geweldige service

al jaren goede ervaring , ga zo door!

Klantvriendelijk en prima service

Dichtbij, prima service en deskundig personeel

Altijd goede service

Wordt altijd snel geholpen , en levert altijd prima werk af!

duidelijke uitleg probleem en de reparatie

Zeer goede service. Direct een vervangende auto meegekregen. Alleen benzinekosten.

Snel geholpen en goede service

No nonsens, eerlijke garagehouder.

Kundige monteur.

Je wordt vlot en vriendelijk geholpen.

Bij Autotechniek Alfred Meijer weet men altijd wel een oplossing voor een technisch probleem te vinden

Zoals altijd uitstekende service!

Afgelopen week naar volle tevredenheid de auto voor een wintercheck na laten kijken. Zoals altijd zeer vriendelijk geholpen en vervangend vervoer is ook uitstekend! Onderhoud kost altijd geld maar bij Alfred betaal ik nooit te veel.

Een zeer professioneel vriendelijk vakkundig autobedrijf

Begin deze maand een andere auto gekocht bij autotechniek Alfred Meijer. Zeer vriendelijk en vakkundig geholpen door Alfred. Een goed autobedrijf met een uitstekende service!

Behulpzaam en kundig

Alfred Meijer is een zeer kundig en behulpzaam en denkt graag mee met eventuele vragen t.a.v. onderhoud of zoeken naar een nieuwe auto.

Goede service. Afspraken zijn snel gemaakt en het duurt niet lang voordat je aan de beurt bent. Vriendelijke ontvangst. Bekwaam personeel. Geen klachten

Goede snelle service

Auto snel apk gekeurd Ik kom hier zeker terug

gewoon goed

de eerste keer duidelijke afspraak. de vervangende auto bijna nieuw keurig. auto snel weer klaar voor een jaar.

Snel en klantvriendelijk geholpen

Bij een lekke band snel geholpen zodat ik weer op pad kon richting mijn afspraak. Flexibel en klantvriendelijk bedrijf !

zeer snelle service

altijd vriendelijk , snelle service , met goeie resultaten .

Prima verzorgd!

Bijzonder klantvriendelijke vakmensen

Sinds kort woonachtig in Friesland prijs ik mezelf gelukkig dit onderhoudsbedrijf te hebben gevonden voor mijn auto. Een modern bedrijf met uitstekende vakmensen waar men met je meedenkt en goede kostenbesparende oplossingen aandraagt en uitvoert.

Altijd vriendelijk en professioneel geholpen

Recentelijk onze auto bij Alfred gekocht en door de goede ervaring besloten om ook het onderhoud bij hem onder te brengen. We zijn nog steeds dik tevreden!!

Perfect, niets op aan te merken.

het is altijd heel plezierig en altijd kom ik er met voldaan gevoel vandaan.

Super ervaren garagebedrijf

Snel en volgens afspraak klaar.

Prima services

Top geholpen zoals altijd.

Snel en naar alle tevredenheid geholpen

Kapotte accu vervangen. Maandag gebeld, dinsdag geregeld.

Ben alleen blij dat het niet elke keer zo'n nota is

Ik word altijd vriendelijk ontvangen met super service

Ik heb het volste vertrouwen in autotechniek Alfred Meijer.

Klantvriendelijk en goede service ! Wij komen hier zeker terug!