Grandioze service.

Bij garage Emmakade staan ze altijd direct voor je klaar en helpen ze je altijd weer zo snel mogelijk op weg. TOP!!!

Zo hoort het te zijn!!!!

Via een tip van mijn zoon terecht gekomen bij Garage Emmakade n.a.v. zijn positieve ervaringen. Het blijkt geen eenmalige actie te zijn geweest. Gedreven, duidelijk en prettig in omgang zonder dat je het gevoel hebt dat er maar een kant er beter uit komt. Repareren komt altijd op een slecht tijdstip en kost altijd geld, ook zij kunnen dat niet leuker maken. Hun aanpak maakt het wel helder, betaalbaar en werkbaar zonder "achterafjes" Prima bedrijf en hebben er weer een klant bij.....

Super.

Ik kom al jaren bij bij garage Emmakade en ben elke keer heel blij met deze mensen. Ze denken graag mee en zijn snel. Vandaag kwam ik zonder afspraak even langs voor mijn achterlichten, en terwijl ik kon wachten werd mijn auto gemaakt. Zonder kosten. Wat een service en dit wat niet de eerste keer! TOP!

Zeer goede garage

Ben al heel wat jaren een tevreden klant bij garage emmakade. Woensdag 29 december ging ik met de auto boodschappen doen, tijdens de rit ging het motor lampje geel branden en de motor heel onregelmatig lopen. Thuis gekomen gelijk gebeld en kon de auto brengen. Donderdagmiddag was de auto weer klaar en kon ik hem weer ophalen. SERVICE in hoofdletters dat is wat deze mensen uitstralen.

Super klantvriendelijk en deskundig!

Ik was nog geen klant omdat ik recent verhuisd was, maar toen mijn auto kapot ging ben ik heel goed geholpen. Ze dachten erg mee: denk aan alternatief vervoer en het laaghouden van het kostenplaatje. De daaropvolgende grote beurt en apk waren uitstekend afgerond. Erg vriendelijke medewerkers ook! Ik zou ze zeker aanbevelen!

Precies wat we zochten!

We waren op zoek naar een andere auto en hebben met een medewerker van de garage gesproken. We hebben onze wensen doorgegeven en er was snel een mooie auto gevonden. Super tevreden met de kwaliteit en de snelheid waarmee de garage ons een nieuwe auto heeft bezorgd!

persoonlijk

Komt de afspraken na en een goede vriendelijke service.

Altijd servicegericht en zeer betrouwbaar

Beste garagebedrijf van Leeuwarden en omstreken! Beter in staat om problemen op te lossen en reparaties te verrichten dan menig merkdealer.

Professioneel en klantvriendelijk.

Zonder afspraak binnengelopen op een tijd welke mij uitkwam. wordt gewoon even tijd voor je genomen om je ad-hoc van dienst te kunnen zijn! Met andere woorden, elke klant is er een en wordt serieus genomen...

Vakkundig, betrouwbaar en zeer servicegericht

Deze kwaliteitsgarage denkt met de klant mee. Inzet is om jou als klant zo goed mogelijk te helpen. Eerlijk en betrouwbaar. Ze hebben altijd ruimte voor nood/plotselinge problemen. Dat alles naast vakkundig personeel dat zeer servicegericht is. En dan komt de nota en dat is iedere keer weer een positieve verrassing. Je wordt er financieel zeker niet afgeknepen. Zou zeggen probeer hen eens. Daarna wil je niet anders meer.

Overduidelijk en geen gedoe.

