Overtuigende uitleg

Besteld Revit jas is uitvoerig gedemonstreerd, nu overtuigd van de kwaliteit

Goed en vlot geholpen door de medewerkers

Goed en vlot geholpen bij het zoeken naar een nieuwe motorjas

Goede en vriendelijke service

Al een paar jaar breng ik mijn MP3 terug naar Motoveda voor onderhoud. De service is gewoon ontzettend goed - bij vragen of gebreken bellen ze, transparant over de kosten en vriendelijk aan de balie en telefoon. Als ik terug naar huis rijd glijdt m'n motor weer over de weg als een blok groene zeep in een badkuip - FIJN!

Top management.

Professioneel bedrijf.

Scooter rijdt na reparatie weer zoals het hoort, scooter!

Altijd is alles goed geregeld!

MotoVeda regelt alles snel en overzichtelijk. Fijne zakelijke partner!

Wederom super tevreden met de reparatie

Voor grote reparaties die ik niet zelf kan uitvoeren is Motoveda voor mij de goto shop. Alle reparaties prima uitgevoerd en tegen een schappelijke prijs. Alle gegevens worden bijgehouden dus je hoeft nooit iets 3 keer uit te leggen. Super.

Wordt altijd snel en vakkundig geholpen.

Super service!

Erg vriendelijk geholpen, mooi assortiment, medewerkers met kennis! Had een specifieke wens, dit was geen probleem werd besteld snel geleverd en ik werd netjes geïnformeerd! Ik kom zeker nog vaak terug bij MotoVeda!

Kwaliteit en aandacht

Mijn vriendin en ik kwamen bij MotoVeda voor een nieuwe motoroutfit. In de winkel zijn we prettig ontvangen en uitvoerig geadviseerd over voor- en nadelen van verschillende broeken en jassen, maar ook over welke helm het beste bij ons past. Daarbij was aandacht voor onze wensen, budget en beoogd gebruik. Uiteindelijk zijn we als twee goed geklede motorrijders weer naar huis gegaan. Topervaring!

Vriendelijk, behulpzaam, zeer goed advies, mooie winkel

Kwamen half uur voor sluitingstijd maar werden op het gemak geholpen. Kreeg goed advies, erg vriendelijk. Werd niet gehaast maar alle tijd genomen voor alle vragen en gelegenheid om te passen etc. Absolute aanrader om langs te gaan, mooie winkel, mooie motors, groot assortiment aan motorspullen.

Mooie zaak, vriendelijk personeel

Was hier nog nooit geweest. Kwam voor advies, het personeel was zeer vriendelijk en het is gelijk tot aankoop gekomen. Vriendelijk, behulpzaam en vooral geïnteresseerd in wat je wensen zijn. Goed en kundig geholpen

Met veel plezier een nieuwe motor gekocht.

Bij de aanschaf van een nieuwe motor en de inruil van mijn oude ben ik op een prettige wijze geholpen en heb ik een mooi aanbod gehad. Daarnaast is alle moeite gedaan om de nieuwe motor snel te leveren.

Uitstekend geholpen aan mijn nieuwe motor

Ninja 500 proefgereden. Ik ben goedbgeholpen en de motor beviel meteen dus heb ik de ninja aangeschaft.

Prima prijs-kwaliteit verhouding.

Goed en snel geholpen bij een reparatie aan mijn mp3. Loopt, vooralsnog, weer prima!

Fantastisch geholpen

Had nieuwe motorschoenen nodig, niet in mijn maat in de winkel aanwezig , zaterdag besteld, kon ze dinsdag al ophalen.

mooie motorzaak

goed assortiment. realistische inruil. vriendelijk personeel. top

Bij binnenkomst gelijk goed gevoel

Vanwege leeftijd motor ingeruild en kymco scooter gekocht. Buitengewoon goed behandeld. Deze mensen zijn eerlijk en zorgzaam en geven een prima service. Wel een stukje van huis maar is in deze geen probleem.

Prettig zakendoen

Mijn brommer bij Motoveda ingeruild op een motor. Kreeg een zeer nette prijs voor mijn brommer. Ook goede uitleg over mijn nieuwe motor. Erg tevreden over de afhandeling

Aardige,vakkundige mensen

Leuke Kymco motorscooter gekocht,word echt met je meegedacht,en niks opgedrongen. Koffie staat altijd klaar. Goed en mooi bedrijf

Perfect en een vriendelijke behandeling

Ben er prima geholpen de scooter die ik heb gekocht zo meteen klaar toe ik hem kwam halen dus zeer tevreden

Top service, duidelijke uitleg en advies

Voor het eerst mijn Kawasaki Versys 1000 SE voor een kleine onderhoudsbeurt naar MotoVeda gebracht. Afspraak maken ging heel makkelijk en kon hem gewoon 's ochtends om 8 uur brengen. Kreeg goed advies voor investering in ketting en schijfremmen voor. Betalen online na gereed melding per sms is ook top. Kun je hem direct ophalen bij de werkplaats. Mijn eerst ervaring met MotoVeda is zeer goed geweest.

Prima geholpen!

Afgelopen zaterdag naar Motoveda geweest om mijn motor na te laten kijken. Prima geholpen door zowel de receptie als de monteur. De motor loopt weer als een zonnetje!

Zeer net bedrijf en uitstekende service!

Zeer net bedrijf Goede service Klantvriendelijk!

Galvanistraat 55

6716AE Ede