Klantvriendelijk, denken graag in oplossingen

Op een kapot onderdeel van onze volvo zou een lange levertijd op zitten (eind oktober). Hierdoor zou de keuring verlopen. Door slim te denken en creatief te zijn is er van twee onderdelen een gemaakt. Auto goed gekeurd en rijdt weer als de brandweer.

Goede snelle service

Binnen korte tijd een auto gevonden die voldeed aan alle wensen. Alles is netjes afgehandeld en de auto is mooi in orde gemaakt zodat ik er weer jaren mee vooruit kan.

Fijne klantvriendelijke garage

Ik wordt hier altijd perfect geholpen. Mijn auto, een BMW X1, is altijd tiptop in orde. Laatste keer kon ik geen plek meer vinden bij een caravan onderhoudsbedrijf en bij Zegers hebben ze toe buiten de apk van de auto ook de caravan nagekeken zodat ik.veilig op vakantie kon. Prijzen zijn ook heel redelijk.

Fijne en spontane medewerkers.

Een keurige tweedehands auto gekocht, netjes geholpen.

Alles vlot afgehandeld!

Vriendelijk en open contact!

Goede ervaring.

Zeer klantvriendelijk,behulpzaam

Zeer goed, fijn en snel geholpen

Vriendelijk , ze denken mee. Ik had snel een andere geschikte auto

Zeer goede service en fijne regeling met verspreid betalen bij beurt van onze auto en hoef maar te bellen en andre zoekt altijd een oplossing echt top garage daarom is deze fijne ford max b al de 5e auto die we gekocht hebben eerst bij jan zegers en nu voortaan bij zoon andre zegers

Goede garage

Top service, goed resultaat

Al meer dan 40 jaar klant.

Al meer dan 40 jaar klant. Dat zegt genoeg.....

Andre doet wat hij beloofd. Dat is heel veel waard.

Vakkundig, betrouwbaar en sfeervol

Top ervaring met deze garage, super vakkundig en altijd betrouwbaar. Kunt snel terecht. Ik zal deze garage zeker aanraden. De showroom en wachtruimte is daarbij ook super sfeervol, je blijft graag wachten met een kopje koffie!

Prettige goede dienstverlening

Goede communicatie lossen al mijn problemen op auto gebied op.

Goede service.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Naar huis brengen en ook weer thuis ophalen als de auto klaar is vind ik een mooi gebaar.

't is altijd goed bij garage Zegers

Altijd op tijd, punctueel en oog voor detail.

correct en goede tussencommunicatie

Goed bedrijf met persoonlijke aandacht en service

Onlangs occasion aangeschaft bij Zegers, heel goede ervaringen mee. Auto netjes afgeleverd en openstaande opleveringspuntjes allemaal goed opgelost en passende oplossingen aangeboden met persoonlijke aandacht en goede service!

Direct en snel geholpen om lamp te vervangen.

ik ben zeer te vrede over de service en de koffie ,bedankt

ik ben correct behandeld en uitstekend voorgelicht

goed en zie de zin hieronder.

Zoals gebruikelijk goed, maar we moeten ruimte open houden voor uitstekend.

Leuk fijn contact !!

Fijn contact ! Vrolijke jongen die het nog netjes met zijn klanten regelt .

Vriendelijk en professioneel

Vriendelijk personeel dat eerlijk en duidelijk communiceert.

Wekken vertrouwen

Fijn benadering, duidelijk in hun visie, oplossend gericht. Eerlijk. We hebben de aankoop van onze auto als fijn ervaren ipv stressvol. Dat was voor t eerst.

Prettig en goed

De auto is nauwkeurig nagekeken. En overlegd. Kan nu weer veilig rijden. Merk ook verschil. Rijd fijner.

Super service en goed vakmanschap voor een eerlijke prijs

Ik had mijn auto net voor sluitingstijd weggebracht en kreeg een leen auto mee. Al direct de volgende ochtend werd ik op de hoogte gebracht over de nodige en noodzakelijke reparaties. Jill was transparant over de kosten en ze gaf persoonlijk advies. In no time was mijn auto weer helemaal gerepareerd en rijdt ie weer als een zonnetje voor een eerlijke betaalbare prijs! Zeker aan te raden! Gewoon no nonsense, binden er geen doekjes om en repareren als de beste!