Is altijd super goed

Prima, keurige garage.

Vlotte service.

Er is maar één woord voor: GEWELDIG !

De eerder bij Autotechniek Alfred Meijer gekochte auto is onlangs ten gevolge van een auto ongeluk Total loss verklaard. Hierover met Alfred Meijer telefonisch contact opgenomen. Hij bleek toevallig nog een vrijwel identieke auto op het occasion plein in voorraad te hebben. Omdat ikzelf in verband met opgelopen verwondingen niet in staat was om naar Surhuisterveen te komen, draaide Alfred Meijer het om en zei: “dan kom ik met die auto bij jullie langs “. Dus veel waardering voor dit inlevend vermogen en geweldige service. Chapeau !! Ondanks het feit dat er geen auto meer was in te ruilen, hebben we gelukkig tóch overeenstemming kunnen bereiken. En beschikken we vrij snel weer over een mooie occasion onder de gebruikelijke BOVAG garantie voorwaarden ! We hopen over en weer op mooie schade vrije kilometers. Nogmaals heel erg bedankt voor deze full-service.

Goede service, prettige sfeer, vakkundig

Ze staan altijd voor je klaar.

Top Service!

Zoals gewoonlijk. Top!

Top, zoals altijd.

Grote vakkundigheid en oplossend vermogen. Daarnaast zijn Alfred en zijn medewerkers uiterst aimabele mensen.

Zowel ik als mijn auto hebben geen probleem.

Altijd vriendelijk.

Afspraken worden goed nagekomen

Top service

Zeer snel en kundig geholpen

dik voor elkaar

hij stuurt en remt weer als nieuw

vriendelijk en correct

Komt afspraken na

Zeer vriendelijk en kundig, goede service!

Ik heb mijn auto daar net gekocht. Zeer vriendelijk en kundig geholpen. Alfred is een kundig man en open in de communicatie. Duidelijk en kundig. Geen gevoel van een ‘standaard’ autoverkoper waar volgens mij iedereen een hekel aan heeft.. persoonlijke aandacht en service, precies wat je wilt als je zo’n grote en belangrijke aankoop doet.

Prima service tegen redelijk tarief. Klant wordt goed ingelicht over de staat van de auto.

Wederom zeer tevreden

APK gedaan. Snel en kundig.

Klantvriendelijk en goede service

Bij autogaragebedrijf Meijer hebben wij geen klagen. Goede service en marktconforme prijzen. Daarbij altijd vriendelijk geholpen en een luisterend oor bij vragen. Kortom prima.

Perfecte service

Zoals altijd goede en snelle service

Ben wel goed geholpen

Had gevraagd wat het zou kosten vooraf maar kreeg geen antwoord,achteraf vond ik wat ik moest betalen wat aan de hoge kand voor olie en een filter,even aan de computter moet gewoon bij de uurloon in zitten en niet extra betalen en daar nog weer btw over,mijn colega,s vinden dat ik gelijk heb,verder wel goed.

Top service en enorm klantvriendelijk

Zeer betrouwbare en nette garage . Die afspraken nakomt en een zeer goede service verleend. Erg klantvriendelijk. Zou iedereen aanraden daar een auto te kopen.

Goeie service

Net bedrijf, vakmannen

Je word snel geholpen. Vriendelijk snel weer op de weg

Altijd prima.

Altijd goed en prettige omgang !

Netjes en correct zoals het hoort.

Altijd volgens afspraak, nette werkplaats en gastvrij personeel.

Zeer klantvriendelijk en eerlijke deal!

Fijn ontvangst. Eerlijke prijs en geen verkopers praatjes.

Staan gelijk voor je klaar

Autotechniek Alfred Meijer staat voor zijn werk, snel en betrouwbaar. Heeft oog voor de klant en is altijd in voor een praatje.

Helemaal goed

Alles was exact zoals het in de advertentie stond. Man was erg vriendelijk en flexibel. Zeer tevreden ook met de auto!