Al jaren lang prima service

Trailer in 2018 gekocht bij Martin en al jaren bij Zuidzijde in onderhoud. Makkelijk afspraak maken, goede sfeer en vertrouwde kwaliteit.

Bedrijf met vakkennis

Prima geholpen. Gastvrij en geeft je de tijd/ ruimte om de koop te overleggen

Staan altijd voor je klaar!

Netjes, goed en vriendelijk geholpen

Ik had wat spullen voor een aanhanger nodig als autobedrijf zijnde en werd telefonisch super goed en vriendelijk geholpen net zoals bij het bezoek om de spullen die voorradig waren gelijk op te halen.

Uistekende service en klantvriendelijk

Zijn al jarenlang een tevreden klant

Korte lijnen, persoonlijk, snelheid, kennis en kunde !!!

Meer dan 10 jaar contact met Zuidzijde, elke keer goede ervaringen. Of het nu gaat om aankoop van trailer of onderhoud.

Prachtige Atec Thensa 1600 afgeleverd gekregen!

Wij hebben onze oude paardentrailer ingeruild op een hele mooie nieuwe Atec 1,5 paardstrailer en zijn er heel blij mee! De trailer ziet er prachtig uit en de eerste kilometers bevielen goed.

Keurig op tijd geholpen

Had schade en kon op korte termijn een afspraak maken

Prima koop

Prettige verkoper, goed gesprek. Alles netjes en zoals afgesproken geregeld.

Geen gezeik of gezeur , gewoon normaal alles afgehandeld op een normale vriendelijke manier. Niks was teveel, alles kon gewoon. Trailer werd netjes naar onze zin klaar gemaakt en afgeleverd. Goede service en uitleg gehad over alles. Voor mij hebben ze een dikke 10 verdiend. Bedankt Martin en Maarten. Fijn zaken gedaan te hebben met jullie.

TOP

Meteen geholpen met de trailerverlichting !

Altijd uitstekende service

Verloopt bij Zuidzijde altijd netjes volgens afspraak. Uitstekende service.

Uitstekend gedaan

Hele vriendelijke mensen. Ze hebben onze trailer keurig nagekeken, niks op aan te merken. Alle punten zijn doorgelopen en wat vervangen moest worden hebben ze goed gedaan. Aanrader en ik kom zeker terug! Geen 5 sterren omdat (puntjes van verbetering): - Geen goede communicatie. Nadat ik zelf nog had gebeld hoe het er voor stond werd mij beloofd dat ik vanzelf gebeld werd. Dat is niet gebeurd. We zijn er maar naartoe toe gegaan op een gegeven moment in de hoop dat de trailer klaar was, dat was gelukkig zo. - De prijs die zij noemde was blijkbaar exclusief BTW, als consument zijnde is dat wel zuur want ik verwachtte die prijs bij het afrekenen maar daar kwam nog even de BTW bovenop, dat was wel even zuur. Dat zou voortaan wel anders kunnen.

zeer vriendelijke mensen, die goed werk leveren. top

prima geholpen en nemen de tijd voor je. zeer kundig en eerlijk

Goed Klant gericht

Mee denkend

Top bedrijf

Snelle goede service. Klantvriendelijk.

draadbreuk in draadboom aanhanger

Afspraak gemaakt. Kon hem direct brengen en de volgende was de aanhanger gereed. Top

Goede en professionele service

Klantvriendelijke, goede en professionele service en advies. Als je aanhangwagens brengt voor keuring/onderhoud, wordt dat vlot en soepel uitgevoerd.

Betrouwbaar

Betrouwbaar. Je kunt altijd je vragen kwijt. Snelle goede service.

Meedenkend, informatief, en goed te betalen

Er wordt meegedacht en geen onnodige reparaties of vervangen van onderdelen. Netjes gebeld dat de trailer klaar is.

mooie trailer, zeer tevreden mee

goede en vlotte service en een prettige samenwerking

Altijd erg behulpzaam en ze houden rekening met jouw wensen

Prima geholpen en gewoon een duidelijk verhaal.

Door Martin uitstekend geholpen met een duidelijk verhaal en goede informatie. Daarnaast een snelle levering van de trailer.

Goede vakkundige service!!

Mijn probleem met mijn aanhanger was binnen 5 uur vakkundige en snel verholpen. Top service en goede afspraken.

Prima bedrijf en een uitstekende service en komen afspraken na

zie voorgaand