Nog niet ontvangen maar nu al tevreden over de service!

Het onderdeel is nog onderweg naar Zweden maar ik ben nu al tevreden over de snelle afhandeling en verzending van het onderdeel!

Altijd snel en correct

Elk onderdeel heeft een historie en is bekend uit wat voor auto hij komt en wat de kilometerstand is.

Heel goede geholpen

Uitstekend geholpen door Jeroen. Zeer flexibel en denkt mee met de klant. Heeft goede adviezen en suggesties.

Belde voor een onderdeel Volvo s80 snelhuids sensor snel werd snel trug gebelt dat ze er een hadden nu ernog onder zetten en hopen dat de storing weg is

Mijn volvo verkocht aan auto Rima! Het aanbod was prima en de snelheid waarmee ze alles zeer vertrouwelijk hebben afgehandeld en bij ons de auto hebben afgehaald. Super.

Wrong part.

Wrong part. This part is not the original rear silencer that i was looking for. I wanted specificly the original rear silencer. Not the after market one

• Would you recommend us? No

Bij T sleutelen was een boutje afgebroken. Snel contact opgenomen en de spullen zijn onderweg.

Gewoon goed

Je besteld wat en word ook diezelfde dag verstuurd en als je vragen heb kun je ook bij jullie terecht

Een topbedrijf!

Ik heb alleen maar goed ervaringen met Auto Rima! Ze zijn behulpzaam en erg vriendelijk. Enne ze hebben alles voor de Volvo.

Zeer snel en net bedrijf

Waren erg duidelijk ook heel netjes en duidelijk aan de telefoon. Zeer schappelijke prijs. Snelle verzending en netjes verpakt.

Super bedrijf, goede kwaliteit, levertijd en service

Deur besteld en werd de volgende dag heel goed verpakt en volgens schema geleverd. Deur zag er zoals beschreven heel netjes uit zonder beschadigingen(A2). Een aanrader dus.

Ik ben heel blij

Ze zijn heel vriendelijk en makkelijk mensen ik ben heel goed geholpen en ik blij en tevreden bedank voor alles groetjes Ahmet Bıyıklı

Voor Volvo onderdelen moet je bij Auto Rima zijn!

Goede service en goede prijzen van de tweedehands onderdelen. Chantal is TOP wbt de gemaakte afspraken. Als je een onderdeel zoekt waar je niet direct het onderdeelnummer van weet zorgt zij dat je het juiste onderdeel voor jouw auto (snel) in huis hebt,

100% kwaliteit

Kwalitatief goede onderdelen, vlotte levering, goede klantenservice!

Prima, snel en niet te duur

Prima, snel en niet te duur

Super service , men denkt met je mee!

De inzet van de vaklui bij autorima is uitstekend en vandaag bestelt betekent hier ,vandaag bestelt is morgen of overmorgen in huis. Helemaal super!!

Professioneel

Na mail komt Auto Rima snel met haar reaktie en binnen twee dagen was het juiste onderdeel met DHL bij mij afgeleverd. Klasse!

Good so far

As per enquiries, it seems okay so far. Receiving and testing the product is another thing. A company grading can only be done after the product is installed and running fine

• Would you recommend us? Yes

Klantvriendelijk in de breedste zin van het woord

Vriendelijk, meedenken en snelle actie

Perfecte Servis

Bedankt voor de Koplamp en de snelle servis Mvg, Alwies Luttikhold.

super

Jeroen top service!

Al heel wat jaren klant bij dit bedrijf en kan het van harte aanbevelen. Ari luijben.

Perfecte service

Perfecte service, kort en duidelijk zonder poespas

Top bedrijf!!!

Vriendelijke bediening, vakkundig en onvermoeibaar als het gaat om de klant tevredenheid op een hoog niveau te krijgen en te houden. Uit ervaring als eigenaar van een motoren revisie bedrijf weet ik dat het laatste een hele toer is. Mijn Volvo V70 uit 2001 is mijn liefhebberij en kan ik op de weg houden met hulp van Auto RIMA. Ik kom daar in ieder geval graag.

Goed en snel geregeld

top