Uitstekende dienstverlening

Alfred ziet geen problemen,maar oplossingen. Klantgericht. Geeft vertrouwen.

Ik breng mijn auto graag naar Alfred, omdat hij deskundig is en afspraken nakomt.

Als je Alfred belt, lost hij het probleem met je auto vlot op. Hij vertelt je vooraf wat de kosten zijn. Helder en duidelijk!

Open en eerlijke informatie

Leuk om een enthousiaste autoliefhebber te treffen. Geen poeha, goede informatie, belangstelling van beide kanten. Makkelijk om afspraken te maken, ik kan mij niet voorstellen dat dit niet goed komt. Terugkom adres.

To the point en volgens afspraak!

Alles netjes geregeld

Geweldige garage prima service.

Zeer goede service bij het aanschaffen van een andere auto. Zeer nette werkplaats wat een zeer betrouwbaar gevoel geeft. Alfred is zeer professioneel en heel erg meedenkend. Ook de service na aankoop is goed. Echt een top adres voor de aanschaf van een andere auto.

goeie service,vakkundig,en vriendelijk contact.

ik heb mijn personenauto, en camper bij het bedrijf in onderhoud. dit naar alle tevredenheid.

Zeer vakkundig

Auto voor beurt en keuring gebracht met zorg uitgevoerd. We kunnen er weer een paar jaar tegen aan.

zeer goed overleg voordat met reparatie wordt begonnen

Zie boven - gebruik vervangende auto (alleen benzine vergoeding) - snel geholpen

Perfecte service

Keurige behandeling altijd een kopje koffie en het balie snoepje uit de pot . Auto wordt goed nagekeken hoef zelf niks aan te geven zij weten wat er moet gebeuren dus een zeer tevreden klant .

perfect

goeie garage. perfecte behandeling

Snel zeer goed en professioneel!

Altijd tijd voor een praatje, vakkundig en zeer goede service! Vaklui kan ik iedereen aanraden!

prima service

onderhoud word prima uitgevoerd en afspraak is afspraak.

Eigen auto verkocht en andere auto aangekocht, super ervaring

Erg blij met onze nieuwe auto en de verkoop van onze auto door Alfred!

correcte bediening

al jaren een prettige ervaring met dit bedrijf

Goed!

Goede service. Klantvriendelijk

Goeie rervice

Goed , snel en klantvriendelijk

Prima vakmensen

Vallen op door een mensgerichte benadering en hun expertise.

denkt met de klant mee

Zeer goed al heel wat jaren klant bij Autotechniek Alfred Meijer en service is gewoon goed. expertise op gebied van onderhoud en reparatie is goed en denkt met de klant mee.

Super snel

Gezien de huidige situatie toch besloten om auto een beurtje en apk te geven. Was binnen een dag klaar.

Zoals altijd goed.

Ik kom al jaren bij Alfred Meijer en dat zal ik ook altijd blijven doen. Vriendelijk, eerlijk en een goeie prijs kwaliteit verhouding.

no nonsens bedrijf

mijn auto voor een oliebeurt , nieuwe bandjes e.d. aangeboden bij Alfred . auto weer spik en span met dank aan team Meijer. kortom een plek waar je je auto met een gerust hart onder kan brengen voor alle voorkomende werkzaamheden.

prima geholpen

ben snel geholpen dus prima

Prima ,alles volgens afspraak!

Vriendelijke mensen met kennis van zaken en alles volgens gemaakte afspraken.

vlotte behandeling en goede service

Prima!

Helemaal goed. 1 telefoontje, afspraak op korte termijn mogelijk, vlotte service en Alfred vriendelijk als altijd.