Prima geholpen volgens afspraak

Afspraak gemaakt, prima verlopen lekker bakkie koffie erbij dikke prima

Hele fijne sfeer en voelt vertrouwd aan

Bedrijf waar je vertrouwd voelt. De service die ze bieden is uitstekend. Van binnenwandelen tot motor ophalen alles goed ervaren.

Netjes geholpen

Motor scooter voor reparatie gebracht en ik werd later gebeld met een reparatie voorstel . Moest wel even wachten vanwege drukte maar daarna is hij netjes gerepareerd en ruim binnen de opgegeven prijs.

Betrokken en persoonlijk!

Dat je niet hoeft te vertellen wie je bent en waar je voor komt. Dat je bestelling al op de toonbank ligt. En dat je ook nog een kadootje krijgt omdat je er zo lang hebt gewacht. En dat alles door een heel vriendelijke medewerkster!

Goed geholpen bij Motoveda!

Ik heb hier een motor aangeschaft, deze is keurig afgeleverd. Ook de medewerkers van de werkplaats denken goed mee, en schakelen zo snel als mogelijk. Maar eigenlijk is het belangrijkste punt dat mijn motor telkens weer technisch en netjes voor elkaar is als ik hem ophaal!

Gezellig en humoristisch en goed ingekocht

Leuk personeel en goed advies

zeer prettig

afspraken nakomend en ik werd goed op de hoogte gehouden

Goed aanbod, goed advies en nette service

Bij MotoVeda heb ik nu voor de tweede keer een Honda Vision (beide occasions) 50cc 4-takt scooter aangeschaft. De eerste had wat problemen, wat te verwachten was met de uitzonderlijk hoge KM-stand. Echter, MotoVeda heeft dit keer op keer netjes opgelost. Bij de aankoop van mijn tweede occasion, kreeg ik wederom zeer goed advies en deze is in nette staat afgeleverd. MotoVeda werkt altijd volgens de gemaakte afspraken, denkt met je mee en is absoluut vakkundig op het gebied van scooters (en motoren). De werkplaats is uitstekend. Kortom, een aanrader.

Goede en nette verkoopster, mooie winkel

Mooie winkel.....

Alle tijd en goed advies voor de juiste kleding keuze

Alle tijd en advies om tot de juiste kleding keuze te komen. Veel laten passen en tevens het budget in de gaten houden. Voor mij een reden temeer om een motorkleding zaak te bezoeken en niet online op goed geluk iets te bestellen. Zeker een aanrader

Gewoon goed

Vriendelijk en correct

Fijn bedrijf.

Klantvriendelijk en deskundig als altijd.

Vriendelijk en de tijd nemen.

Prettig geholpen door Erik . Alles mooi uitleggen en de tijd nemen. Super.

Geweldige service

Helm fitt ging professioneel en vriendelijk!

Netjes geholpen, snel deal kunnen maken

via de telefoon Vespa gekocht. Snel tot een goede deal gekomen. Nette ontvangst en afhandeling.. Moest er wel 120 km voor rijden. maar was de moeite waard.

Mooi advies over kleding wordt naar je geluisterd.

Ik heb bij MotoVeda mijn motorkleding gekocht. Ik ben goed geholpen, er werd mooi rekening gehouden met wat ik graag wou. Uiteindelijk had ik kleding wat ik mooi vond en prettig vond zitten. Gewenste kleur jas was niet op voorraad maar besteld en 2 werkdagen later binnen.

Een zaak van wereld formaat

Als nieuwe klant binnengewandeld. Met wat opstart problemen rond prijs indicaties welke niet op bepaalde motoren waren vermeld. Al snel kwam er iemand ons helpen en in een mum van tijd waren de prijsindicaties daar. Deze man heeft ons ruim 2,5 uur vorzien van allerhande adviezen en antwoorden. Zelden meegemaakt dat een verkoper zoveel tijd aan zijn klanten besteed. Uiteindelijk konden we direct een proefrit maken en ik was verkocht... Nu een gelukkige eigenaar van een mooie Piaggio MP3 motor die zaterdag wordt afgeleverd. Wat een service... Mij hebben ze voor deze zaak gewonnen en kom hier graag terug..

Een prettige sfeer in de winkel en een heel uitgebreid assortiment

Je voelt je er altijd welkom en wordt snel geholpen. Het is een mooie winkel met een heel uitgebreid assortiment motoren en kleding. Vriendelijke personeelsleden die vol enthousiasme reageren. Een top winkel!!

Adequaat, professioneel, meedenkend en vriendelijk

Ik ben bij MotoVeda geweest voor mijn Kawasaki Ninja 1000 SX, en ik kan niet anders zeggen dan dat het een top ervaring was. Vanaf het eerste contact werd ik professioneel geholpen en ze hebben echt met me meegedacht. Het voelde bijna alsof ik nieuwe vrienden had gemaakt die me een geweldige motor verkochten. De service was fantastisch en mijn motor is nu helemaal te gek. Echt een aanrader!

Zeer klantvriendelijk.

En weer fantastisch geholpen

Al meer dan 12 jaar klant en steeds weer goed geholpen. Net een nieuwe Kawasaki Versys se aangeschaft.

Weer prima geholpen!

Zoals al jaren weer fijn geholpen voor het onderhoud aan mijn scooter!

Goed werk afgeleverd

Goed overleg bij elke stap. Klantgericht

Geweldig geholpen

Recentelijk heb ik mijn suzuki ingeruild op een prachtige kawasaki ninja 1000sx. Na een uitgebreide proefrit en een goed gesprek met een kop koffie ben ik tot koop overgegaan. Alles netjes volgens afspraak. Ook met afhalen namen ze alle tijd gewoon een hele prettige ervaring.

Bijzonder goede ervaring, blijven zeker ook voor onderhoud bij Motoveda.

Een probleem dat voor zowel de leverancier als voor ons als klant buiten de invloedsfeer lag is op een bijzonder prettige manier opgelost. Wij zijn erg tevreden met onze aankoop en blijven zeker ook voor het onderhoud bij Motoveda.

Bedrijfsgegevens

Verlengde Parkweg 23

6717GK Ede

0318-625625

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.