Goede service, snelle verkoop en levering aan huis

Gemaakte afspraken zijn nagekomen en ik heb een prachtige motor geleverd gekregen. Henk nogmaals bedankt! Jammer van het weer maar heb toch redelijk wat km kunnen maken! Smile van oor tot oor!

Mp3 werd goed gemaakt. Duidelijk in communicatie wat er moet gebeuren en je staat niet voor verrassingen.

Schade aan mijn motor keurig netjes hersteld!

Mijn motor was omgevallen en had daardoor behoorlijk wat schade opgelopen. Door Motoveda is de schade met mijn verzekering geregeld en keurig netjes hersteld zodat hij weer zo goed als nieuw is. Alles perfect geregeld!

Altijd fijne en gastvrije ontvangst

Bij motoveda denken ze mee, de service is goed en de medewerkers klantvriendelijk. De winkel is mooi en ruim opgezet.

Perfect!

Mijn nieuwe motor hebben ze helemaal naar mijn smaak gemaakt. Zeer vriendelijke mensen, meedenkend. Uitstekende service!

Perfect en snel

Lars is een topper... erg klantgericht

Mooie scooter, aankoop geeft vertrouwen door de verkoper. Wat een leuke gast die lars!

Ik word al jaren fijn geholpen

Ik heb een hele oude Piaggio die al jaren fijn onderhouden wordt door MotoVeda. Ook de haal en breng service van de brommer is echt een uitkomst voor mij, sinds ik zelf niet meer in de gelegenheid ben. Erg fijn geregeld allemaal.

Blijft super bij hun.

Blijft gewoon een fijne zaak, leuk personeel. Goede service. Ik ben nu bijna 2 jaar klant bij hun en ben dik maar dan ook dik tevreden.

Vriendelijke medewerkers

Vriendelijke medewerker ook in de werkplaats en een zeer uitgebreid assortiment

MotoVeda gaat de extra mijl

Ik had een SP mount nodig voor mijn motor. Omdat mijn telefoon een ouder hoesje had paste die niet op de nieuwe versie. Toch is er naar een passende oplossing gezocht voor hetzelfde geld. Bovendien werd de mount kosteloos gemonteerd. Echt klasse!

Heel netjes en vooral op een eerlijke manier geholpen

Ik voel mijzelf eerlijk en netjes geholpen. Snelle reactie en duidelijke uitleg. Erg blij met de aankoop van de GTS 300 super leuk ding zeg !

tevreden

correct en deskundig

Super goede service.

Dit was de eerste keer dat ik bij jullie een scooter heb gekocht. Ik ben super goed geholpen.

Niks ontvangen!!!

Heb een bestelling geplaatst op 05-01-2024 en na 10 dagen nog niks ontvangen!!! Ben benieuwd of mijn bestelling nog binnen gaat komen. Hier ga ik nooit meer wat bestellen!!!

Uitstekende service!

Een 2e hands Vespascooter gekocht, die conform afspraak is overgespoten is en is voorzien van een aantal extra accesoires. Bij aflevering bleek dat ze ook, ongevraagd, nog wat zaken vernieuwd hadden, zoals spiegels, ledlampjes e.d.. De scooter zag er weer uit als nieuw. Complimenten aan Lars en zijn team!

Geweldig persoonlijk advies en ze nemen echt de tijd voor je!

Prachtige showroom met ruime keuze aan premium producten. Deskundig personeel dat altijd bereid is om je te helpen.

Als altijd: TOPPIE!

Mij MP3 rijdt weer perfect! Van tevoren ben ik gebeld wat de kosten zouden worden, er was helaas een wat groter probleem dan ik gehoopt had. En daar zijn 'ze' keurig binnen gebleven. Tot de volgende keer!

Goede ervaring!

Afspraken zeer goed nagekomen bij het afleveren van mijn nieuwe X-Max.

goed gehlopen

Nieuwe scooter gekocht, ik werd goed geholpen en is goede prijs kwaliteit verhouding.

Extreem snelle en soepele service!

Top!!!

Goed advies en goede service! Je hebt uitgebreide keuzemogelijkheden uit de meest recente A-merken

Professioneel personeel top

Zeer vriendelijk eigenaren. En vriendelijk personeel Ze proberen je altijd even te woord te staan. Hoe druk ze ook zijn. Mooie ruime showroom ook boven eventueel voor 2de hands kleding en motoren. De werkplaats is overzichtelijk. En je kunt altijd even een kopje koffie of chocolade melk pakken. Wij komen hier dan ook graag even aanwaaien.

Altijd fantastische service en vakmanschap

Als het even tegenzit met een leenscooter dan denken ze mee, zorgen voor een goede en fijne oplossing en zorgen ze dat je eigen brommer zo snel mogelijk weer klaar is.