Filters

10

Super bedrijf, ze hebben bijna alles!!

Echt een top bedrijf met kennis in huis. Ze hebben ook echt bijna alles en je word heel netjes geholpen! Een aanrader als je Volvo onderdelen zoekt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service en nette producten

Ik had een bestuurdersstoel voor mijn volvo nodig en deze hadden ze bij auto rima. Een hele mooie stoel. Deze paste echter niet in de kofferbak van de s60 dus de stoel met de v40 opgehaald. Medewerker gaf nog enthousiast een handige tip om de stoel in de auto te leggen. Thuis de stoel van de s60 omgewisseld maar helaas had ik mij lelijk verkeken op de kleur. Gelijk contact opgenomen en er wordt gezocht in alle hoeken in hun magazijn voor een stoel in de juiste kleur en ik had ook nog de wens; met stoelverwarming. Deze hebben ze uiteindelijk gevonden en kon ik zo komen omruilen. Erg vriendelijk geholpen en een top service

  • Aanbevelen? Ja
10

Super firma

Diverse onderdelen voor mijn Volvo besteld en ben erg tevreden over de gang van zaken. Vriendelijk personeel en top service. Tot de bestelling AutoRima.

  • Aanbevelen? Ja
10

Very satisfied with the service and purchase.

The product description is accurate. Items were packed carefully to prevent shipping damage. Very professional and it was a pleasant experience for me. Thank you Auto Rima Druten.

  • Would you recommend us? Yes
10

Prima geholpen en snel

Set gebruikte velgen gekocht en netjes, snel en duidelijk geholpen door Rik van de werkplaats. Niet is teveel. Thanks!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Vandaag mijn Xenon koplampen binnengekregen en ben er erg blij mee.

Gisteren besteld en vandaag mijn bestelde koplampen al in huis. Prettig te woord gestaan door de dames. Kortom 10 sterren is hier zeker op zn plaats. Bedankt AutoRima

  • Aanbevelen? Ja
1

Absoluut WAARDELOOS!

Vanmorgen omstreeks 09.00 Hr. getelefoneerd met Rima over een spatbord in warempel in de kleur die ik nodig heb, zelfs 3 stuks aanwezig, althans volgens hun site... Pas 3 uur later, een paar minuten voor 12.00 Hr. word ik opgebeld door Rima met de mededeling dat het scherm in de gewenste kleur niet aanwezig is (?). Op dat moment rijd ik de kilometers lange tunnel bij Roermond in en zeg tegen de medewerkster van Rima dat ik geen ontvangst meer zal krijgen in de tunnel. Let op: meteen na de tunnel bel ik terug en krijg de mededeling dat het bedrijf Rima aan het lunchen is.. en telefonisch niet bereikbaar. is. 1. Kortom eerst 3 uur moeten wachten eer reactie komt. 2. Vals voorgelicht. 3. Totaal geen consumenten service. Feitelijk probeert Rima iets te verkopen wat niet aanwezig is. Service ho maar.

  • Aanbevelen? Nee
10

Reactie op Ivo

Beste Ivo, Wanneer u ziet dat er op de site een scherm staat in de juiste kleur en wij terug bellen dat die toch niet in de kleur is. Dan bedoelen wij daarmee, dat het scherm wat wij hebben staan niet in zo een staat is dat u hem zo in de kleur kan plaatsen. (doordat er bijvoorbeeld te veel krassen op zitten) Het zou ook erg vervelend zijn als wij u hadden laten komen voor een mooi scherm in de juiste kleur en dat u dan hier komt en er te veel krassen op zitten om deze zo in de kleur op de auto te monteren. Het is een samenloop van omstandigheden geweest waardoor u deze nare ervaring heef met ons bedrijf. U rijd in de tunnel en bent waarschijnlijk ook wat later terug gebeld dan gewenst en we dachten dan waarschijnlijk laten we deze man nog even terug bellen voor de pauze want hij wacht al te lang op antwoord. U bent op dat moment niet de enige, maar hierdoor heeft u wel even moeten wachten. We hebben ook nog iemand die net een andere baan heeft gevonden en dit helpt ook niet mee en voor dat je dan weer iemand hebt ingewerkt ben je even wat tijd verder en kan het soms gebeuren dat mensen even moeten wachten op reactie. Sorry voor het ongemak! Wij doen wel ons uiterste best iedereen naar behoren te helpen en zo spoedig mogelijk. Dus uw reactie op Klantenvertellen is voor ons ook echt een domper, mensen laten eerder een slechte recensie achter dan een goeie en dit wordt gelezen. Wij doen er alles aan om de recensies zo goed mogelijk te hebben en we staan ook niet voor niks met ruim een 8 gemiddeld aangeschreven. Is er een mogelijkheid dat ik u als nog kan helpen? We hebben over de 1700 auto’s op het terrein en we krijgen ruim 6 auto’s per dag binnen dus misschien kan ik het scherm voor u kan reserveren in de juiste kleur. Ik hoor graag uw reactie. Met vriendelijke groet, Rima B.V.

