alles perfect

mooi bedrijf en super netjes, zo hoort het . ben altijd tevreden over de gang van zaken.

Super!!

Helpt mee te denken naar een oplossing voor ieder probleem en eerlijk advies.

direct en goed geholpen

snel geholpen bij pech onderweg

Fijne vriendelijke communicatie. Goede prijs kwaliteit vehouding voor de auto.

Fijn bedrijf.

It koe net better

Begjin dizze wike ha ik ek al de fragenlist ynfuld. Ik wie skoallemaster dus in 10 ki net better. Oant sjen, Pieter en Tineke.

Tijdens APK controle zou er ook nog een kleine beurt nodig zijn. Dit was geen probleem om deze meteen mee te nemen.

Vriendelijk, servicegericht.

Danke für die Blume!

Vriendelijk ontvangen, contact voelde gelijk vertrouwd!

Je krijgt de kwaliteit die er wordt beloofd

Duidelijke afspraken, goede service, alles conform afspraak.

Goed en duidelijk wat er gedaan is

Goed en duidelijk

Teleurstellende APK ervaring

Losse APK keuring verricht. Razendsnelle keuring want duurde slechts plm. 10 minuten ( !! ) maar kostte wel € 50,00 incl. Btw., terwijl de VW dealer hiervoor € 30,00 incl. Btw rekent. Dat is dus maar liefst 66% goedkoper, met waarschijnlijk méér tijdsbesteding ! Geen begrijpelijke toelichting. Normaliter overheerst tevredenheid, maar in dit geval dus enigszins teleurstelling

Vriendelijk, klantgericht, flexibel

Ruime, schoon en vriendelijk garagebedrijf.

Als nieuwe klant voor onderhoud en APK keuring kreeg ik 10 % korting!

fijne bediening

Snelle service

Vriendelijk correct en vakkundig

Zijn zeer vriendelijk klantvriendelijk en professioneel benaderd werken vikfens afspraak. Wij zijn zeer tevreden

Klasse!

Keurig, net en correct bedrijf!

Snel geholpen

Er werd goed geluisterd en snel gehandeld.

Alles top geregeld

Het maken van een afspraak was eenvoudig. De APK en reparaties waren snel en goed klaar.

zeer goede service, vriendelijke mensen

leenauto staat altijd klaar wordt goed aan de afspraak gehouden

prima dingen opgelost

dingen tot volle tevredenheid opgelost

Uitstekend geholpen.

Wederom uitstekend geholpen.

Prima bedrijf voor de personenauto en de camper dank jullie wel voor sleutelhangers pen en boekje alleen de snoepjes was niet mijn smaak deze keer jammer tot de volgende keer groetjes

prima en vriendelijke service

zoals hierboven vermeld

Perfect!!

Reparatie onder garantie prima uitgevoerd, En ondanks dat we verder weg wonen (uurtje rijden) is de auto ook nog terug gebracht! Super service en dikke pluim voor dit bedrijf!!

Afspraak is afspraak bij dit bedrijf

Zoals elke keer bij autobedrijf Alfred Meijer wanneer ik mijn auto breng voor onderhoud weet je van te voren waar je aan toe bent. Afspraak is afspraak en wanneer er iets aan de hand is belt men U eerst op voordat U een rekening krijgt die U niet verwacht. Ook krijgt U een kloppend advies en wordt U niets verkocht waar U niet mee accoord gaat. Het gebruik van de leenauto kost U alleen de brandstof. Mijn indruk is dat hier serieus met U als klant om word gegaan en ik denk dat dit mede komt door de eigenaar die zelf ook vaak in de garage te vinden is.