Hele goede service en hulp met personeel met kennis

Ik kreeg goede hulp bij het uitzoeken van een jas en handschoenen. Er werd meegedacht en geholpen door de dame van de kleding afdeling, ze had de ervaring en kennis. Super service

Wat een mooie zaak!!

Van de week een nieuwe helm en handschoenen gekocht. Groot assortiment en een hele mooie zaak. Werd zeer vriendelijk geholpen en gisterenmiddag genoten van de nieuwe aanwinst op de motor. Motoveda beveel ik graag bij ieder motorrijder aan!

Ik heb hier in 16 jaar, 6 scooters gekocht en kom elke keer weer hier terug. Dit zegt denk ik genoeg.

Eerste MP3, Groot succes en veel plezier!

Vorige maand heb ik mijn eerste MP3 gekocht bij MotoVeda en ben super blij en geniet ontzettend van mijn nieuwe piaggio mp3 300 hpe. Het is een prachtige zaak met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, het voelde gelijk goed door de ontspannen sfeer. Ze nemen de tijd om je goed te helpen en geven goede adviezen en informatie waardoor ik een goed en wel overwogen keuze heb kunnen maken. Ook met het uitzoeken van goede kleding en helmen ben ik heel goed geholpen en ook zeer tevreden. Bij de 1000 km beurt ook weer zeer tevreden, zelfs een navigatiehouder kunnen laten monteren voor telefoon navigatie. Heel netjes en professioneel gemonteerd. Ik zou het allemaal zo weer doen bij MotoVeda! Hartstikke bedankt voor de fijne ervaring Team MotoVeda! Vriendelijke groet Jan

Goede ervaring bij de koop van een nieuwe motor bij MotoVeda

Kocht een nieuwe motor bij MotoVeda. Het leveratietraject duurde lang. Daar kon MotoVeda niets aan doen. Ze hielden mij niettemin goed op de hoogte over de voortgang van de leveratie. Verdere afhandeling van het kooptraject verliep professioneel, constructief en vriendelijk.

Perfect geholpen aan mijn nieuwe motor

Aardig personeel en ben goed geholpen

Prachtige motorzaak!

Geweldig team en uitstekende service!

Goed Advies gekregen

Ik had geen idee wat voor spullen ik nodig had om te beginnen met rijden/lessen. Dit werd mij heel simpel en duidelijk uitgelegd en ik kreeg goede suggesties en tips. heel tevreden met het personeel!

Meedenkend en aardig

Ik was op zoek naar een nieuwe helm en ben goed geholpen. Zonder opdringerigheid goed geholpen en samen de beste optie gevonden.

Zoals altijd , fantastische afhandeling van mijn vraag.

Mijn vraag werd serieus en snel behandeld.

geweldige service

Hele fijne en vriendelijke mensen, voordat de nieuw scooter gekocht is, had ik heel veel vragen, niks was ze te veel. Ook nog snel en netjes thuis afgeleverd,

Prima advies!

Na overleg met Matty besloten om Malossi variokit te monteren. Resultaat is verbluffend! Nu is mijn MP3 helemaal af!

Helemaal top!

Ik had startproblemen met een B merk scootertje. Is motorisch helemaal in orde gemaakt.

Snelle levering duidelijke uitleg

Heb een Vespa sprint gekocht bij motoveda .wat een prachtige schooter . Snelle aflevering anderhalve dag bij aflevering duidelijke uitleg . Als je vragen hebt via de mail snel andwoord terug . Kunnen sommige bedrijven nog wat van leren .

Ook op afstand kopen en inruilen is bij deze motorzaak geen enkel probleem.

Een nieuwe mp3 gekocht en dmv foto's mijn Honda scooter ingeruild. Dit alles naar volle tevredenheid. Over de aftersale heb ik nog geen ervaring maar wel vertrouwen.

Hulpvaardig en deskundig

Ze zijn altijd vriendelijk en deskundig

Prima service en fijne medewerkers

Afgelopen zaterdag een piaggio mp3 gekocht fijn geholpen door Motoveda nog een extra windscherm erbij gekregen en 2 jaar extra fabrieksgarantie en een grote beurt bij aflevering. Zeer goed geholpen Ga zo door Motoveda

Mooie zaak en nette service

Heel netjes geholpen met het op maat maken van een helm

Heel goed geholpen door Henk

Goed en eerlijk geholpen door Henk geen mooie verhaaltjes gewoon netjes (zoals je graag geholpen zou willen worden)

Ouderwetse vriendelijkheid, kwaliteit en service.

Dinsdags op zoek gegaan naar een gebruikte Piaggio MP3 500. Laat Henk van Motoveda precies de juiste uitvoering hebben staan! Een demo motor van nog geen jaar oud en met nog geen 2000 km op de teller! Twijfel, twijfel.... enfin, donderdagochtend proefrijden en ... gekocht. Dat we in Den Haag wonen is geen punt. Sinds vrijdagmiddag staat de Piaggio in mijn garage. Gebracht door Motoveda. 2 Jaar garantie, voor servicebeurt wordt de motor opgehaald in Den Haag en weer thuis gebracht. Wat een service! Ik kan met mijn 70 jaar weer heel veel mooie motorkilometers maken dankzij Motovede.

Goede service en informatie

Vriendelijk personeel die tijd voor de klanten nemen. Scooter besteld en binnen één week werd het naar volle tevredenheid thuis afgeleverd.

Super goed en vriendelijk geholpen

Ik was op zoek naar een paar laarzen. Heel vriendelijk en goed geholpen. Hier komen wij zeker terug

Goed advies en ze nemen de tijd.

Super bedrijf

Super service bij afleveren . Zowel bij MP3 als hoes . Personeel heeft aandacht en tijd voor de klant . MotoVeda is de place to be voor MP3 !!!!!

Altijd dienstverlenend en goed geregeld

Een bezoek aan MotoVeda is altijd een succes. Naast de uitstekende dienstverlening, waarbij er veel aandacht wordt geschonken aan je wensen is je aankoop altijd een succes. Daarnaast kijk je je ogen uit naar de mooie en nieuw opgezette winkel