met veel plezier en vertrouwen afgereden

met veel plezier een een scootercurcus gedaan bij soeniel. duidelijk en goede uitleg tijdens het lessen.wordt in alles beleidt. ook van te voren duidelijk uitleg via de whattsapp gehad.met als eindresultaat mijn scooter rijbewijs gehaald. dankjewel seniel voor alles

Hele fijne ervaring!

Soeniel de eigenaar van de rijschool, heeft mij ontzettend goed geholpen met het kiezen van een pakket wat bij mij past. Verder heeft hij mij het advies gegeven om een tussentijdse toets te doen, zodat het mij rust gaf voor het praktijk examen. Guess what ik heb het in 1 keer gehaald. Mijn instructeur (Akash) is geduldig, vriendelijk. Hij weet echt hoe hij je op je gemak kunt stellen tijdens het rijden. Hij heeft mij geholpen om mijn zelfvertrouwen op te bouwen en me voor te bereiden op het rijexamen. De lessen waren goed gestructureerd en ik voelde me altijd goed begeleid. Bovendien was de rijschool flexibel met het plannen van mijn lessen, wat erg handig was. Ik waardeerde ook dat de rijschool een hoog slagingspercentage heeft - dat gaf me het vertrouwen dat ik in goede handen was. Al met al kan ik Verkeerschool Vrijenburg ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een rijschool in de buurt van Barendrecht en omstreken. Ze bieden kwalitatieve lessen en zij hebben het beste met je voor zodat jij zo snel mogelijk je rijbewijs kan halen. Bedankt Verkeerschool Vrijenburg voor de geweldige ervaring!"

Goed geregeld

Mijn zoon heeft het de tweede keer gehaald dankzij Krishna. Hij legde alles goed uit en het was prettig om les van hem te hebben. De organisatie heeft ons ook goed geholpen om een herexamen in te plannen.

Betrokken, meedenkend en een fijne sfeer!

Vandaag mijn AVD examen mogen halen! Soeniel is erg betrokken en denkt met je mee. Mijn examen kon 4,5 week naar voren gehaald worden, wat super fijn was! Tijdens de lessen is hij kritisch, zodat je er echt van leert en goed voorbereidt wordt op je examens. Daarnaast was het super gezellig om bij hem te lessen en een geintje kon er altijd wel vanaf:)

Hele fijne ervaring.

In 1x mijn rijbewijs gehaald met dank aan de fijne instructeurs! Voor eventuele andere rijbewijzen weet ik waar ik moet zijn.

Professioneel, kwaliteit en super vriendelijk!!

Vandaag is onze jongste zoon onder de hoede van professional Soeniel geslaagd voor zijn scooterrijbewijs. Het was niet onze eerste positieve ervaring met Verkeersschool Vrijenburg. Eerder heeft onze oudste zoon ook al zijn scooter en vervolgens autorijbewijs bij hun gehaald. Kortom een geweldige rijschool waar de leerlingen klaargestoomd worden om verantwoord het verkeer in te gaan.

Heel erg tevreden

Binnen een jaar in één keer geslaagd. Manav is een hele fijne instructeur; hij is heel erg rustig en geduldig. Alles vindt in overleg plaats. Ook zijn manier van uitleg geven waardeer ik erg. Al met al ben ik heel erg tevreden over deze rijschool en kan ik Vrijenburg aan iedereen aanraden!

Fijne rijschool; in één keer geslaagd!

Het eerste contact met Soeniel verliep prettig en goed. Hij had snel een plek geregeld voor het scooter praktijkexamen. Op de dag zelf werden we prettig ontvangen en kregen we duidelijk te horen hoe de planning was en wat we konden verwachten. De rijlessen waren erg goed. Onze dochter is in één keer geslaagd! Dankjewel Soeniel!

Prima rijschool

Fijne motorrijlessen gehad. En Soeniel is altijd duidelijk en gezellig!

Goede en betrouwbare rijschool

Mijn dochter heeft hier haar brommer rijbewijs in 1x gehaald. Ze vondt het een hele fijne rijschool met super lieve mensen die haar geholpen hebben haar rijbewijs te halen. Je krijgt altijd netjes antwoord als er vragen zijn.

