Uitstekende service, vriendelijk en vakkundige medewerkers

Ik ben al jaren een tevreden klant bij Alfred Meijer.

Keurig en deskundig week op weg geholpen

Laat op de avond pech, Meijer gebeld, ik kon meteen komen en vervangend vervoer meekrijgen! Top service ook buiten openingstijden. Inmiddels is de bus weer gerepareerd. Goed en betrouwbaar bedrijf.

Altijd welkom en klantvriendelijk

We voelen ons altijd welkom. Worden klantvriendelijk ontvangen. De monteurs zijn stuk voor stuk kundig. En reparatie wordt zo snel mogelijk uitgevoerd.

Een bedrijf met hart voor techniek

Vriendelijke ontvangst en een ongedwongen sfeer. Voelde gelijk vertrouwd. Duidelijke afspraken die 100% worden nagekomen. Geeft veel vertrouwen voor de toekomst. Een bedrijf waar je terug komt.

Ze denken met je mee en staan voor je klaar

Goedemorgen ervaring

Open en eerlijkheid, prijs kwaliteit verhouding is goed, bedrijf ziet er tiptop uit

Koppeling vervangen

De koppeling laten vervangen bij autobedrijf Alfred Meijer. Het werk is ( zoals altijd) volgens afspraak vlot geregeld en ik heb gebruik gemaakt van de ( gratis) leenauto. Vakkundig gerepareerd!

Een garage waar je gezien wordt.

Goede afspraken, snelle service, vriendelijke mensen.

simpel gezegd. no nonsens

komt goed over en verkoopt geen onzin verhalen weet waar hij over praat, verkoopt alles met garantie wat zeker een pluspunt is

Uitstekende service

Zoals gewoonlijk

Een goed en betrouwbaar bedrijf

Ik had direct een goed gevoel bij dit bedrijf, ben netjes en bereidwillig geholpen . Goed contact en goede afhandeling bij verkoop. Ben erg tevreden met de auto.

Vriendelijk

Ik ben goed en vriendelijk geholpen. En over de prijs was ook nog wat te regelen. Ik ben tevreden hoe ik ben geholpen.

Uitstekende dienstverlening

Alfred ziet geen problemen,maar oplossingen. Klantgericht. Geeft vertrouwen.

Ik breng mijn auto graag naar Alfred, omdat hij deskundig is en afspraken nakomt.

Als je Alfred belt, lost hij het probleem met je auto vlot op. Hij vertelt je vooraf wat de kosten zijn. Helder en duidelijk!

Open en eerlijke informatie

Leuk om een enthousiaste autoliefhebber te treffen. Geen poeha, goede informatie, belangstelling van beide kanten. Makkelijk om afspraken te maken, ik kan mij niet voorstellen dat dit niet goed komt. Terugkom adres.

To the point en volgens afspraak!

Alles netjes geregeld

Geweldige garage prima service.

Zeer goede service bij het aanschaffen van een andere auto. Zeer nette werkplaats wat een zeer betrouwbaar gevoel geeft. Alfred is zeer professioneel en heel erg meedenkend. Ook de service na aankoop is goed. Echt een top adres voor de aanschaf van een andere auto.

goeie service,vakkundig,en vriendelijk contact.

ik heb mijn personenauto, en camper bij het bedrijf in onderhoud. dit naar alle tevredenheid.

Zeer vakkundig

Auto voor beurt en keuring gebracht met zorg uitgevoerd. We kunnen er weer een paar jaar tegen aan.

zeer goed overleg voordat met reparatie wordt begonnen

Zie boven - gebruik vervangende auto (alleen benzine vergoeding) - snel geholpen

Perfecte service

Keurige behandeling altijd een kopje koffie en het balie snoepje uit de pot . Auto wordt goed nagekeken hoef zelf niks aan te geven zij weten wat er moet gebeuren dus een zeer tevreden klant .

perfect

goeie garage. perfecte behandeling

Snel zeer goed en professioneel!

Altijd tijd voor een praatje, vakkundig en zeer goede service! Vaklui kan ik iedereen aanraden!

prima service

onderhoud word prima uitgevoerd en afspraak is afspraak.

Eigen auto verkocht en andere auto aangekocht, super ervaring

Erg blij met onze nieuwe auto en de verkoop van onze auto door Alfred!