Altijd vriendelijk, duidelijk en goed geholpen.

goede service, goed behandeld

Auto in onderhoud. Goede service en eerlijk advies. Nooit het idee dat je teveel betaald.

perfect, zeker aan te bevelen

Zondag 6 mei mijn auto die defect was voor de garage achter gelaten.Maandag ochtend langs geweest om 8 uur en het probleem met auto uitgelegd.Een heel vriendelijke jonge man nam de sleutels in ontvangst en zei dat ze zouden kijken wat er aan de hand was en ik dan opgebeld zou worden.in de loop van de dag werd ik opgebeld en werd verteld dat de bobine stuk was en de kosten 110 eu waren en als ik akkoord was met reparatie de auto om 17.00 uur klaar zou staan.Ik vind het top hoe het allemaal is gegaan en dat men mijn auto zo snel kon repareren in deze drukke tijd.Had het echt niet verwacht.Ik raad een ieder deze auto garage aan,correcte mensen , heel behulpzaam en vriendelijk!!!!

perfect, zeker aan te bevelen

Dit is een goede, nette garage met deskundige medewerkers, die helder en rustig communiceren. Onze auto is 17 jaar oud. We zijn er aan gehecht en hij rijdt nog prima. Hopelijk kan hij nog wat jaartjes mee. We hebben hem al die jaren bij de dealer in onderhoud gehad. Na een paar wisselingen van eigenaar werd de service er echter niet beter op. Daarom vorig jaar voor het eerst naar een niet merkgebonden garage voor beurt en apk. Die liet wat steekjes vallen. Dat geeft niet echt vertrouwen, dus weer op zoek naar een andere vakgarage. Aan de Drachtsterweg in Leeuwarden zit Garage Emmakade. Vorige week maar eens binnengewandeld om een kijkje te nemen. Een keurig nette receptie + wachtruimte. Wat ik van de werkplaats kon zien, zag er ook heel netjes uit. Even een praatje over onze auto gemaakt met de man achter de balie. Hij kwam kundig, efficient en rustig over. E.e.a. gaf zoveel vertrouwen dat ik meteen een afspraak maakte. Vandaag is de auto voor een kleine beurt + apk geweest. We werden gebeld over enkele geconstateerde gebreken. Het is allemaal keurig verholpen. Zulke extra’s zijn nooit leuk, maar de rekening viel ons mee. En de auto rijdt weer als een zonnetje, heb ik zojuist geconstateerd. Een aanrader dus, deze Garage Emmakade!

perfect, zeker aan te bevelen

Ik had veel te laat door dat de apk gedaan moest worden. Kwam er op de dag van verlopen achter. Garage emmakade gebeld om een afspraak te maken maar had niet het idee dat ze dezelfde dag konden helpen. Met de vraag of het volgende week kon werd met nee beantwoord. Dit aangezien ze naar een nieuwe lokatie gaan en ze de hele week bezig zijn met verhuizen. Maar aangezien ze me wel wilden helpen hebben ze toch dezelfde dag tijd vrij gemaakt om mijn auto apk te keuren. Top service dat ze me zo snel konden helpen en ik weer een jaar vooruit kan.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

voldoende, een redelijke ervaring

Voor de aanschaf van een auto ben ik bij Garage Emmakade geweest. Rustig de tijd gehad om de auto te bekijken en testrit. Na aanschaf van de auto nog een paar kleine dingetjes gevonden die mij niet opgevallen waren tijdens de testrit en inspectie. Na contact zijn deze keurig opgelost door garage Emmakade. Terwijl mij auto bij de garage was, was er geen leenauto voor mij beschikbaar. Desondanks heb ik een van de bedrijfsbusjes mee kunnen krijgen zonder aandringen van mij.

great work, thanks again

perfect, zeker aan te bevelen

Snelle vriendelijke service. Geen sluwe verkooppraatjes, lekker to the point.

goede service, goed behandeld

Door omstandigheden was het niet mogelijk om op tijd te komen en werd ik geholpen na sluitingstijd.

goede service, goed behandeld

Hele goede ervaring gehad met dhr. Hoeksma. Mooie auto gekocht, bij afhalen nog snel even een rubbertje vervangen. Ik had geen garantie op de auto, maar na een week ging er een verstuiver stuk. Dhr. Hoeksma is mij toch tegemoet gekomen in de reparatie, echt heel netjes. De auto bevalt prima, is altijd in onderhoud geweest bij deze garage, en dat is ook wel te zien, Een hele mooie nette auto. Dhr. Hoeksma is een man van zijn woord!