Beste rijschool in de omgeving Barendrecht / Rotterdam

Ik kan deze rijschool iedereen aanraden. Kwalitatief goede lessen. Constructief advies, iets waar je echt wat mee kan. Er wordt gewacht met nieuw advies, zodat je de tijd hebt om te laten zien dat je het begrepen hebt. Daarnaast wordt er een duidelijk beeld geschetst tot aan je examen. Zo weet je gelijk waar je aan toe bent. Soeniel is heel vriendelijk met gevoel voor humor. Na twee lessen heb je al het gevoel dat je hem al jaren kent. Lessen bij vrijenburg kan erg gezellig zijn! De communicatie is goed geregeld en alle apparatuur is up to date. Kortom aanrader voor een ieder die opzoek is naar een professionele rijschool.

Top voorbereid en geholpen, zeker geslaagd door de curses!

De hele curses dan veel tips gekregen en alles dat je moet weten is uitgelegd. Goede instructeur, gaf veel aandacht aan kleine dingen! Dankjewel.

Super fijne rijschool! Veel geleerd van Vichaal. Hij is een hele goede en geduldige rijinstructeur en dankzij hem in 1x geslaagd. Ik raad verkeerschool Vrijenburg zeker aan!

Top !!

Vandaag geslaagd voor mijn motorrijbewijs. Soeniel is een aardig en geduldige instructeur. Je krijgt goede en duidelijke feedback tijdens het lessen. Echt een aanrader ! Bedankt Soeniel

Fijne rijschool

Mijn dochter had voor haar scooter rijbewijs een dagcursus en examen op 1 dag. Zeer goed bevallen en geslaagd. Soeniel is vriendelijk praat makkelijk en geeft vertrouwen.

Hele goede rijschool!

Ik heb vandaag praktijkexamen gedaan bij verkeersschool Vrijenbrug. Ik ben geslaagd dankzij jullie goeie rijlessen. Vichaal heeft me goed geholpen met zijn Duidelijke, leerzame en leuke rijlessen. Soeniel is ook heel aardig. bedankt voor alles.

hele fijne rijschool

soeniel was erg aardig en gaf me zelfvertrouwen, terwijl hij wel duidelijk d fouten aangaf. ik ben in 1 keer geslaagd, super fijn!

Super fijne vent Mijn dochter voelde zich op haar gemak bij hem Is geduldig en legt alles goed uit En hij is ook nog grappig

Fijne rijschool

heb in 1 x m’n examen gehaald. is een super fijne en rustige sfeer wat je erg op je gemak stelt.

Betrouwbare rijschool!

Je wordt goed voorbereid voor je motorexamens. Soeniel is zeer duidelijk en neemt zijn tijd om het een en ander uit te leggen. Een echte aanraden als je snel je motorrijbewijs wilt halen!

Fijne en betrouwbare rijschool

Fijne instructeur die rustig is, waardoor ik me op mijn gemak voelde. Na 2x mijn rijbewijs gehaald. Helaas door Corona duurde het wat langer, maar daar heeft de rijschool goed in gehandeld. Bedankt Vichaal!

perfect

uitstekend begeleid door Soeniel. Kon het examen hierdoor halen. Goeie sfeer. Ik kan het van harte aanbevelen.

Leerzaam en duidelijk

Snel in 1 keer mijn rijbewijs gehaald dankzij goede begeleiding.

Soeniel is een hele kundige rij instructeur. Hij neemt de tijd voor je, stelt je op je gemak en geeft op een fijne, rustige en duidelijke manier les.

Hele goede rijschool!

Hele goede verkeersschool met leuke en goede rijinstructeurs! De lessen waren van goede kwaliteit en ik heb me altijd op mijn gemak gevoeld. Dankzij deze goede lessen ben ik in 1x geslaagd :) Ik raad deze rijschool zeker aan !!

Uitstekende verkeersschool!

Hele goede verkeersschool! De lessen zijn van uitstekende kwaliteit en professionaliteit. En er is goed contact met de verkeersschool en instructeur via WhatsApp.

Fijne, geweldige rijschool

Verkeersschool Vrijenburg is een positieve rijschool. Aardige en geduldige rijinstructeurs die je het vertrouwen geven om je te leren rijden op je scooter of in je auto. Ze helpen je, om op een positieve manier, op weg om te slagen voor je examen. Het is ook een eerlijke rijschool die met je meedenkt. Je zal geen les, overbodig, te veel rijden. Dus een positieve aanrader voor iemand die een rijschool zoekt. Dank je wel Soeniel en Vichael.

Helemaal top

Erg goed

Rijles met aandacht voor de klant.

Zoon in 1 keer geslaagd. Maar zeker in deze Corona tijd is constant geprobeerd mee te denken. Rijles zeer goed, instructies duidelijk, komt op tijd en auto verzorgd.

Klantvriendelijkheid

Fijne verkeersschool. Zeer goede en heldere communicatie en goede scooter rijlessen. In 1x geslaagd

Een hele goede rijschool met een vriendelijke instructeur.

Ze geven je veel zelfvertrouwen tijdens het rijden en blijven vriendelijk.

Alles werd goed uitgelegd, en het was ook gezellig! Goed geregeld.

Top rijschool

Ik ben begin Augustus begonnen met motorrijlessen met Adesh. Hij is zeer duidelijk in zijn instructies en tips. AVB en AVD heb ik dan ook in 1 keer gehaald! In 4 Maanden tijd! Ik ben zeer tevreden. Top en bedankt!

Ik ben heel tevreden over deze rijschool

Ik ben zeer tevreden over deze Rijschool, ben in 1 keer geslaagd dankzij hen!

Punctuele en doelgerichte rijschool d.m.v. begeleiding op maat

Deze rijschool en de instructeurs weten wat ze doen en geven naast rij-instructie ook handige tips en trucs om ná het halen van je rijbewijs ook fijn en veilig te rijden. Ze plannen samen vooruit en handelen doelgericht om een examen te halen!