perfect, zeker aan te bevelen

Vandaag mijn 2e gebruikte auto een Golf Plus, gekocht bij AutoMarcato. Mijn eerste auto een Toyota IQ ook bij AutoMarcato gekocht heeft 8 jaar trouwe dienst gedaan en altijd goed onderhouden geweest bij dit bedrijf.

slechter dan verwacht

Leuke auto gekocht, leuk bedrijf, ‘flitsende’ verkoper met snelle praatjes. Niks op tegen maar de praatjes blijken idd sneller dan de daden. Verlichting werkte niet, daarvoor mochten we terugkomen maar aangezien het een uur rijden is hebben we ervoor gekozen om het bij onze plaatselijke garage te laten maken, de kosten geheel voor ons. Raambedieningknopje bleek kapot, dat zou Marc bestellen en nasturen. Nooit gehad, na meerdere malen hierom gevraagd te hebben met steeds als antwoord dat het geregeld zou worden. Reageert nu niet meer op mails.

zeer slecht, onaanvaardbaar

Vandaag, na het maken van een afspraak, naar utomercato gereden voor een proefrit met een Volvo XC90. Vanaf binnenkomst was het al duidelijk te merken. De verkoper geloofde niet dat ik de financiële middelen bezat om de auto aan te schaffe. Begon 2 minuten na binbenkomst al over budget, gaf duidelijk te kennen dat hij niet wist \" wat hij aan moest met mijn Volvo S70, die ik wilde inruilen, behandelde mij en mijn vriendin als pubers die hun eerste auto kwamen aanschaffen en vond dat we eerst maar financieel tot elkaar moesten komen voordat een proefrit plaatsvond. Nodeloos te zeggen dat de proefrit er niet van is gekomen ! Ze hebben mooie auto\'s staan met een redelijke prijs maar met dergelijke verkopers...

Geachte heer Verdonk, Spijtig te moeten horen dat u dit op deze manier ervaren heeft. Het gaat echter niet om uw financiële middelen. Wij hebben overleg gehad om te kijken of we er qua verkoop en inruil uit zouden komen. U gaf ons te kennen dat het bij te betalen bedrag niet binnen uw gestelde budget lag. Aangezien een overeenkomst hierdoor werd uitgesloten, achtte wij een proefrit inderdaad niet meer nodig. Het is uiteraard nooit onze bedoeling geweest u het gevoel te geven dat wij oordelen over financiële situatie. Wij hopen dat bovenstaande uitleg de situatie verheldert en wensen u veel succes in uw zoektocht naar een passende auto. Met vriendelijke groet, Team Automarcato

slechter dan verwacht

Wij hadden gereageerd op een auto die online aangeboden stond. Het zag er allemaal mooi uit en dus is er op de advertentie gereageerd. Al gauw werden wij gebeld of wij een keer een proefrit wilde komen maken. Toen we aankwamen stond de auto klaar, mooi schoon etc. De man die ons geholpen had, had wat gladde praatjes, maar wist duidelijk waar hij het over had en al gauw was de auto verkocht. Binnen een week hadden we alleen al enorm doffe lampen en wat overige kleine schade aan de spiegels en de banden. Hier zijn we mee terug gegaan en al gauw werden er opmerkingen gemaakt in de richting van het beschermen van hun imago en dat zij het niet gedaan konden hebben etc. Met wat moeite zijn de schade onder de garantie hersteld en met de hoop op mooie en veilige kilometers gingen wij weer naar huis. Inmiddels is er een speigel uit zijn verband zonder dat er ooit iets gebeurd is en na een keuring schijnen de beide remmen ook vervangen moeten worden. Oftewel onder die mooie praatjes zaten een hoop punten die niet klopte en de volgende keer zullen wij ook niet meer hier een auto kopen. Wij voelde ons overigens bij de tweede keer langskomen ook niet meer serieus genomen en daarom dat wij maar naar een andere garage gaan om deze schade te laten herstellen. Het vertrouwen in dit bedrijf is wel verloren.

perfect, zeker aan te bevelen

Uitstekende service van Automarcato! Na interesse in een aangeboden occasion hebben wij op een zaterdagmiddag gebeld en gevraagd of we direct kon komen om een proefrit te maken. De auto stond al klaar bij onze aankomst en na de proefrit was de deal meteen rond. Op afspraak hebben wij de auto een week later opgehaald en wederom stond de auto al klaar, geheel nagekeken volgens afspraak en brandschoon!! Kortom, goede ontvangst, zeer klantgericht en geweldige service, ook na de aankoop! Marc, nogmaals bedankt voor je hulp en service die we daags na de aankoop nodig hadden!! We zijn zeer blij met de auto!

goede service, goed behandeld

Recent een auto gekocht bij Marcato. Prettige sfeer en goed geholpen door Marc. Tevreden klant!

perfect, zeker aan te bevelen

Dit bedrijf verdiend een lintje qua service! Je word hartelijk ontvangen en er word alle tijd voor je vrij gemaakt, zijn eerlijk en denken goed met je mee! Kan niet anders zeggen dat een dikke 10! Mijn volgende auto komt zeker weer hier vandaan!