  • Aanbevelen? Ja
1

zeer slecht, onaanvaardbaar

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorige week gemaild voor een lugage cover. Toen kreeg ik mail dat ze op voorraad waren. Dat verzenden een optie was. Maandag direct geld overgemaakt. Met de mededeling dat levertijd 1 tot 3 dagen duurde. Vanochtend contact gezocht want nadat ik herhaaldelijk gemaild had wanneer het verzonden zou worden ivm dat er iemand thuis zou zijn. Helaas geen reactie. Vanmorgen dus gebeld....kreeg info dat het nog niet konden vinden in de auto. ....hoezo ze hadden er meerdere op voorraad.....net mailtje dat het artikel gevonden was maar dat het beschadigd was en het geld teruggestort word. Anderhalve week verder en nog niks....
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires
1

zeer slecht, onaanvaardbaar

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op vrijdag 28/6 krijg ik Samantha aan de lijn. Ik vraag haar naar een slot inclusief stangetjes van de achterklep van een 850 van \'96. Samantha belooft mij terug te bellen of te e-mailen. Zaterdag 29/6 ontdek ik een bericht in mijn mailbox van Samantha die aangeeft een \"compleet\"slot te kunnen leveren. Ik beantwoord de email met het verzoek het complete slot op te sturen. Op maandag ontvang ik de betaallink en op dinsdag het slot. Echter de stangetjes ontbreken, dus geen \"compleet\"slot zoals beloofd. Ik bel met Auto Rima en vraag naar Samantha. Ik vertel haar wat ik ontvangen heb en meteen gaat Samantha haar collega raadplegen. Er is een vergissing gemaakt, de stangetjes worden alsnog nagestuurd. Inmiddels ruim een week en vele telefoontjes verder nog steeds niks ontvangen, terwijl men bij Auto Rima bij hoog el laag volhoudt dat de spullen verstuurd zijn. Ik ben niet blij met de geleverde prestatie en het ontbreken van enige vorm van nazorg of betrokkenheid. En maar PostNL de schuld blijven geven dat er niets ontvangen is door mij!!
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooi opgezet bedrijf wat groot vriendelijk geholpen door receptie en doorverwezen naar de werkplaats voor mijn motoronderdelen waar arnold mij aan heeft kunnen helpen. Een vriedelijke monteur heeft zelfs een uitdraai op printer gemaakt hoe de distributie op de juiste tijd te zetten.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Even zitten wachten en daarna vriendelijk en deskundig geholpen door Jeroen. Hij is de hele voorraad motorkappen doorgegaan om de mooiste in de kleur van mijn V70 T5 te vinden. Daarna nog allerlei sierstrips, kapjes en roostertjes van de auto’s buiten gezocht zodat ik mijn V70 weer helemaal netjes kan maken, en goede uitleg gehad hoe ik deze op mijn eigen auto kan monteren
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De door Jeroen aangeleverde onderdelen werden met grote\r\nZorgvuldigheid om schade te voorkomen met behulp van rubber matten in mijn V70 gelegd.Bovendien heeft hij goed advies gegeven \r\nover de betreffende onderdelen.Compliment voor deze medewerker \r\nEn de prima service.\r\n\r\n
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een lastige storing van de achteruitrij verlichting werd snel ontdekt en opgelost. Klasse!\r\nEn die altijd vriendelijke dames aan de telefoon/balie. Grote klasse!\r\nVrgr Peter Hoogendorp
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kwam uit Malaga rijden met mijn V70 om de juiste Geartronic bak te laten monteren en een paar nieuwe koplampen in te bouwen.\r\nUitstekend ontvangen ,prima reparatiewerk en correct afgehandeld. Jammer dat zo´n bedrijf niet bestaat in Spanje
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klantvriendelijk en zeer fijn geholpen. Tot snel AutoRima
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag diverse delen voor mijn Volvo C30 gehaald en ben er zeer over te spreken. Zeer vriendelijk ontvangen door de dames en onder het genot van een heerlijk kopje koffie zijn de door mij gevraagde delen gepakt en keurig in mijn auto gelegd. Top service team AutoRima
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kom al tientallen jaren als particulier bijna jaarlijks langs, eerst voor mijn Volvo Amazon, toen 245 (bij Rima gekocht), V70, XC70. 15.10.18 weer op bezoek. Bestuurdersstoel verwarming had brand in zitting veroorzaakt (niet eens zekering eruit..?!?). E-mail, daarna op bezoek, direct geholpen, samen met Rik een prachtige bijna ongebruikte stoel uitgekozen in de \"Boeing\" hal (staat helemaal vol met stoelen & interieur delen.... Binnen half uur werd deze stoel gemonteerd, computer gereset. Ondertussen koffie. Vriendelijke receptie. Perfect! Zoals elke keer. Dus blij. Top.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een rood lederen interieurset voor een Volvo C30 gekocht. Autorima heet het met inruil van mn oude set direct ingebouwd. Maar ook 2 weken daarne hebben ze me nog gratis wat onderdeeltjes verzonden die ik nodig had om zelf autospeakers te monteren.\r\nTop service
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ken Auto Rima b.v. al enige jaren en ook al zijn ze druk, je word altijd vriendelijk en goed geholpen. Ik heb een ruilmotor in mijn V70 voor een zeer nette prijs, all-in met nieuwe distributieriem, olie en koelvloeistof, airco nagekeken en alles werkt perfect. Top bedrijf!
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hadden onderdelen nodig voor onze v50 ze zeiden dat ze niks klaar leggen, maar we hoefde gelukkig niet lang te wachten. Ze konden het zo uit het magazijn pakken, erg fijn bedrijf en ze brachten het nog naar mijn auto ook.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Groot bedrijf en daarom druk, maar het personeel heeft verstand van zaken en ze zijn vriendelijk. Dus kort gezegd een goede service en zeker een aanrader voor de Volvo rijders onder ons.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wereldbedrijf, hebben een engelse bijrijdersstoel gemonteerd in mijn volvo v70. Zeer prettige medewerkers en verstand van zaken, perfecte koffie . Nu weer een hele mooie en goede linkervoorstoel😊
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onderdeel besteld. Prima te woord gestaan. Snel afgehandeld en verzonden. Onderdeel gemonteerd, werkt prima en kost een kwart van de nieuwprijs!
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Bedrijfsgegevens

Industrieweg 22

6651KR Druten

487517960

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.