Vriendelijk correct

Vriendelijk correct duidelijke uitleg

Snel en plezierig

Er was direct iemand beschikbaar. Een ontspannen kennismaking volgde. Er werd direct ingespeeld op mijn wens. Er waren meerdere keuzes. Binnen een kwartier was de koopovereenkomst gesloten. Reed met een prettig gevoel naar huis.

Klantvriendelijk en snelle service!

Zuidzijde denkt goed mee in de behoefte van de klant. Fijn is dat er materiaal op voorraad is en je eerlijk en deskundig advies krijgt.

Snel mijn onderdelen.

Snel mijn onderdelen en alles lag netjes klaar.

Goede ervaring

Goede uitleg gehad over de trailer die wij op het oog hadden, goede aanbieding gehad. Snelle afwikkeling, aardig en vakkundig personeel

Super snelle en goede service

Trailer last minute gebracht en stond de dag erna keurig gerepareerd al weer klaar. Super fijne zaak!

Vakkundig en prettig advies

Onze vorige trailer hier in onderhoud gehad. Maar na een jaar of 16 toch echt op. Prettig en reëel advies, geen push verkoop maar gewoon luisteren en opties neutraal aangeven. Nette inruil en met 1 week rijden. Kan niet beter.

uitstekende kennis, ervaring en service!

uitstekende kennis, ervaring en service!

Goede uitleg over de aanhangers en scherpe prijzen

Super snelle service

Rond 8,30 gebeld na wat email contact. Hadden de aanhanger snel nodig was geen probleem stond op voorraad heeft hem gelijk klaar gemaakt. 14.00 reedt die . super

Wat een top zaak

Goed advies inzake verschillende mogelijkheden, snelle aflevering met uitleg. Was weer top om een trailer bij Zuidzijde te kopen.

Heel fijn geholpen!! Erg deskundige fijne mensen. Heel duidelijk vooraf geinformeerd. Enne, helemaal niet duur!! Absolute aanrader!!

Ik ben komen kijken voor een tweedehands paardentrailer. Ik ben goed geholpen en geslaagd. De trailer wordt ook nog nagekeken voordat ik ‘m kan ophalen.

Niks negatiefs over dit bedrijf te bedenken

Prima service; ze denken met je mee en geven goede adviezen. Snelle en goede levering. Na korte tijd al met de nieuwe trailer naar de Drunense Duinen. Super!

Zeer goede ervaring.

Zeer klantvriendelijk! Goed meedenkend. De keuze voor een bij ons passende paarden trailer was zo gemaakt met het advies van Martin.

Super klantvriendelijk en flexibel

Zeer prettige ervaring gehad met Martin. Hij neemt echt de tijd voor je, heeft overal een antwoord op en denkt op elk vlak met je mee. Aanrader!

Keurig geholpen.

Voor een nette prijs een nieuwe Hulco gekocht. Hij stond keurig volgens afspraak klaar en inmiddels al gebruik van gemaakt. Bedankt.

Geweldig, duidelijke informatie klant vriendelijk,

Goede ervaring goede adviezen , offerte duidelijk

Snelle en goede service

Als nieuwe klant werd ik gelijk correct & vlot geholpen, alsof ik al jaren vaste klant ben. Uitleg over het werk was correct & duidelijk, zonder dat er onnodig zaken werden opgedrongen

Eerlijke Vakmannen!

Goede reparatie’s en onderhoud. Eerlijke vakmannen met humor

top service!

Snel en super goed geholpen. Goede communicatie en prijs/kwaliteit verhouding.

Goed en eerlijk advies. Goed werk geleverd.

Ouderwetse service

Snel en keurig geholpen

Goed en vriendelijk geholpen. Tot de volgende keer!

perfect

Zuidzijde 104 B