Hoi Joyce ik wil toch even reageren op jouw mail omdat het toch iets anders is dan dat jij schrijft. op 10-07-2014 heb ik aan je ouders een VW Beetle met 104210km afkomstig van de 2e eigenaar verkocht incl. 6 maand Bovag garantie en een winterwielen set. op 31-10-2014 / 108084km komt de auto bij ons binnen ivm de montage van de winterwielen en geven jullie aan dat de auto ws wat olie verbruikt, ik voer een technische controle uit en constateer geen lekkages oid wel doe ik er een ander type olie in en geef aan dat zodra er weer olie bijgevuld moet worden de km stand genoteerd moet worden, zo kunnen we een evt olie verbruik in kaart brengen en een juiste reparatie uitvoeren. na een paar dagen belt je moeder dat ze het wat jammer vind dat de winterwielen van verschillende merken zijn ( profiel voldoende ) en dat ze nieuwe banden had verwacht ook geeft ze aan dat ze bezorgd is over deze wielen omdat je veel naar Duitsland reist om de bezorgdheid weg te nemen stel ik voor om er op onze kosten 4 nieuwe Novex winterbanden om te zetten. op 05-05-2015 /118021km worden de zomerwielen weer gemonteerd, ik vraag hoe het met het olieverbruik is gegaan en er wordt aangegeven dat dat in orde is, ik had in die tussentijd ook niets meer gehoord hierover. na een lange tijd wordt ik gebeld door je moeder die aangeeft zeer ontevreden te zijn omdat de auto nog steeds veel olie verbruikt en dat wij dat niet hebben opgelost,( maar bij de wielwissel heb ik er nog naar gevraagd ) ook was alles met kit in elkaar gezet en er door een andere garage een reparatie is uitgevoerd en dat het olieverbruik nu over is naar mijn in ziens kan dit niet omdat de motor geheel niet lekte ( ik krijg het gevoel dat de garage het een beetje erger heeft verteld dan het is en jullie al het vertrouwen in mij zijn kwijtgeraakt ondanks dat jullie al klant zijn vanaf het eerst uur, dit gebeurt helaas vaker door collega autobedrijven ) je moeder stuurt nog een foto met een buis waar ik iets kit zie maar geen lekkages. ik geef aan dat als de motor nog steeds olieverbruikt ik dit op onze kosten op wil repareren ondanks dat de garantie is afgelopen, na dit gesprek heb ik niets meer van jullie gehoord tot dat ik vandaag een negatieve beoordeling van jullie ontvang. nu wordt mijn bedrijf neergezet als onbetrouwbaar en dat accepteer ik niet, ook had ik deze onprofessionele manier van handelen zeker niet van jullie verwacht. des al niet te min blijft mijn aanbod om de auto op onze kosten te repareren van kracht. met vr gr Alfred Meijer
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.