prima dingen opgelost

dingen tot volle tevredenheid opgelost

Uitstekend geholpen.

Wederom uitstekend geholpen.

Prima bedrijf voor de personenauto en de camper dank jullie wel voor sleutelhangers pen en boekje alleen de snoepjes was niet mijn smaak deze keer jammer tot de volgende keer groetjes

prima en vriendelijke service

zoals hierboven vermeld

Perfect!!

Reparatie onder garantie prima uitgevoerd, En ondanks dat we verder weg wonen (uurtje rijden) is de auto ook nog terug gebracht! Super service en dikke pluim voor dit bedrijf!!

Afspraak is afspraak bij dit bedrijf

Zoals elke keer bij autobedrijf Alfred Meijer wanneer ik mijn auto breng voor onderhoud weet je van te voren waar je aan toe bent. Afspraak is afspraak en wanneer er iets aan de hand is belt men U eerst op voordat U een rekening krijgt die U niet verwacht. Ook krijgt U een kloppend advies en wordt U niets verkocht waar U niet mee accoord gaat. Het gebruik van de leenauto kost U alleen de brandstof. Mijn indruk is dat hier serieus met U als klant om word gegaan en ik denk dat dit mede komt door de eigenaar die zelf ook vaak in de garage te vinden is.

Super prettige, vakkundig en persoonlijke benadering.

Vorige week een andere auto gekocht bij Alfred. Nog nooit bij hem geweest en binnen 5 minuten aan de koffie. Zeer prettige, vakkundige,no nonsense, man. Denkt goed mee en prettig zaken doen.

Zeer klantvriendelijk

Snelle adequate reactie op mijn vragen. Goed meedenkend/inlevend met de klant. Prettig zaken doen.

Top zoals altijd

Top zoals altijd

Super, snel, vriendelijk en deskundig

Snel werd het mankement gevonden en verholpen, met duidelijke afspraken. Verder werden tips gegeven om de opgetreden storing in de toekomst te voorkomen. Achteraf bleek het ook nog garantie te zijn, prima dus.

Zoals het hoort te zijn, service en klant gericht!

Zoals het hoort te zijn, goede service en klant gericht!

Prettig

Deskundige vaklui, vriendelijke mensen , doen wat ze beloven

Altijd prettig contact, goede service en snel afspraak

Als je een afspraak wilt maken dan kan dat op korte termijn, ze weten precies om welke auto het gaat. 1dag je auto inleveren en alles is weer klaar. Betrouwbaar adres.

Uitstekende service

Distributieriem, uitlijnen en herstel achteruitrij schakelaar werkzaamheden. Uitstekende service Bedankt!

Goed bedrijf, gemoedelijke medewerkers

Goed bedrijf. Deskundig personeel. Vriendelijke medewerkers.

Zeer behulpzaam snel afgehandeld. Zeer goede service, en een lekker bakje koffie. Klaar terwijl ik nog aan het koffiedrinken was haha. Gr. Willem

Voor mijn gevoel zeer deskundig en betrouwbaar

Zyn goed geholpen. En mogen zaterdag dag de nieuwe auto ophalen ( met een goed gevoel)

Heel goed geholpen.

Een vriendelijk bedrijf met goed advies. We zijn zeer tevreden.

Vriendelijk, vakmanschap

Prima ervaring, goede behandeling.

Correct, kwaliteit en duidelijk

Zeer nette werkplaats en personeel. Laat aan duidelijkheid niets te wensen over.

goede ervaring

ben er al jaren klant ,en heb nu een zoek opdracht gegeven een vw caddy. dat zie ik met veel vertrouwen tegemoet

Zeer professioneel service

Door de lange stilstand van onze auto gedurende Covid-19 was de accu minder sterk. Autotechniek Alfred Meijer heeft ons heel netjes geholpen in het opladen van de accu en alles nakijken.

Folslein prima

Vlotte en vriendelijk service, klaar terwijl u wacht onder het genot van een lekker kop koffie.

Snelle service