geweldige cervice

ging voor een navigatiesteun en een kleine beurt voor mijn mp3. gaven mijn duidelijk advies om de niet de navigatiebeugel te pakken maar op een betere manier te monteren zal er zeker terug komen vrg peter

Alles prima geregeld

Mijn scooter heeft een grote beurt gehad. Ik woon 35 km van Veda scooter, en ze hebben de scooter opgehaald en teruggebracht tegen een kleine vergoeding. Ik ben er helemaal gelukkig mee. De beurt helemaal goed uitgevoerd, prima voor elkaar. En een hele mooie zaak.

Zoals elke keer weer conform afspraak geholpen

Heel blij met de nieuwe banden en de montage. Over de iets langere levertijd ook goed op de hoogte gehouden. Die langere levertijd lag niet aan Motoveda

Keurig bedrijf, doen wat ze beloven

Keurig bedrijf, doen wat ze beloven

Ruime collectie en prettig geholpen.

Een goede bak koffie zette de toon. Een vriendelijke dame hielp me bij de zoektocht naar een goed stel motorlaarzen. Mijn voorkeur voor Rev'it hielp daarbij wel. De juiste maat was voorradig (!) en na het passen van beide laarzen was de koop beklonken. MotoVeda is een mooie ruim opgezette zaak met een ruime heren en dames kledingcollectie. Vriendelijk personeel vind ik belangrijk. Ik ben hier niet teleurgesteld.

Goede ervaring met reparatie en onderhoud MP3

Het onderhoud en afstellen wordt prima gedaan. Wanneer de kosten door noodzakelijk te vervangen onderdelen of iets dergelijks hoger uitkomt, wordt er eerst overlegd voordat het wordt uitgevoerd.

Snel, goede kwaliteit, overal super blij!

Overzichtelijke site en toen ik verder ging vragen over mijn nieuwe piaggio zip, kreeg ik gelijk super veel antwoorden. Ik kon de volgende dag terecht om de snorfiets te komen bezichtigen en uiteindelijk blijkt het een uitstekende kwaliteit scooter!

Goede gastvrije vriendelijke ontvangst, veel informatie gekregen en binnen 30 minuten de deal geslot

Zeer positief

Top bedrijf

Mp3 gekocht bij het ophalen bleek dat ze ook nog een nieuwe achteband kostenloos geplaatst hadden

Prima werk en goede info.

Goed overleg van te voren over al dan niet vervangen van de achterband van mijn MP3. De beurt was met een uurtje klaar, ik kon er op wachten. Bij het afrekenen de factuur netjes doorgenomen.

Goede en snelle service op maat!

Bij grote of kleine problemen met motor,mp3 of scooter word het al snel opgelost bij MotoVeda met een goede service. Een echte aanrader!!

Correct

Motor voor de eerste keer opgehaald voor onderhoud. Exact volgens afspraak. Extra's in overleg uitgevoerd en zelfs weer gepoetst en gewassen afgeleverd.

Bijzonder prettig en gastvrij

Netjes geholpen, goed advies, prijs/kwaliteit verhouding goed en een ruim assortiment. Mooie zaak

fijne mensen

helpen en denken mee

Uitmuntende, vriendelijke service

Beste Henk, jullie hebben een goede sfeer in het bedrijf. Ik ben iedere keer geweldig geholpen, vakkundig, persoonlijk en coulant. Heb het idee dat ik lid ben geworden van de "familie Veenendaal".

Fijne zaak en een goede sfeer.

Goede informatie, klantvriendelijk, prijs/kwaliteit goed, netjes afgeleverd thuis

Goede en vriendelijke klantenservice

Waren op zoek naar een helm voor mijn zoon, kregen vriendelijke hulp en persoonlijk advies, en waren tevreden met onze aankoop. Niks aan te merken, zal met plezier terugkomen.

Zeer goede en vriendelijk ontvangst en behandeling.

Ik kwam uit Limburg en had gelezen dat de hulpvaardigheid erg goed was. Helemaal waar . Ook het afleveren van de Piaggo 5oo bij mij thuis in Meijel was geen enkel probleem, precies op tijd en alles keurig verzorgd. Ik hoop dat bij een beurt de motor scooter ook weer wordt gehaald en gebracht! maximale waardering. Henkjan Louman

Het was prima geregeld

Alles volgens afspraak geregeld. De garantie zaken duidelijk gescheiden van de kosten van de 10km beurt.

Goed, zelfs de koffie. Goede informatie

Heb alleen om de gegevens gevraagd voor de verzekering via mail. Waren door tijd gebrek niet ingevuld. Moest toen de volgende dag eerst bellen voor ik ze kreeg. Maar toen waren ze er snel. Verder prima.

Super professioneel

Het was moeilijk om de motor te registreren met mijn Duitse rijbewijs. Henk heeft met de RDW de conditie verstaan. Dit heeft heel veel geholpen! BEDANKT!

Super goed

Motor werd gebracht om mijn verjaardag. Een leuke verrassing.

Zoals het hoort.

Goede service en deskundigheid.

Prima en zeer klantvriendelijke benadering. Goede uitleg en goede afwikkeling!

Zeer plezierig!