Ouderwetse service

Snel en keurig geholpen

Goed en vriendelijk geholpen. Tot de volgende keer!

perfect

Uiterst goed geholpen !

Zeer veel ervaring. En heel aardig en met de juiste kennis geholpen.

duidelijk en oprecht

Contact is prettig kwaliteit is goed en eerlijk met scherpe prijzen en snelle levertijden.

Geweldige snelle service

Gebroken chassis van foodtruck, door veelvoudig gebruik snel weer gerepareerd.

Hele goede ervaring gehad

Was onderweg en remschoen ging kapot, Martin heeft het snel verholpen en kon na een paar uur mijn weg weer vervolgen. Nogmaals bedankt Martin.

Makkelijk, vriendelijk en snel geleverd.

Ik had een zijruit nodig voor mijn paardentrailer. De communicatie verliep vriendelijk en het onderdeel was zo besteld en geleverd. Goeie service !

Uitstekende service

Mijn paardetrailer komt jaarlujks nog voor onderhoud. De communicatie verloopt altijd soepel en de service is altijd prima.

Top service!

Goed advies gekregen over de aankoop van een tweedehands trailer (van een particulier), inclusief inschatting van te maken onderhoudskosten en prognose voor vervanging van delen van het houtwerk. Nadat ik de trailer heb gekocht, heb ik hem voor onderhoud gebracht. Dat is netjes uitgevoerd. Ik ga zeker terug!

Helaas deze keer geen fijne ervaring

Als er op mijn factuur omschreven staat, nieuwe kit rand binnen en buiten verwacht ik nieuwe kit aan de binnen en buitenkant. De linkerbinnenkant is niet opnieuw gekit en bij navraag word er gezegd Ja maar er staat niet 'rondom' Binnen en buiten is hetzelfde als rondom tenzij anders vermeld. Kit zit er slordig op En helaas is er op mijn op/aanmerkingen iedere keer een weerwoord

Klantvriendelijk en goed

Goed kom er graag.

Goed advies en prettig contact!

Na een goed advies hebben wij bij Zuidzijde Trailers een degelijke aanhanger aangeschaft voor ons uitvoerend personeel. Het contact verliep erg prettig en de levering volgens afspraak.

goede kwaliteit, eerlijk en klantgericht

Oude trailer (30 jaar) , voor onderhoud aangeboden, goed geïnspecteerd, te veel mankementen. Goed advies, andere gekocht bij het bedrijf goede prijs kwaliteitverhouding, ruime keuze, goede service. Goed gevoel bij dit bedrijf

Al jaren lang prima service

Trailer in 2018 gekocht bij Martin en al jaren bij Zuidzijde in onderhoud. Makkelijk afspraak maken, goede sfeer en vertrouwde kwaliteit.

Bedrijf met vakkennis

Prima geholpen. Gastvrij en geeft je de tijd/ ruimte om de koop te overleggen

Staan altijd voor je klaar!

Netjes, goed en vriendelijk geholpen

Ik had wat spullen voor een aanhanger nodig als autobedrijf zijnde en werd telefonisch super goed en vriendelijk geholpen net zoals bij het bezoek om de spullen die voorradig waren gelijk op te halen.

Uistekende service en klantvriendelijk

Zijn al jarenlang een tevreden klant

Korte lijnen, persoonlijk, snelheid, kennis en kunde !!!

Meer dan 10 jaar contact met Zuidzijde, elke keer goede ervaringen. Of het nu gaat om aankoop van trailer of onderhoud.

Prachtige Atec Thensa 1600 afgeleverd gekregen!

Wij hebben onze oude paardentrailer ingeruild op een hele mooie nieuwe Atec 1,5 paardstrailer en zijn er heel blij mee! De trailer ziet er prachtig uit en de eerste kilometers bevielen goed.

Keurig op tijd geholpen

Had schade en kon op korte termijn een afspraak maken

Prima koop

Prettige verkoper, goed gesprek. Alles netjes en zoals afgesproken geregeld.

Geen gezeik of gezeur , gewoon normaal alles afgehandeld op een normale vriendelijke manier. Niks was teveel, alles kon gewoon. Trailer werd netjes naar onze zin klaar gemaakt en afgeleverd. Goede service en uitleg gehad over alles. Voor mij hebben ze een dikke 10 verdiend. Bedankt Martin en Maarten. Fijn zaken gedaan te hebben met jullie.

TOP

Meteen geholpen met de trailerverlichting !

Bedrijfsgegevens

Zuidzijde 104 B

2977 xd Goudriaan

0183 - 581287

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.