Echt een aanrader

Ik heb motorrijles bij Soeniel gevolgd. Hij gaat voor zijn klanten door het vuur. Mijn examendatum heeft hij 2x naar voren kunnen halen ondanks de extreme drukte bij cbr. Hij is altijd positief en geeft heel duidelijk instructies. Echt een aanrader.

Fantastisch...

Fijne auto en rijinstructeur ;Vichaal is top. Leuke lessen gehad en superfijne ervaring. In 1 jaar geslaagd...:)

Leukste rijschool omgeving Barendrecht/Rotterdam!

Bij Verkeersschool Vrijenburg in één keer geslaagd voor mijn autorijbewijs! Soeniel is altijd op tijd, geeft op een duidelijke manier les en is heel geduldig met zijn leerlingen. Ik ben altijd met veel plezier naar mijn rijlessen gegaan!

Ik ben in maart overgestapt van een andere rijschool naar Soeniel. Vanaf dag 1 had ik veel vertrouwen in zijn lesmethode en wijze van communicatie. Dit zorgde voor leerzame en gezellige lessen. Tijdens evaluatie pitstops tussen de les gaf hij je feedback op een constructieve wijze. En ook de evaluatie na de les hebben ervoor gezorgd dat ik in 1 keer mijn motorrijbewijs heb gehaald. Daarnaast ook altijd aanwezig tijdens de afgesproken tijd en nooit afgezegd. Deze rijschool (inclusief vrouw& familie)zijn zeker 10 ⭐️ waard.

Uitstekende rijschool

Mijn ervaring bij Verkeersschool Vrijenburg is alleen maar positief. Ik heb hele goede lessen gevolgd bij Vichaal. De begeleiding is persoonlijk, rustig en je krijgt feedback waar je iets mee kunt. Hierdoor ben ik in 1x geslaagd voor mijn auto rijbewijs, super!

Na me scooter rijbewijs hier gehaald te hebben heb ik er ook voor gekozen om me auto rijbewijs hier te halen. Gisteren in 1x geslaagd. Rij instructeur legt alles van a tot z goed uit en heeft veel geduld. Echt een aanrader

Top uitleg, en fijne mensen!

Ik heb veel fijne lessen gehad en zodra je een fout maakt, wordt je niet uitgekafferd maar vooral gewoon begeleid op een rustige en duidelijke manier. dus eerlijkheid, maar niet te hard tegen de leerlingen

Erg goede rijschool, in een keer geslaagd!

Deze rijschool is zeker aan te raden! Gezellige rij instructeur en duidelijke uitleg!

Super fijne begeleiding!

Vandaag heb ik mijn auto rijbewijs gehaald bij verkeersschool vrijenburg! Ik heb hele fijne begeleiding gehad van Vichaal, 2 dagen voor mijn examen werd hij helaas ziek met dit is ook heel fijn opgelost met een andere instructeur en zij stelde mij ook erg op mijn gemak in de auto. Ik kan het iedereen aanraden eerlijke gezellige en serieuze lessen bij verkeersschool vrijenburg!

Fijne rijlessen met goede uitleg. Krishna is een heel fijne en gezellige rijinstructeur

Sem

Super snel geregeld, fijne rij-school!

geslaagd examen!

goede lessen.

Beste rijschool in de omgeving Barendrecht / Rotterdam

Ik kan deze rijschool iedereen aanraden. Kwalitatief goede lessen. Constructief advies, iets waar je echt wat mee kan. Er wordt gewacht met nieuw advies, zodat je de tijd hebt om te laten zien dat je het begrepen hebt. Daarnaast wordt er een duidelijk beeld geschetst tot aan je examen. Zo weet je gelijk waar je aan toe bent. Soeniel is heel vriendelijk met gevoel voor humor. Na twee lessen heb je al het gevoel dat je hem al jaren kent. Lessen bij vrijenburg kan erg gezellig zijn! De communicatie is goed geregeld en alle apparatuur is up to date. Kortom aanrader voor een ieder die opzoek is naar een professionele rijschool.

Top voorbereid en geholpen, zeker geslaagd door de curses!

De hele curses dan veel tips gekregen en alles dat je moet weten is uitgelegd. Goede instructeur, gaf veel aandacht aan kleine dingen! Dankjewel.

Super fijne rijschool! Veel geleerd van Vichaal. Hij is een hele goede en geduldige rijinstructeur en dankzij hem in 1x geslaagd. Ik raad verkeerschool Vrijenburg zeker aan!