Top service en enorm klantvriendelijk

Zeer betrouwbare en nette garage . Die afspraken nakomt en een zeer goede service verleend. Erg klantvriendelijk. Zou iedereen aanraden daar een auto te kopen.

Goeie service

Net bedrijf, vakmannen

Je word snel geholpen. Vriendelijk snel weer op de weg

Altijd prima.

Altijd goed en prettige omgang !

Netjes en correct zoals het hoort.

Altijd volgens afspraak, nette werkplaats en gastvrij personeel.

Zeer klantvriendelijk en eerlijke deal!

Fijn ontvangst. Eerlijke prijs en geen verkopers praatjes.

Staan gelijk voor je klaar

Autotechniek Alfred Meijer staat voor zijn werk, snel en betrouwbaar. Heeft oog voor de klant en is altijd in voor een praatje.

Helemaal goed

Alles was exact zoals het in de advertentie stond. Man was erg vriendelijk en flexibel. Zeer tevreden ook met de auto!

Zeer Positief

Zeer goede service, alle aandacht, afspraken worden nagekomen

Auto kopen

Goed geholpen en snelle service om de auto gereed te maken.

Snelle service, prima contact en komt afspraken na.

Positief, Apk + vier nieuwe banden. Goed geregeld.

Het was een lange trip vanuit zuid limburg . Maar zeker de moeite waard geweest. Helemaal top !

Prima. Altijd goede service en kwaliteit.

Je kunt in 9 vd 10 gevallen direct geholpen worden. Prettig contact met medewerkers. Bereidwillig om mee te denken.

Nette zaak

We hebben onze auto daar gekocht en onze oude auto ingeruild en een eerlijke prijs ervoor gekregen. De garagehouder is een nette en vrolijke verschijning Zeker een aanrader

Prettige zaak

Zeer nette auto kunnen kopen bij deze garage. Zeer klantvriendelijk en snel geholpen. Inruil was ook geen enkel probleem.

Meedenken en zoeken nasr een oplossing En het is gelukt

Uitstekend!

Auto moest voor de APK. Blij met de autoservice!

Vriendelijk, snel en heel behulpzaam.

Goede service, vriendelijk en behulpzaam en denkt met de klant mee.

Deskundig

Auto voor APK geweest. Was verder geen onderhoud nodig om weinig aantal gereden kilometers. Is hier ook eerlijk over en rekent hierdoor geen onnodige kosten.

Klantgericht

Bij de aanschaf van mijn nieuwe auto heb ik wederom een beroep kunnen doen op het vakmanschap van Auto Meijer. Ook gedurende deze aanschaf hebben ze mij prima ondersteund.

Toppers!

Vorige week auto bekeken en gisteren gekocht. Zeer vriendelijke mensen! Ook nog een bosje bloemen gekregen, zorgt voor een echt feestgevoel na aankoop.

geweldig

de Baas en de Bazin ,zijn lieve mensen ,en het personeel is ook geweldig ,dus ik breng onze auto er met vertrouwen naar toe.

alles perfect

mooi bedrijf en super netjes, zo hoort het . ben altijd tevreden over de gang van zaken.

Super!!

Helpt mee te denken naar een oplossing voor ieder probleem en eerlijk advies.

direct en goed geholpen

snel geholpen bij pech onderweg