Netjes en professioneel geholpen

Een net bedrijf met vakkundige specialisten. Ze zijn vriendelijk en geven goed advies, waardoor je vertrouwen hebt in deze onderneming.

Willy, bedankt voor je mooie beoordeling. Wij zien je graag bij ons terug.

Deskundig en prettig geholpen

Motoveda heeft mij klantvriendelijk, met kennis van zake, en ontspannen geholpen bij het kiezen en proberen van mijn nieuwe motor. Een absolute aanrader!

Hallo Ron, bedankt voor de super mooie beoordeling. Het was een feestje om jou een motor te verkopen. Eerst een mooie kledingset/helm en later kwam je terug voor de motor. Die je (zoals het hoort) goed getest hebt. Heel veel plezier van de Kawasaki en graag tot ziens bij ons aan de Galvanistraat.

Uitstekende service

Binnen twee uur een mooie scooter gekocht. Alles werd snel geregeld en de kwaliteit is top!

Wauw wat een snelle klant en dan ook nog zo'n mooie review. Heel erg bedankt.

Bandenwissel netjes uitgevoerd

Bandenwissel uitgevoerd volgens afspraak. Binnenlanden waren helaas niet op voorraad. Net werk afgeleverd met korte proefrit voor aflevering. Goede prijs.

Vervelend dat wij de banden niet volgens afspraak op voorraad hadden, dat is niet zoals het hoort. Fijn dat het toch opgelost is en dat je tevreden bent. Graag tot een volgende keer.

Gewoon goed

Mooie grote zaak mét scooters en motoren,ruime keuzes, ook op het gebied van kleding en bescherming.

Bedankt Peter voor de mooie beoordeling!

Klantvriendelijk, vlot en goede service.

Het onderhoud van mijn Piaggio MP3 bij Moto Veda verloopt super. Prijsopgave vooraf en overleg bij meerdere constateringen. SMS als de motor klaar is. Zeer vakkundig. Het zou voor mij zeer prettig zijn als er ooit eens een leen MP3 ter beschikking zou staan.

Hallo Rob, fijn dat je onze service zo waardeert en wie weet kunnen wij in de toekomst voor een passend leenvoertuig zorgen. Goed dat je dat aangeeft. Tot ziens bij ons op de Galvanistraat in Ede.

gewoon keurige service

Scooter voor onderhoud gebracht en ik kon gelukkig een leenscooter mee krijgen. Alles netjes nagekeken en weer keurig en snel geholpen.

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Goed geholpen

Zeer tevreden over mijn aankoop bij Motoveda. Mooie winkel om te ziet, het personeel geeft ook goede uitleg. Een tevreden klant

Veel geduld en goede service

Zal zeker weer een volgende keer bij Motoveda iets bestellen.

Zo'n mooie beoordeling vanuit Maastricht! Heel erg bedankt en wie weet tot ziens in Ede of in onze webshop.

Naast een hele mooie witte vespa sprint te hebben gekocht .nu pok een piaggio 500 cc sportadvsnces in het mat zwart met alle benodige kleding zowel voor mij als voor mijn vrouw . De vespa en de piaggio werden netjes afgeleverd bij ons aan de deur in Apeldoorn met duidelijke uitleg super ! Alles bij elkaar uitzoeken beide schooters en motorkleding daarbij geweldig geholpen en netjes behandeld . Volgende keer naar motoveda ? Zeker weten !!!

Buitengewoon goed geholpen

Een nieuwe scooter besteld met flink wat modificaties, die zijn sneller dan verwacht en kundig uitgevoerd. De aflevering was een feestje ondanks dat het erg druk was. Team Veda bedankt.

Arwout, bedankt voor de aankoop van je ZIP en dat je ons zo trouw volgt op social media en dan geef je ons ook nog een 10! Helemaal TOP, dank je wel.

Word goed en snel geholpen niets is te veel

Graag gedaan, bedankt voor de mooie beoordeling.

Zeer goed geholpen

Bedankt voor je review en jullie jarenlange trouwe klandizie. Dat waarderen wij enorm. Tot binnenkort bij ons aan de Galvanistraat.

Helemaal top!

Goede uitleg over verschillende varianten, toelichting extra pakket etc. Was geen probleem om motoren even te laten staan vanwege verhuizing en ook na levering prima support!

Géweldige service en advies

Topbedrijf, adequaat en servicegericht

Zeer gastvrij en vakkundig!

Topzaak! Serieus assortiment!

Gewoon netjes geregeld.

Scooter via website besteld. Voldoet aan de verwachting en werd netjes afgeleverd. Verdere service nog niet te beoordelen vandaar 4 sterren.

Onze reactie op de review is wat later, maar erg bedankt voor de aankoop van de Scooter en de mooie beoordeling. Wij zullen ons best doen om ook de service te waarborgen. Tot ziens bij MotoVeda.

Gezellig en alle tijd. Profecioneel.

Was op zoek naar motorschoenen laatzen en handschoenen. Ze hebben zeer ruime keuze en werd goed geholpen en van advies voorzien. Goed geslaagd naar huis gegaan.

Een wat latere reactie op de beoordeling; bedankt voor de 10! Dat vinden wij zeker niet vanzelfsprekend. Fijn dat je het advies én de gezelligheid bij ons weet te waarderen. Wij zien je graag weer bij ons langskomen.

Top bedrijf

Goede kennis van zaken Nette beschaafde mensen Goede prijs en top kwaliteit

Zeer fijn geholpen

Goede service, verstand van zaken.

Mijn ervaring met een hoog windscherm was dat het bij wind net een zeil was dus ik wou hem wat kleiner. Was geen probleem werd op de maat gemaakt die ik wou. Hebben ze perfect gedaan. Uitstekende service en hele goede monteurs. Mijn complimenten.

Afspraak is afspraak, Top bedrijf

We hebben dit jaar naar volle tevredenheid 2 Vespa scooters gekocht

Heel goed en met veel kennis geholpen.

Echt een mooie winkel met een ruim assortiment .

je word altijd goed geholpen

er zijn daar goede Monteur's

Super.

Een topbedrijf. Vriendelijke en behulpzame verkopers. Ook de eigenaar is uiterst behulpzaam. Complimenten ook voor de bezorger van mijn Piaggio MP3. Een zeer correcte jongen die nog veel extra uitleg gaf. Helemaal goed deze winkel.