Ontzettend goed geholpen door iemand die echt alle tijd voor je neemt.

Afgelopen zaterdag heb ik mijn nieuwe auto mogen halen. Daarvoor meerdere malen telefonisch contact gehad, mail, appen en een proefrit. Iedere keer kreeg ik snel antwoord en een goede uitleg. Bij oplevering kreeg de auto volgens schema nog een grote beurt, gepoetst en een bloemetje erbij. Ik ben zeer tevreden.

ik zeg het in 1 wooooooooooord geweldig

lieve mensen , mooi bedrijf

Komt afspraak na

Ben al 3 jaar naar volle tevredenheid klant bij Alfred. Ook bij onbekende oorzaak van problemen denkt hij mee en probeert de oplossing te vinden en onnodige kosten te besparen.

Gewoon goed!

Goed en betrouwbaar autobedrijf.

Goed bedrijf en snel geholpen

Het defect aan mijn auto is meteen verholpen. Helemaal super. Vriendelijk personeel.

prima geholpen

alles naar wens uitgevoerd

Correct en klantvriendelijk

Nettjes en correct bedrijf

Oog voor de klant

Bij alle reparaties gaat het personeel uit van de klant en begeleid hem hierbij.

Betrouwbaar en persoonlijk verkoop advies

Super begeleiding en verkoopservice. Heel persoonlijk, open en betrouwbaar. Een garage met gedegen auto kennis.

Hele goede service..

Top bedrijf

Vriendelijk en vakkundig!

Super blij met de uitgevoerde reparatie. Ik was snel aan de beurt en werd vriendelijk geholpen. Bedankt voor de goede service.

Super service!

Super service!

Betrouwbaar en klantvriendelijk

Ieder jaar krijgt auto grote beurt + APK Super schone garage. Gemoedelijke sfeer.

super geweldig bedrijf

netjes en correct

Als vanouds

Vertrouwd adres. Je weet bij Alfred, dat het goed komt. Heeft voor elk probleem een oplossing.

Altijd oplossingsgericht, duidelijk en gemoedelijk.

Als Alfred dat reparatie noodzakelijk is, dan is dat ook zo en wordt het op een goede manier geregeld met alle service voor de klant.

Netjes en snel geholpen

Netjes en snel geholpen!

waar voor mijn geld

De aankoopsom was hoog genoeg, maar ik kreeg waar voor mijn geld. Niks geen ongenoemde gebreken en toen ik een week later naar het onderhoudsverleden vroeg, kreeg ik ook de volle medewerking. Mijn ervaring is echt positief. Het is nu 5 maand later en ik rij nog steeds tevreden rond.

Ontzettend goed geholpen met de aankoop van onze auto

Goed ontvangen door het personeel, vriendelijk geholpen met de rest van de zaken.

Alles keurig gedaan zoals beloofd

Tevreden

Tevreden

Fantastische Service verleend en werkzaamheden prima uitgevoerd,

Zeer klantvriendelijk geholpen bij APK-Keuring en jaarlijkse onderhoudsbeurt van Camper en Personenauto. Reparaties zijn weer perfect uitgevoerd, zoals we ieder jaar gewend zijn, dus zeer tevreden.

Toppie bedrijf vriendelijke eigenaar

Persoonlijk goede begeleiding

Bedankt voor de persoonlijke begeleiding en het beantwoorden op alle gedetailleerde vragen die ik had. De expertise is perfect en de flexibiliteit waardeer ik zeer. Komt vertrouwd over.

Top service

Vriendelijke mensen aan het werk. Ze werken netjes en precies