Fijne garage

Auto is weer helemaal top

Vakmanschap

Bij deze nette garage hebben wij een nieuwe Koppeling in onze camper laten monteren. Wij konden bij veel niet terecht ivm de grote, Deze beste man draaide zijn handen er niet voor om en de camper kon ik al snel weer ophalen! Bedankt voor de snelle service. Wij gaan met een gerust hart op vakantie de bergen in!

Top bedrijf

Denken goed mee, overleggen en goede service

Top bedrijf met uitstekende dienstverlening

Zaterdag 13 juli mijn T Roc 2..0 R opgehaald. Aflevering was geweldig, daar kan menig autobedrijf nog iets van leren. Ook hoe de auto erbij stond was prachtig. (Dankjewel Stefan)

Uitstekende arvaring met Alfred bij de aankoop van een Volkswagen Arteon

Hier is de vertaling naar het Nederlands: Eerst sprak ik met Alfred telefonisch over een Volkswagen Arteon. Hij was een volledig normale, vriendelijke en behulpzame man; er valt niets negatiefs over hem te zeggen. We spraken af dat ik het weekend erop zou komen om de auto te bekijken. In de tussentijd stelde ik hem nog een paar vragen die me tijdens het telefoongesprek niet te binnen schoten, en hij antwoordde hier correct en zeer snel op. Ik ging naar hem toe, wat bijna drie uur reizen was, maar het was de moeite waard. Ik werd hartelijk ontvangen en kreeg zelfs koffie aangeboden. Zowel Alfred als zijn collega zijn vrolijke, vriendelijke mensen. De locatie is goed bereikbaar en netjes, schoon. De garage is ook in perfecte staat. De auto stond op de brug en ik mocht hem van onderen bekijken, wat ik iedereen die auto's verkoopt zou aanraden om te doen. Een volledig correcte man! Ik nam de auto mee voor een proefrit en kon niets vinden om op aan te merken, want de auto's die daar stonden waren allemaal netjes, schoon en goed onderhouden. Daarna kwamen we overeen over de prijs en vroeg ik hem of hij kon helpen met de financiering. Natuurlijk zei hij behulpzaam dat hij dat kon en stuurde mijn gegevens naar een paar bedrijven waarmee hij samenwerkt. (Dit gebeurde op een zaterdag!) Op maandag werd ik al benaderd door het kredietbedrijf met een aanbod dat eveneens correct was, dus ik accepteerde het. Een paar dagen later was al het papierwerk klaar, Alfred registreerde de auto op mijn naam en ik kon de verzekering afsluiten. Datzelfde weekend kon ik de auto al meenemen. Ik kan hem voor 100% aanbevelen. Als je je oog hebt laten vallen op een auto bij hem, ga er dan zeker naartoe; je zult niet teleurgesteld worden! De auto ziet er in werkelijkheid net zo uit als op de foto. Heel erg bedankt voor alles!

fijne en sociale dienstverlening!

De levering was snel met die matten en goed geholpen

Was snelle levering van die matten en goed geholpen

Relaxte aankoopervaring!

Na een zoektocht naar de door ons gewenste auto kwamen we bij Alfred terecht. Een serieus stukje rijden maar wat een verademing om bij dit bedrijf zaken te doen. Ongedwongen sfeer maar zeker deskundig, kwalitatief goed en uiterst behulpvaardig. Stefan en Alfred dank jullie wel en we komen zeker nog eens langs, als we een rondje Friesland doen :-)

zonder reservering toch een leenauto mee! Top.

Altijd klantvriendelijk geholpen.

prima bedrijf

Volkswagen up gekocht. duidelijke afspraken. jaar garantie. vriendelijke mensen.

Klantvriendelijke benadering

Autotechniek Alfred Meijer valt op door altijd oog voor de klant te hebben.

Deskundig en behulpzaam

Voor een kleine reparatie.

Top garage!

Het is een fijne garage met ruime keuze en goede service

uitstekende service .

gewoon 12 maanden garantie zonder gedoe en grote beurt erbij ,prima zoals het hoort.

Betrouwbaar

Autotechniek Alfred Meijer is een spontaan en sociale verkoper wat heel belangrijk is voor de klant

Zoals afgesproken

Onderhoud beurt zoals afgesproken,

Vakmanschap, vriendelijk en betrouwbaar

Ieder jaar gaat mijn auto, Suzuki Spash naar de garage voor onderhoud en APK keuring. Geen receptie waar je direct moet afrekenen. De rekening kan later worden voldaan. Wat een vertrouwen in de klant!

Goede deskundige hulp

Ik kwam bij de garage door de wegenwacht, goede service want ik kon ook een leenauto mee krijgen. Voor het repareren eerst met me gebeld want de kosten waren heel hoog. Fijne ervaring!

Klantvriendelijk bedrijf.

We waren opzoek naar een auto en deze stond bij Alfred dus even langsgereden om te kijken of dit wat voor ons was. Naar veel wikken en wegen toch gekozen voor andere occasion. Na een proefrit en de deskundigheid van Alfred en onder genot van koffie besloten om deze vw troc met volle overtuiging te kopen. Was een snelle deal en wij zijn zeer tevreden. Top. Bedankt.

Fijn bedrijf! Goede service!

Een VW Up! gekocht. Wij hadden een prettige ontvangst en wij konden in alle rust een aantal proefritten maken. Alfred (de eigenaar) heeft de auto keurig voor ons in orde gemaakt. En bij het afhalen was alles zoals wij hadden afgesproken en eigenlijk nog wel een iets extra! Dat geeft vertrouwen! Wij komen uit het westen van het land (Noord Holland), maar daar zijn wij afhankelijk van een (beperkt) aantal grote VW/Audi/Seat/Skoda dealers en die maken er vaak een potje van! Wij hebben er graag een reisje voor over gehad, om bij Autotechniek Alfred Meijer een auto te kopen!

Vriendelijk en vakkundig personeel.

Niet eerder zo’n super bedrijf gehad.

mooie garage

wij zijn netjes behandeld lekkere koffie genoten

Geweldige zaak, super prijs, super service

fijn geholpen, open en eerlijk

Zoom 24

9231DX Surhuisterveen