Vriendelijke dienstverlening en snelle service!

Autobedrijf Alfred Meijer is een erg toegankelijk en goed bereikbaar bedrijf. In goed overleg wordt de best passende oplossing gezocht tegen een goede prijs. Al jarenlang mijn vaste autobedrijf waar ik elke keer graag terug kom.

Prima service, goede kwaliteit.

Uitstende service

Bedrijf dat zeer behulpzaam is met een goede service! Probleem was snel verholpen.

Vertrouwd

Goeie vakmensen

Makkelijk en soepel geregeld. Goed overleg helder en duidelijk. Prettig contact.

Tevreden

Kon snel geholpen worden.

Bijzonder gastvrij ontvangen

Onze eerste kennismaking.Het was voor een kleinigheid maar direct met een goed voorstel geholpen.Prima zoals de zaak op ons over is gekomen,

Top garage!

Fijne mensen, eerlijk en zeer correct. Zo zou iedereen moeten zijn. Hier koop je graag een auto en hier laat je meteen gerust hart je auto achter. Al met al, aanrader!

Geweldig bedrijf

Zeer goede en nettjes bedrijf, geweldige auto gekocht en super nettjes afgeleverd Top!!

Ah wol goed, seit beppe

Goed eindresultaat

Prima bedrijf

Goed, prettig en snel geholpen.

vlot en correct

zie boven

Klantvriendelijk en servicegericht!

Er een jonge occasion gekocht. Uitstekend geholpen. Vragen worden snel beantwoord (zelfs buiten kantoortijd). Prima contact, vriendelijk, transparant, goede koffie en enorm klantgericht. Heb er een zeer tevreden gevoel aan over gehouden.

Goed bedrijf

Meedenken met de klant

Prima vakmannen

Service bij autotechniek Alfred Meijer kenmerkt zich door vakmanschap en een klantgerichte benadering.

Goede en snelle service

Goed en nettjes geholpen, een leenauto mee. Alfred Meyer staat voor de klanten klaar!

Komt afspraken na.

Goed geholpen.

Auto moest voor de APK. Erg fijn dat je gebeld wordt om te overleggen wat er moet gebeuren en wat de kosten van de APK zijn. Zo kom je niet voor een onaangename verrassing te staan. Ook ideaal dat er een vervangende auto beschikbaar is.

Staan altijd klaar voor service en advies

Gewoon goed!

Wordt top geholpen en kundig.

Weer naar volle tevredenheid

Erg blij met Alfred als vast aanspreekpunt voor het onderhoud van mijn auto. Altijd vriendelijk, hulpvaardig en deskundig. Natuurlijk kost onderhoud altijd geld maar hier is iedere euro het waard.

Super geholpen op zeer korte termijn

We zijn wederom super geholpen door Alfred, op korte termijn voor de vakantie nog snel een grote beurt + APK kunnen doen. Leenfietsen meegekregen.

goede communicatie en goed overleg

Goed geholpen, leenauto staat klaar (alleen benzine betalen)

Service zoals het hoort!

Meerdere malen mijn Volkswagen Golf bij Alfred gehad voor onderhoud en reparatie. Steeds zeer snel en vakkundig geholpen, ook de kosten vallen elke keer mee. Tevens duidelijke communicatie over de uitgevoerde werkzaamheden en de factuur. Zeer tevreden!