Snel geholpen om het probleem op te lossen.

Vlotte service en zeer vriendelijk!

Meer feed back over de kosten

Reparaties aan de dure kant Graag wat meer feedback over de kosten dan kan je als klant beslissen of je dit wel nodig is. Wat de technische kennis betreft een dikke 8

zeer goed

100 punten

Komt afspraken na.

Goede uitleg over de reparaties.

Prima service en deskundigheid

Prima service en goede kwaliteit en prijsverhouding

Zeer tevreden.

Ben altijd zeer tevreden. Kan snel terecht. Kundig advies en altijd vriendelijk.

Goede service tegen eerlijke prijs!

Reparatie uit laten voeren. Dit is kundig opgelost tegen een scherpe prijs.

Super service

Wederom weer super geholpen!

Komt afspraken na

Duidelijke prijzen voor de afspraak. Bij onregelmatigheden word ik dan netjes gebeld. Altijd zeer tevreden over dit nette bedrijf.

Uitstekend, zoals altijd.

Een koplamp was stuk. Zonder afspraak, terwijl het druk in de werkplaats was, de dag voor oud en nieuw, werd ik onmiddellijk geholpen.

Prima en vakbekwaam bedrijf

Klantgerichte service

Perfect! Goed betrouwbare garage met liefde voor het vak. Denken mee aan jouw portemonnee!

Ik rij zo'n 900km per week. Een betrouwbare auto is dus cruciaal. Toen ik de auto kocht op zoek gegaan naar een goeie garage niet te ver weg. Uiteindelijk Alfred gevonden en me auto daar 2 jaar geleden voor z'n eerste beurt heen gebracht. Direct een goed gevoel, zijn flexibel en makkelijk te bereiken. Sindsdien breng ik me auto netjes naar Alfred voor alle beurten en ik wordt iedere keer weer super geholpen. Ook wordt er eerlijk met je omgegaan. Als bepaalde zaken kunnen wachten krijg je dit te horen en ook waarom. Ook netjes transparant te horen welke zaken er later gaan komen zodat je daar al op kan voorbereiden. Ook hier een tweede auto gekocht. Auto was fantastisch en me vriendin reed hierin. Ze heeft echter rij angst door een auto ongeluk uit het verleden. In tranen zat ze omdat ze de auto zo leuk vond maar ze wou hem weg hebben want het deed haar iedere dag herinneren hoe bang ze was. Hierop Alfred gebeld, verhaal uitgelegd. Netjes te woord gestaan en Alfred heeft met ons een bedrag afgesproken en heeft de auto de volgende dag weer opgehaald. Ondanks omstandigheden ongelofelijk netjes afhandelen en weer zonder een poot uitgedraaid te worden. Nu over een paar maanden gaat de diesel eruit en zal de volgende auto ook weer netjes hierheen gaan. Ik ben er in ieder geval blij mee en Alfred, gewoon zo door blijven gaan!

Vanmorgen mijn nieuwe polo opgehaald. Alles super geregeld door Alfred. Auto stond netjes klaar inclusief een bosje bloemen. Wat een leuk gebaar. Dank je wel voor het leuke contact:

Snel, vriendelijk en vakkundig

Snelle en vriendelijke service

Afspraak maken kan altijd vlot. Duidelijke uitleg wat er gedaan is. Factuur ook vlot binnen Kortom je weet waar je aan toe bent.

Goed service

Klantvriendelijk en oplossinggerichtheid

Duidelijk en eerlijk met de koop en inruil.

Er is goed geholpen met een oplossing

Er werd mee gedacht

VW caddy maxi gekocht

Wij zijn prima ontvanggen, koffie daarna naar buiten en betreffende auto bekijken. Uitleg en vervolgens een proefrit. Vijf dagen later, volgens afspraak, de auto opgehaald. Met bloemen! Helaas was het instructieboekje in het frans.

Hi komt zijn belofte na

Levert wat hij belooft, doet wat jij zegt. Vakman met hart voor zijn beroep

Goede betrouwbare zaak!!

We hebben er een prachtige auto gekocht! Goede service, en een goed contact! En met de eigenaar valt goed te overleggen als je nog wensen hebt.

Een hele fijne eerste indruk, service.

Wij hebben onze eerste auto samen bij Alfred Meijer gekocht. Wij zijn zeer tevereden over de goede service. Het personeel is erg vriendelijk!

Reparaties goed uitgevoerd, auto weer APK gekeurd

Van te bepaald dat de oude ongewenste bijgeluiden had. Gelijktijdig met de APK is dit probleem verholpen naast een paar andere probleempjes. Weer prima service geleverd tegen een nette prijs.