Super!

Een dagcursus gehad van 4 lessen. Het was mijn her examen maar ben dit keer wel geslaagd. Goede uitleg en ontzettend geduldig en behulpzaam. Zeker aan te raden!!

Goede rijschool, goedkope tarieven en de lessen waren erg leerzaam. In een keer geslaagd!

Ideale rijschool

Onze dochter is vandaag geslaagd voor haar scooter examen dankzij de professionele lessen van Soeniel. Nogmaals bedankt daarvoor. Gr Anton

In één keer geslaagd voor AVB en AVD!

In 2015 heb ik bij Soeniel mijn auto-examen in één keer gehaald. 5 jaar later heb ik, dankzij de lessen van Soeniel, mijn AVB en AVD in één keer gehaald! Soeniel neemt alle tijd en aandacht voor je. Bij rijschool Vrijenburg is succes gegarandeerd! Soeniel, bedankt.

Goede rijschool

Ik ben in 1 keer geslaagd voor mijn tussentijdse toets en rijexamen !

Prima rijschool

Mijn zoon is afgelopen woensdag geslaagd voor zijn scooterexamen. Soeniel komt prettig over en weet waarover hij praat. Mijn zoon heeft de lessen als zeer prettig ervaren en dat werd uiteindelijk beloond door het behalen van zijn examen. Van A tot Z een goed en duidelijk contact gehad. Verkeersschool Vrijenburg is van harte aan te bevelen.

Een echte aanrader!

Heel erg blij met mijn keuze voor deze rijschool, Soeniel heeft mij altijd goed geholpen. Ik ben ook erg blij met mijn rij-instructeur Kees, waarbij ik mij altijd op mijn gemak voelde. In 1 keer mijn rijbewijs gehaald!

Fijne rijschool met uitstekende instructeurs!

Vandaag mijn scooter rijlessen gehad bij Soeniel in vorm van een dagcursus. Enorm goede uitleg en handige tip die uitstekend voorbereidend waren voor het examen bij het cbr. Soeniel is een aardige en fijne instructeur die je goed helpt waar nodig en die je wijst op de juiste dingen. Een fijne cursusdag gehad en gelukkig geslaagd! Deze rijschool is zeker weten een aanrader, voor mijn autorijlessen kom ik hier zeker terug.

Hele aardige en kundige instructeur! Bedankt Vichaal en Soeniel voor alles!

super lestijd gehad, met een goed gevoel nu motorrijbewijs gehaald

Soenil is met zijn Verkeersschool Vrijenburg simpelweg de beste keus. Persoonlijk, geduldig, duidelijk, niet op zoek naar het wegzetten van extra lesjes...juist niet. Blij met het behaalde motorrijbewijs, maar zal de lessen missen. Hele goede prijs-kwaliteit verhouding naar mijn idee. Absolute aanrader! Thx Soenil !!

Super !

Ik had gebeld voor een examen in te plannen en dat kon zomaar in 1 week geregeld worden! Super natuurlijk! Toen op de dag eerst gereden meg soeniel en alles doorgenomen en toen geslaagd !!! Echt zo tevreden over deze rijschool!

Geweldig!

Ik zou deze rijschool bij iedereen aanraden! Goede begeleiding, zeer kundig, persoonlijk en zijn echt met je begaan. Rijbewijs in 1 keer gehaald door de goede lessen! Nogmaals bedankt Soeniel en team!

Super rijschool, goede begeleiding naar mijn rijtest toe. En natuurlijk de rijtest goed doorstaan! Mede dankzij Verkeersschool Vrijenburg mag ik weer zelfstandig rijden na mijn herseninfarct.

Super fijne rijschool/instructeur

Ik heb vorige week lessen gevolgd voor mijn bromfiets praktijk examen, ik was erg onzeker en soeniel heeft mij rustig en duidelijk alles uitgelegd waardoor ik met veel minder zenuwen mijn examen in ging. Ik raad deze rijschool zeker weten aan en ik kom zeker terug als ik straks voor mijn auto ga!

Nette auto en aardige instructeurs

De uitleg werd rustig gegeven en ik heb veel mogelijkheid gehad om vragen te stellen. Een goede ervaring.

In één keer geslaagd dankzij een professionele en rustige rijschool

Verkeersschool Vrijenburg heeft mij op een professionele, rustige en ontspannen manier geholpen in een keer mijn rijbewijs te halen. Soeniel en Vichaal zijn beiden prettige instructeurs waarbij ik mij op mijn gemak voelde om van mijn fouten te leren! Mijn eerste kilometers op de weg heb ik dus als zeer prettig ervaren.

Wat een top rijschool is dit! Zelfs door weer en wind...

Top rijschool! Eerst met Soeniel gereden en toen met Vichaal. Alleen maar lof voor deze gasten.

Ik heb Soeniel ervaren als een gezellige, maar bovenal professionele en kundige rijinstructeur. Hij heeft het beste voor met zijn leerlingen en neemt iedereen van A tot Z mee in het leren autorijden. Dit heeft ertoe geleid dat ik mijn rijbewijs in één keer heb gehaald. Ik wil Verkeersschool Vrijenburg dan ook aan iedereen aanraden!

Ik heb in 2012 bij Soeniel mijn autorijbewijs gehaald en vandaag ook mijn motorrijbewijs bij hem gehaald. Soeniel is een eerlijke man die je op een goede manier leert wat je nodig hebt om je examen te halen en je veilig in het verkeer te begeven. Ondanks dat hij inmiddels een flinke rijschool heeft opgebouwd blijft persoonlijke begeleiding bij hem een prioriteit en zal die met elke leerling op een gezellige en leuke manier om blijven gaan, dit is ook te merken aan zijn hoge slagingspercentage en ook heb nu 2 keer gemerkt dat als je zijn raad goed opvolgt het goed mogelijk is om in 1 keer te slagen! Hij zal je hiervoor niet meer lessen geven dan je nodig hebt is ook nu weer gebleken, ik heb beide rijbewijzen met een zeer laag aantal lessen in 1 keer gehaald simpelweg omdat hij het niet nodig vond om er meer te geven. En toen nu toe heeft die telkens gelijk gehad. Met mijn auto rijbewijs een vrij fors pakket genomen van 40 lessen waarvan ik later slechts de helft nodig bleek te hebben, de niet benutte lessen werden keurig gecrediteerd. Soeniel je bent een top instructeur en ik zal je dan ook bij iedereen van harte aanraden! Nogmaals bedankt voor al je hulp.

Fijne rijschool, leuke lessen en in 1x geslaagd! Bedankt Vichaal en Soniel.

Zeer goede rijschool. Echt een aanrader!

Super rijschool! Informatieve lessen, flexibele instructeur en natuurlijk ook gezellig ;) Ik ben in 1x geslaagd! Aanrader!

Ik vind het een hele goeie rijschool met twee hele goeie rijintructeurs. Hebben allebei heel veel geduld en hebben mij zeker heel goed geholpen met het behalen van mijn rijbewijs. Klinkt natuurlijk heel logisch. Maar zelfs van mijn angsten ben ik verholpen. Bedankt voor alles! Deze rijschool zal ik zeker aanraden bij vrienden en familie!

Heb mijn motorrijbewijs gehaald en ben erg tevreden. Qua lessen is hij erg flexibel en zorgt dat het altijd goed komt. Je leert een hoop in een les en hij legt het goed uit.