goede service En wordt goed geholpen Personeel vriendelijk

Zoals altijd een geweldige service!

Snel en super geholoen

Prima service!

goede uitleg en geen probleem om de nieuwe scooter helemaal naar Twello te brengen!

Altijd tijd voor info of advies.

Zeer goede ervaring!

Nette zaak, vriendelijke mensen, goed geholpen

Vakkundig en vriendelijk

Afspraak voor kleine beurt en nieuwe voorbanden voor mijn Mp3, rijdt weer als nieuw..

Top ervaring

Zeer deskundig advies, en altijd meedenken en zoeken naar. oplossingen

Goed snel en vakkundig geholpen tegen normale prijs

Vakkundig en flexibel

In februari mijn eerste MP3 gekocht bij MotoVeda, een 300 uit 2015. Toen gaf Henk al aan: je zult zien, binnenkort kom je terug voor een 500; meer power en daarmee meer vertrouwen in het verkeer. En inderdaad, nauwelijks 3 maanden later zag ik een mooie 500 (ook uit 2015) te koop staan, maar niet bij MotoVeda. Wel bleek deze altijd bij MotoVeda in onderhoud te zijn geweest, en dus kon ik telefonisch bij Henk de laatste onderhoudshistorie verkrijgen. Dat gaf de doorslag om mijn 300 in te ruilen. Daarna snel in Ede een afspraak gemaakt voor een nieuwe achterband en bovendien voor een vreemde klacht: op willekeurige momenten ging de claxon 10x af tijdens het rijden. Na even nadenken en wat speurwerk in de historie bleek de vorige eigenaar een GPS tracker te hebben geinstalleerd, die nu niet meer onder zijn abonnement viel. Deze tracker bleek nog wel zo nu en dan te werken, dus onmiddellijk gevraagd deze te verwijderen. En daarmee was het probleem vakkundig opgelost. Vervolgens kwamen we te spreken over de gemonteerde Akrapovic. Ik houd niet van dit geluid, dus na kort overleg kon deze zonder meer worden ingeruild voor een nauwelijks gebruikte standaard demper. Heel flexibel dus. Tenslotte nog een mooie leren jas gekocht en was mijn bezoek aan MotoVeda zeer geslaagd.

Geweldig advies, uiterst vriendelijk #veeleerdermoetendoen

Na een eerste bezoek en ook oriëntatie elders teruggekeerd en na proefrit al snel tot aankoop over gegaan. Uitgestraalde vertrouwen tijdens het eerste bezoek en de daaropvolgende proefrit blijkt terecht te zijn. Wat een genot om de vrijheid te ervaren.

Top zaak

Tot op heden altijd super geholpen!

Top bedrijf goede service en nette werknemers

Top service professionele mensen weten waar ze over praten netjes beleefd dikke 10

Snelle levering en service

Snelle levering van scooter en goede uitleg.

Vriendelijk en kundig geholpen

helm en motorhandschoenen gekocht. rustig geholpen, kijken goed mee en geven eerlijk advies

Super goed, fijn en vriendelijk geholpen !

Ik ben er zelf geweest voor een motorpak. Ze helpen je met het samen te stellen Wat voor jou persoonlijk het beste is. Ze geven eerlijk advies en willen niet het duurste aansmeren.

Top bedrijf

Zeer goed geholpen, denken goed met de klant mee! Mooie scooter voor een goede prijs!

Zeker een aanrader

Erg goed geholpen met het vinden van de juiste motorkleding. Vriendelijk personeel en een ruim assortiment.

Goede vakkundige mensen

Gezellige winkel

goed geholpen

Daar binnen komende word er koffie aangeboden en een ruime keuze uit motorpakken. Na goed zoeken want ik had een eisen lijst kwamen we op een Revit motorpak uit. Deze met alle gemak kunnen passen en de juiste maat werd besteld en opgestuurd. Zeer vriendelijk personeel en wens ze dan ook alle geluk toe in het nieuwe pand.

Er wordt gedaan wat wordt beloofd. Zou het liefst een 10 geven, maar dat doe ik nooit.

Super personeel, wordt goed geadviseerd, prettige sfeer en top service.

Goed geholpen,goed advies

Geweldige klantenservice en A-kwaliteit producten

Vanmiddag een helm gekocht bij MotoVeda en heb een zeer goede indruk van dit bedrijf. Werd geholpen door een vlotte medewerkster ( Denk eigenaresse) en nam alle tijd. Kortom, zeer goede indruk en zeker de moeite waard om bij MotoVeda een motor of motorkleding te kopen. Grt Marco - Manves

Bij Motoveda moet je zijn met je MP3.

Ik ben al eerder geweest bij Motoveda voor motorkleding en voor de service voor mijn mp3, dit was toen erg goed. Ze zijn vriendelijk en deskundig en komen hun afspraken na. Vandaag zaterdag 25 april 2020 had ik een afspraak in de werkplaats voor de speling op het balhoofd. Ook heb ik mijn voor- en achter banden laten vervangen met Michelin grip 2 banden. Remblokken achter laten vervangen, banden zijn gebalanceerd, ABS/ASR gekalibreerd. Ook nu weer is de service weer erg goed, er wordt goed geluisterd wat jou wensen zijn en daar nemen ze bij Motoveda echt de tijd voor, dit is erg fijn en dat geeft vertrouwen. Ik zou zeker Motoveda aanraden als hij of zij iets heeft aan zijn gemotoriseerde 2- of 3 wieler. Deze werkzaamheden zijn allemaal na tevredenheid verholpen door Erik, dank je wel hiervoor en tot een volgende keer, maar niet te snel.

Mijn 2e scooter aangeschaft en wederom een goede deal gekregen en snelle service met de aflevering van de nieuwe scooter 🛵