In één keer geslaagd dankzij een professionele en rustige rijschool

Verkeersschool Vrijenburg heeft mij op een professionele, rustige en ontspannen manier geholpen in een keer mijn rijbewijs te halen. Soeniel en Vichaal zijn beiden prettige instructeurs waarbij ik mij op mijn gemak voelde om van mijn fouten te leren! Mijn eerste kilometers op de weg heb ik dus als zeer prettig ervaren.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een top rijschool is dit! Zelfs door weer en wind...

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top rijschool! Eerst met Soeniel gereden en toen met Vichaal. Alleen maar lof voor deze gasten.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb Soeniel ervaren als een gezellige, maar bovenal professionele en kundige rijinstructeur. Hij heeft het beste voor met zijn leerlingen en neemt iedereen van A tot Z mee in het leren autorijden. Dit heeft ertoe geleid dat ik mijn rijbewijs in één keer heb gehaald. Ik wil Verkeersschool Vrijenburg dan ook aan iedereen aanraden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb in 2012 bij Soeniel mijn autorijbewijs gehaald en vandaag ook mijn motorrijbewijs bij hem gehaald. Soeniel is een eerlijke man die je op een goede manier leert wat je nodig hebt om je examen te halen en je veilig in het verkeer te begeven. Ondanks dat hij inmiddels een flinke rijschool heeft opgebouwd blijft persoonlijke begeleiding bij hem een prioriteit en zal die met elke leerling op een gezellige en leuke manier om blijven gaan, dit is ook te merken aan zijn hoge slagingspercentage en ook heb nu 2 keer gemerkt dat als je zijn raad goed opvolgt het goed mogelijk is om in 1 keer te slagen! Hij zal je hiervoor niet meer lessen geven dan je nodig hebt is ook nu weer gebleken, ik heb beide rijbewijzen met een zeer laag aantal lessen in 1 keer gehaald simpelweg omdat hij het niet nodig vond om er meer te geven. En toen nu toe heeft die telkens gelijk gehad. Met mijn auto rijbewijs een vrij fors pakket genomen van 40 lessen waarvan ik later slechts de helft nodig bleek te hebben, de niet benutte lessen werden keurig gecrediteerd. \r\nSoeniel je bent een top instructeur en ik zal je dan ook bij iedereen van harte aanraden! Nogmaals bedankt voor al je hulp.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne rijschool, leuke lessen en in 1x geslaagd! Bedankt Vichaal en Soniel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede rijschool. Echt een aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super rijschool! Informatieve lessen, flexibele instructeur en natuurlijk ook gezellig ;) Ik ben in 1x geslaagd! Aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik vind het een hele goeie rijschool met twee hele goeie rijintructeurs. Hebben allebei heel veel geduld en hebben mij zeker heel goed geholpen met het behalen van mijn rijbewijs. Klinkt natuurlijk heel logisch. Maar zelfs van mijn angsten ben ik verholpen. Bedankt voor alles! Deze rijschool zal ik zeker aanraden bij vrienden en familie!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb mijn motorrijbewijs gehaald en ben erg tevreden. Qua lessen is hij erg flexibel en zorgt dat het altijd goed komt. Je leert een hoop in een les en hij legt het goed uit.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Binnen 1 week lessen gevolgd en geslaagd. Een dag voor mijn verjaardag. Deze dag kan dus niet meer stuk. Super vriendelijk geholpen! Erg professioneel! In een woord gewoon helemaal top. Souniel is altijd in voor een lolletje en heel eerlijk naar mij toe geweest. Soeniel voor mij verdien je alle sterren. \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ze geven echt top les met een zeer goede instructeur.\r\nAltijd op tijd en houd zich altijd aan de afspraken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Houden van een dolletje 😜, maar daar in tegen TOP lessen ondanks ik er 2 x over gedaan moet hebben. Altijd ondersteund in positieve zin. Toppers!! Vichaal geniet van je drankje vanavond en Soeniel bedankt voor alles wat je er om heen allemaal geregeld heb!\r\n\r\nTerrecht 5 ⭐️!! Een 10 dus\r\n\r\nJustin Poulisse ❤️

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag heb ik in 1x mijn motor rijbewijs mogen halen, dit was mij zeker niet gelukt zonder het goede advies en de hulp van de rijschool. De lessen verlopen soepel, en het advies is altijd opbouwend en terecht. \r\n\r\nIk kan de rijschool aan iedereen aanraden die een goede prijs/kwaliteit verhouding zoekt. \r\n\r\nBedankt voor de fijne tijd bij jullie!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele goede rijschool! Zeker een aanrader! Ben overgestapt van een andere rijschool en merkte al gelijk dat deze veel beter was.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super rijschool! Ik raad iedereen aan om hier te lessen, ze helpen je overal door heen en je leert super veel van ze! Ook maakt soeniel leuke grapjes waardoor je je op je gemakr voelt!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Soeniel is professioneel, hard werkend en vriendelijk. Ik kan verkeersschool Vrijenburg zeker aanraden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede rijschool. De lessen zijn in een goed tempo en er wordt veel verteld en herhaald. Als je een keer niet kom was dit geen probleem en er werd altijd gezocht naar een oplossing. Ik zou dit zeker aanbevelen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Veel leuke dingen meegemaakt met de rijinstructeur. Ik ben nogsteeds blij dat ik de keuze heb gemaakt om bij deze rijschool te gaan lessen. Het is mij zeer goed bevallen en de rijinstructeur heeft me helpen knokken voor het behalen van mn rijbewijs. \r\n\r\nNogmaals bedankt!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super rijschool!\r\nVeel geleerd, altijd vragen beantwoord gekregen, geen moeilijk gedoe en super gezellige lessen gehad.\r\nVoor zowel theorie en praktijk in 1 keer geslaagd!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede en positieve ervaringen! Iedere les goed geregeld en duidelijke afspraken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een leuke tijd gehad bij Verkeersschool Vrijenburg.\r\nVeel geleerd en veel gelachen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel veel geleerd en super leuke lessen gehad met Soeniel!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg leerzame lessen. Soeniel kan informatie en verbeterpunten op de juiste manier overbrengen. En er is ook altijd wel tijd voor een grapje tussendoor!

Over Verkeersschool Vrijenburg