Je wordt altijd eerlijk geholpen

Je wordt altijd eerlijk geholpen

Top bedrijf

Correcte handel!

perfect mooi bedrijf

geen klachten, ga zo door Alfred.

Super snel onze auto gerepareerd

Perfecte service

Prima, zoals altijd

Altijd goed en vriendelijk contact. Auto is in goede handen

snelle en goede service

goede en vriendelijke service

Top autobedrijf.

Top autobedrijf.

Goede service!

Auto voor de APK gehad en een grote beurt. Alles weer netjes en snel klaar. Super dat er voor mij altijd een leenauto is.

Vlot, vriendelijk en deskundig

De auto heeft een grote beurt gehad, waarbij alle benodigde werkzaamheden goed zijn uitgevoerd en geen overbodige dingen zijn gedaan. Alles is vlot en probleemloos verlopen. De betrouwbaarheid van dit bedrijf is maar weer eens bevestigd.

Altijd correct. Pakt problemen meteen op.

Prima !!

Betrouwbaar, vriendelijk en behulpzaam. Wat wil je dan nog meer ??

Prima service, deskundig en vriendelijk

Ik ben tevreden

Alfred is sociaal, denkt mee.

Auto van huis gehaald en terug gebracht. Overleg gehad over de kosten dat stel ik op prijs.

Prima geholpen

Vriendelijk en deskundig

fijne garage, eigenlijk altijd tevreden

Doet wat hij zegt. Snelle goed service.

We moesten er een heel eind voor rijden maar het was de moeite waard. Nieuwe auto mee naar huis genomen en oude achtergelaten met missend onderdeel. Allemaal geen probleem. Bedankt.

Vakkundig, transparant, eerlijk, denkt mee en geef goed advies

Auto ingeruild conform een verwacht bod. Goed advies ontvangen over de aangeschafte auto. Zeer vriendelijk geholpen.

Super vriendelijk, open en eerlijk

Auto ingeruild op een door Alfred aangeboden auto. Prettig gesprek, snelle reacties, en een zeer redelijke inruilprijs. De nieuwe auto zag er goed uit en een klein probleempje kon ter plekke worden opgelost. Kortom, goed gevoel over.

Goede service vriendelijk. En de koffie staat klaar

Goede service, duidelijkheid vooraf

Professioneel en betrouwbaar autobedrijf!

Wij zijn jarenlang trouwe klant bij Alfred Meijer en zijn uiterst tevreden dus blijven het onderhoud van onze auto door hem doen. Snelle, betrouwbare en professionele instelling. Haal en breng service met leenauto. Wij raden een ieder aan zowel aankoop als onderhoud volledig toe te vertrouwen aan autobedrijf Alfred Meijer!

Er wordt meegedacht en men is behulpzaam. Ik wil graag nog wel de beloofde rekening op de mail ontvangen. Ik heb toen contant betaald. Heb al eens aan Alex gevraagd. groet Klaas Lettinga Vermaning 4 9231 BH 0621 425 410

Goede service, vakman en weet wat de klant wil

Fantastische service, eerlijk bedrijf, komt afspraken na

Fantastische service, eerlijk bedrijf, komt afspraken na