Auto gekocht hier, een prachtige auto en een super serivce, echt een aanrader om hier Uw auto te kopen. Ontzettend bedankt!!

Ik heb onlangs een auto gekocht bij Automarcato, hierbij heeft Marc bij mij een goede indruk achtergelaten. Hij staat voor zijn bedrijf, hij geeft duidelijk aan wat je kan verwachten en is praktisch ingesteld. Wanneer ik iets aangaf wat betreft de auto werd dit gelijk opgepakt en verholpen. Kortom, een bedrijf waar je je als klant serieus genomen voelt.

Al 3 auto\'s gekocht bij Automarcato. De eerste 2 waren BMW Z4. Heerlijke en eerlijke auto\'s. Veel km\'s mee gereden en probleemloos! De auto\'s waren uiteraard voorzien van vele extra\'s. De laatste auto is een BMW 3 serie en was pas een jaar oud toen ik deze kocht. Inmiddels van 15.000 naar 50.000 km mee gereden; uiteraard probleemloos. Ook mijn volgende auto koop ik mij Auto Marc ato. Trouwens ook voor winterbanden kan ik hier terecht.

Na een proefrit waren we meteen verkocht. Service was top en ondanks mijn eigen ondeskundigheid toch altijd even goed geholpen. Hoop mijn volgende auto ook bij Marc te halen want er stonden meer mooie occasions te koop.

we hebben een goed advies en behandeling gekregen bij de aankoop van onze auto

Onlangs een occasion Mini gekocht bij Automarcato. In perfect onderhouden staat gekocht. Na een paar maanden er mee gereden te hebben kwam er wat klein onderhoud naar voren waar ik perfect ben geholpen. Marc en zijn lieve vrouw geven persoonlijke aandacht en denken mee. Laten klanten zien dat ze die graag willen behouden dus ook na aankoop een super service! Ik laat mijn auto hier zeker in onderhoud en raad iedereen aan die op zoek is naar een top occasion hier eens een kijkje te nemen!

Prettige sfeer, goede koffie en professionele benadering. Marc is recht door zee, geen omwegen. je weet meteen waar je aan toe bent. Helder en correct.

Auto werd netjes afgeleverd, vlotte en vriendelijke service van mensen die een passie voor auto\'s hebben. Kan dit bedrijf van harte aanbevelen.

Uitstekende ervaring. Marc weet zeer goed wat hij heeft staan en de auto\'s zijn altijd bijzonder. Heb een prachtige BMW 5 touring bij hem gekocht die zelfs na grondig onderzoek op de brug door mijn eigen specialist als een zeer goede auto werd bestempeld. Een aanrader!

We waren onlangs bij Automarcato voor de aankoop van een kleine auto voor onze dochter. We werden zeer vriendelijk en professioneel geholpen door de eigenaar Marc, en ontvangen met koffie. Het bedrijf maakt een zeer goed verzorgde indruk, en je merkt al direct dat deze mensen een passie voor auto\'s hebben. Ik kan dit bedrijf dan ook van harte aanbevelen, en ik zal dit bedrijf in gedachte houden wanneer ik zelf aan mijn volgende auto toe ben.

Met automarcato in contact gekomen via de vorige eigenaar van de auto. Ik werd ontzettend vriendelijk ontvangen en ben zeer tevreden vertrokken. Heb een onwijs mooie audi TT gekocht, voor een mooie prijs, maar bovenal een goed onderhouden auto, waarvan ik weinig problemen verwacht. Marc heeft bij de bezichtiging en de overdracht alle tijd genomen om mijn vragen te beantwoorden. Ik werd echt in het zonnetje gezet en de audi TT ook! Dikke 10 voor automarcato!

Ik kwam in contact met dit bedrijf, door dat ik een vraag of men de krassen op mijn achter klep er uit konden poetsen. Nou dat was helemaal geen probleem. Zet u hem maar even binnen. En na een half uurtje poetsen en polijsten, echt niets meer te zien. En ben er sindsdien blijven hangen. Ook de wisseling van mijn zomerwielen naar winter wielen doet ik ook daar. Echt een goed bedrijf de gewone burger.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Buitengewoon meedenkend en service gericht

Prima service en deskundigheid ; prettige en ongedwongen sfeer

Autobedrijf waar je graag binnen stapt vanwege de gastvrijheid,kennis en altijd aantrekkelijk aanbod van auto,s

Zeer goed, kundig en vooral prettige mensen die weten waar ze het over hebben, en bereid zijn je te helpen.

Zeer positieve ervaringen. Kundig personeel met een gepassioneerde eigenaar die service hoog heeft staan. Rijdt nog steeds met plezier in mijn aankoop en kan iedereen dit bedrijf adviseren.

Nadat ik mijn auto bij Automarcato had gekocht waar ik zeer blij mee ben heeft mijn vriendin het onderhoud op haar auto laten uitvoeren. Dit is zeer deskundig uitgevoerd met super goeie service. Wij zijn zeer tevreden!

Een aantal weken geleden heb ik bij Automarcato mijn eerste autootje gekocht en ik ben er heel erg tevreden erover. Automarcato heeft een deskundige en nette uitstraling, waardoor je met een goed gevoel een auto koopt. Ook na de aanschaf blijft de service erg goed..ik had een paar kleine dingetje en na een dag waren die ook weer allemaal opgelost. Dus ben je op zoek naar een auto twijfel dan niet en loop een keer binnen bij Automarcato!

Uitstekende service en alles in goed overleg met de klant. Vriendelijke ontvangst met koffie in schone prettige omgeving. Voelt zeer vertrouwd!!