• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb Juli 2018 een BMW 5 serie F11 touring gekocht bij HCC holland car company. \r\nBen correct behandeld de mondelinge afspraken zijn ook allemaal nagekomen,de BMW is ook helemaal naar wens,het is wel even wennen een achterwiel aangedreven auto maar dat komt goed.Ik zou over 2 jaar zeker weer terug komen als ik mezelf weer een cadeau ga geven.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De mannen van HCC hebben voor ons een specifieke auto geïmporteerd uit Duitsland. De auto is opgehaald, klaar gemaakt en op kenteken gezet. Snel geregeld en zonder zorgen. Top gedaan!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Serviceniveau hoog\r\nNo nonsense

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dolgelukkig met mijn nieuwe auto! Bij veel bedrijven langsgeweest, maar hier had ik meteen een goed gevoel. Ik voelde me serieus genomen in mijn zoektocht naar een nieuwe auto (ondanks dat ik nog niet exact wist wat ik wilde) en HCC heeft mij heel goed begeleid bij het vinden van mijn nieuwe droomauto. Bedankt en ik kom zeker terug!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit is nu weer eens zo’n autobedrijf zoals je het zou willen. Joost Brand stelt werkelijk alles in het werk om met zijn team een perfecte auto te verkopen. Aan het kleinste detail wordt gedacht. Door de diversiteit aan merken èn zijn klassieker-selectie krijg je echt de indruk dat deze mensen weten waar ze mee bezig zijn en over een grote portie know how beschikken! Al met al een buitengewoon plezierige ervaring.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf auto laten importeren uit Duitsland zeer deskundige begeleiding je wensen worden zorgvuldig geïnventariseerd en daar wordt een passende auto bij gezocht top service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldige service, hier kan menig BMW-dealer wat van leren. Paul is een zeer prettig mens en ook Michel (autopoetsbedrijf) is een prettige combinatieC

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zo als het hoort. Bovengemiddeld, excellent!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn bedrijf met een mooie showroom en goed advies! Al meerdere keren erg goed geholpen aan een mooie (bijna) nieuwe auto!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima, effectief en goede communicatie. Bedrijf zonder \'capsones\' en zeer snel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vriendelijke ontvangst, goede service en makkelijk bereikbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Buitencategorie

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gezellig ontvangst in de mooie showroom met koffie en gebak. Mooi gepoetste auto opgehaald compleet met bloemen en paraplu. Duidelijke uitleg en afhandeling.\r\nEen fijne ervaring.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben tijdens mijn zoektocht naar de juiste auto perfect begeleid door de medewerkers van holland car company. Goede service, goede auto, snel handelen. Kortom super geholpen, keep up the good work!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer positief zaken gedaan met Dhr Brand

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg prettige sfeer, verstand van zaken en hele mooie/ exclusieve auto\'s!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We gingen kijken naar een Mini Cooper S, de afspraak was dat bij succesvolle proefrit enz we de auto mee zouden kunnen nemen, de proefrit kon na 5 minuten beginnen, inruilbespreking verliep heel prettig, we hadden een paar kleine zaakjes aan de Mini gevonden, ook al geen probleem, werd \"natuurlijk\" eerst gewoon hersteld. Omdat we van ver kwamen vonden we het lastig om terug te komen, ook al geen problem. \\\"dan brengen we hem toch gewoon naar u toe\" dat werd ook keurig op de afgesproken dag gedaan. ofwel geen enkele klacht te bedenken. \r\n

slechter dan verwacht

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Probeer al sinds begin januari informatie op te vragen van een Porsche (E100k +). Twee keer gemaild, 2 x gebeld waarbij ik allebei de belofte kreeg teruggebeld te worden. \r\n\r\nHelaas, HCC heeft het waarschijnlijk te druk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende garage. Ik heb hier enkele maanden geleden een Jaguar XK gekocht uit 2010. Ze hebben een aantal defecten keurig verholpen binnen de garantie en een leenauto meegegeven.