zeer slecht, onaanvaardbaar

In 2017 auto gekocht bij deze beste firma. Ontvangst was wel goed. Afhandeling was verder ook goed. Zeer spraakzame verkoper. Maar nu komt de ellende. 1 jaar later komen we bij de dealer erachter dat de auto schade heeft gehad. De schade is slecht hersteld. De verfdikte meter geeft een abnormale waarde aan wat betekend dat er heel veel plamuur is gebruikt. Toen ik de auto kocht heb ik duidelijk een paar keer gevraagd of de auto schade heeft gehad en meneer zei stellig: nee, de auto is schadevrij!! Na deze mensen hierover aangesproken te hebben om met een oplossing te komen zeggen ze doodleuk: onze advocaat neemt contact met u op.

perfect, zeker aan te bevelen

Het bedrijf automarcato.,TopTop,top!! Een goed verzorgende autobedrijf. Marcato maakt geen omwegen,komt gelijk ter zaken. Professionele vriendelijke benadering. En zorgt dat je je op je gemak voelt, fijne sfeer. Duidelijkheid. Auto werd netjes, supper schoon afgeleverd. Mijn complimenten hiervoor. Een 10+top top. Marcato is een autobedrijf die een pasie (liefde) voor auto\'s hebben. Bedankt auto--->> MARCATO

goede service, goed behandeld

Vriendelijk en rustig gesprek over inkoop auto. Er wordt meegedacht met de klant en eerlijk gecommuniceerd.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

Automarcato is met Marco aan het stuur een dienstverlenend en servicegericht bedrijf. Bij Automarcato kun je nog betaalbare, goede en eerlijke (van gerenomeerde merken) auto’s kopen.

goede service, goed behandeld

Super tevreden! Vakkundig, snel en persoonlijk geholpen. Na een aantal teleurstellende ervaringen, eindelijk geslaagd. Heel erg bedankt!

perfect, zeker aan te bevelen

BMW 3 serie gekocht bij automarcato. Schitterende wagen. Hij heeft me goed geholpen en het voelde zo goed dat ik direct de bmw heb meegenomen. Geen spijt van, heerlijke wagen. Goeie service. En betrouwbaar

goede service, goed behandeld

Super goed geholpen met het kopen van mijn eerste auto! Top service en goed geregeld. Heel blij met mijn aankoop!

In 1 woord: TOP!

goede service, goed behandeld

Bijna 3 weken genieten we al van onze mooie BMW X5 die we bij Auto Marcato hebben gekocht. Ze hebben werkelijk waar alles op alles gezet voor ons zodat we de auto meteen mee naar huis konden nemen. Het hele personeel was voor ons in de weer tot ver na sluitingstijd. Wij houden hele warme herinneringen aan Auto Marcato over!!

goede service, goed behandeld

Top service, vriendelijk personeel, super auto\'s: Automarcato is het een aanrader voor het kopen van een auto!!

perfect, zeker aan te bevelen

Auto gekocht hier, een prachtige auto en een super serivce, echt een aanrader om hier Uw auto te kopen. Ontzettend bedankt!!

goede service, goed behandeld

Ik heb onlangs een auto gekocht bij Automarcato, hierbij heeft Marc bij mij een goede indruk achtergelaten. Hij staat voor zijn bedrijf, hij geeft duidelijk aan wat je kan verwachten en is praktisch ingesteld. Wanneer ik iets aangaf wat betreft de auto werd dit gelijk opgepakt en verholpen. Kortom, een bedrijf waar je je als klant serieus genomen voelt.

goede service, goed behandeld

Al 3 auto\'s gekocht bij Automarcato. De eerste 2 waren BMW Z4. Heerlijke en eerlijke auto\'s. Veel km\'s mee gereden en probleemloos! De auto\'s waren uiteraard voorzien van vele extra\'s. De laatste auto is een BMW 3 serie en was pas een jaar oud toen ik deze kocht. Inmiddels van 15.000 naar 50.000 km mee gereden; uiteraard probleemloos. Ook mijn volgende auto koop ik mij Auto Marc ato. Trouwens ook voor winterbanden kan ik hier terecht.

perfect, zeker aan te bevelen

Na een proefrit waren we meteen verkocht. Service was top en ondanks mijn eigen ondeskundigheid toch altijd even goed geholpen. Hoop mijn volgende auto ook bij Marc te halen want er stonden meer mooie occasions te koop.

goede service, goed behandeld

we hebben een goed advies en behandeling gekregen bij de aankoop van onze auto

perfect, zeker aan te bevelen

Onlangs een occasion Mini gekocht bij Automarcato. In perfect onderhouden staat gekocht. Na een paar maanden er mee gereden te hebben kwam er wat klein onderhoud naar voren waar ik perfect ben geholpen. Marc en zijn lieve vrouw geven persoonlijke aandacht en denken mee. Laten klanten zien dat ze die graag willen behouden dus ook na aankoop een super service! Ik laat mijn auto hier zeker in onderhoud en raad iedereen aan die op zoek is naar een top occasion hier eens een kijkje te nemen!