook serieus op de momenten dat het moet.

Het was altijd gezellig met Dennis in de auto, maar op de momenten dat het moest kon hij ook streng zijn. Ik vond dit zelf heel fijn, omdat ik hierdoor goed wist waar ik aan moest werken en wat ik al goed deed. Aan het eind van elke les verteld hij wat er goed en minder goed ging en dan kon ik dat meenemen naar de volgende les. Hij wil ook echt dat je begrijpt wat je minder goed/fout doet en waarom je het op een andere manier beter kan doen. Als ik iets lastig vond, dan gingen we dit net zolang herhalen/oefenen tot ik het onder de knie had. Natuurlijk kan het dan alsnog wel een (paar) keer fout gaan, maar herhaling zorgt naar mijn mening wel snel voor verbetering.

Geweldig genoten.

Beter laat als nooit zegt men wel eens. Als 50+ nu pas rijbewijs gehaald. Autorijschool Wezemer werd mij aanbevolen door iemand die daar ook had gelest en dacht dat dit voor mij de aangewezen Autorijschool zou zijn. Dit klopte zeker. Op een rustige en duidelijke manier wordt alles uitgelegd. Ook met de zenuwen die ik had werden op een fijne manier mee omgegaan. Gezellig een praatje of juist zwijgen en lekker radio aan, alles is prima. Ik kan Autorijschool Wezemer bij iedereen aanbevelen.

Door middel van een relaxte sfeer snel rijvaardigheid behalen.

Dennis zorgt voor duidelijke handvatten als het gaat om autorijden. Voor de overdenker, die ik ben, wordt het rijden versimpeld. Goed rijden is veilig rijden en meer niet. Daarnaast is de sfeer in de auto goed en gezellig. Kletsen mag en kan wanneer je wil, maar rustig de radio aan om je te concentreren is ook helemaal goed.

Topper!

Dennis is een aardige en ontspannen instructeur waar je ook nog mee kunt lachen. Laat op luchtige wijze aan je weten waar het beter kan, maar ook wat je goed doet. Denkt altijd met je mee qua planning van lessen en examens en is waar mogelijk flexibel in tijden en wijzigingen. Absolute aanrader!

Een fijne en betrouwbare docent

Dennis is een betrouwbare, flexibele en competente docent. Hij weet dingen duidelijk uit te leggen, geeft feedback op een fijne manier en maakt autorijden niet moeilijker dan het hoeft te zijn. Ondanks wat tegenslagen en stres wist Dennis altijd de spanning eraf te halen en me te helpen focussen waar het om ging: goed en veilig rijden.

Geweldige rijschool, echt een aanrader!

Ik heb geen seconde spijt van mijn keuze voor Wezemer. Bijna jammer dat ik slaagde voor het rijbewijs. ;) En dat in 1x, wat echt de verdienste is van deze rijschool. Dennis heeft heel goed door wat je ontwikkelpunten zijn en biedt vervolgens een lesprogramma op maat. Een zeer geduldige instructeur maar als het moet ook heel direct. De perfecte combi! Bedankt voor alles!

Erg goed!

Goede feedback en inschatting van aantal rijlessen die nodig waren.

Dennis is echt een hele goede leraar en hoewel de lessen soms frustrerend kunnen zijn, hij legt alles heel goed uit. Zelfs met stress straalt hij kalmte uit en maakt het heel fijn om mee te lessen. Zeker aan te raden.

goede service, goed behandeld

Fijne rijschool! Nuchtere, rustige, duidelijke uitleg. Grijpt in waar nodig en geeft goede feedback (na elke les evalueren). Heeft ook veel geduld en stelt je gerust wanneer je het allemaal even helemaal niet meer ziet zitten :p. Daarnaast kan hij goed inschatten hoeveel lessen je ongeveer nodig hebt, dus je kan erop vertrouwen dat je niet veel te veel gaat lessen. Ook ziet hij goed waar je verbeterpunten zitten. Soms wel iets te vaak op de telefoon, maar alsnog verbazingwekkend alert. Voor jezelf wel goed bijhouden of je nog minuten (bijv. 10 min) te goed hebt. Verder fijn dat er gewerkt wordt met een app, waardoor je altijd zeker weet wanneer/waar je les hebt etc.

perfect, zeker aan te bevelen

Fijne rijschool met goede uitleg van de instructeur.

goede service, goed behandeld

Het waren gezellige en leerzame dagen!

goede service, goed behandeld

Het waren gezellige en leerzame dagen!