Vriendelijk personeel en kundige medewerkers.

Gastvrij en vriendelijk

Kwam er voor het eerst en ben zeer vriendelijk ontvangen. Samen doorgenomen wat er moest gebeuren aan de motor en je krijgt een prijsopgaaf wat de reparatie gaat kosten. Motor is vakkundig gemaakt en volgens de afspraak. De koffie is er zeer goed. Mijn motor blijft daar in onderhoud. Ik ben zeer tevreden.

Klantvriendelijk en kwaliteit

Ik kom graag bij motoveda. Altijd klantvriendelijk en goed meedenken met mijn mogelijkheden en wensen. Alles wat ik hier in de loop der jaren heb gekocht, ben ik tevreden over. Prima kwaliteit. Ik vind de mogelijkheid voor 2dehands kleding ook erg goed.

Op een vriendelijke en gezellige manier geholpen door Emmy bij aankoop nieuwe Shoei helm.

Hallo, wij waren in de buurt en zijn zeer vriendelijk ontvangen bij Motoveda. Ik heb een nieuwe Shoei GT-Air2 aangeschaft waarbij ik prima werd geholpen door Emmy. Na een gezellig bakkie en gesprek aan de ronde tafel zijn we weer verder gegaan. Prachtige Motorzaak, succes. Mvg Jan

Prima geholpen volgens afspraak

Afspraak gemaakt, prima verlopen lekker bakkie koffie erbij dikke prima

Hele fijne sfeer en voelt vertrouwd aan

Bedrijf waar je vertrouwd voelt. De service die ze bieden is uitstekend. Van binnenwandelen tot motor ophalen alles goed ervaren.

Netjes geholpen

Motor scooter voor reparatie gebracht en ik werd later gebeld met een reparatie voorstel . Moest wel even wachten vanwege drukte maar daarna is hij netjes gerepareerd en ruim binnen de opgegeven prijs.

Betrokken en persoonlijk!

Dat je niet hoeft te vertellen wie je bent en waar je voor komt. Dat je bestelling al op de toonbank ligt. En dat je ook nog een kadootje krijgt omdat je er zo lang hebt gewacht. En dat alles door een heel vriendelijke medewerkster!

Goed geholpen bij Motoveda!

Ik heb hier een motor aangeschaft, deze is keurig afgeleverd. Ook de medewerkers van de werkplaats denken goed mee, en schakelen zo snel als mogelijk. Maar eigenlijk is het belangrijkste punt dat mijn motor telkens weer technisch en netjes voor elkaar is als ik hem ophaal!

Gezellig en humoristisch en goed ingekocht

Leuk personeel en goed advies

zeer prettig

afspraken nakomend en ik werd goed op de hoogte gehouden

Goed aanbod, goed advies en nette service

Bij MotoVeda heb ik nu voor de tweede keer een Honda Vision (beide occasions) 50cc 4-takt scooter aangeschaft. De eerste had wat problemen, wat te verwachten was met de uitzonderlijk hoge KM-stand. Echter, MotoVeda heeft dit keer op keer netjes opgelost. Bij de aankoop van mijn tweede occasion, kreeg ik wederom zeer goed advies en deze is in nette staat afgeleverd. MotoVeda werkt altijd volgens de gemaakte afspraken, denkt met je mee en is absoluut vakkundig op het gebied van scooters (en motoren). De werkplaats is uitstekend. Kortom, een aanrader.

Goede en nette verkoopster, mooie winkel

Mooie winkel.....

Alle tijd en goed advies voor de juiste kleding keuze

Alle tijd en advies om tot de juiste kleding keuze te komen. Veel laten passen en tevens het budget in de gaten houden. Voor mij een reden temeer om een motorkleding zaak te bezoeken en niet online op goed geluk iets te bestellen. Zeker een aanrader

Gewoon goed

Vriendelijk en correct

Fijn bedrijf.

Klantvriendelijk en deskundig als altijd.

Vriendelijk en de tijd nemen.

Prettig geholpen door Erik . Alles mooi uitleggen en de tijd nemen. Super.

Geweldige service

Helm fitt ging professioneel en vriendelijk!

Netjes geholpen, snel deal kunnen maken

via de telefoon Vespa gekocht. Snel tot een goede deal gekomen. Nette ontvangst en afhandeling.. Moest er wel 120 km voor rijden. maar was de moeite waard.

Mooi advies over kleding wordt naar je geluisterd.

Ik heb bij MotoVeda mijn motorkleding gekocht. Ik ben goed geholpen, er werd mooi rekening gehouden met wat ik graag wou. Uiteindelijk had ik kleding wat ik mooi vond en prettig vond zitten. Gewenste kleur jas was niet op voorraad maar besteld en 2 werkdagen later binnen.

Een zaak van wereld formaat

Als nieuwe klant binnengewandeld. Met wat opstart problemen rond prijs indicaties welke niet op bepaalde motoren waren vermeld. Al snel kwam er iemand ons helpen en in een mum van tijd waren de prijsindicaties daar. Deze man heeft ons ruim 2,5 uur vorzien van allerhande adviezen en antwoorden. Zelden meegemaakt dat een verkoper zoveel tijd aan zijn klanten besteed. Uiteindelijk konden we direct een proefrit maken en ik was verkocht... Nu een gelukkige eigenaar van een mooie Piaggio MP3 motor die zaterdag wordt afgeleverd. Wat een service... Mij hebben ze voor deze zaak gewonnen en kom hier graag terug..

Een prettige sfeer in de winkel en een heel uitgebreid assortiment

Je voelt je er altijd welkom en wordt snel geholpen. Het is een mooie winkel met een heel uitgebreid assortiment motoren en kleding. Vriendelijke personeelsleden die vol enthousiasme reageren. Een top winkel!!

Adequaat, professioneel, meedenkend en vriendelijk

Ik ben bij MotoVeda geweest voor mijn Kawasaki Ninja 1000 SX, en ik kan niet anders zeggen dan dat het een top ervaring was. Vanaf het eerste contact werd ik professioneel geholpen en ze hebben echt met me meegedacht. Het voelde bijna alsof ik nieuwe vrienden had gemaakt die me een geweldige motor verkochten. De service was fantastisch en mijn motor is nu helemaal te gek. Echt een aanrader!

Zeer klantvriendelijk.

En weer fantastisch geholpen

Al meer dan 12 jaar klant en steeds weer goed geholpen. Net een nieuwe Kawasaki Versys se aangeschaft.

Verlengde Parkweg 23

6717GK Ede